Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevyřčená přání - 41. kapitola


Nevyřčená přání - 41. kapitolaEdward podléhá Belle. Bella se oddává Edwardovi.

Ach, ona teprve učí zářit svíce.

Jak v uchu černochově náušnice,

žhne v tváře její spanilost,

nad lidský pomysl i nad žádost.

Jako když holubička k vranám sedne,

tak jiných krása vedle její bledne...

... že jsem kdy miloval? Ach ne, ó ne!

Já lásku neznal do dnešního dne.

 

(W. Shakespeare)

 

 

Zavázala jsem si bělostný župan kolem těla a shodila ručník z vlasů. Prohrábla jsem si prsty mokrou hřívu. Pohlédla jsem na sebe do zrcadla a široce se na sebe usmála.  Vyčistila jsem si zuby a vrátila se zpátky do ložnice. Otevřela jsem dveře a rozhlídla se po místnosti. Věděla jsem, že na mě Edward čeká, ale když jsem ho spatřila, jak leží na posteli a ze široka se usmívá, tak moc se mi ulevilo. Stále se bojím, že od nás odejde a nevrátí se. Chytla jsem se za bedra, kde jsem ucítila tlak.

„Bolí mě záda,“ postěžovala jsem si. Poslední dobou mi naše beruška dávala zabrat. Ale je dobře, že pořádně roste a sílí i přesto, že pro mě to nevěstilo nic dobrého. Jsem si jistá, že Cullenovi se případně postarají, nenechají mojí holčičku napospas světu. Možná bych to měla probrat s Rosalií.

„Namasíruji tě, chceš?“ nabídl se mi ochotně Edward. Byla jsem překvapena jeho nabídkou, ale představa Edwardových prstů na mém těle mě hned vrátila do reality. Moc krásné reality. Nadšeně jsem přikývla. Přesunula jsem se k lůžku a sedla si na postel mezi Edwardovy nohy. Přitáhl si mě k sobě blíž, jako bych nevážila nic.

Nějak se mu povedlo svázat mi vlasy vysoko na týle. Jeho prsty zabloudily pod látku županu. Ucítila jsem studený dotyk na svém krku a radostně se zatetelila. Něžně mi hnětl kůži na šíji a ramenech. Zavřela jsem oči a úlevně vydechla. Bylo to tak příjemné. Povolila jsem šňůrku od županu, aby měl k mým zádům lepší přístup. Až když jsem to udělala, uvědomila jsem si, že by se mohl vylekat a přestat. Ale on mě dál hladil.

Odhrnul mi župan z ramen a stáhl ho dolů, až mi odhalil skoro celý dekolt. Byla jsem překvapena jeho počínáním, ale rozhodně jsem ho nehodlala zastavit. Po tomhle jsem tolik toužila.

Sjel prsty níž a hladil mě po páteři. Bylo to velmi příjemné. Jednou jsem vzdychla, za což jsem si od Edwarda vysloužila polibek na rameno. Župan mi sklouzl úplně dolů a zůstala jsem nahá.

Prsty se vrátil na má ramena. Opřela jsem se tělem o něho a vychutnávala si tu blízkost mezi námi a toužila po něm. Jako by vyslyšel mé prosby – sjel dlaněmi níž přes mé klíční kosti, dekolt až se zastavil pod ňadry a obtěžkal je. Napjatě jsem čekala, co bude následovat. Chtěla jsem ho tak moc…

Přejela jsem mu dlaní po stehně a druhou pohladila bříško. „Těším se na ni,“ zašeptala jsem. Zaklonila jsem hlavu a políbila Edwarda na krk.

„Já taky a moc. Jen teď toužím po jiných věcech,“ řekl toužebně a rty se přisál k mé klíční kosti. Každá buňka v mém těle se tetelila blahem nad jeho polibky. Zrychleně jsem začala dýchat, když jsem cítila jeho dech a jazyk na svém krku. Cítila jsem, jak vlhnu v klíně a těšila se, až ho příjmu do sebe.

