Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ošklivá Bella 10. kapitola

Lol


Ošklivá Bella 10. kapitolaTak je tu další kapitola, kterou bych chtěla věnovat milenk13. Doufám, že se ti bude líbit a že nebudeš jediná. :-) V téhle kapitole jde Bella nakupovat s Patrikem, co se stane, když se vrátí do hotelu? Samozřejmě komentáře nebudou na škodu. :-)

10. kapitola - Nákupy a pak...?

Ještě jsem si sedla k počítači a napsala e-mail Alici, Ang a otci, že se vrátím dřív. Na to hnedka mi Alice napsala, že pro mě přijede s Angelou a my si uděláme takové menší nákupy, a copak jsem jí to mohla odepřít, když se už teď těšila, nemohla a tak jsem souhlasila. Tolik nákupu za týden jsem zvědavá, kam to dám.

 

***

Ráno jsem se probudila hodně brzo, proto jsem měla čas a s chutí si dala koupel. Ve vaně jsem strávila více jak hodinu, potom jsem se usušila, oblékla do županu a vyfénovala vlasy. Musela jsem uznat, že odvedli dobrou práci včera v tom podniku, vlasy mi už netrčely a dokonce i poslouchaly. Učesala jsem je a vydala se ke skříni, kde jsem si vybrala oblečení.

Potom jsem se vydala na snídani a čekala na Patrika, který dorazil za nedlouho, a my mohli vyrazit na nákupy.

****

Prošmejdili jsme mnoho krámů, ve kterých mi Patrik vybíral oblečení, připadala jsem se jako s Alicí. Musela jsem uznat, že mi házel hezké oblečení, ale poněkud vyzývavé, což mi teďka moc nedělalo starosti. Líbilo se mi, jak se po mě ostatní muži otáčeli, když jsem vyšla z kabinky, nebo když jsem šla po chodbě, dokonce kluci stejně staří jako já se na mě usmívali. Moc mě to potěšilo.

V obchodním domě jsme strávili skoro celý den, nakupovali jsme pro mě a pro Patrika, kterému jsem mohla oplatit to, jak mě strkal do kabinek a náramně jsem si to užívala.

Potom jsme ještě šli nakoupit malé dárky pro svoje známé. Patrik koupil hezké spodní prádlo manželce a to jsem si musela zkusit, bylo mi trapně se tam promenádovat před ním jen ve spodním prádle a ještě tak vyzývavém. Nakonec jsem to přežila, jeho dceři jsme koupili ještě nějakou panenku a pak jsem šla já nakupovat pro svoji rodinu. Pro Ang jsem koupila kosmetickou tašku, sestře jsem koupila krásné krátké šaty, které se jí budou určitě líbit. Pro Alici a mě jsem koupila takové ty přátelské řetízky. Pro rodiče mě nic nenapadlo, teda pro otce se Susan, ale nakonec jsem taky vybrala náramek pro Susan, který mi pomohl vybrat Patrik, a pro Charlieho nové hodinky, aby nechodil všude pozdě.

Když jsme tedy konečně měli všechno nakoupeno, tak jsme se vydali do restaurace na večeři. Dala jsem si pořádný steak a hranolky a Patrik si dal to samé.

***

Do hotelu jsme se vrátili pozdě večer, služebnictvo nám muselo pomáhat s taškami, jsem zvědavá, jak to nacpu do kufru, budu si ještě muset nějaké pořídit. Mezitím, co se služebnictvo s taškami vydalo po schodech do našich pokojů, my si jeli výtahem. Připadalo mi to nefér, chtěla jsem si to s nimi vyměnit, takže jsem okamžitě chtěla vystoupit, čehož si Patrik všiml a rychle mě zatáhl zpátky do výtahu, bohužel pro mě tak rychle a prudce, že jsem narazila o stěnu, měla jsem štěstí, že ve výtahu nikdo jiný nebyl. Patrik byl hnedka u mě a začal se mi omlouvat, když sem ho ujistila, že mi nic není, tak se konečně uklidnil.

Pomalu jsem se chtěla od té zdi oddálit, bylo to nepříjemné, jelikož jsem byla přitisknutá na držátko, ale uvědomila jsem si, že jaksi se nemůžu hnout, jelikož Patrik byl skoro na mě nalepený a ruce měl položené vedle mojí hlavy. Nebylo uniku.

„Můžeš mě pustit?“ zeptala jsem se ho.

„A co když nechci?“ zeptal se mě on. Ježiši, on se mnou flirtuje, vždyť má manželku, co blbne? To že spal s většinou sekretářek ve firmě neznamená, že se mnou bude taky.

