Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nič také ako láska neexistuje!!! - 8. Klan ázijských tigrov

Jackson Rathbone - krisD


Nič také ako láska neexistuje!!! - 8. Klan ázijských tigrovOsud všetkých sa tak prepletie, že ani ja sa s toho už nevymotám. Ale čaká vás zaujímavá kapitola a ja dúfam, že sa vám bude všetkým páčiť. Prosím, po prečítaní mi nechajte dole koment, nech viem, ako som na tom s touto poviedkou. Ďakujem. :)

8. KLAN ÁZIJSKÝCH TIGROV

Bella zatvorila oči a začala sa sústrediť. Netrvalo dlho a cítila som, že sa niekto blíži. Boli to piati neznámi upíri, ktorí sa čo chvíľa objavili medzi stromami.

 

Pohľad Belly:

Päť upírov sa vynorilo z lesa a ja som spoznala známe tváre. Bola to presne tá rodina, ktorú som volala. Bol to klan z Japonska alebo ako sa oni volali, klan ázijských tigrov. Tento klan tvorilo šesť upírov.

Najstaršia z nich bola 23-ročná upírka Yuna, ktorá mala dlhé čierne vlasy, krvavé oči a bola veľmi chudá. Potom tu bol jej manžel, 12-ročný upír Dan, ktorý mal tiež krvavé oči, krátke blond vlasy a celkovo vyzeral ako model, takže všetky ženy po ňom išli. Patrila sem ešte Danova mladšia sestra, 18-ročná Larin, ktorá sa podobala na brata všetkými črtami tváre, len vlasy mala dlhé ako závoj. Larin priateľ sa volal Sebastián a kedysi to bol americký nomád. Sebastián má 19 a dosť sa podobá na Bretta Pitta. Nosí strapaté hnedo-blonďavé vlasy, má menšiu briadku a tiež má červené oči. Telo mal samý sval a to na ňom asi Larin aj milovala. A posledná z klanu bola najmladšia, 17-ročná upírka Tao. Tao mala ako jediná s klanu zlaté oči. Bola rovnako vysoká ako ja, mala aj rovnako brčkavé čierne vlasy ako ja. Keby upír nevedel, mohol by si nás aj pomýliť, pretože ona vyzerala skoro ako ja. Vyzerali sme ako sestry. Jediné, čím sme sa líšili, boli naše schopnosti a ešte aj tým, že aj som len poloupír.

Čo sa tíka ich schopností, tak Tao dokáže meniť ako podobu svoju tak aj podobu svojej rodiny alebo akéhokoľvek človeka. Larin má silu kvetu. Ovláda prírodu akoby bola jej neodlučiteľnou súčasťou. Sebastián je viac na lietanie. Je to vlastne jediný upír, ktorý sa dokáže vzniesť do vzduchu alebo preletieť hoci aj oceán. Dan sa venuje premiestňovaniu. Behom pár stotín sekundy sa prenesie z jedného kontinentu na ten druhý a asi takto sa sem tak rýchlo aj dostali. Yuna má spojenie s mesiacom. Má schopnosť preniesť nevyčerpateľnú energiu mesiaca k sebe a vďaka nej dokáže aj liečiť.

Niekto mi tu ale chýbal. Chýbal mi tu posledný člen rodiny. Chýbal mi tu ten, ktorému som poslala svoju myšlienku. Bol to upír, samotár. Teda, aspoň to bol posledných tristo rokov, no potom stretol ázijské tigre a pridal sa k nim. Volal sa Josh a nejakú dobu som s ním aj chodila. Joshovu tvár si pamätám lepšie ako tvár kohokoľvek iného na svete. Josh mal oči tmavo-červenej farby. Čierne vlasy nosil vždy strapaté a nikdy si ich nechcel učesať. Ale bol s nimi taký zlatý. Jeho telo bolo chudé a vždy mal na rukách mierne svaly. Ale vyzeral naozaj tak nádherne. Náš rozchod ma bolel a viem, že aj jeho, no musela som odísť so svojimi súrodencami. Teraz mi tu ale strašne chýbal. Chcela som, aby aj on tu bol teraz so mnou.

Upíri zastavili a pozerali sa na nás. Nastalo veľké ticho. Nikto sa ani len nepohol. Alicin duch, ktorý ešte pred chvíľou bol vedľa mňa, sa vyparil. Možno to bolo niekoľko stotín sekundy, keď sa zrazu celá situácia zmenila, no mne to pripadlo ako večnosť. Všetko som videla v spomalenom zábere.

