Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámá pomoc - 8. kapitola

for team jacob :D


Neznámá pomoc - 8. kapitolaAhojte. Tak, v této kapitole se konečně dozvíte něco z života Belly. Jenže problém bude s Edwardem, který to samozřejmě uslyší. Jak na to zareaguje, se dozvíte zde. Příjemné čtení.

Neznámá pomoc

8. kapitola

„Bylo mi patnáct let, když jsem poprvé potkala Drakea. Nastoupil se mnou do prvního ročníku. Upoutal mě svou šlechetností. Zamilovala jsem se. I já mu nebyla lhostejná a zanedlouho jsme spolu začali chodit. První měsíce byly krásné, jenže jsem si neuvědomovala, že nosím růžové brýle, které zkreslovaly jeho povahu. Byl příšerně žárlivý. Jednou se naštval kvůli tomu, že jsem se bavila s jiným klukem, a to byl můj konec. Od té doby se všechno od základů změnilo,” povzdechla si. Teď přišla nejbolestivější část jejího příběhu, kdy se musela odhodlat. Věděla, že pokud to řekne někomu jinému než Tess, bude mít napůl vyhráno. Slzy jí tekly po tváři, jak vzpomínala na minulost.

„Tenkrát mi řekl, že buď bude naštvaný na mě pár týdnů, nebo se vyřve. Milovala jsem ho, tak jsem souhlasila s druhou možností, jenže jsem netušila, jak to celé dopadne. Nadával mi do děvek a potom mě prvně uhodil do tváře. Pořád jsem ho omlouvala a nalhávala si, že je to moje vina. Začal mě brát jako svůj majetek. Zakazoval mi chodit domů, odvážně se oblékat, poslouchat hudbu, jakou jsem chtěla, zakazoval mi kamarády... Chtěla jsem se s ním rozejít a také to jsem udělala, ale bylo to ještě horší. Ve škole mě ponižoval a pomlouval. Nemohla jsem nic dělat, jen hrát tu jeho špinavou hru. Měl nade mnou kontrolu. Aby to ve škole ustalo, rozhodla jsem se mu dát ještě šanci. Měsíc to bylo v pořádku, ale pak se jeho agrese začala stupňovat. Chtěl po mně sex a já nechtěla...” Bella začala hlasitě vzlykat, ale pokračovala. „Popadl mě a hodil na postel. Bránila jsem se, ale byl až příliš silný. Nic ho nebolelo. Škrábala jsem ho a kousala, ale na jeho kůži nebyla ani stopa po mých nehtech či zubech. Roztrhal mi oblečení a...” nemohla popadnout dech, ale pokračovala. Ty vzpomínky ji bolely. Sklonila obličej a objala si kolena.

„Udeřil mě několikrát do obličeje, abych přestala křičet. Nemohla jsem se bránit. Byla jsem až příliš slabá. Znásilnil mě. Potom jsem utekla na záchod a brečela. Nesnášela jsem se. Cítila jsem se špinavá a zneužitá. Počkala jsem, až všichni usnou, a utekla jsem domů. Měla jsem z něho strach. Vyhrožoval mi a já nevěděla, co dělat. Takhle se to vleklo rok a půl. Chodila jsem domů uplakaná s modřinami po celém těle, které jsem skrývala pod oblečením. Jednou to už táta nevydržel a zeptal se na to. Do této doby jsem jim nic neřekla, ale něco tušili. Vyhýbala jsem se jim. Táta mu zavolal a vyhrožoval mu přes telefon. Od té doby jsem ho neviděla, až dnes,” dořekla Bella zkrácenou verzi svého příběhu. Nemohla říct vše, protože to až moc bolelo. Potřebovala zapomenout a tímhle si jen oživovala staré rány. Bylo to ještě horší.

O poschodí níž se Jasper soustředil na ovlivnění jejich emocí. Ve tváři měl bolest, která přicházela z prvního patra Alicina pokoje. Jemně vrčel, jak přicházely další a další emoce, které nemohl unést.

Edwarda popadl hněv, který v životě necítil. Měl chuť ho vyhledat a zabít. Oči měl černé jako noc a tvář zkřivenou bolestí a vztekem. Každý její vzlyk na něj působil tisíckrát víc. Nedokázal se smířit s tím, že takový upír je pořád naživu. Musí zemřít. Nevnímal nic a rozběhl se do lesů.