Dlaněmi sjel od prsou přes vzdouvající se bříško, kde se jedna ruka zastavila a druhá sjížděla na jih až na můj klín. Automaticky jsem oddálila stehna od sebe, aby měl ke mně lepší přístup. Teď jsem tam dole celá hořela a cítila slabé záškuby.

Několikrát přejel palcem po mém výstupku, za což si ode mě vysloužil hlasité lapání po dechu. Opatrně do mě vnořil prst a palcem dráždil naběhlý hrbolek rozkoše. Prst ve mně rozpohyboval. Zavzdychla jsem jeho jméno.

Zaklonila jsem hlavu a divoce jsem hnala kyslík do svých plic. V tohle jsem nedoufala. Nikdy jsem si nemyslela, že Edward zajde takhle daleko. Ne po minulé noci, kdy mě odmítl, i když jsem se mu nabídla jako nějaká… Užívala jsem si jeho blízkost. Připadalo mi, jako by se všechny moje smysly zdokonalily. Hlavně především hmat. Cítila jsem každý jeho sval a záhyb, každý jeho pohyb uvnitř mě. Políbila jsem ho opět na krk a jeho kůži lehce scvakla mezi zuby.

Jeho prsty se činily a já slastně lapala po dechu a boky mu divoce vycházela vstříc. Drtila jsem v pěstích látku kalhot, které měl Edward na sobě. Líbilo se mi, jak si se mnou hraje. Maličká byla taky spokojená. A Edward taky - cítila jsem jeho vzrušení, jak mě lehce tlačí do beder. Těšila mě jeho reakce na mě, teď když vypadám jako nafouknutý balónek.

Jednou rukou jsem vyhledala Edwardovu dlaň, kterou hladil bříško a propletla si s ní prsty.

„Nepřestávej, prosím,“ zanaříkala jsem, když mě z ničeho nic přestal dráždit. Potěšeně se usmál, přejel mi rty po krku, který jsem mu ochotně nastavovala, a pokračoval.

Když jsem díky Edwardovi vystoupala k vyvrcholení, zavzdychala jsem jeho jméno. Stulila jsem se v jeho náručí a šimrala ho bříšky prstů na boku a stehně. Dál jsem nedosáhla, protože jsem byla stále k němu zády.

„Děkuji,“ řekla jsem vděčně a políbila ho do dlaně. „Cítím se spokojeně jako už dlouho ne,“ zamručela jsem.

„To je dobře. Za to já si musím jít dát studenou sprchu,“ zasmál se Edward. Opatrně mě položil na postel a zachumlal do peřin. „Za chvíli jsem u tebe,“ slíbil a políbil mě na čelo.

„Nemám jít s tebou?“ zeptala jsem se s nadějí. Měla bych mu to oplatit. Taky jsem chtěla, aby křičel moje jméno, jako jsem to před malou chvílí předváděla já a ani trochu mi to nevadilo. Odmítavě zavrtěl hlavou.

„Počkej na mě tady. Hned se vrátím,“ odpověděl a zmizel za dveřmi koupelny. Měla jsem trochu výčitky svědomí. Mně udělal dobře, zatímco on se musí zchladit. Proto jsem udělala to, co jsem udělala.

Jen co jsem uslyšela téct vodu. Odkopala jsem ze sebe deku a vydala se potichu do koupelny. Opatrně jsem otevřela dveře, vklouzla dovnitř a dveře se stejnou opatrností zase zavřela. Edward stál ke mně zády, takže o mně asi nevěděl. Kdyby ano, určitě by mi vynadal.

Otevřela jsem dveře od sprchového koutu. Edward se překvapeně otočil a nesouhlasně na mě hleděl. Užuž chtěl něco říct, ale položila jsem mu prst rychle ne ústa.

„Dřív než mi vynadáš, chtěla bych ti říct, že jsi mohl počítat s tím, že neudělám to, co po mně chceš. A taky nerada nechávám dluhy a tobě něco dlužím, protože sis to neužil,“ řekla jsem a zavřela za sebou dveře od sprchového koutu.

