Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nič také ako láska neexistuje!!! - 6. „Toto nedopadne dobre“


Nič také ako láska neexistuje!!! - 6. „Toto nedopadne dobre“Objavíte ďalšiu schopnosť našej Isabelli. Snáď sa vám to bude páčiť a prosím o komentáre. Prajem príjemné čítanie. :)

6. „TOTO NEDOPADNE DOBRE"

Pohľad Belly:

Vrčala som z Jasperom na svojich vlastných súrodencov a už som nedbala na svoje zranenia. Mala som neuveriteľnú chuť na nich skočiť a roztrhať ich na cucky. Samozrejme, že by som to neskôr ľutovala, ale teraz som to naozaj chcela urobiť.

To nemohli prísť o pár sekúnd skôr? Určite ale stáli niekde tu na blízku a sledovali ako to všetko nakoniec skončí. Nemám ich rada. Nedá sa povedať, že by som ich nenávidela, pretože sú to predsa len moji súrodenci. Ale prečo mi toto musia robiť? Dobre, od Demetriho by sa dalo samozrejme očakávať, že sa bude len prizerať ale moji vlastný súrodenci? Moji vlastný súrodenci sa prizerali ako ma trhajú novorodený zaživa. Ja ich asi zaškrtím.

„Čo to má znamenať, Demetri? Odkiaľ sa tu berieš?“ okamžite sa opýtal Carlisle, nevšímajúc si naše vrčanie.

„Povedzme, že to bola skúška ohňom. A prichádzam z Volterri. Isabella.“ Dobre. Nezaškrtím len svojich súrodencov. Ďalší na rade bude Demetri.

Neodpovedala som a len som ďalej vrčala. Carlisle sa preto opýtal: „Prečo po sebe vrčia?“

Ale namiesto Cariesla mu odpovedal  Jasper a tak zároveň aj prestal vrčať: „Do tohto by som sa radšej nemiešal. Sú to nevlastný súrodenci. VŠAK JANE A ALEC,“ zahučal poslednú vetu.

Všetci sme razom prestali vrčať, no ďalej sme po sebe hádzali nenávistné pohľady. Všetkým Cullenovcom padla sánka. Dokonca aj Tanya bola prekvapená.

„Ako môžu byť nevlastný súrodenci?“ nechápala Alice.

„Aby som to vysvetlil,“ ujal sa slova Demetri, „Bella je poloupír a Jane a Alec sú pokrvný súrodenci. Všetci boli v detskom domove, keď si ich adoptovali a oni sa Sali nevlastnými súrodencami.“

„Nemusel by si hovoriť celú našu minulosť, Demetri,“ ozvala sa Jane. „To čo sa stalo sa už nedá zvrátiť,“ pozerala sa pritom priamo na mňa.

„Prečo ste tu?“ opýtal sa ich Jasper.

„Prišli sme sa pozrieť ako dopadne vojna. Aro nás poslal. Keď bitka dopadla tak ako práve dopadla, Aro vám odkazuje aby ste sa vrátili späť.“

„To by chcel Aro priveľa. Nemôže mať všetko, čo chce. Má smolu. My sa nevrátime,“ odvetila som.

„Je to príkaz, nie pozvanie,“ povedala Jane a ja som vedela, že sa už schyľuje k najhoršiemu.

„Odmietame ho splniť,“ povedal Jasper.

Behom sekundy sa udialo hneď niekoľko vecí. Prvá, Jane na nás použila svoju schopnosť a s Jasperom som sa ocitla na zemi v kŕčoch. to ale netrvalo dlho, pretože potom som ja použila svoju moc ohňa a ju zasiahol blesk. Ale nakoniec sa do toho zapojil Alec a ten okolo mňa vytvoril čierňavu.

Teraz som stála v tme, neschopná akéhokoľvek pohybu. Preto som využila svoju myseľ, aby som ovládla jeho schopnosť. Keď som predtým raz varovala Edwarda, nech mi nečíta myšlienky, lebo z jeho schopnosti nezostane nič, tak ak to Edward teraz sledoval, mohol vidieť ako som to predtým myslela. Mysľou som z Alecovej schopnosti urobila rešeto. Doslova som mu tú schopnosť zničila.

