Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 3. kapitola


Osudová chyba Belly - 3. kapitolaVšichni se dozví, že je Bella těhotná. Čí je to dítě? Edwardovo? Nebo Jacobovo? Co se bude dít dál? Jak Edward přijme Bellino přiznání? Jako bonus pohled Edwarda.

„Bello, ty jsi nějaká bledá. A celá úplně hoříš.“ Sáhla Alice Belle na čelo. Najednou se její tělo začalo zmítat v obrovských křečích, které vyvolaly další dávku zvracení. Alice se zamyslela. Něco tu nesedělo. Slyšela tlouci dvě srdce, přitom v místnosti byla jen jediná živá osoba. Bella.

„Bello, ty jsi těhotná,“ řekla Alice s nevěřícím úžasem v očích.

„Co jsi to říkala, Alice? Asi jsem tě špatně slyšela,“ řekla potichu. A s vyděšeným výrazem.

„Ne, slyšela jsi mě dobře. Tvé srdce není jediné v této místnosti. Tlučou tu dvě – moje to být nemůže, nikdo jiný tu není, takže jsi těhotná,“ vysvětlovala Alice.

Bella tomu nemohla uvěřit. Nechápala, jak mohla otěhotnět. Vždyť Carlisle říkal, že upíři mít děti nemůžou. Belle se zase udělalo nevolno – tentokrát z té zprávy, co jí Alice sdělila.

„Bello, co se děje? Alice, na co to myslíš?“ křičel Edward. „Ne, to není pravda, nemůže být. Je to nemožné, Carlisle říkal, že to nejde,“ šeptal zhrzeně Edward. Alice zvedla telefon a zavolala Carlislea. Ten se za chvíli objevil. A s ním i zbytek rodiny. Alice jim vše šeptem sdělila. Carlisle nemohl uvěřit svým uším.

„To je velice zajímavé, myslím, že se to ještě nikdy nestalo. Je to opravdu podivuhodné,“ povídal si sám pro sebe. Edward po něm vrhl vražedný pohled. Přemýšlel, co bude dál. Budou z Belly muset tu podivnost odstranit, mohlo by jí to ublížit.

„Bello, budu ti muset udělat několik vyšetření, abych zjistil, co přesně to v tobě roste, jakou rychlostí, jestli je to spíš člověk nebo spíš upír, jaké má fyzické vlastnosti, jak těhotenství snášíš,“ vychrlil na Bellu Carlisle. Bella se podívala po obličejích všech přítomných a nevěděla, co si má myslet. Carlisle byl velice zamyšlený, přemýšlel, co se to vlastně stalo, co bude následovat dál. Esmé se v obličeji zračilo překvapení a nevěřícnost, Rosalii závist. Bylo to totiž to jediné, co nikdy nemohla upíří žena mít – dítě. Emmett vypadal, že přemýšlí, jestli je to dobré nebo špatné, Jasper se tvářil překvapivě klidně – A to Bella nechápala. Nebylo na tom nic, co by přineslo klid. A Alice měla soustředěně zavřené oči, asi se snažila vidět budoucnost, ale zatím nic konkrétního nepřicházelo. Edward byl nervózní, přecházel po místnosti sem a tam. Jako lev zavřený v kleci. Byl na sebe naštvaný. Na to, co Belle udělal. Radši by se neviděl.

Bella byla zmatená. Nevěděla, co si myslet, co má cítit. Ne věřila tomu, že se to opravdu stalo a ona je těhotná. A byla jedna věc, co ji trápila ještě víc – jestli to dítě je napůl upír nebo vlkodlak…

Carlisle po dlouhé době promluvil.

„Asi to dává smysl, nedošlo mi, že by to bylo možné. Už jsem zjistil, co se asi stalo. Je známo jen to, že dva upíři spolu nemohou mít dítě, protože jsou oba zamražení ve svém stavu. Kdežto ve vašem případě – Bella je lidská dívka (prozatím), takže její tělo normálně funguje a reaguje. Takže není důvod, aby její tělo nedokázalo prožít těhotenství. Spíš mám obavy o to, jak to těhotenství bude probíhat. Je totiž jasné, že nebude trvat jako normální lidské těhotenství, 9 měsíců, že nebude probíhat stejně. Myslím si, že bude velmi odlišné a obávám se, že by tě mohlo zabít, Bello,“ promluvil Carlisle směrem k Belle. Všichni na něj nevěřícně zírali. Bella nebyla schopna slova, nemohla uvěřit, že to dítě v ní může růst tak rychle. Nevěděla, co dělat, jestli se má teď před všemi přiznat, že to dítě nemusí být Edwardovo, nebo jestli si nechat tajemství pro sebe. Byla naprosto zmatená, vyděšená a pořád tomu nemohla uvěřit. Ale uvěřila - najednou ano, dítě jí poprvé koplo. Odhrnula si látku z břicha a uviděla malou vybouleninu. Kdyby bylo dítě Edwardovo, a ona si tím mohla být jistá, neváhala by, byla by šťastná. Nic lepšího by je totiž nemohlo potkat. Ale ona si jistá nebyla. Teprve teď na ni dolehly výčitky svědomí. Udělalo se jí opět nevolno. Omdlela.

Bello, lásko, slyšíš mě? Jsi v pořádku?" Edward se nenáviděl za to, co jí udělal. Jak jí ublížil. A to ještě neprožili to nejhorší.