Najprv sa vzniesol do vzduchu Sebastián, ohromil všetkých nepriateľov a potom zaútočil na červeného vlka a tak oslobodil Edwarda. Zároveň útočili aj ostatný členovia klanu tigrov. Tao sa zmenila na čierneho vlka a napadla nepriateľského vlka. Larin použila korene stromov a tak k zemi priklincovala utekajúceho sivého vlka. Dan sa premiestnil a bežal tak za ďalším vlkom, ktorý sa dal na útek a Yuna pribehla k Alecovi a snažila sa ho vyliečiť. Ani som sa nenazdala a mňa držal v náručí Josh. Zodvihol ma zo zeme a teraz ma držal v pevnom objatí. Znovu som mohla cítiť jeho vôňu. Po toľkých rokoch bol znovu pri mne. Mala som taký pocit, že už môžem aj umrieť.

„Chýbala si mi,“ zašepkal mi do ucha.

„Aj ty mne,“ odvetila som.

Chcela som aby táto chvíľa trvala večne, no nemohla som si to dovoliť. Muselo sa toho ešte toľko stať, aby som si mohla konečne oddýchnuť alebo sa pobrať na večný odpočinok.

„Bella,“ vytrhla ma z myšlienok Yuna. Pozrela som sa na ňu.

„Alec je na tom fakt zle. Musíš mu vrátiť to, čo si mu zobrala, inak ho nevyliečim!“

Bála som sa, že to povie. Bála som sa, že povie, že je to kvôli mne.

„Čo sa mu vlastne stalo?“ zapojil sa do „rozhovoru“ Carlisle.

Všetci Cullenovci už boli voľný. Všimli sme si to až teraz. Videla som, ako sa Josh aj Yuna dali do obranného postoja. Cullenovci urobili to isté.

„Josh, nechaj to tak.“ Letmo som sa ho dotkla za ruky. „Nepotrebujeme ďalšiu bitku.“ Smerovala som to už na Cullenovcov.

Carlisle sa narovnal a povedal naozaj nechápavým hlasom: „Čo sa to tu vlastne deje? Ako ste sem prišli?“

„Zavolala som ich.“

„Ale ako? Pokiaľ viem, tak si sa ani len nepohla.“

„Je to moja schop...“

„Nie,“ nedovolila mi Yuna dokončiť. „Nemôžeme im veriť.“

„Si robte srandu,“ ozval sa nečakane Emmett. „My sme za Bellu nastavovali krk proti novorodením a vy nám nechcete povedať, ako sa to vlastne všetko stalo?“ krútil hlavou.

„Ale nezabúdaj, Emm, že tu je ešte aj Tanya a krk si nastavoval pre ňu,“ nedala som sa.

„Áno, ale keby nebolo teba, tak tu Tanya vôbec nie je,“ zavrčaním odvetila Rosalie.

„Takže nakoniec je to moja vina?“

„Bežte!!!“ ozval sa Larin výkrik.

Ani nie za dve sekundy sa medzi stromami objavila samotná Larin a bežala rýchlosťou blesku. Nevedeli sme najprv pred čím vlastne beží, no čoskoro sme to zistili. Bežali k nám vojaci. Vojaci z Volterri na čele s Demetrim, Arom, Caiusom a Marcusom.

Možno ich bolo päťdesiat a možno šesťdesiat. Každopádne, boli v značnej presile a nám zostávalo len jediné. Museli sme bežať.

„Alec?“ zakričala som a nenechala som sa Joshom odtiahnuť. Alec však nepočúval.

Vždy pohotový Dan ma ale nenechal v štichu. Vzal Aleca za ruku a spolu sa premiestnili. Ja som sa teda nechala potiahnuť Joshom a spolu sme bežali. Tesne pred nami bežal Jasper a bolo to zvláštne, no držal Alice za ruku a ešte bol pred nami Edward, ktorý niesol v náručí vystrašenú Tanyu. Skoro sme Edwarda už aj predbiehali, no keď som potiahla Josha za ruku, ostali sme tesne za ním.

„Nemáte kam utiecť,“ ozval sa za nami Arov hlas. Mali nás už na dosah. Bolo treba niečo robiť.

9.kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nič také ako láska neexistuje!!! - 8. Klan ázijských tigrov:

 1
1. Leník
13.04.2012 [20:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!