Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nič také ako láska neexistuje!!! - 9. Nový začiatok

Jacob a Renesmee


Nič také ako láska neexistuje!!! - 9. Nový začiatokPo neskutočne dlhej dobe je tu kapitola k Nič také ako láska neexistuje!!! Dúfam, že sa Vám to bude páčiť a prajem príjemné čítanie :)

9. NOVÝ ZAČIATOK

Rekapitulácia, aby ste si spomenuli:

Aro s bratmi vyhnal Bellu z Volterry a tá išla s Jasperom za svojím otcom, Charliem Swanom do Forks. Tam sa však dozvedá od Cullenovcov, že zomrel. Po tom, čo sa vráti z cintorína, ju napadnú Krewelovci, Viktoria a James, spolu s novorodenými. Ich útok sa týka zavraždeného Jamesovho brata Laurena, ktorého zabila Bella.

Na pomoc jej prichádzajú však Cullenovci a Jasper. Keď sa zdá, že dobro vyhrá a zlo v podobe Viktorie a Jamesa odchádza, prichádzajú Bellini nevlastný súrodenci Jane a Alec ovládaní Demetrim. A po nich hneď vlkolaci. Jane umrie a Alec je paralyzovaný. Cullenovci sú postavení do úzkych a Bella sa ocitá na hrane života a smrti.

Keď sa už zdá, že je všetko stratené a Bella umiera, prichádza Alicin duch, ktorý jej vráti dych života. Bella na pomoc preto zavolá svojich dávnych priateľov, klan Ázijských tigrov, t.j. Yuna, Dan, Larin, Sebastián, Tao a Josh. Vlkolaci sú vďaka nim zahnaní, ale prichádzajú Volturiovci. Preto sa začína ďalší boj.

***

„Nemáte kam utiecť,“ ozval sa za nami Arov hlas. Mali nás už na dosah. Bolo treba niečo robiť.

 

Pohľad Belly:

V jednom okamihu som sa otočila a použila som oheň. Spravila som takú lesnú hranicu, ktorá bola z ohňa a šľahala plamene do výšky približne dva a pol metra a vždy, keď to chceli obísť, ich plameň zasiahol. Volturiovci teda museli zastaviť. Nestála som ale proti nim sama. Čo chvíľa sa vrátil aj Josh a všetci ostatní.

„Čo bude ďalej?“ spýtala sa Tao.

„Ja neviem,“ odvetila som pravdivo.

„Mier by sa asi uzavrieť nedal, však?“ opýtal sa Carlisle Ara cez plameň. Ten však rázne odmietol.

„Dal, keď Bella umrie,“ odvetil Marcus. A vtedy sa mi v hlave vytvorila otázka.

Stoja ich životy za ten môj? Tento boj je nekonečný a zdá sa, že ak by som umrela, všetko by bolo ľahšie. Ale dal by im Aro pokoj? Nezabil by ich aj tak? Čo sa v skutočnosti skrýva pod Arovím povrchom?

„O tom ani neuvažuj,“ zahriakla ma Yuna a svojimi krvavými očami sa pozerala priamo do môjho vnútrajška.

„Neuvažujem o tom,“ pokrútila som hlavou. Ale Josh vedľa mňa odfrkol.

Oheň horel nehasnúcou silou a my sme si mohli vydýchnuť na nejaký ten čas. Nedal sa obísť, takže to bolo v poriadku. Museli sme však dávať veľký pozor, aby ho nejaký Volturriovský strážca neobišiel cez celé kilometre. Ak sme však chceli oheň udržať, musela som ostať blízko pri ňom a tak som tu ja a moje ázijské tigre ostala. Aj Cullenovci, síce boli veľmi netrpezliví, ostali.

Teraz som sedela vedľa Josha, ktorý bol opretý o strom a odpočíval. Vedľa nás sedel aj Jasper a Alec. Yuna a jej manžel, Dan, sa rozprávali s Carlislom a Esme. Ostatní Cullenovci boli okolo Tanyi a Larin, Sebastián aj Tao sa rozprávali neďaleko od nás.

Ja som premýšľala nad tým, čo sa stalo. Opakovala som si celú tú scénu. Znovu som videla, ako Jane umiera. Mala som chuť zabiť tých vlkov a prisahala som si, že sa nezastavím, pokiaľ nebudú všetci mŕtvi. Ale najprv musíme prežiť toto.

„Bella?“ opýtala sa ma Tao a ja som zacítila jej ruku na ramene. Zodvihla som zrak. Na srdiečkovej tvári mala úsmev. „Mám nápad,“ povedala. Zodvihla som sa zo zeme a podišla som k nim. Všetci traja sa veľmi usmievali.

„Dobre, tak čo chcete urobiť?“

Pohľad Edwarda:

Pevne som držal Tanyu, pretože som sa bál, že by sa jej niečo stalo. Táto situácia nevyzerala dvakrát najlepšie, ale veľmi som sa o to nestaral. Stredobodom vesmíru bol pre mňa momentálne len život Tanyi. Počul som, ako sa Bella a tí ostatní o niečom dohovárajú, ale nepočul som o čom, kvôli nejakému neviditeľnému štítu. Do svojho plánu však nečakane zapojili aj Carlisla a na nohy postavili Aleca. A potom sa Bella a asi Tao niekam nečakane stratili.

