Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Označená 20. kapitola


Označená 20. kapitolaHeja, heja, heja hej! Volejte sláva a tři dny se radujte! Já jsem to zvládla! Konečně jsem se dokopala k tomu, abych napsala další díl. Nebudu se vyjadřovat k tomu, jak dlouho jste čekali, od toho je to na shrnutí.
Ale teď k ději... Denali, sny a skutečnost...
Zároveň chci podotknout... Za rychlost přidávání si můžete i sami. Nechci být zlá, ale chci patnáct komentářů. Vidím, že to jinak nejde!
PS: Vytvořila jsem nový - podle mě hezčí - obrázek k O. Prosím, jak se vám líbí?

 

20. kapitola

(Sny a skutečnost)

Pohled Tanya

*Schuyler obrátila oči v sloup a něco si čmárala na okraj sešitu. Dělala to, když se potřebovala odpojit od okolního světa. Když už to nedokázala snést - sebestředné fňukání rozmazlených spolužaček, nekonečné hodiny matematiky, uspávací přednášku o dělení buněk -, uchylovala se k peru a papíru. Vždycky ráda kreslila. Postavičky z mangy, holky a kluky s očima jako talíře. Draky. Duchy. Boty. Zrovna nepřítomně kreslila Jackův profil, když se k ní natáhla ruka a naškrábala na horní okraj stránky vzkaz.

Schuyler překvapeně zvedla zrak a instinktivně přikryla kresbu rukou.

Jack Force na ni vážně kývl a poklepal tužkou na její sešit, aby přitáhl její pozornost k tomu, co napsal.

Aggie neumřela na předávkování. Někdo ji zabil.*

 

Seděla jsem na posteli a – kupodivu – četla. Četla jsem mou velmi oblíbenou knížku Modrá krev, když tu se do domu vřítila rozradostněná Irina. Někdy mi naskočí myšlenka, že toto stvoření vůbec není moje příbuzná. A to to má být moje sestra! Přerušila mě zrovna v tom nejlepším! Jak si to jako může dovolit!?

Dlouho jsem se přemlouvala, jestli půjdu dolů…

„Vstávat, balit, zavolat naše hrdličky a sebrat po cestě Kate! Jedeme do Evropy, žádné otázky! Byla jsem nakoupit věci, ráno odjíždíme. Nějaké otázky?“

… ano, budu dolů muset jít. Nebo se rozkecá ještě víc.

Zaklapla jsem knížku, kterou jsem měla v plánu dnes dočíst. Zrovna v tom nejlepším mě přerušila! Stoupla jsem si na nohy a šla pomalu ke dveřím. Otevřela jsem dveře, pomalu scházela ze schodů a přemýšlela, co ji mohlo tolik rozradostnit. Naposledy se takto radovala, když Kryštof Kolumbus objevil Ameriku! Ne, to by byla moc stará… Tak když jsem jí oznámila, že nám dá Volttera pokoj? Jo, asi před pěti lety…

Velmi loudavým krokem jsem sešla dolů a velkým dupnutím dopadla nohama na podlahu. Zamířila jsem do obývacího pokoje a našla Irinu, jak něco hledá na počítači.

„Děje se něco, co bychom měli vědět? A hrdličky si hledej sama, nevím, kam zase šly.“

„Drahá sestřičko. Hrdličky jsou v kině a Kate je v obchoďáku. Takže našim hrdličkám zavolej na mobil a Kate též. Já zatím zjistím zavírací dobu, abych věděla, kdy se uráčí přijít, pokud se jí nedovoláme. Chápeš? Takže tady máš mobil, řeknu to všem hromadně, nerada se opakuju…“

Podávala mi mobil a mně nezbývalo nic jiného než jí ho vzít a začít volat. Zavolala jsem Carmen a Eleazarovi – našim hrdličkám – a dlouze jim vysvětlovala, co se to doma děje. Nedokázali pochopit, že se mají urychleně vrátit. Chtěli vysvětlení, které jsem jim já dát nemohla. Nakonec jsem je ukecala, takže by tu měli být do čtvrt hodiny. Než jsem začala volat Kate, tak se Irina řítila do pokojů a začala balit věci. Vážně by mě zajímalo, co se to děje.

Když jsem volala Kate, bylo to složitější. Od naší poslední návštěvy Cullenových se hrozně změnila. Alice se z ní snažila udělat shopaholika a povedlo se jí to. Krucinál, úplně mi zkazila sestru! Takže chodíme neustále nakupovat a všichni se jí vyhýbají obloukem, jen co se zeptá na jedno slovo spojené s módou.

Snažila jsem se z Iriny vypáčit, co se to děje, ale stála si za tím, že mi nic nepoví, dokud tu nebudeme všichni, takže jsem jen seděla a čekala než přijde zbytek mé rodiny. Po půl hodině neúnosného čekání přišla Carmen s Eleazarem. Zase se začali vyptávat a společně jsme začali pochybovat o tom, jestli je Irina upír. Musela se zbláznit. Lítala po domě a balila tolik věcí, kolik by vystačilo snad na měsíc. Pokaždé se na chvíli zastavila a přemýšlela, ale v tu ránu se zase dala do pohybu. Zabalila asi patnáct tašek a k tomu tři igelitové. Je to blázen!

