Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 1. kapitola

Alice Cullen


Osudová chyba Belly - 1. kapitolaJe to moje první povídka, tak doufám, že se bude líbit. Vaše názory pište, prosím, pod povídku. Díky moc, white. Pokud bude zájem o pokračování, ráda další napíšu.
A o čem to má být? Opět o milostném trojúhelníku, Edward, Bella, Jacob, ale pojaté trochu jinak.

Jak to všechno začalo? Byl jednou jeden upír a jedna lidská dívka… Edward a Isabella, Bella. Jak už to tak většinou bývá, upír se zamiloval do dívky a byla z toho velká láska, která ale nebyla bez překážek. Nejdřív to byla překážka první – upír, lovec, James. Chtěl ji. Ale víc než ji, chtěl hrát hru s Edwardem. Věděl, že ten to nenechá jen tak a bude svou lásku bránit. Tak se i stalo – ubránil ji a James zahynul, díky Edwardovi a jeho upíří rodině.

Překážka druhá – krev Belly byla pro celou Edwardovu rodinu pokušením, nejvíc pro Jaspera, který se jednou neudržel, a tak se stalo, že Edward Bellu pro „její dobro“ opustil. Bella to velice špatně nesla a sčuchla se s vlkodlakem,  Jacobem. Bohužel se do něj zamilovala, myslela si, že když se Edward nevrátí, Jacob bude aspoň menší náplast na její díru v srdci. Ale abych se vrátila k zápletce – Bella ráda provozovala adrenalinové „sporty“, naposledy to bylo skákání z útesu, což způsobilo menší nedorozumění a Edward si myslel, že Bella zemřela. Jel za starou italskou upíří rodinou, Volturiovými, aby ho zbavili života (v jeho případě spíš bytí, přežívání, neboť jak všichni víte, upíři nejsou živí). Bella se to dozvěděla od Alice a samozřejmě vše dobře dopadlo a Edwarda zachránila. Ten se k ní opět vrátil a byli velice šťastní. A teď už se konečně dostáváme k mému příběhu…

Upír. Lidská dívka. Vlkodlak. Milostný trojúhelník. Která láska nakonec zvítězí? Bella sama nevěděla. Byla velice zmatená. Edwarda milovala víc, než svůj život, ale pořád tady byl strach z toho, že ji zase opustí. A Jacob? Jacob, ten hodný Jacob. Miloval ji. Moc. Byl na ni tak hodný a pomohl jí v nejhorších chvílích jejího života, když myslela, že dál už to nezvládne. Ale nechtěla s ním být jen z lítosti a vděku, proto se vrátila zpět k Edwardovi.

Uběhl měsíc, dva. Vše se vrátilo do starých kolejí. Jejich láska byla krásná. Moc se milovali. Bella po Edwardovi toužila, nyní hlavně fyzicky. Chtěla by s ním prožít své první milování, ale on stále nic. Pořád se tomu vyhýbal a vymlouval se, že se bojí, že jí ublíží. Ale ona ho tak moc chtěla, tak moc chtěla poznat milování, ten akt, ale akt lásky a ne jen sex. Edward se tedy rozhodl, že jí její přání splní. Brzo se jim i naskytla skvělá příležitost. Celá jeho rodina odjela na návštěvu přátel do Denali. Edward a Bella zůstali sami. Charliemu Bella řekla, že víkend stráví u Jessicy, neměl žádné námitky, neboť si myslel, že s Cullenovými tráví mnoho času a nebude na škodu, když stráví čas i s jinými přáteli.

Nastal večer. Bella přijela svým starým náklaďáčkem, na který nedala dopustit, k domu Cullenových. Pokaždé, když se tam ocitla, oněměla úžasem. Jejich dům byl nádherný. Skvostný. Takovou krásnou stavbu neviděla snad nikdy. Edward ji už čekal před domem, vzal ji za ruku a vedl ji dál do domu. První zastávku udělali v jídelně. Bellu to ohromilo. Čekal na ni nádherně prostřený stůl s večeří, v pozadí hrála romantická hudba, a v jídelně bylo útulné přítmí. Edward usadil Bellu ke stolu, sám si sedl naproti ní a pobídl ji k jídlu. Jak tak mlčky jedla, přemýšlela, co se bude dít dál. Už tak moc by ho chtěla. Cítit jeho ruce na své kůži. Jeho rty na jejích. Večeři do sebe naházela, aby mohli co nejdříve přejít k dalšímu „chodu“. Edward Bellu odvedl po schodech nahoru, ale nevedl ji jako vždy do svého pokoje, ale vedl ji do místnosti, kterou ještě nikdy neviděla. Bella vstoupila a byla ohromená. V místnosti byla nádherná, ručně vyřezávaná postel se saténovým povlečením, vedle postele stály noční stolky se starožitnými lampami a naproti postele byly dveře, které vedly na obrovskou terasu. Edward přistoupil k Belle, vzal její obličej do dlaní a zbožně se na ni podíval.

