Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nové štěstí - 4. kapitola

Cosmopolis


Nové štěstí - 4. kapitolaRenesmé s Emmettem vtáhnou do skvělé hry celou rodinu. No a trochu vášnivá noc... Taky se půjde na lov a jasně, že Bella bude trochu zmatkovat kvůli zítřejší návštěvě... A prosím o trochu komentářů. Je jich čím dál míň...

„Mami? Kde je strýček Emmett?“ zeptala se mě Renesmé.

„Nevím, zlato. Asi někde v lese se strýčkem Jazzem,“ odpověděla jsem. „Proč se ptáš?“

„No, chtěla bych si s ním jít hrát…,“ vysvětlila mi Nessie.

„Budeš muset počkat, až se vrátí.“

Po nějaké době se Jasper s Emmettem vrátili a Renesmé kolem nich hned začala skákat a prosit, aby podnikli něco zajímavého.

„Dobře!“ smál se Emmett.

„A co chceš dělat?“ zeptal se Jasper.

„No, já nevím. Pojďme si třeba zahrát na schovku,“ navrhla Ness.

„Tak jo, ale pykáš,“ souhlasil Jasper.

„A do 200. Jo, a hrajeme v okruhu jednoho kilometru kolem domu, že jsi to ty…,“ dodal Emmett.

„Hraje ještě někdo s námi?“ zeptal se Jasper. Nikdo se k nim ale nepřidal, a tak hráli sami. Po nějaké době se však postupně všichni přidali, a tak jsme si užili pár zábavných chvil.

Nejlepší (teda podle Emmetta) bylo, když pykal Edward a já se mu schovala tak dobře, že mě nemohl najít, takže začal řvát na Emmetta, aby mu řekl, kam mě odvezl. Když mu ale Emmett nic neřekl, chtěl mě můj milovaný manžel jet hledat do La Push, a tak jsem se mu radši ukázala.

Den jsme prožili opravdu skvěle, takže nebylo divu, že večer byla Nessie hrozně unavená, a když mi usnula v náruči, musela jsem ji odnést do postele. V jejím pokoji jsem si sedla do křesla v rohu místnosti a pozorovala ji, jak spí. Po chvilce se ke mně přidal Edward.

Chvíli jsme tak jen tiše seděli, ale pak mě Edward políbil a já už se nedokázala odtrhnout. Jeho sladká chuť a vůně mě k němu připoutaly a já už se nechtěla pustit.

Edward mě vzal do náruče a rychle se přesunul do našeho pokoje. Položil mě na postel a začal mě pomalu líbat. Naše jazyky tančily v souhře a já si Edwarda přitiskla víc k sobě. On se ale po chvíli odtrhl a začal mě pomaličku svlékat. Nejdřív tričko a pak kalhoty. Snažila jsem se to urychlit, ale on jako by mi to dělal naschvál.

Když už jsem byla jen ve spodním prádle, klekl si na mě obkročmo a dal mi ruce za hlavu. Pomalu mě líbal na rtech, ale po chvilce se přesunul na krk. Svým jazykem jel pomalu přes můj krk, mezi prsa a na břicho a nechával na mém těle rozpálenou cestičku.

 „Edwarde,“ zavzdychala jsem, když zasunul jazyk do mého pupíku a přitáhla si ho zpět na rty.

Edward mi rychle strhnul spodní prádlo. Chvíli si mé nahé tělo měřil zrakem a pak se znovu sklonil k mým rtům. Chtěla jsem ho začít líbal, ale on mě zadržel. Skousnul můj dolní ret a pak jel jazykem směrem dolů přes můj krk. U prsou se zastavil. Objel každou mou bradavku jazykem a nevynechal ani jemné kousnutí. Začal si s nimi hrát a já se pod ním svíjela a vzdychala jeho jméno.

Pak konečně jel dolů, ale zastavil se už u pupíku. Myslela jsem, že snad vybouchnu vzrušením, když do něj zas a znovu zajížděl jazykem. Já ale potřebovala cítit Edwarda v sobě, a tak jsem vší silou vytáhla ruce z jeho sevření a přitáhla si ho blíž.

Až pak mi došlo, že je ještě pořád oblečený. Tak to ne, řekla jsem si a přetočila se nad něj. Edward překvapivě nevzdoroval. Pomalu jsem mu rozepínala košili a každý odhalený kousek kůže jsem políbila. S kalhoty jsem trpělivost neměla a prostě jsem mu je strhla. Začala jsem ho líbat a jazykem jsem pracovala, jak nejlíp jsem uměla.

Skousnutí rtu jsem mu oplatila a šla jsem si pohrát s jeho ušním lalůčkem. Když jsem mu ho skousla nemohla jsem vynechat zavzdycháni do jeho ucha. Edward mě následoval a při dalším kousnutí vzdychl. Pak jsem se vrátila zpět na rty a začala sát a kousat jeho rty i jazyk. Když jsem se přesunula níž a zajela jazykem do jeho pupku ztuhl vzrušením. Pomalu jsem mu zuby začala svlékat boxerky.

„Bello,“ zasténal. Myslela jsem, že nám oběma ulevím a konečně na něj nasednu, ale v tu chvíli už to Edward nevydržel a přetočil si mě pod sebe.

Nesouhlasně jsem zamručela a na protest stáhla nohy k sobě, ale jediný jeho dotek na mé noze způsobil, že jsem nohy roztáhla a hladově ho políbila. Edward do mě pomalu vniknul a já se prohnula v zádech. Začal se ve mně pohybovat a já mu vyšla vstříc svou pánví, takže jsme přidali na tempu. Po chvilce jsem dosáhla vrcholu a Edward se po dvou přírazech svalil vedle mě. Zrychleně jsme oddychovali a vychutnávali si končící orgasmus. Po chvilce jsme ale byli opět v sobě.

