Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nič také ako láska neexistuje!!! - 5. Pomoc

bel ami 2


Nič také ako láska neexistuje!!! - 5. PomocEdward sa zapojí do boja. Ako to dopadne? To sa dozviete po prečítaní novej kapitoly. Prosím o komentáre a prajem príjemné čítanie. :)

5. POMOC

Pohľad Edwarda:

Zastavil som sa hlboko v lese, pretože som zacítil nádhernú vôňu. Bolo to všade vo vzduchu a voňalo to skoro ako ľudská krv. Lenže toto bolo niečo iné. Nedokázal som to popísať. Hrdlo ma pálilo. Voňalo to ako keď sa zmieša najsladšia krv na svete s chutnou čokoládou. Bolo to niečo ako ten najsladší cukrík.

Ale, bol tu jeden problém. Teda, vlastne dva problémy. Prvý, už som takú krv niekde, pri  niekom cítil, no nedával som tomu veľkú pozornosť a teraz si nemôžem rozpomenúť, u koho som to cítil. To je teda naozaj čudné. Som upír a zabudol som.

A ten druhý problém, oveľa závažnejší, tej krvi bolo priveľa aj na človeka. Bola sladká, až priveľmi sladká. Určite nepatrila človeku.

Rozbehol som sa za tou vôňou, pretože mi zvedavosť nedala. Musím zistiť, komu alebo čomu patrí táto vôňa. Nebežal som dlho. Trvalo mi asi deväť minút, keď som sa zastavil pri Bellinom a Jasperovom dome. Neďaleko v lese bola táto vôňa silnejšia. Vybral som sa teda tam a naskytla sa mi strašná scéna.

Jedenásť novorodených s krvavočervenými očami neustále útočilo na už aj tak dosť dotrhanú Bellu. Pri strome za ňou ležala špinavá a vystrašená Tanya. Nič jej ale nebolo. Neďaleko bol vrak auta, ktorý sa už ale vôbec nepodobal autu a vysoko na strome stáli dvaja upíry. Žena s červenými vlasmi a blonďavý muž. Obaja sa usmievali od uchu k uchu a sledovali bitku. Hneď som s tohto výjavu pochopil, že novorodený sú ich výtvorom a Bella sa snaží ochrániť Tanyu.

Dlho som teda nečakal a skočil som k Belle a zabránil som jednému upírovi aby ju ešte viac roztrhol. Odhodil som ho na druhú stranu a on prerazil zopár stromov. Musel som sa ale sústrediť na tých ďalších. stále ich bolo veľa ale vďaka svojej schopnosti čítať im myšlienky, som mohol predpokladať ich útoky.

Bojovali sme asi večnosť a nie a nie ich poraziť. Bolo to ako hádzať hrach na stenu. S Bellou som počítať nemohol, pretože na nej bolo vidieť, že už to nezvláda. Dochádzali jej aj posledné zvyšky sily, no treba uznať, že ich zabila dosť. Ale tentokrát som na to bol sám.

Jeden upír sa priblížil k Tanyi ale našťastie sa tu objavili všetci ostatný z mojej rodiny. A ešte niekto navyše. Jasper. Alice určite musela vidieť, čo sa deje. Všetci sa razom pustili do boja a ja som sa mohol na chvíľu venovať svojej Tanyi. Predtým som si ani neuvedomoval ako veľmi ma pálilo hrdlo, no teraz bola tá bolesť neznesiteľná. Kľačal som pri Tanyi a tíšil som ju. Oči som ale nemohol odtrhnúť od boja.

Jasper a Bella akoby boli súrodenci, pretože si navzájom pomáhali. Dávali pri boji pozor jeden na druhého. Nikdy som nič podobné nevidel. Jediný, kto si užíval celý súboj bol Emmet. Ten sa s novorodenými zabával, akoby to boli hračky na hranie. Rosalie sa bila ako levica, ktorá si ale nechráni svoje mláďatá ale si chráni svoju novu manikúru. Celá Rosalie. A potom tu bola ešte Alice, Carlisle a Esmé. Alice počas celého boja bola sústredená na budúcnosť a tak sa mohla vyhýbať všetkým útokom. A Carlise s Esmé bojovali ako o život. O život celej svojej rodiny.

Netrvalo to ani dve minúty a boj sa chýlil ku koncu. Všade okolo nás boli roztrhané telá, ktoré sa ale pomaličky dávali znovu dokopy. Emmet ich ale pohotovo poskladal na jednu kôpku a išiel si po drevo, aby ju mohol zapáliť. Vtedy sa ale stalo niečo, čo by som nikde nepredpokladal.

Ku kôpke pristúpila Bella a potom nad ňu vystrela ruku. Kôpka sa sama od seba vznietila vo veľkom čiernom plameni. Wow. Potom ju Jasper objal a Bella si syrila tvár do jeho hrude. mal som čudný pocit žiarlivosti, ale ten ma okamžite prešiel, keď sa môj pohľad stretol s Jasperovým. Preto som svoj zrak preniesol na strom, na ktorom ešte pred chvíľou stáli ešte dvaja upíry. Teraz tam už ale neboli.

Môj pohľad teda pokračoval ďalej a zastavil sa na mladej upírke. Sedela schúlená do klbka na zemi a hlavu mala ukrytú pred mojim pohľadom v rukách, ktorými si zvierala kolená. Bola malá a mala čierne vlasy. Na sebe mala dotrhané oblečenie, pod ktorým bolo vidieť pár uhryznutí. Jasper stál za ňou v prikrčenom postoji.

„Čo to má znamenať, Carlisle?“ opýtal som sa ho ale nepohol som sa od nariekajúcej Tanyi.

„Ona sa vzdala. Na konci nebojovala ďalej a len si sem sadla,“ oboznámil ma.

„A prečo ste ju hneď nezabili?“ ozval sa neznámi dievčenský hlas z lesa.

Za okamih sa z neho vynorili tri postavy. Prvú som poznal. Bol to starší upír menom Demetri z Volterri. Ostatný dvaja boli asi súrodenci. Nepoznal som ich, no určite boli tiež z Volterri. Dievča malo blond vlasy, veľké červené oči a bielu pokožku ako každý upír. Ten chlapec mal krátke hnedé vlasy a tiež krvavé oči a bielu pokožku. Boli oblečený do čiernych dlhých kabátov a všetci traja sa pozerali na Bellu a Jaspera. Určite sa poznali, pretože zrazu začali dvaja súrodenci na tých dvoch hlučne vrčať a Bella a Jasper robili to isté.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nič také ako láska neexistuje!!! - 5. Pomoc:

 1
1. Leník
13.04.2012 [19:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!