Poháněl ho hněv. Upustil uzdu netvorovi, který se dral na povrch. Při běhu vrčel zlostí jako kočka na lovu. Nechápal, proč ji musí bránit, ale musel to udělat. On musí zaplatit za všechno zlé, co jí provedl. Miloval ji celou svou duší a srdcem, jen si to nemohl a nechtěl přiznat. Všechno ho na ní přitahovalo. Mysl, kterou nedokázal přečíst. Vůně, která ho omamovala, křehkost, kterou oplývala…

Po padesáti kilometrech ucítil známou vůni upíra. Rozběhl se rychleji a sledoval pach. Dovedl ho do zapadlého baru na okraji města Forks. Bylo čtvrt na sedm v noci a pomalu se stmívalo. Edward vpadl do baru a vyhledal známého černovlasého upíra, kde si v neosvětleném rohu místnosti nadrženě přivlastňoval tělo blonďaté slečny. Nevnímal toužebné pohledy krásných dam a dral se k němu.

„Ty půjdeš se mnou,” zavrčel nenávistně Edward a popadl ho za ruku. Upíří rychlostí vyšli ven z baru, kde byly kontejnery plné odpadků, v zapadlé ulici, kam nikdo nechodil.

To je ten, co dnes Bellu chránil, pomyslel si Drake. Zaměřil se na jeho černé oči prahnoucí po odvetě. Hlasitě se zasmál. „Tak tebe taky pobláznila?!” řekl nelítostně Drake. Edward hlasitě zavrčel. „Je krásná, co? Měl jsem ji se vším všudy. Byl to můj domácí mazlíček. Předpokládám, že ti to řekla, proto seš tady?!” uchechtl se.

„Ty...” vrhl se na něj Edward tou největší silou, kterou v sobě našel. Vzal ho za ruku a utrhl ji. Drake bolestně zařval, ale litovat nemohl, protože to nebyl konec. Edward se vyhnul jeho výpadu a utrhl mu druhou. Držel ho v šachu.

„Už se tolik nesměješ. Tohle je za Bellu a bude to milionkrát horší, až tě roztrhám na kousky.” Předklonil se a hrozivě zavrčel na svou kořist. Vychutnával si každou vteřinu konce jeho života. Pomalu a bolestně mu oddělil hlavu od těla. Edwardovi spadla ze srdce tíha, která se tam před pár hodinami usídlila. Všechny části těla naházel na hromadu a zapálil. Stál v bezpečí několik metrů od ohně a koukal na kusy těla, jak se rozpadají v popel. V tu chvíli se uklidnil a netvora v sobě spoutal. Naposledy se podíval do ohně a otočil se k odchodu. 

Musel to udělat. Neměl na výběr. Ale proč? pomyslel si.

 


Ahojky. Jsem ráda, že se vám povídka líbí. Takže pište komentáře dál. Díky. Baroslava

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámá pomoc - 8. kapitola:

 1 2   Další »
12. martty555
03.07.2012 [11:21]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. marcela
19.06.2012 [9:29]

Emoticon Emoticon Emoticon

10. Grace
10.06.2012 [10:43]

GraceJsem ráda, že to Bella konečně někomu řekla. Emoticon Jsem i ráda za to, že Edward Drakea zabil, ale to co řekl Drakea? Pořát mi to vrtá v hlavě: „Tak tebe taky pobláznila?!” Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že mi to nějak v dalších kapitolách vysvětlíš, Emoticon protože jsem z toho jelen. Emoticon Jinak tě zase musím pochválit za DOKONALOU kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nikdy bych to takhle nenapsala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Lucka
27.05.2012 [1:25]

no to tedy s Dreakem vzalo rychlý konec. Patří mu to, jen ať se smaží v ohníčku, za to co udělal Belle. Edward je skvělý. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. LoveUfo
26.05.2012 [21:53]

Úžasný! Konečně jsme se dozvěděli co přesně se stalo Belle a ten Edward... Prostě skvělý. Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2012 [18:32]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. MyLS
26.05.2012 [14:35]

MyLSpěkné

25.05.2012 [18:21]

monokl009jé to je krásná kapitola..:) ta se ti povedla..:) Edward je tak úžasný..že ho zabil..:D Krásná, krásná povídka..:)

25.05.2012 [17:26]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon nááááááááááááádhera

3. Jana
25.05.2012 [16:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!