Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 20. - Port Angeles I.

herec_4


Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 20. - Port Angeles I.Cullenovi s Edwardem a Kate míří do Port Angeles. Edward se stále snaží odhalit, co jsou Cullenovi zač. Podaří se mu to? Položí Belle zásadní otázku, nad kterou už chvíli přemýšlí?
Děkuji za předešlé komentáře a doufám, že připojíte komentář i k této kapitole.

Kapitola 20. – Port Angeles I.

Pohled Edwarda.

Seděl jsem v autě vedle Belly a držel ji za ruku. Jela hrozně rychle, ale vypadala, že ví, co dělá.

Trochu mi zakručelo v žaludku. Vzpomněl jsem si, že Esme připravovala něco k jídlu. Snad se najedla aspoň Kate. Zarazil jsem se nad tou myšlenkou. Proč jsem myslel jen na Kate? Cullenovi sice ve škole nejedli, ale něco přece jíst museli. Třeba jim Esme připravuje jídlo doma. Možná jedli s Kate, když jsem byl nahoře s Bellou.

Slyšel jsem nějaké šustění.

„Edwarde, nestihl ses najíst, tak jsem ti vzala toust, co připravila Esme. Říkala jsem si, že budeš mít asi hlad,“ řekla Alice a podávala mi toust zabalený do ubrousku. A Bella neměla hlad?

„Díky,“ pustil jsem Bellinu ruku, otočil jsem se na Alice a vzal si od ní toust. Usmála se na mě. Rozbalil jsem ubrousek a podíval jsem se na Bellu.

„Nechceš kousek? Rozdělím se s tebou. Musíš mít také hlad,“ řekl jsem a chystal se rozdělit toust na půlku.

„Ne díky. Já nemám hlad,“ odpověděla klidně a ani se na mě nepodívala. Vážně by mě zajímalo, kdy jedla. Vždyť byla celé odpoledne se mnou a byl jsem si jistý, že jsem ji neviděl nic jíst. Pustil jsem se tedy do toustu sám.

Když jsem dojedl, vzal jsem ji zase za ruku.

 

„Jak jste si užili dnešní slunečný den?“ napadlo mě zeptat se. Bylo mi jedno, kdo odpoví, jen mě zajímalo, CO odpoví. Chvíli bylo ticho. Nikdo se neměl k tomu, aby mi odpověděl.

„Mysleli jsme, že půjdeme na nějaký menší výšlap do přírody, ale Carlisla odvolali do práce, takže jsme byli doma. Jen Bella se byla projít v lese,“ odpověděl mi Jasper po chvíli váhání, a když jsem se na něj otočil, Alice přikyvovala. Bella se tvářila, že se jí to netýká.

Měli tuhle odpověď připravenou, kdybych se ptal nebo to tak skutečně bylo? Jestli byla Bella opravdu v lese, tak by se nevyhnula slunečním paprskům. Teď jde ještě o to, zda je pravda to, čím nás krmí ve filmech. Třeba slunce upíry nespálí na popel, ale dělá s nimi něco jiného. Ale co?

Už jsem se v tom zase začínal plácat. Dneska prostě musím zjistit, jak to je. Kdo nebo snad co jsou Cullenovi. Zatřepal jsem lehce hlavou, abych tyhle myšlenky zapudil. Začínalo mi z toho hrabat.

Bella ke mně pootočila hlavu, přimhouřila oči, vteřinu mě pozorovala a pak se dál věnovala řízení.

Alice s Jasperem si vzadu něco šeptali. Ne že bych je chtěl poslouchat, ale i kdybych přece jen chtěl, tak jsem nerozuměl ani slovu. Hladil jsem Bellu palcem po ruce a koukal se z okna.

 

Vjížděli jsme do Port Angeles. Vůbec jsem nevěděl, kam míříme, ale bylo mi to jedno. Cullenovi vypadali, že vědí přesně, kam jedeme. Za chvíli už jsme zpomalovali a Bella zaparkovala za Emmettem. Vystoupili jsme z auta. Chytil jsem Bellu kolem ramen a ona mi dala ruku kolem pasu. Společně s ostatními jsme se vydali ke klubu. Podíval jsem se na Kate. Slušelo jí to a nebyl jsem sám, kdo si to myslel. Držela se s Rileym za ruku a on z ní nemohl odtrhnout oči.

 

Pár metrů před námi jsem zahlédl shromáždění asi padesáti lidí. Až když jsme přišli blíž, došlo mi, že stojí ve frontě před klubem a čekají na vstup. Obešli jsme zástup lidí a mířili ke vchodu. Někteří na nás koukali pohledem: Co si to dovolujete? My jsme tu byli dřív. Zvedl jsem trochu hlavu a všiml si názvu klubu. INFINITY. Rose s Emmettem šli první a pozdravili se s ochrankou, která stála před vstupem. Emmett ukázal na nás ostatní a pak už jsme vstupovali dovnitř. Jak jsme vcházeli, všiml jsem si, že se ochranka pozdravila postupně se všemi Cullenovými. Vypadalo to, že sem asi chodili často.