Položila jsem Edwardovi ruce za krk a přitáhla si ho do polibku. Když říkal, že si jde dát studenou sprchu, tak pěkně lhal, tohle byla vyložená ledárna. Na kůži mi naskákala husí kůže, jaká mi byla zima. Nahmatala jsem regulátor vody a přidala trochu teplé. Sjela jsem rty přes bradu, krk, až na Edwardovu hruď.

„Teď si budeš užívat ty, Edwarde,“ zamumlala jsem potěšena tím, že nic nenamítal a přejela rty na jeho vypracované břicho a pokračovala stále níž…

 

Přitulila jsem se k Edwardovu tělu, stále dýchajíc přerývavě. Udělal mi to znovu. Tentokrát pusou. Bylo to stejně intenzivní jako předtím. Možná ještě víc. Měl hlavu zabořenou v mém klíně. Boky jsem se mu snažila uniknout, protože jsem měla pocit, že takovou přemíru blaha moje tělo nemůže unést, ale zároveň jsem se mu nastavovala, protože jsem ho chtěla mít tam, kde přesně byl.

Na samotné milování nedošlo. Prostě to nedovolil, i když na něm bylo dost viditelné vzrušení. Nenaléhala jsem na něj. Stejně to nemělo smysl, a taky jsem se bála, že by přestal i s mazlením. Třeba nakonec podlehne. Vždyť ještě včera byl razantně proti jakýmkoli dotykům od krku dolů. A dnes?

Přemýšlela jsem, co ho přimělo změnit názor. Třeba se vydrala na povrch jeho mužská část. To se mi hodně zamlouvalo.

Já bych se s ním dokázala škádlit v posteli až do konce věků, ale moje tělo jaksi bylo jiného názoru, protože začalo protestovat proti hladu.

„Půjdu ti udělat snídani. Už jsme tě nechali hladovět dost dlouho,“ řekl Edward. Měl pravdu. Bylo nezodpovědné nechat malou hladovět, ale kdo by si nechal ujít takové ztělesnění boží jako je Edward? Já rozhodně ne!

„Nezdržuj se dlouho, nebo ti umřu hlady,“ zamumlala jsem do jeho rtů. Ještě jednou mě krátce políbil a odešel.

Přetočila jsem se na znak. Přetáhla jsem přes sebe deku, protože mi začalo být chladno. Hleděla do stropu a nemohla uvěřit. Jestli tohle je sen tak se hodně naštvu. Cítila jsem se malátná, ale přitom nabitá energií. V krvi jsem měla vyplaveno tolik endorfinů, že se mi chtělo blahem zpívat.

 

<< // >>

 


 

Trochu kratší kapitola, ale doufám, že vám to vynahradila svým obsahem. :)

Chci vám poděkovat za komentáře, které mi zanecháváte. Moc mě těší. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevyřčená přání - 41. kapitola:

 1 2   Další »
13. Regi
27.09.2011 [22:53]

RegiTomu se říká od bolení zad k orgasmu. Emoticon Když jsem to četla, musela jsem se přitom červenat i se rozplývat. Bylo příjemné si přečíst i jemnou erotiku. Povedlo se ti to napsat vkusně, decentně, bez vulgárních výrazů a ostychu s romantikou. Přesně takové scény se mi moc líbí. Trefila ses mi do vkusu.
Stejně si myslím, že k tomu všemu Edwarda vedla jen žárlivost. Jak znám chlapy, tak chtěl prostě Belle dokázat, že on je lepší než Josh. Emoticon

12. katule
27.09.2011 [22:41]

nadhera!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.09.2011 [22:19]

jesikata Emoticon

19.09.2011 [23:03]

VikyCullenpřečetla jsem tuhle kapitolovku naráz a moc se i líbí...!!! Emoticon Emoticon Emoticon honem další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.09.2011 [15:21]

DeninaLove Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Aneta
18.09.2011 [22:02]

nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Zdenuše
18.09.2011 [20:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. martty555
18.09.2011 [17:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BellaEdward
18.09.2011 [16:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Daynera
18.09.2011 [12:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!