Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nepřemožitelní 3. kapitola

muži :)


Nepřemožitelní 3. kapitolaJaký příběh jim Aro bude vyprávět? A proč je vlastně hledal? V tomto pokračování se dozvíte, jak se rozvíjela moc Alexe a Elisabeth. Jaký příběh obklopuje Arovu minulost?

Posadila jsem se na židli, ale necítila jsem žádnou úlevu. Mohla bych stát hodiny bez hnutí, ale byl to takový zvyk z lidského života.

„Je to už dávno, byla to doba mého prvního století upírského života," začal Aro vyprávět. „Tehdy jsem potkal upírku, která měla neuvěřitelné schopnosti. Dokázala předpovědět budoucnost, ale ne jenom krátké předpovědi. Předpovídala budoucnost na staletí dopředu..." pokračoval a já i Alex jsme poslouchali jeho plynulé a zajímavé vyprávění. „Jmenovala se Ariana a byla velmi mocnou upírkou."

 

„Vím, kdo jsi, Aro," řekla mi, když jsem k ní přišel. „Jsi upír s velkými ambicemi. Jsi silný a dokážeš ostatní přesvědčit o svých plánech, ale něco ti schází," řekla a podívala se na mě tím nejzvláštnějším pohledem, jaký jsem kdy viděl. Nikdy jsem neviděl takové oči, jaké měla ona. Její oči nebyly takové, jaké měli normální upíři, přestože pila lidskou krev, tak nebyly rudé, ale byly tmavě purpurové.

„A co mi schází?" ptal jsem se jí.

„Copak to nevíš?" divila se. „Ve tvé budoucnosti vidím velkou moc, ale nemusí trvat věčně. Volterra je místo, které bude tvým sídlem a spolu se dvěma bratry budete nejsilnějším a nejmocnějším rodem!" objasnila mi mou budoucnost a potom se zarazila. Byla ztuhlá, chytl jsem ji za ruku a uviděl jsem obličeje. Byly to obličeje dívky a chlapce. Nevěděl jsem, co to znamená, ale ona mi to objasnila.

„Viděl jsi jejich obličeje, to ti pomůže v jejich hledání!" pronesla a podívala se mi do očí.

„Ale kdo to byl, Ariano? Proč je mám hledat?" ptal jsem se zmateně, protože jsem nikdy předtím netušil, že někdy někde bude žít někdo takový.

„Jsou to sourozenci. Velmi mocní a velmi silní, spolu neporazitelní. Jednou se zrodí a budou bojovat za svou vládu, protože oni jsou vládci upírů. Jejich moc bude neskutečná a nepřemožitelná! Vidím je, jak vládnou spolu s tebou a tvými bratry po boku. Budete velmi silní, ale pozor na to, aby je nenašel někdo jiný, protože oni mohou být přesvědčeni jinými stranami upírů. Také si dej pozor na to, aby se navzájem nezničili. Slyšel jsi proroctví a teď odejdi! Brzy sem přijdou i jiní upíři, kteří budou chtít slyšet to, co jsem řekla tobě, ale já jim mohu říci jen část příběhu. Nesmíš zapomenout, že budou ti nejmocnější upíři světa a proto je budou chtít jistě zničit!" dokončila svou řeč a já jsem odešel.

 

Strnule jsem seděla, zdálo se mi, jako kdybych v jeho příběhu byla také, jako kdybych ho prožívala s ním.

„Co se s ní stalo?" zeptala jsem se, když domluvil.

„Mocná Ariana byla zničena nedlouho potom, co jsem odešel. Ona to věděla, a proto mi pověděla o zrození těch nejsilnějších," řekl a upřeně se podíval na mě a potom na Alexe.

„Kdo jí zničil?" zeptal se Alex, ale já jsem odpověď tušila ještě předtím, než jí Aro vyslovil.

„Zničili ji ti, kteří chtěli vědět pravdu, jenž odhalila mně. Dávné rody upírů se probouzí a hledají mocná dvojčata, ale je pozdě. Já jsem je již našel. Vy jste ti nejmocnější a nejsilnější z nás. Musíte se naučit svou sílu ovládat a bojovat za svůj rod!" domluvil a my jsme se na sebe s bratrem podívali. To není možné! Uslyšela jsem náhle ve své hlavě a rychle jsem se podívala na Alexe.

„Říkal jsi něco?" ptala jsem se ho, ale on jen zakroutil hlavou. Ale já jsem tě slyšela! Myslela jsem si a v tu chvíli se na mě Alex podíval.

„To je nemožné! Slyším tvé myšlenky!" řekl a já jsem mu odpověděla, že i já slyším jeho. Zvláštní pocit vědět, že máš v hlavě ještě někoho jiného... Pomyslela jsem si.

Čas plynul rychle a já i Alex jsme se učili zvládat naše schopnosti, které byly velmi mocné. Po nějaké době jsme zjistili, že můžeme zablokovat čtení myšlenek a používali jsme to, protože jsme chtěli mít soukromí. Další těžké a zdlouhavé cvičení bylo před námi a my jsme museli mít propojené mysli, protože to bylo důležité při soustředění.

Jsi připravená? Zeptal se mě Alex.

Je to náš osud. Jistěže jsem. Odpověděla jsem mu a soustředila jsem se na to, abych kolem nás vytvořila svůj štít, který nepřekročí nic. Ani myšlenka a ani člověk nebo upír.

Soustředila jsem se jen na to, že musím mít nás oba pod štítem. Uvnitř mě se vytvořil silný tlak, který jsem protáhla skrze mě a natahovala jsem ho do té doby, než jsem ho přetáhla i přes Alexe. V rukou mi pulsoval tlak, který mi říkal, že je všechno úspěšné.

Můžeš. Jsi pod štítem. Poslala jsem mu zprávu přes myšlenky a cítila jsem horkost, kterou on cítil ve svých myšlenkách. Viděla jsem, jak se soustředí na to, aby kolem nás vše vzplanulo a po chvíli se objevil skutečný plamen. Během chvíle bylo vše v plamenech a já jsem Alexovu moc držela svým štítem dost daleko od nás. Plameny nahlodávaly můj štít, ale byl nepřekročitelný. Za dobu, kterou jsme strávili ve Volteře, jako upíři jsme vytrénovali své schopnosti natolik, že jsme schopní odolávat naším mocím navzájem.

„Máte přijít k Arovi!" Oznámila nám Jane, kterou jsem nikdy neměla v lásce, protože si moc dobře pamatuji to, jak ublížila Alexovi, když byl ještě člověk. Pokývla jsem hlavou a vydali jsme se za ním.

„Jsem rád, že jste se dostavili," přivítal nás a hned pokračoval ve zprávě, kterou nám chtěl sdělit. „Od dnešního dne za týden pořádáme bál na oslavu vašeho pobývání v upírské podobě. Je to již padesát let," připomněl nám a já jsem byla překvapena tím, jak rychle mi ta doba utekla. Ples? To bude jistě zábavné po takové době vidět někoho nového...

2. kapitolaShrnutí - 4. kapitola


Doufám, že se Vám bude tahle kapitolka líbit. Teď budu kapitoly přidávat asi častěji, protože mám prvních pár už delší dobu rozepsaných a vymyšlených. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nepřemožitelní 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!