Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nezapomenu 5. kapitola

Elizabeth Reaser


Nezapomenu 5. kapitolaJsme kousek od roku 2013... Slibovala jsem srandu, nevím jestli to sranda bude, ale máme tu Courtney alias puberťačku...

cor

 

 

Pohled Courtney



Ležím ve své posteli a mám zavřené oči, snažím se zapomenout, usnout a snít, ale to už pár desetiletí nemůžu...



„Courtney! Dělej, za chvíli ti začíná škola!“ řve na mě Edward. Nevím co, ale něco mi na něm hrozně vadí. Počkat, už vím! Je to totiž debil! Od té doby, co má Bellu, je jako ožralej.



„Court,“ ozve se mi ode dveří Edward. Pojem soukromí mu evidentně nic neříká. „Zlato, když jsem opilý láskou, tak to neznamená, že jsem debil. No, ale víš, nečekám, že to pochopíš, protože ty budeš navěky jenom ta naivní třináctiletá puberťačka! To taky nasvědčuje tomu, že tvoje upíří reflexy jsou na bodu mrazu a tak je lehoučké se k tobě přiblížit! Normálně by si slyšela i od schodů. Takže tvoje nepozornost.“ Normálně bych byla rudá vzteky. Odfrknu si a myšlenkami ho zamořím sprškou nadávek, proč taky namáhat dokonale hedvábné hlasivky? No a taky nechci, aby ty nadávky slyšel brácha, že se k Edíkovi chovám hnusně.



Ed po mně hodí jeden ze svých vítězně posměšných pohledů a už se otáčí k odchodu. Chci mu jednu vrazit! Už napřahuju ruku a najednou se za dveřmi zjeví Esmé. Ujede mi zavrčení, ale Es ho s radostí ignoruje. Bezva. „Miláčku, za chvíli tu je autobus, koukej se připravit,“ usměje se na mě, já na ni, a odejde. Udělám, co řekla, Esmé je pro mě jako maminka, kterou si nepamatuji, a já jsem Esméino osobní miminko.



Škola byla nuda, jak jinak, že? Dneska půjdeme s holkama ze třídy na pláž. Rychle proběhnu domem do svého pokoje a hrabu ve skříni co na sebe. Pospíchám před dům, ale naneštěstí jsou všichni v obýváku, rozhodnu se, že bez řečí přeběhnu a vrátím se do devíti. „Corie?“ ozve se za mnou. Ach jo! Někdo tam nahoře mě evidentně nemá rád!



Otočím se na podpatku a slaboučkým nevinným hláskem zašpitám: „Ano?“ Nikdo mi tu nevinnost nežere.



„Kam si myslíš, že jdeš?“ pokračuje Emm. S výrazem, že jsou totální pitomci, že jim to nedochází, ukážu na dveře. „Cor, do hodiny se slunce rozsvítí jako žárovka.“ No neříkej! Proč bych, kdyby lilo, jezdila na pláž!? „Cor, nedělej ksichty! Víš, že je to nebezpečný!“ Grrr! To mi dělá někdo, ale fakticky naschvál!



„Ale no tak! Hoďka mi stačí, pak si někam zalezu! Budu opatrná, prosím!“ snažím se být maximálně roztomilá, nevinná a spolehlivá. Výrazy všech okolo jsou ale kamenně neoblomné.



„Nevěřte jí ani slovo! Chystá na vás boudu a chce balit kluky na to jiskření!“ No, skvělý! Edward s Bellou jsou u dveří. Aby bylo jasno, je na mě naštvaný, protože jsem si před pěti lety jaksi vypůjčila jeho auto a to potom skončilo v jezeře.



„Courtney, nikam bohužel v tomhle počasí nemůžeš a nedělej si kamarády, je to nebezpečné.“ Ne, to teda není!



„Hele, podívejte se, lidi jsou tak zahledění, že přehlédnou nějakou tu podivnost! Je přeci tolik triků! Proč mě nenecháte žít! Jo, zachránili jste mě, ale za jakou cenu. Já chci jenom žít svůj život jako já!“ zavřu oči a uteču...



Tak já doufám, že jste si pubertální Court užili a přístě to totiž bude masakr! :D Také se omlouvám, že je kapitolka tak krátká a pro příště se polepším! :)

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezapomenu 5. kapitola:

 1
2. Jana
17.10.2013 [17:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. bara
17.10.2013 [13:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!