Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 2. kapitola

the host stills


Osudová chyba Belly - 2. kapitolaJsem tu s druhým dílem. V prvním Belle nevyšlo milování s Edwardem a našla útěchu u Jacoba. Zde máte pokračování, jak to mezi nimi dopadlo a co se dělo dál. Doufám, že se vám bude tato kapitolka líbit, pokud ano, uveřejním i další :).

„Smím nahoru?“ zeptal se a usmál se svým krásným úsměvem. Bella ho pozvala dál. Chvíli si povídali a trochu popíjeli, Jacob donesl víno, Bellino oblíbené. Bella cítila, že jí víno stoupá do hlavy. Jacobova ruka se začala sunout po jejih ramenech. Nechtěla ji odstrčit, byla zklamaná z dnešního večera a Jacobovy dotyky byly tak příjemné. Přitáhla si jeho tvář a políbila ho. Nedokázala přestat. Líbala ho dál a dál…

Nedokázala si pomoct. Nemohla prostě přestat. Líbala ho víc, a víc, žádostivě. Možná,že to bylo také tím, jak ji Edward odmítl. Nedokázala dále potlačovat tu touhu. Chtěla, aby byl první Edward, ale Jacoba milovala taky a už to nedokázala vydržet. Jacob vůbec neprotestoval, hladil Bellu po vlasech, prsty přejížděl po jejím krku, začal ji jemně líbat krk a sjížděl níž a níž. Začal ji sundávat oblečení a Bella se nebránila. Částečně za to mohl alkohol, částečně i její neukojená touha. A tak se to stalo. Bella se milovala s Jacobem. Jakmile bylo po všem, začala si uvědomovat, jak velkou chybu udělala. Neodpustitelnou. Přemýšlela, co bude dál. Jacob Bellu stále držel v náručí a byl momentálně velice šťastný. Bella se posadila.

„Jacobe, prosím, odejdi. Udělala jsem chybu a takhle to být nemělo. Bylo to krásné, ale prosím, odejdi,“ šeptala se slzami v očích.

Naprosto nevěděla, co má dělat. Zda se Edwardovi přiznat, či to zatajit. Obávala se, že by si to přečetl v Jacobových myšlenkách. Nevěděla, jak dál. Udělala asi největší chybu svého života. Uvažovala, co bude lepší. Nakonec se rozhodla, že prozatím Edwardovi nic neřekne, věděla, že by mu to zlomilo srdce (tedy pokud by nějaké měl). S tímto rozhodnutím usnula. Ráno ji probudily dotyky na tváři. Byl to Edward. Jako vždy se k ní do pokoje vkradl oknem. Měla štěstí, nic na ní nepoznal.

„Lásko, omlouvám se ti za včerejší večer,“ říkal Edward.

„To nic, to nevadí, zkusíme to jindy a určitě se to podaří,“ chlácholila ho.

Její chlácholení se za pár dnů dočkalo odezvy. Edward byl rozhodnutý udělat z Belly ženu (to ale chudák nevěděl, že ho Jacob předběhl). Rozhodl se, že tentokrát to udělá bez toho divadýlka, protože pak oba vždy doufali, že se to povede a nakonec byli jen zklamaní. Vybral si večer, kdy Charlie byl u Billyho v La Push na nějaký baseballový zápas. Zlehka zaťukal na okno a Bella ho vpustila dovnitř. Přivítala ho dlouhým polibkem, který v něm vyvolal touhu. Oči mu zčernaly, vzal Bellu do náruče, nesl ji k posteli a začal ji líbat. Nejdřív něžně, zlehka a potom jejich líbání nabíralo na intenzitě. Bella to nemohla vydržet. Zajela prsty Edwardovi do vlasů, začala ho líbat na krku a čekala, že ji jako vždy odstrčí – ale nestalo se tak. Edward jí pomalu svlékl tričko, poté podprsenku a začal ji líbat na krku a sjížděl níž, až k jejím prsům. Bella se prohnula slastí a pomalu zapomněla dýchat. V tu chvíli byla ráda, že jako jediné jí Edward nemůže číst myšlenky. Myslela na to, jak mu strašně ublížila, když se vyspala s Jacobem.