„Pust mě,“ řekla jsem odhodlaně.

„A kampak bys šla?“ ptal se mě přeslazeně, pomalu mě začal vytáčet, asi dám výpověď, pokud to bude takhle pokračovat. Pokud si myslí, že když mě zkrášlí, tak že mě může dostat a vychvalovat se tím, tak ať na to zapomene. Nebezpečně se ke mně začal přibližovat a mně se to vůbec nelíbilo.

„Nemyslím si, že je to dobrý nápad.“

„Já si myslím, že jo.“

„Patriku, nech toho.“ Už mi docházela trpělivost, chtěla jsem ho odstrčit, ale bohužel se mi to nepovedlo. Patrik mi chytil ruce a uvěznil je ve svém sevření nad mojí hlavou. Proboha a to jsem si myslela, že je Patrik fajn. Zachraňte mě někdo. Škemrala jsem v duchu.

Patrik už na nic nečekal a začal mě líbat. Vůbec mi to nepřišlo příjemné, ba naopak, bylo mi špatně. Po chvíli se přesunul na můj krk. Všemožně jsem se pod jeho dotykem krotila a snažila se vymanit, ale nešlo to, po chvíli jsem to vzdala.

Jaké by to asi bylo, kdyby to byl Edward? Sakra, na co to myslím?

Když už jsem myslela, že to neskončí, otevřely se dveře od výtahu. Zvláštní ale bylo, že za nimi nikdo nestál, Patrik se chtěl vrátit zase k činnosti, ale to jsem už nevydržela a udělala první věc, která mě napadla, kopla jsem to do rozkroku. On se tam svalil na podlahu a já mu mohla konečně utéct. Nevšímala jsem si, v jakém jsem patře a rychle začala hledat svůj pokoj.

Nakonec jsem ho našla rychle, byl ve stejném patře, kde zastavil výtah. Rychle jsem do něj zapadla a šla se umýt, furt jsem na sobě cítila ty jeho polibky, fuj. Otřásla jsem se.

Ve sprše jsem strávila přes hodinu a smývala to ze sebe. Nakonec jsem i pocítila pocit zadostiučinění, když jsem si vzpomněla, jak jsem ho nakopla.

Pak už jsem jenom celou noc přemýšlela, co budu dělat, až jsem přišla na nejlepší řešení, dám výpověď. Byla jsem pevně rozhodnuta a tak jsem přes noc sepsala ten dokument a šla se konečně malinko prospat.

***

„Crrrrrrrrrrrrrrrrrr,“ vzbudil mě otravný hotelový telefon.

„Halo?“

„Slečno, vstávejte, za 2 hodiny vám letí letadlo.“ Sakra, ani jsem nepoděkovala a rychle zamířila do koupelny dát se do pořádku a rychle si dobalit věci, co jsme včera nakoupili. Nakonec po hodině a půl jsem vyjela na letiště. Sice v prvotním plánu bylo, že pojedu s Patrikem, ale na toho jsem byla ještě dost naštvaná a myslím, že mě to jen tak nepřejde.

Na letiště jsem dorazila se 4 kufry a to jsem odjížděla s jedním. Myslím, že bude mít Alice ze mě radost, doufám, že mě pozná.

Už jsem seděla v letadle první třídy a mířila si to domů, konečně. Vedle mě seděl Patrik a já ho úspěšně ignorovala a to po celou dobu letu a ani kdyby se snažil navázat konverzaci, neslyšela bych ho, měla jsem mp3ku.

Po přistání jsme si mlčky zamířili vyzvednout kufry. U přepážky na mě už čekaly holky a jelikož byly zády, ještě mě neviděly. Měla jsem v úmyslu si z nich malinko vystřelit, chtěla jsem zkusit, jestli mě poznají. Ale nejdřív se musím rozloučit s Patrikem a dát mu tu výpověď. Proto jsem se na něj otočila a podala mu ten kus papíru, co jsem měla v kapse. Patrik si ho přečetl a zamračil se.

„Nechtěl jsem, aby to takhle dopadlo, prostě jsem neodolal.“

„Taky jsem nechtěla, aby to takhle dopadlo, ale stalo se. Doufám, že můžu aspoň počítat s doporučením do jiné práce,“ usmála jsem se na něho.

„Samozřejmě, budeš mi chybět.“ Objal mě a já věděla, že je vše jak má být, v pořádku, a odpustila jsem mu. Ještě jsme se rozloučili a já popadla svoje kufry a vydala se ze zadu k holkám.

---------------

Shrnutí Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ošklivá Bella 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!