Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New beginning - 8. kapitola


New beginning - 8. kapitolaOpět pocity Belly... Slibuju, že po této kapitole bude děj... =) Snad víte, jak to myslím... Janča

Najednou jsem zaslechl nějaký pohyb asi sto metrů na sever ode mě.

Když jsem uviděl postavu stojící (už) vedle mě, vzdychl jsem.

Znechuceně jsem se zašklebil nad sebou samotným a odhodil další mrtvou veverku na už tak velkou hromadu nehybných těl zrzavých potvor.


Bella

Jak mu asi je? Stýská se mu po mně? Doufám, že ano…

Ale počkat… Nic mi do toho není.

Nebuď kráva, nebuď kráva, nebuď kráva, rozkazovala jsem si v duchu. Jenže to nešlo. Když se upír zamiluje, je to už navždy. Nebo se to tak aspoň říká.

Říká to jedna stará legenda. Kdysi dávno žil upír Carlisle a byl doktor. Absolutně nechápu, jak to zvládal. Doktor s krví přichází do styku téměř pořád. No, nevadí. Prostě žil jeden doktor a šel se po práci projít. Ale slyšel, jak někomu bije srdce rychlostí třepotajících se křídel kolibříka, a zrychlený dech. Honem utíkal na místo, odkud tyhle zvuky pocházely. Viděl ženu, zhruba ve svém věku, která se chystala skočit z mostu. Přenesla váhu na špičky prstů na nohou a zhluboka se nadechla. Carlisle na ni volal, ale žena ho ignorovala. Odrazila se a skočila. Carlisle utíkal pro její tělo a vzal ji k sobě domů. Bydlel sám. Nikdo by mu nemohl vyčíst jeho chování. Ženu proměnil a moc se jí omlouval. Když se z dívky stala upírka, všechno jí vysvětlil. Dívka mu uvěřila a Carlisle se cítil jinak. Jako nikdy. Jako probuzený. Jakoby nikdy předtím nežil. Jakoby poprvé viděl smysl života. Zamiloval se do ní a vyklopil jí o sobě všechno. Žena mu vysvětlila, proč skočila z mostu. Ztratila své jediné děťátko. Umřelo dva dny po narození. Představila se mu – jmenovala se Esmé – a hned chtěla být jako Carlisle. Vůbec ji neodpuzovalo, že je stvůra, příšera. Byla nadšená. Zamilovala se do Carlislea, stejně jako on do ní. Vzali se a žili spolu šťastně až do apokalypsy. A jelikož ještě žádná apokalypsa nebyla, nejspíš spolu žijí doteď.

Nevím, jestli je to pravda, ale něco mi říká, že ano. Kdysi žila jedna žena. Někdy kolem roku 2001 potkala hrozně zvláštní lidi. Teda, aspoň si myslela, že jsou to lidi. Nenápadně je sledovala a psala si deník, obsahující všechny postřehy. Jenže ti zvláštní lidé zjistili, že je šmíruje, tak jí všechno řekli. Do nejmenších detailů. Žena pečlivě poslouchala a všechno si zapisovala. O tom ale ti upíři nevěděli. Ano, byli to upíři. Říkali si vegetariáni, protože se živili zvířaty.

Kruci, nemůžu si vzpomenout, jak se jmenovali. Bylo to strašně zvláštní jméno, takové, jaké jsem ještě nikdy neslyšela. Vlastně slyšela, ale jen jednou, jenže tehdy mi připadalo hrozně nepodstatné.

Žena se jim taky představila. Jmenovala se Stephenie. Stephenie Meyerová. Každý den pozorovala měsíc. Když o těch upírech napsala knihu, pojmenovala ji Svítání. Protože jí bylo líto, že při svítání nejde vidět měsíc. Přesto to byla krásná část dne.

Upíři nevěděli, že o nich Steph píše. Proto taky nevěděli, že jim změnila jména a pár postav si vymyslela. Vlastně docela dost. Upírů bylo jen pět, ale Stephenie si vymyslela další dva muže a jednu křehkou, lidskou dívku.

Hlavou mi z neznámého důvodu prolétly tři slova. Jména. Vasilii, Sasha, Laurent. Nevěděla jsem, kdo to je, nebo jak jsem se o nich dozvěděla. Prostě jsem je najednou měla před sebou.

Najednou jsem si vzpomněla na jména upírů.

Tanya, Kate, Irina, Carmen, Eleazar. Klan z Denali. 


Aaano, jak jste si určitě všimli, byla to kapitola plná legend, které jsem si vymyslela na základě Stmívání. =) Snad se vám tato kapitola líbila. =) 

Díky, Janča. 

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New beginning - 8. kapitola:

 1
5. valiŠ
16.08.2017 [16:24]

Už je to PĚT LET od posledního díluEmoticon. Takže se ptám: Bude ještě pokračování?!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. VBell
16.08.2017 [16:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2012 [20:50]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
14.06.2012 [17:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2012 [16:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!