„Opravdu to chceš?“ zeptal se.

 

 

 

„Ano, chci,“ odpověděla mu Bella. Začal se jemně dotýkat svými rty jejích, hladil ji po vlasech a Bella pod jeho dotyky doslova tála. Edward ji jemně položil na postel, začal ji hladit po celém těle a líbat. Bella byla jako v transu.

„Tak dlouho jsem na to čekala a je to tady. Konečně. Konečně se budeme milovat,“ pomyslela si. Edwardovy polibky začaly být více žádostivé, začal Bellu pomalu svlékat a laskat ji na krku. Když už Bella myslela, že to nevydrží, Edward náhle přestal.

„Já nemůžu. Prostě nemůžu. Vím, že ti ublížím, pokud budu pokračovat. To pokušení a ten chtíč je moc nebezpečné. Ublížím ti. Lásko moje, promiň, ale já nemůžu,“ řekl tichým hlasem Edward.

„Chci tě, chci tě tak moc, a ty to víš, ale nejde to. Jsi křehký člověk a já se obávám, že pokud budeme pokračovat, zabiju tě, nebo v lepším případě – zpřelámu ti pár kostí v těle,“ omlouval se Edward. Byla jsem zklamaná. Chtěla jsem se s ním milovat, ale věděla jsem, že dokud budu člověk, nebude to možné.

„Lásko, nic se neděje, však to pak nějak vymyslíme, ale teď bych raději byla sama. Pojedu domů, pokud ti to nevadí,“ řekla Bella. Rozloučili se.

Bella nasedla do náklaďáčku a jela domů. Charliemu řekla, že Jessice nebylo dobře a že se radši vrátila domů. Popřála mu dobrou noc a šla nahoru, do svého pokoje, lehnout si. Zanedlouho slyšela ťukot kamínků o okno. Vykoukla a pod oknem stál Jacob.

„Smím nahoru?“ zeptal se a usmál se svým krásným úsměvem. Bella ho pozvala dál. Chvíli si povídali a trochu popíjeli, Jacob donesl víno, Bellino oblíbené. Bella cítila, že jí víno stoupá do hlavy. Jacobova ruka se začala sunout po jejích ramenech. Nechtěla ji odstrčit, byla zklamaná z dnešního večera a Jacobovy dotyky byly tak příjemné. Přitáhla si jeho tvář a políbila ho. Nedokázala přestat. Líbala ho dál a dál…

 

shrnutí

>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 1. kapitola:

 1
08.02.2012 [19:55]

eivliSHa, tak to je překvápko Emoticon . To byla pěkná rychlovka, to ti teda řeknu. Když né Ed, tak Jake. SUPER, jdu na další kapitolu Emoticon Emoticon
Teda jestli je toto tvoje prvotina, mám se co učit Emoticon

28.06.2011 [15:15]

WhiteTieForevergirl: Když si přečteš další díly, tak se určitě dozvíš něco bližšího. Emoticon

28.06.2011 [15:06]

ForevergirlWow, začína to veľmi veľmi dobre. No to som zvedavá, či sa medzi nimi niečo stane Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [15:01]

WhiteTieScarlettCullen: Ahoj, mockrát děkuju za krásná slova chvály. Jsem ráda, že se ti povídka líbí a doufám, že se ti bude líbit i nadále. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.06.2011 [21:14]

Wow! To bylo perfektní! Emoticon Opravdu to zní zajímavě! Určitě sis získala dalšího věrného čtenáře!
Víš, co se mi líbí úplně nejvíc? Samozřejmě, že Tvůj styl psaní je na prvním místě, ale nejvíc se mi líbí to, že každému odepisuješ!
To se vyskytuje málokdy! Emoticon

Jdu si přečíst další kapitolu, protože tahle povídka je opravdu zajímavá! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!