Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New beginning - 7. kapitola


New beginning - 7. kapitolaPocity Edwarda... Janča

Znechuceně jsem prázdné tělo odhodila stranou a čichala další kořist.

Vtom mě napadlo to správné slovo, které by vystihlo Edwarda. Dokonalý.

A slovo, které by popisovalo mě? Cha, to jsem měla hned. Zamilovaná.

 

Edward

Ode dne, kdy po mně vyjela, ji nikdo neviděl. Bylo mi to líto. Neudělala to přece schválně, ne? Jééjda, vždyť je to upírka… Je to její přirozenost, něco lovit. Stejně jako je moje přirozenost ničit ostatní druhy nadpřirozena.

Vzpomněl jsem si na den, kdy se snažila mě vychlemtat.

Když se zhluboka nadechla, zorničky se jí rozšířily, oči změnily barvu. Měla je najednou celé černé, jako by ty její krásné, jantarové oči někdo natřel černou barvou. Byla mnou naprosto uchvácená.

I když… Možná ne mnou, ale mou krví. Ó, bože, jakej jsem musel být cukrouš… Lákavější než teplá, lidská vůně, která ohromovala i mě. A to už je teda něco!

Já se lidmi nestravuju. Já jím normální, lidské jídlo. I když někdy neodolám a pochutnám si na mladém srncovi. Ten je asi nejlepší. Bylo by mi blbé vycucnout jinou pumu – bratra nebo sestru.

To je, jako byste šli za vlastním sourozencem, zaslintali, zařvali: „Sváčááá!“ A kousli ho do ruky. Teda aspoň takové to bylo pro mě. Možná jenom pro mě. Co když to ostatní viděli úplně jinak?

No, tím se zabývat nemusím. Je to jejich život, který si pokazí každý tak, jak chce. Nebo nechce. Já ani nevím…

Když jsem uviděl Bellu, šlo všechno hladce. Ale teď? Teď jsem se nemohl rozhodnout, jestli zvolit možnost A, nebo B. Naprosto ve všech ohledech. No jo, dneska jsem společník na baterky.

Chudák ten, kdo by se mnou musel trávit čas. Vážně, nikomu bych to nepřál.

Myslel jsem na ni. Na to, jak se hýbe – tak přirozeně, že vypadá jak normální, lidská dívka. To, čím je, vám prozradí jen její pach a bledost. A oči. No, to je kapitola sama o sobě.

Ty její oči… Vždycky, když mrkla, přišla mi neuvěřitelně svůdná. Způsob, jakým se dívala na… na všechno. Když se podívala na strom, jako by v jeho kůře hledala ta správná slova… Ona asi ani netušila, jaká je, a jak působí na okolí. A vždycky, když byla zamyšlená, pohodila dlouhými mahagonovými vlasy a kousla se do levého boku spodního rtu.

Ty její dlouhé, kaštanové vlasy… Když vlály ve větru, doléhala jejich vůně až ke mně. Neuvěřitelně sladká a přitom jedinečná.

Páni, znám ji kolik? Tak dvě, tři hodiny? Když se to sečte, myslím čas strávený s ní, mohlo by to být tak nějak. A už o ní vím ty nejmenší detaily – teda aspoň vnější detaily. To, jak vypadala, jak působila na okolí, jaké dělala grimasy, jak se v dané situaci tvářila, jak mlaskla, když nebyla s něčím spokojená.

A ty její nožky. Podupávala si nožkou, tenkou jako párátko, aniž by o tom věděla, myšlenkami úplně jinde. Chodidlo obuté do fialových Conversek, které ladily s fialovou mikinou a hodinkami.

Kalhoty měla zářivě modré, stejně jako sluneční brýle, dané místo čelenky. Byla krásná, úchvatná, nádherná, nevinná a přesto svůdná… No, prostě jiná než většina – teda, než všechny holky, jaké jsem kdy potkal.

Najednou jsem zaslechl nějaký pohyb asi sto metrů na sever ode mě.

Když jsem uviděl postavu stojící (už) vedle mě, vzdychl jsem.

Znechuceně jsem se zašklebil nad sebou samotným a odhodil další mrtvou veverku na už tak velkou hromadu nehybných těl zrzavých potvor. 


Tato a minulá kapitola jsou fakt blízko u sebe, protože zrovna dneska je den, kdy stíhám... Máme ředitelské volno, takže sem dávám tři kapitoly najednou... Snad vám to nevadí... =) Děkuju, že moje povídky čtete...

Janča

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New beginning - 7. kapitola:

 1
14.06.2012 [19:59]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
13.06.2012 [18:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2012 [16:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Jana
13.06.2012 [10:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!