Pohľad Carlisla:

Ich plán bol naozaj dokonalý. Nemohol sa pokaziť, ale bol aj istým spôsobom nebezpečný. Neohrozoval však naše životy. Bella a Tao sa vrátili a ja som musel uznať, že Tao sa to naozaj podarilo. Vyzerala teraz presne ako Bella. Vlastne som nevedel, ktorá je z nich dvoch pravá Bella a ktorá Tao. Také boli nepoznateľné.

Pristúpili sme teraz všetci k ohňu a Bella zrušila oheň. Volturiovci na druhej strane sa postavili, pretože tiež oddychovali a pripravili sa do útočného postoja. Avšak, keď sa pozreli na dve Belly, ostali zarazení. Aro sa postavil dopredu a zarazene sa opýtal.

„Čo to má, dočerta, znamenať?“

„Nič. Bella sa vzdáva,“ odvetila jedna z nich.

„Ak však Bellu chcete dostať, najprv ju musíte chytiť,“ pokračovala druhá. A potom ako vietor sa obe rozbehli jedným smerom, ale ja som vedel, že sa po nejakých tých kilometroch rozdelia. Volturiovci tiež dlho nečakali a rozbehli sa za nimi. My sme tam len tak ostali stáť.

„Mali by sme vypadnúť, skôr, ako sa stihnú vrátiť,“ upozornila nás Yuna.

Prikývol som. „Edward a Alice, zoberte Tanyu. Pôjde k nám, kým sa to všetko upokojí.“

„A kam pôjdete vy?“ spýtala sa nečakane Esme. Obrátil som sa na klan ázijských tigrov.

„Musíme sa postarať o Volturiovcov. Čoskoro ich dostanú a tak sa musíme premiestniť späť domov. Radi sme vás spoznali, aj keď to nebolo v práve najdokonalejšej situácii,“ odvetil Dan. Potom sa rozbehli preč do lesa.

Pohľad Belly:

Bežali za nami a keď sme sa s Tao rozdelili, rozdelili sa aj oni. Ako som bežala, cítila som oceán. Bola som necelý kilometer od neho a už som nemala kam bežať. Jediné, čo mi ostávalo, bolo plávať. Dočerta.

Avšak skôr, ako som skočila do oceánu, ma za ruku chytil Dan a spolu sme sa preniesli do Ázie. Fuj, nenávidím prenášanie. Vždy mi príde nehorázne zle. Tak ako teraz.

Zapotácala som sa dozadu, keď som pod nohami zacítila pevnú zem a zodvihol sa mi žalúdok. Udržala som to však v sebe. Potom som na chrbte pocítila Danovu ruku.

„Si v poriadku?“ spýtal sa ma.

„Vieš, že nemám rada prenášanie, ale čo ostatní?“

„Už sme všetci tu. Chýbala si len ty,“ ozval sa za mnou Josh.

Ani som sa nestihla obrátiť a už ma Josh zvieral okolo pása. „Som rád, že si prežila,“ zašepkal mi do ucha. Pri jeho sladkom dychu sa mi rozbúchalo srdce, avšak nedala som navonok nič znať.

„Poďme radšej dnu, Josh,“ povedala som mu a chytila ho za ruku. On ma však zadržal. V očiach mal zvedavosť, ale zároveň aj niečo pre mňa neznáme.

„Prečo si vtedy odišla, Bells? Prečo si nič nepovedala? Prečo si mi to urobila?“ ukázal mi svoje city, čo nerobil často.

„Ja. Chcela som teba aj tvoju rodinu uchrániť od toho, čo ma prenasledovalo. Nechcela som ti ublížiť. Ani tebe, ani nikomu inému. Chcela som len, aby ste boli všetci šťastní,“ šepkala som a zároveň som sa bála toho, aby sa mi nezlomil hlas. Bolo také ťažké hovoriť mu to. Bolo také ťažké hovoriť mu to do očí a prežívať pritom to isté, čo som cítila vtedy, keď som ich opúšťala.

„Horšie to bolo, keď si nás opustila. Ak by si zostala s nami, život by bol oveľa ľahší a svet by sa mi nezdal až taký krutý. Mohla si tu ostať a spolu by sme to vyriešili. Spolu by sme vyriešili všetky problémy,“ ako hovoril, tak sa ku mne približoval perami. Ja som ho však z nepoznaných dôvodov nechcela pobozkať.

„Poďme radšej za ostatnými, Josh. Aby sa o nás nebáli.“


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nič také ako láska neexistuje!!! - 9. Nový začiatok:

 1
2. Leník
13.04.2012 [20:24]

povídka je naprostu super, napiš pokračování. Emoticon Emoticon hlavně mě zajímá Alice Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. nikca289
16.11.2011 [20:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!