 

V klubu bylo slušně narváno. Zamířili jsme k boxu. Na stole byla cedulka s nápisem Reserve. Uprostřed byl obdélníkový stůl a ze tří jeho stran byla vypolstrovaná lavice. Nasoukali jsme se tam, posadili se a sundali si bundy.

Rozhlížel jsem se po klubu. Vlevo od nás se táhl několika metrový bar a přímo proti nám byl taneční parket. Všechna místa k sezení byla obsazená. Dokonce ani u baru nebylo prázdné místo. Hudba řvala z repráků a několik lidí se svíjelo na parketě. Celý prostor osvětlovaly jen barevné žárovky a nad parketem byla veliká točící se discokoule. Poslouchal jsem, jestli poznám, co právě hrálo za písničku, ale byla pro mě naprosto neznámá. Je fakt, že jsem doma taneční hudbu moc neposlouchal. Když jsme ale s partou chodili ve Phoenixu na disco, užil jsem si jí tam až až. A nevadila mi.

„Co si dá kdo k pití?“ zeptal se Jasper a zvedl se. Všichni si poručili colu, jen Riley a já jsme chtěli pivo. Jasper šel na bar, aby nám objednal pití. Chvíli si povídal s barmanem a něčemu se společně smáli.

Po chvíli nám číšník donesl požadované nápoje. Aha, takže Jasper si dal také pivo.

Pozvedl jsem svoji láhev. „Tak na co?“ zakřičel jsem na kluky.

Zvedli každý své pivo. „Na dnešní večer,“ vykřikl Riley a ťuknul si se mnou i Jasperem. Napil jsem se a nenápadně sledoval kluky, co udělají. Riley si přiložil láhev k puse a naklonil ji. Vypadalo to, že se napil. To samé udělal po chvíli i Jasper. Láhev měla tmavé sklo, takže nebylo poznat, jestli se skutečně napili.

Snažil jsem se je pořád na něčem nachytat a stále se mi to nedařilo. Ještě jednou jsem se napil a položil láhev před sebe.

 

Najednou se ke mně Bella nahnula. „Doufám, že umíš tancovat,“ řekla mi do ucha a lehce se o něj otřela rty. Cítil jsem vzrušení, které se mi rozlilo do celého těla.

„Jasně že umím,“ odpověděl jsem a políbil ji na krk. Trošku se zachvěla. Lákala mě její holá ramena. Laskal jsem ji na krku a pomalinku se přesouval na klíční kost. Jazykem jsem přejel až na rameno a lehce jsem po něm přejel zuby. Rychlostí, že jsem téměř nepostřehl pohyb jejích rukou, vzala můj obličej do dlaní a přisála se mi na rty. Chytil jsem ji jednou rukou za pas a druhou pod koleny a přitáhl jsem si ji na klín, aniž bychom se přestali líbat. Její ruce mě hladily zezadu na krku. Jazyky jsme měli propleteny do sebe a intenzita našeho polibku se prohlubovala. Bylo mi jedno, že jsme byli mezi spoustou lidí. Hladil jsem ji po holých zádech a moje vzrušení začínalo dosahovat bodu, kdy jsem věděl, že mi jen tohle nestačí. Přerušil jsem naše líbání a vtiskl jí polibek na krk. Zadýchaně jsem zvedl hlavu a podíval se jí do očí.

„Přivádíš mě k šílenství,“ snažil jsem se dobře artikulovat, aby mi ze rtů vyčetla, co jí říkám. V tom kraválu nemohla nic slyšet.

„Zvedejte se, jdeme tančit,“ slyšel jsem slabě Emmetta.

Všichni se zvedli a tanečním krokem odcházeli na taneční parket. Jen já s Bellou jsme zůstali sedět. Pořád jsem ji hladil po zádech a sledoval jsem ostatní a jejich taneční kreace.

„Chodíte sem často?“ zeptal jsem se.

„Občas. My rádi tancujeme a tady se dá celkem dobře vyblbnout,“ zasmála se a dodala, „chceš jít také tancovat?“

„No… půjdeme, ale prvně bych se tě chtěl na něco zeptat,“ řekl jsem opatrně. Dívala se mi soustředěně do očí a já jsem měl pocit, jakoby se mi snažila dostat do hlavy. To se mi ale asi jen zdálo.

„Dobře, tak co tě zajímá?“ pronesla a nespouštěla ze mě oči.

Nadechl jsem se. „Bello, prozradíš mi teď to svoje tajemství, prosím?“ řekl jsem jí prosebně.

Přimhouřila oči.

„Zeptej se mě,“ vyhrkla. To bylo vše, nic víc nedodala.

 

Kapitola 19. - V sídle Cullenových - Shrnutí - Kapitola 20. - Port Angeles II.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Holky, já vím, že byla tahle kapitolka možná trošku nudná a ukončená v tom nejlepším, ale jak jste si mohly všimnout, tak je rozdělena na dvě části. Na té druhé ještě pracuji, ale jakmile ji budu mít hotovou, bude záležet jen na vás, kdy se tu objeví;-) Abych vás trošku nalákala, tak vám prozradím, že nic neproběhne tak úplně hladce, jak si možná myslíte :-)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neobyčejný příběh lásky - Kapitola 20. - Port Angeles I.:

 1
05.07.2011 [21:10]

KaterinaPetrova Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!