Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New beginning - 6. kapitola

The Host


New beginning - 6. kapitolaBelliny pocity po útoku na Edwarda... Nudná kapitola plná přemýšlení... Janča

Už věděl, co očekávat, a tak se přeměnil.

A tak se to stalo.

Kráva, kráva, kráva, říkala jsem si v duchu. Jsem kráva, nic víc. Jak jsem mohla skoro vycucnout kluka, do kterého jsem (asi) zamilovaná? Zakroutila jsem hlavou nad vlastní neschopností udržet apetit na uzdě. Byla jsem tak blízko jeho krční tepny…

Ale na to teď nesmím myslet. Prostě nesmím. Musím se nějak rozptýlit.

Ale jak? Lovení nepřipadalo v úvahu – aspoň to lovení upírské, opravdové, kdy vysajete krev nebohému človíčkovi. Vždycky jsem byla vegetarián a vegetarián vždycky budu. I když, po minulém pátku, kdy jsem dostala chuť na Edwarda, nevím, jestli to zvládnu.

Páni, dneska je středa. Už pátý den jsem se skoro nepohnula.

Měla bych se hýbat. Sice jako upírka nikdy neztuhnu, že by mě bolelo za krkem, nebo něco podobného, ale sezení už mě vážně nebavilo. Pořád jen přemýšlet nad ohněm v krku, který rozdmýchával srnčí pach nedaleko ode mě.

Prostě nemysli na krev, nemysli na krev!!! A já na ni vážně přestala myslet. Není to jak u člověka, kdy někomu řeknete: „Nemysli na duhového psa!“ Hmm, na co bude myslet? Na duhového psa.

Ale já si řekla: „Nemysli na krev!“ A vážně jsem na ni nemyslela. Ó, zbožňuju svůj velký, chytrý, upírský mozek…

Místo toho jsem myslela na Edwarda. Nahého. Jsem nějak nadržená, to je divné… Vždycky jsem byla takovej svatoušek, až na lovení, a najednou blik – jako kdybyste přepnuli na jiný kanál – myslím na nahého kluka, kterého jsem viděla jeden den v životě.

Navíc je to kluk, který se proměňuje v pumu a umývá se tak, že si olizuje kulky a kdoví, co jiného.

Trošku nechutné, ale tak to je. Ale stejně, něčím byl úchvatný. Fascinující. Zajímavý. Na to by ani slova nestačila, popsat ho. Prostě krásný. Nejen to. Pořád jsem nemohla přijít na slovo, které by ho popisovalo.

Vzdychla jsem nad vlastní hloupostí. Nechám se změnit kvůli jednomu chlapovi? To se mi nepodobalo. Vůbec se mi to nepodobalo. Ani trošku, ani kapililinku, no prostě vůbec.

Zdá se, že měním názor. Nebudu myslet na duhového psa, ani na nahého Edwarda, ale na krev. Ne na tu jeho, ale na tu medvědí krev nedaleko ode mě. Rozhlédla jsem se po lese okolo sebe a vyrazila vpřed.

Nohy mě nesly samy, vůbec jsem nad sebou neměla kontrolu. Jako kdyby se mi odpojil mozek od těla. Mozek volal: „Stůj, jdi za Alice a Emmettem.“ Ale tělo řvalo: „Krev!!!“ Nohy bohužel patřily k tělu, tak mě nesly k tomu pachu, vycházejícímu z medvěda.

Když jsem ho uviděla, zastavila jsem se u nedalekého stromu. Přikrčila jsem se v útočné pozici, vycenila zuby a natáhla nehty jako pařáty. Rukou jsem se odrazila od země a skočila. Dopadla jsem za medvěda. Nevšiml si mě, i když jsem stála necelých třicet centimetrů od něj.

Chytla jsem ho za krkem a zakousla se do jeho hrdla. Bylo to snadné. Moje zuby, ostré jako žiletky, projely medvědovou tlustou kůží jako nůž máslem. Krásná, voňavá a chutná tekutina se mi rozlila po těle, jak jsem ji pila. Byl to krásný pocit – pocit úlevy. Nemyslela jsem na nic, jen na chuť teplé krve.

Medvěd byl velký, ale krve měl málo. Byl hned vysátý.

Znechuceně jsem prázdné tělo odhodila stranou a čichala další kořist.

Vtom mě napadlo to správné slovo, které by vystihlo Edwarda. Dokonalý.

A slovo, které by popisovalo mě? Cha, to jsem měla hned. Zamilovaná.


Moc se omlouvám, že je tu další kapitola po tak dlouhé době, ale já vážně nestíhala... Ale vynahradím vám to... Už mám napsanou i sedmou a osmou kapitolu... =) Všechny jsou plné myšlenek, takové ty kapitoly bez děje, kdy někdo někde stojí a přijde něco, co udělá baf! 

Děkuju, že moje povídky ještě čtete... Není vás moc, ale i málo lidí stačí...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New beginning - 6. kapitola:

 1
13.06.2012 [7:44]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
12.06.2012 [16:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. leluš
12.06.2012 [15:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. terka
12.06.2012 [15:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!