Ano, jsem, jen se mi udělalo trochu mdlo," odpověděla mu Bella. Jsem unavená a ráda bych si teď odpočinula, pokud vám to nevadí," prosebně se podívala na celou Cullenovic rodinu.

Ano, jistě drahoušku, necháme tě osamotě, ať se můžeš trochu prospat, hostům to vysvětlíme," konejšila ji Esmé.

Bella byla ráda, že ji chvíli nechají samotnou a ona si bude moct promyslet, co bude dál. Byla opravdu vděčná, že je jediná na světě, které nemůže Edward číst myšlenky.


Pohled Belly:

Naprosto nevím, co teď budu dělat. Jsem těhotná. Ale nevím, kdo je otec. Zda Edward, nebo Jacob. Ubíjí mě to. Edward je tak hodný, miluje mě, ve všem mi vyhoví a já ho takhle zradím. A co Jacob? Jacob byl můj nejlepší přítel a já jsem vše pokazila. Miluji Edwarda, to vím, ale co když to dítě je Jacobovo? Nemůžu Edwardovi dál lhát, to prostě nejde. Budu mu muset říct pravdu, i když ho to strašně zraní. Ani nevím, jestli se mnou bude chtít dál být, po tom, co jsem mu tohle udělala. On si to nezaslouží. A Jacob taky ne. Ani jeden z nich. Ale je to jasné. Musím to Edwardovi říct, už z toho důvodu, aby na to bral ohledy a podle toho se choval k dítěti. Já se ho nevzdám. I když je mi jasné, že pokud to bude vlčí dítě, nebude mě chtít už nikdy vidět. Ale pokud by to bylo jeho dítě... Byli bychom nejšťastnější na světě. Už bychom byli úplní. Já, Edward a naše malé miminko. Holčička Renesmé? Nebo chlapeček Ej? Bože, já jsem tak blbá. Jak jsem to jen mohla dopustit? Zasloužila bych si, kdyby se na mě Edward vykašlal. Takže? Co teď? Teď mu to budu muset říct...

Edwarde? Můžeš sem prosím přijít?"

Ano lásko, hned jsem u tebe," odpověděl. Bella už měla zase knedlík v krku, jak se připravovala na nadcházející rozhovor. Edward vůbec netušil, co se děje, byl pořád ještě mimo z té zprávy, co se nedávno dozvěděl, z Bellina těhotenství.

Bella se nadechla.

Vyspala jsem se s Jacobem," řekla velice potichu. Nemohl jsem uvěřit svým uším. Kdyby neměl upíří sluch, věřil by, že se přeřekla a ve skutečnosti řekla něco jiného. Edward nechápal, jak mu to mohla udělat.

Edwarde, počkej, neodcházej," volala za ním Bella. Edward se bezmyšlenkovitě zvedl. Musel pryč, jinak by jí ublížil. Miloval ji, ale ona ho zradila...

Pohled Edwarda:

Jak se to mohlo stát? Jak mohla Bella otěhotnět? Vždyť Carlisle říkal, že to není možné, tak jak to, že se to stalo? Nevím, co mám dělat. Naše dítě bych chtěl strašně moc, ale obávám se, že by mohla Bella přijít o život, to nedopustím. Kvůli nějakému dítěti nehodlám ohrozit její život. I když bych ji mohl ihned po porodu přeměnit v upíra, to by si určitě přála, ale já si ji chci zachovat jako člověka. Vůbec nevím, co by ta přeměna způsobila, třeba by to už nebyla moje Bella, ale jen nějaká chladná upírka. A to nehodlám dopustit. Ale co když nebude souhlasit? To ji zbavíme dítěte násilím? Viděl jsem ten její pohled, když jí došlo, co se stalo, když ji to dítě poprvé kopnulo. Tu lásku a něhu. Ach jo, co mám teď dělat? Za chvíli jsem uslyšel, jak mě Bella volá. Zhluboka jsem se nadechl, protože mi bylo jasné, že tento rozhovor nebude vůbec jednoduchý. Něco mi říkalo, že Bella se už rozhodla dítě si nechat. Ale musím se aspoň pokusit ji přemluvit. Budu muset zabít vlastní dítě, abych zachránil ženu, kterou miluji. Vím, že jí tím způsobím nesnesitelnou bolest, ale já ji nemůžu přece znovu ztratit.

A pak přišla ta osudná věta. Ona mě podvedla. Vyspala se s Jacobem. Jak mi to mohla udělat? Dostal jsem takový záchvat zuřivosti, že jsem musel ihned odejít, nebo bych jí ublížil, to bych si určitě později vyčítal. Cítil jsem, jak ve mně pulsuje hněv. Potřeboval jsem si ho někde vybít. Seběhl jsem dolů po schodech, chytil jsem Jacoba za rukáv a vytáhl jsem ho ven...

 

shrnutí

<< >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 3. kapitola:

 1
08.02.2012 [20:18]

eivliSPřežila jsem to, ale ve chvíli, kdy mu to Bella řekla, jsem si vyškubla 200 vlasů Emoticon
To je parádní povídka Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [15:22]

ForevergirlO-ou. Absolútne som nečakala, že to povie Edwardovi... No to som zvedavá, ako Jacob skončí (asi bez nohy Emoticon Emoticon ) Bella síce urobila chybu, ale dúfam, že Edward s ňou ostane. Emoticon Emoticon
Idem rýchlo ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!