Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nezapomenu 6. kapitola

the host stills


Nezapomenu 6. kapitolaCourtney nám trucuje a rozhodne si i tak prosadit svou. Tím všechno jenom zhorší...

Courtney

 

Jak mi tohle mohli udělat! Jak já tohle nenávidím! Pořád jenom chodit na základku, nemít kamarády, být jediná... Na mysl mi vypluje jeden nápad. Rychle ho zaplaším, chci počkat, až Ed odejde... Po půl hodině konečně odejde. Super. Slunce už prosakuje mraky, ale mám ještě čas... rychle vyskočím z okna, Eleanořina mamka už troubí, aby mi dala najevo, že jsou tady. Nemůžu teď nastoupit, a tak rychle běžím napřed. Když jedou nazpátek, zamávám na ně a nastoupím.

 

„Ahoj, dobrý den,“ pozdravím. V autě už sedí i Caley a Tara, usměju se na ně.

 

„Tvůj táta nám řekl, že jsi dostala zaracha, a tak nepojedeš.“ Jo, bylo mi hned jasné, že Carlisle něco takového řekne.

 

„No, mamka mě vyslala tajně napřed, vždyť ji znáte, je super.“ Tohle mi sežerou, to je mi jasné. Esmé nám ve škole navrhovala studovnu. Všichni ji znají a vědí, jak je skvělá. Nikdo to už nekomentoval, a tak jsme dojeli až na místo. Slunce vykouklo úplně. Do prčic! Všichni rychle vyběhli z auta a já nevěděla, co dál. Sedět jsem tu nemohla. K nejbližšímu stínu vedla jakoby cestička, ale znamenalo by to překonat tak metr zářivého pruhu. No, risk je zisk? Neříká se to snad?

 

Proklouzávám a kolem různých stín vrhajících předmětů přeběhnu ten metr. Oddechnu si, je to za mnou. „Páni, nekecej! Cullenová, ty se bojíš sluníčka!?“ zahaleká na mě Rick Reedson. Ten kluk se do mě pořád naváží, ale jo (uznávám), je to kus.

 

„Ne, nebojím, proč taky, že?“ uznávám, že je to dost chabé vysvětlení, ale tón mého hlasu musí jistou divadelnost přidat... Rick se ke mně začne až nebezpečně přibližovat.

 

„Promiň, Cullenová, ale tvoje tělesná teplota je na bodu mrazu, trocha slunce ti neuškodí. Živoucí mrtvoly moc nejedou.“ Na konce svého proslovu se kouzelně usměje. Chce to zamyšlení... Jsem hezká, hodně hezká, taky jiná než ostatní holky, hodně jiná. On je hezkej a chytrej, což je na to, že je to člověk, dost... Chytne mě za ruku, cítím proud jeho krve, tep. Cítím ten život, to, co já mít nikdy nebudu. Z mého zamyšlení mě vytrhne tušení, že mě vytahuje na slunce. Naštěstí mrak slunce zatáhne, stejně zůstane cípek svítit, právě ten cípek ozáří moji ruku. Nevím, co se děje, ale najednou je všechno tak rychlé...

 

Moje ruka v té jeho. Moje zářící ruka. Jeho nevěřící výraz s náznakem toho úsměvu. Jeho prsty hladíce fascinovaně a nadšeně moji ruku. Je toho prostě moc a já ani nedýchám. Slunce zase vykoukne a já se konečně vzpamatuji. Celá se rozzářím, a tak skočím do vody. Nic jiného mě nenapadlo. Snažím se vzpamatovat a z nedopatření se nadechnu, moje útroby naplní doušek slané vody, tam, kam patří jenom krev, se dostane něco tak nesnesitelného.

 

Je mi příšerně a žaludek se tomu doušku vzpírá, mysl se chce pročistit a nadechnout. Všechny ty různorodé pocity houstnou. Vlasy mi dělají takovou oponu, že nic nevidím. Smysly jsou zmatené a nevnímají. Všichni měli pravdu, jsem nezodpovědná malá holka, co tu je omylem. Všem dělám akorát problémy! Něco se mě dotkne. Mysl začne pracovat a moje ruce se pohnou směr vlasy. Rick. Třeští na mě oči.

 

No jasně, venku to slunce září jako zblázněné a přes tu vodu to děsně prosvítá. Zářím jako žárovka, určitě je to přes vodu pěkně vidět. Do prčic! Jsem jenom pár metrů od začátku pláže. Já jsem tak blbá, blbá, blbá! Prosím, ať se stane zázrak. Útěk. To jediné mi zbývá. Zapnu turbo styl a už jsem pryč. Všechno jsem zkazila, všechny jsem zklamala. Teď se budeme muset odstěhovat. Esmé se tu hrozně líbí, Carlisle tu má svoji práci, Edward lásku života, Rosalie mě zabije! A Emmett... Ano, mého obětavého, usměvavého, milého bratra jsem zklamala. On mi dal nový život. Vždycky mě chránil a já ho zklamala. Musím pryč. Daleko od tohoto místa. Pryč od jejich zklamaných tváří...


Kam se Courtney vydá? Zastaví ji někdo... V příští kapitole vzpomínky... Snad se kapča líbila a budou komentíky.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nezapomenu 6. kapitola:

 1
4. UV
31.10.2013 [4:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. bara
29.10.2013 [18:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Pinka25
28.10.2013 [12:35]

Možná trochu delší, jinak super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
28.10.2013 [12:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!