Tma sa vytratila a ja som opäť stála na lúke. Videla som ako sa Alec chúli k zemi a drží si pritom uši. Muselo ho to poriadne bolieť, no nemá útočiť na vlastnú sestru, keď vie, že je silnejšia ako on. Ale možno som to nemala robiť, pretože odrazu som na zemi skončila aj ja. Jane ma doslova dusila v bolesti. Nedokázala som rozprávať, no ani raz som nevykríkla. Cítila som ako mi celé telo horí a pomaly sa trhá. Chcela som ziapať, no nemohla som. Takú radosť jej neurobím.

„Jane prestaň,“ ozval sa Jasper niekde z diaľky a z jeho hlasu som cítila strach a bolesť. Vedela som, že aj on prežíva to čo ja. Niekedy je tá jeho schopnosť preklatím.

Stále som sa chúlila v kŕčoch, keď ma napadla super myšlienka. S posledný síl som vytvorila svoj dokonalý klon a prevtelila som sa doňho. Dosť to belelo, no túto schopnosť som skúšala už niekoľkokrát, takže som už bola zvyknutá na tú bolesť.

Stála som tesne za Jane a sledovala som ako ničí moju schránku. Jasper a aj všetci Cullenovci sa pozerali na mňa a ich pohľady boli na nezaplatenie. Všetci mali sánky padnuté dobre že nie až k zemi a oči im už vypadávali z jamiek. Jediný kto ma nevidel bol Alec, ktorí bol ešte stále schúlený na zemi, Demetri, ktorí sa usmieval pri pohľade na moje telo, ktoré sa krčilo na zemi a za čo by som Demetrimu najradšej vrazila a ešte ma nevidela Jane, no netrvalo dlho, kým začula moje tlčúce srdce za sebou. Obrátila sa a tak prestala mučiť moje telo a ono sa hneď vyparilo.

Jane sa na mňa pozerala vyplašenými očami a ja som si nemohla odpustiť jedno slovo. „Bu,“ povedala som a ona odo mňa odskočila na niekoľko metrov.

S Jasperom sme sa gúľali na zemi od smiechu. Ten jej pohľad bol naozaj smiešny. Možno že sa to do tejto situácie nehodilo, no musela som sa na tom zasmiať, inak by som určite vybuchla zo zadržiavaného smiechu. A Jasper, ako sa zadalo, bol na to rovnako. Proste sme sa museli zasmiať.

 

Pohľad Edwarda:

Bella sa s Jasperom gúľali na zemi a ja som sa s rodinou tiež musel zasmiať. Nemohol som si pomôcť. Ten Janin pohľad bol fakt dobrý. Síce nevie ako to Bella urobila, že sa odrazu ocitla za ňou, no nemalo to chybu.

Prešlo už päť minút a ešte stále sa tí dvaja smiali. Alec sa ešte stále nespamätal z nejakého útoku, ktorý som nevidel a stále kľačal na zemi a držal si hlavu. Demetri sa niekde vyparil a ani som si nevšimol kedy odišiel. Jane stála ako socha na mieste a pozerala sa okolo seba, akoby nevidela, kde je. potom povedala:

„Čo sa stalo? Kde to som?“ opýtala sa nás.

Bella aj Jasper sa okamžite prestali smiať a zodvihli sa zo zeme. Všetci sme sa pozerali na Jane. Ona to buď hrala, alebo naozaj nevedela, čo sa práve stalo. Ale pravdepodobnejšia bude asi druhá možnosť, pretože sa obzerala dookola a naozaj vyzerala, že si nič nepamätá. Toto nevyzeralo dobre.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nič také ako láska neexistuje!!! - 6. „Toto nedopadne dobre“:

 1
1. Leník
13.04.2012 [20:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!