 

Další den ráno šlo všechno jako vždycky. Renesmé se nasnídala, pak si každý našel nějakou zábavu. Pak přišel Jacob a konečně jsme mohli vyrazit na lov, abychom nabrali sílu na zítřejší návštěvu.

„Vsaďte se, že dnes chytím největšího jelena,“ zasmál se Jake.

„O co, že já chytím většího!“ vzdoroval Emmett.

„Nebude vám to nic platné, protože než vy k tomu největšímu jelenovi doběhnete, já už ho budu vysávat,“ pronesla hrozně důležitě Renesmé a pak se všichni rozesmáli.

„Tak jo, dáme si závod i k tomu nejbližšímu stádu,“ přidal se i Jasper.

„Tři, dva, jedna, teď!“ odstartoval to Emmett a všichni čtyři zmizeli v lese.

„Tak pojďme taky. Ať nám vůbec něco zbude.“ Zasmála se Esmé.

„Někdy nad nimi prostě žasnu…,“ dodala Alice.

„Aspoň, že tady máme dva normální muže,“ řekla jsem.

„Jsme potěšeni,“ řekl Edward a i s Carlislem se zasmáli.

 

Když jsme přišli z lovu domů, Emmett, Jacob, Jasper a Renesmé se ještě pořád hádali, kdo chytil největšího jelena.

„Víte co, příště si s sebou vezmeme váhu a zvážíme všechny vaše ulovené jeleny.“ Rosalie už to přestávalo bavit.

„To je vlastně skvělý nápad!“ zaradoval se Emmett.

„To snad nemyslíte vážně!“ vyděsila se Alice.

Ale jo, myslíme,“ řekl Jacob.

Konečně se ti čtyři dohodli, a tak si každý mohl najít nějakou zábavu. Jacob si samozřejmě hrál s Nessie. Alice s Jasperem se někam vytratili. Esmé dělala něco v kuchyni, Carlisle seděl ve své pracovně. Rosalie se hrabala v motoru svého auta a Emmett s Edwardem se dívali na nějaký fotbalový zápas v televizi.

Rozhodla jsem se k nim přidat, ale nebyl to moc dobrý nápad. Z počátku jsem televizi chvíli sledovala, ale když mě to přestalo bavit, začaly se mi hlavou honit různé myšlenky a představy. A většina z nich nebyla moc příjemná. Co když se Nessie něco stane? Nebo Edwardovi? Nebo komukoliv jiném? Začala jsem přemýšlet, co bych mohla udělat, abych ochránila naši rodinu.

Edward si zřejmě všiml, co se se mnou děje, protože mě objal a zeptal se mě, jestli si radši nepůjdeme popovídat do pokoje. Zakroutila jsem hlavou, ale on si toho nevšímal a odnesl mě do pokoje.

„Tak, co se stalo?“ zeptal se mě se starostí v hlase.

„Nic,“ řekla jsem.

„Ale no tak, Bello. Vidím, že si s něčím děláš starosti. Snad ne s tou zítřejší návštěvou?“

„Trochu,“ hlesla jsem.

„Ach jo… Bello, nikomu se nic nestane. Renesmé bude v bezpečí v La Push a my budeme všichni tady. Neodváží se na nás zaútočit, i kdyby to měli v plánu a myslím, že nemají,“ snažil se mi to vysvětlit.

„Dobře, ale co kdyby se někomu něco stalo?“

„Nikomu se nic nestane. Věř mi,“ řekl Edward a políbil mě…

 


 

V příští kapitole se konečně dostaneme k návštěvě. Bohužel to bude nejdřív za týden v pondělí, protože jedu na dovolenou. Takže se omlovám a díky, že se mnou máte trpělivost a čtete tuhle povídku.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nové štěstí - 4. kapitola:

 1
6. marfii
28.05.2011 [22:14]

wauuu

5. daslli141
28.05.2011 [20:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A určite si počkám, veď sa to oplatí :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Barča
28.05.2011 [20:17]

wow... inac sa to ani neda vyjadrit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [16:49]

klarushaHanulko, díky moc za opravu. Niki, díky že se ti to líbí... Aspoň někomu...

2. Niki
28.05.2011 [12:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [0:44]

HanulkaAhoj,
Článek jsem ti opravila, ale dávej si pozor na tyto chyby.
* Každá nová přímá řeč patří na nový řádek.
* Píše se Jacob, ne Jakob a zkratka je Jake, ne Jak.
* Dávej pozor na přímou řeč, často v ní chybuješ, slovesa odstartoval, přidal se, zaradoval, vyděsila mohou být taky uvozovací.
Drž se prosím následujícího konceptu.
Pokud za přímou řečí následuje věta uvozovací (řekl, zeptal se, vykřikl, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit tečkou a začínat velkým písmenem.
1) Přímá řeč může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Mohla bych tě o něco poprosit?“ zeptala se Alice.
„Prosím, nechoď tam!“ vykřikl zoufale.

2) V ostatních případech končí čárkou:
„Pojedu tam, ať chceš, nebo ne,“ řekla jsem odhodlaně.

3) Za přímou řečí následuje činnost někoho jiného:
„Prosím, pozdravuj všechny.“ Přikývl na souhlas.
„Slyšel jsi mě?“ Bezděčně pokrčil rameny.
„Prosím, nechoď tam!“ Jen přikývla.

4) Událost se stala, až když osoba domluvila:
„Prosím, vyřiď, že mě to mrzí.“ Popadla jsem svá zavazadla a utíkala pryč.

5) Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme jinou větu, může to být napsáno dvěma způsoby:
„Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe.“
„Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe.“

* Se mnou se nikdy nepíše dohromady.

Tak pro příště. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!