„Kdybych já husa pitomá pár dní počkala, bylo by to všechno skvělé,“ vyčítala si. Nakonec tyhle myšlenky pustila z hlavy a věnovala se dál Edwardovi. Oba byli už nazí, notně vzrušení, Edward se snažil držet zpátky a jemně ji laskal. Jeho polibky nabíraly na intenzitě a on se rozhodl do Belly vniknout. Uslyšel výkřik a chtěl přestat, ale Bella mu pokynula, ať pokračuje. Byl to ten nejlepší pocit, co kdy zažil. Žádný sex s upírem se nemohl vyrovnat milování s Bellou. Bylo to nádherné, jemné, procítěné a plné lásky.

Jak tam vedle sebe tak leželi, jezdil prsty po celém jejím těle. Bella byla samá modřina, ale v duchu si říkala, že to stálo za to.


... O pár týdnů později ...


A bylo po maturitě. Nadešla ta dlouho očekávaná chvíle – svatba Belly a Edwarda a také její proměna v upíra. Celou svatbu měla na starost Alice. Nadešel ten dlouho očekávaný den. Bella byla nádherná, moc jí to slušelo. Jak scházela ze schodů, nemohli z ní hosté spustit oči. Vypadala jako princezna. Edward Bellu počkal u paty schodiště a vedl si ji uličkou hostů až k oltáři. Oddávající začal mluvit. Jakmile se dostal k tomu nejdůležitějšímu, všem se zatajil dech.

„Isabello Swanová, bereš si zde přítomného Edwarda Cullena?“ znělo z úst oddávajícího.

„Ano, beru,“ odpověděla tichým, ale rozhodným hlasem Bella.

„Edwarde Cullene, bereš si zde přítomnou Isabellu?“ zeptal se nyní ženicha.

„Ano, beru,“ vydechl Edward. Všichni začali tleskat a objímat se, až na jediného účastníka hostiny, Jacoba. Ten si musel dávat pozor na to, co si myslí, neboť ho Bella požádala, aby na ten jediný večer, co spolu strávili, zapomněl. Nechtěla tím Edwardovi ublížit a on věděl, že pokud něco řekne, ublíží jí on sám. Tak tedy mlčky trpěl, ale byl rozhodnutý, že se jí nevzdá. Nenechá přece Edwarda, aby ji proměnil v upíra a on ji ztratil do konce svého života. Tak moc ji miloval, nedokázal si představit, jak bez ní stráví nadcházející měsíc, natož zbytek života.

Hostina se vyvedla, všichni jedli, pili a veselili se. Ke konci dne se Edward s Bellou pomalu chystali na svatební cestu. Bella si zrovna balila věci ve svém pokoji, když se jí náhle udělalo nevolno. Rychle běžela na záchod, kde zvracela a zvracela a nemohla přestat. Začala se jí točit hlava a cítila, jak hoří.

„Bello, jsi tu?“ uslyšela za dveřmi hlas Alice.

„Panebože, co to se mnou je? Asi jsem jen chytla nějakou virózu,“ přemýšlela Bella.

„Alice, jsem v koupelně, udělalo se mi nějak nevolno, můžeš přijít sem za mnou?“ volala na Alici.

„Bello, ty jsi nějaká bledá. A vážně úplně hoříš,“ sáhla Alice Belle na čelo. Najednou se její tělo začalo zmítat v obrovských křečích, které vyvolaly další dávku zvracení. Alice se zamyslela. Něco tu nesedělo. Slyšela tlouknout dvě srdce a přitom v místnosti byla jen jediná živá osoba. Bella.

„Bello, jsi těhotná,“ řekla Alice s nevěřícím úžasem v očích.

 

shrnutí

<< >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 2. kapitola:

 1
08.02.2012 [20:09]

eivliSHuh. Kdybys mě teď viděla, smála by ses. Sedím u PC, s vyvalenýma očima Emoticon , otevřenou pusou Emoticon a nevěřícně kroutím hlavou. Emoticon Báječný, úplně mě to strhlo. To až praskne, to bude rána Emoticon
Skvělé. Emoticon Emoticon Emoticon
Jestli příští kapitolu neokomentuju, prásklo to semnou Emoticon

28.06.2011 [15:18]

Forevergirl Emoticon Emoticon Jáj, keby len počkala Emoticon
Idem rýchlo ďalej, len dúfam, že to dieťa nie je Jacobovo Emoticon
Krásna kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [15:14]

WhiteTieScarlettCullen: Jsem ráda, že se ti to líbí. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.06.2011 [21:24]

Nemůžu napsat nic jiného, než čtenáři přede mnou! (Samozřejmě počítám je ty pro tebe kladné! =D) Já se nemůžu dlouho zdržovat, protože si musím rychle zhltnout další kapču! Jsem napnutá jako kšandy! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!