Najednou jsme uslyšeli kola auta na cestě a za půl vteřiny stála ve dveřích Kate. Ověšená taškami a se slovy: „V autě jsou další.“ Odešla nahoru do pokojů a postupně je uklízela. Všichni jsme se zvedli a pomohli jí. Když jsme byli zhruba za hodinu hotoví, sedli jsme si na sedačky v obývací místnosti a čekali, co z Iriny vypadne.

„Jede se do Evropy,“ řekla.

„Cože?!“ vykřikla Kate.

„Proč?“ ptala se Carmen. Eleazar jen mlčel. Irina nic neříkala. Museli jsem si jít sednout do auta, i když neodpověděla proč.

V autě

„Proč, proč, proč… No proč asi! Jedeme do Evropy protože… No… Cullenovi volali, že se… K nim vrátila Renesmé!“ Poslední větu vykřikla tak nahlas, že i ptáci ze stromů uletěli. My jsme jen koukali, jestli jí nepřeskočilo.

Jeli jsme asi hodinu v tichosti. Projížděli jsme lesy, loukami, ale i také městy. Carmen s Eleazarem byli stále jak z kamene. Od té doby, co nám to Irina „vyslepičila“, nic neřekli, jen poslouchali můj a Irinin rozhovor. Ptala jsem se na vše možné: Kdy přijela? Jak dlouho už tam je? Jak se má? A na další spoustu otázek. Tak jsem ji zahltila otázkami, že mi musela zalepit pusu. Doslova!

Přestalo ji to moje žvatlání bavit, ale to je normální.

Podívala jsem se utrápeně na Kate. Kate byla vlastně celou dobu naštvaná, že musela ukončit nákupy. No co?! Nessie je důležitější, mnohem důležitější!

Pohled Renesmé

„Né…!“

Tmou se nesl můj srdceryvný výkřik. Kdo to je?! Proč to dělá?! Chtěla jsem ze zeptat; ,kdo jsi?‘, ale nešlo to. Promluvil on.

„Teď jsi na řadě ty!“ vykřikl ten hlas. Sledovala jsem, jak se pomalu přibližuje. Byl ode mě na dosah ruky. Najednou zvedl ruce a sundal si kápi. Nastal šok. On! Zrovna on! To on mi zabil rodinu a teď jde ještě i po mně?! To snad ne! Jacobe! Proč?!

Chtěla jsem mu něco říct, ale na to nebyl čas. Začala jsem utíkat. Utíkala jsem, seč mi síly stačily. Vždy jsem si myslela, že mě miluje, ale on… Je to jen stvůra. Všimla jsem si, že na mýtině nejsou všichni – taky nebyli. Z lesa vyběhl Jasper. Jacob neváhal a hned se rozběhl za ním. Jasper začal utíkat, ale bylo pozdě.

„Nééé…!“

„Nessie! Nessie! Nessie, vzbuď se! No tak, Ness!“ Někdo na mě mluvil. Házela jsem sebou do stran a ten hlas nevnímala, máchala kolem sebe rukama a křičela. Nevěděla jsem o sobě. Bylo to hrozné. Oči jsem měla vytřeštěné a ruce, co mě držely, mi připadaly jak peříčka. Když tu jsem ucítila na tváři něco pálivého.

Plesk!

„Au!“ vykřikla jsem a instinktivně si přidržela tvář. Už jsem se probudila a rozhlížela se kolem sebe.

„Já říkal, že to zabere!“ Otočila jsem se a na posteli seděl… Emmett. On mi vlepil facku?!

„Tys mi dal facku!?“ zeptala jsem se mírně rozzlobená. On mi dal facku! Facku!

„Promiň, ale Esmé tě nemohla „probudit“,“ řekl se smíchem na tváři. Vypadal jak měsíček na hnoji. Nebo to byl doopravdy měsíček?

„Aha. Díky. Nechtěla bych, aby se ten sen dotáhl až do konce. Bylo to strašné! Hrůzostrašné! Doufám, že už se mi o tom nikdy nebude zdát!“

„O čem se ti zdálo, zlato?“ Do místnosti vešel táta. S úsměvem na tváři a rozcuchanými vlasy - ani nechci vědět, od čeho je má rozcuchané! Nechtělo se mi to vyprávět. Opravdu ne, a tak jsem mu vše podrobně přehrála v mysli. Ale Emmett… Je to prostě Emmett. Nedal se odbýt, a tak jsem to musela říkat nahlas. Za chvíli tu byli všichni a poslouchali. Každý reagoval tak, jak jsem čekala. Nesmáli se mým hloupým snům, ale byli zaražení jak hřebíky v prkně na podlaze. Musela jsem prorazit to neúnosné ticho.

„Ale je to jen sen, ne?“

„Jo, je to jen sen, nic se nestane!“ řekla Carmen. Hlas se jí jemně chvěl. Měla jsem zlé tušení, ale neřešila jsem to. Ostatní se rozešli do pokojů, na lov, na nákupy – dobrovolně. Já jsem si ze sedu lehla na pohovku a pustila televizi. Nikdy na ni moc nekoukám, a tak jsem jen pustila písničky, aby tu nebylo takové ticho. Zpívala jsem si snad se všemi zpěváky. Pouštěli mně velmi známé melodie. Zpěv mě baví, taky mě baví tancovat. Dováděla jsem jak malá, když vtom…

Děkuji za komentáře. Ovšem, jelikož vím, že na shrnutí nikdo nechodí, dám to i sem: Je mi líto, ale nevím, kdy budu mít čas na psaní. Mám jednu myšlenku, do toho se vmísí druhá... Musím si vše utřídit, a tak prosím, vydržte to. Vím, že je to hrozné čekat a že čtete i jiné povídky a ten děj se vám míchá, ale já jsem na dně se psaním. Děkuji za pochopení...

Momentálně mě napadl další děj k O, tak se budu snažit to tam nacpat. Mám s tím spostu plánů, tak snad vás to neomrzí a vy i přes to čekání to dočtete do konce.

Dále děkuji všem věrným čtenářům, kteří opravdu komentují, vždy když najdu chválu... Moc mě to potěší a mám tak větší chuť do psaní.

* - z knížky


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Označená 20. kapitola:

 1 2   Další »
02.10.2011 [11:48]

DarkFirefliesSkvěle. Tanyin pohled byl vážně skvělý, povedl se ti. A ten sen na konci... Chudík Ness.
Já rychle běžím dál, snad ti později nechám normálnější koment Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Afrodita7
19.07.2011 [15:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [14:58]

LuCcA102 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [20:12]

N1I1K1O1Lještě jednou promin, že komentuji až teď Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
nějak nestíhám komentovat každou povídku co čtu Emoticon
opět super kapitola, jinak to snad ani nejde Emoticon Emoticon

18.06.2011 [14:54]

NatyCullenDcs ( Emoticon ) fakt krásná kapitolka! Moc se mi líbil pohled Tanyi, skvěle jsi popsala její pocity, nechápavost nad Irinou! Emoticon
A pak to její nadšení nad Ness - sladké... Emoticon
A ten sen? O kurňa... A drsné probuzení od Emmetta? O jejda, ten to bravůrně vyřešil. Emoticon
A ten konec je fakt na zabití! Emoticon
Ale kapitolka opravdu krásná, i když byla trošku pozděj, ale povedla se ti, a to moc. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2011 [17:06]

dcvstwilightTeenStar, to se nedá se nesmát, když ty píšeš komentář! Emoticon Emoticon

15.06.2011 [17:04]

TeenStarHanbím sa, ja nedokážem napísať také nádherné poďakovanie za venovanie a ani také nádherné ohodnotenie nádhernej poviedky ako Joheee. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon
No nič, asi ti budú musieť postačiť len tie moje stále opakované, no pravdivé slová.
Najprv by som chcela poďakovať za venovanie. Vďaka, vďaka, vďaka a ešte raz, vďaka. Emoticon Je to strašná česť, ak mi niekto venuje takú nádheru. Emoticon
A ten koniec má čo, prosím pekne, znamenať? Emoticon
Také konce vážne zo srdca milujem. Veď ja pokým pridáš ďalšiu kapitolu, dostanem abstinenčný záchvat. A to všetko len kvôli tomu ,Když v tom...´
Vieš, Tebe sa takto ľahko zakončí, keďže vieš, čo bude ďalej. Ale my, úplne obyčajní ľudia, to nevieme, takže na nás nabudúce mysli, okey? Emoticon
Ešte raz, bolo to skvelé! Emoticon

15.06.2011 [17:01]

dcvstwilightJasmínka, ano, teď už na tom budu se psaním lépe... Takže by dílky měly přibívat rychleji. Emoticon

15.06.2011 [16:46]

JoheeeCullenTak jsem dodrzela sve slovo
a docetla se az na konec toho
nadherneho skvostu,
jenz mi byl venovan pro mou poctu.

Malem mi vypadly oci z dulku,
uz kdyz jsem mela za sebou pulku.
Takze ted je opravdu ze zeme zbiram
a jak magor na monitor ziram.

Co mel znamenat ten sen?
Byl to opravdu jen vem?
Nebo se to vazne stane?
Pokud ano, uz ted mi tecou slzy slane.

Nadherna kapca to opravdu byla
a ja nikdy ani nesnila,
ze bys mi mohla venovat takovy skvost,
ke mne nejkrasnejsi most.

Takze i tato basnicka je cela jen tvoje.
Vystav si ji, snez, hod ji do hnoje.
A ja jdu jinam vybijet svou muzu,
uz ted se bojim, co to zas bude za hruzu... Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Jasmínka
15.06.2011 [16:04]

kráása...hrozně moc se těším na další díleček....doufám že už na tom budeš s psaním líp Emoticon jsem zvědavá co se stane Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!