Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemůžeš nám bránit, Rose! - 14. kapitola

BD


Nemůžeš nám bránit, Rose! - 14. kapitolaV této kapitole se toho moc dít nebude. Spíš uvidíte, jaký bude mít kdo z rodiny postoj k tomu, co navrhl Edward s Jasperem. Tuto kapitolu bych chtěla věnovat KacenQecullen, která mě pořád popohání do dalšího psaní, ale jsem jí za to vděčná. Mám totiž teď pár kapitol navíc, tak by mohly přibývat rychleji. ;)

14. kapitola – Plány

(pohled Esme)

Zavedla jsem Viktorii do pokoje, ale stále jsem poslouchala, co se děje dole. Dohadovali se. Potom, co řekl Jasper, jsem měla dojem, že jsem první upír se špatným sluchem. Vážně to řekl?

Nabídka kluků mi vyrazila dech. Teda obrazně řečeno…

Vážně jsou ochotni se pro holky obětovat? Anebo se vlastně vůbec neobětují? Už dlouho na nich pozoruji, že jim holky nejsou lhostejné a teď nemyslím jako neteře…

Ale mají to tak i holky?

Sešla jsem dolů a přisedla jsem si ke Carlisleovi na pohovku. Objal mě kolem ramen, usmál se na mě a začal se věnovat debatě.

„Rose… to přece… nemůžeme jim to udělat! Co když se časem holky zamilujou? Nebo Edward s Jasperem?“ ptal se a kroutil hlavou.

„Tak se rozvedou…“ uvažovala jsem nahlas.

„A jaký to pak teda má smysl?“

„To teď řešit nebudeme, budeme to řešit, až ta situace nestane, teď ne!“ trvala si na svém Rose a já ji plně chápala, teď je hlavní, abych uchránila holky za každou cenu.

„A co holky? Ptal se vůbec někdo jich, jestli jsou ochotné to podstoupit? Zkazit si život?“ křičel na nás Emmett jako smyslů zbavený. Na jednu stranu jsem ho také chápala, ale bezpečí holek mi bylo přednější…

Všichni jsme se na ně podívali, ony se zase podívaly na sebe navzájem a mně se jako už tolikrát zdálo, že spolu komunikují beze slov…

Bella se na nás otočila.

„Do Volterry nepůjdeme, ať to stojí, co to stojí,“ prohlásila a mně spadl obrovský kámen za srdce.

Naše holčičky zůstanou s námi, už nám je nikdo nevezme…

(pohled Edward)

Byl jsem šťastný, ač se to teď moc nehodilo. Jasper na tom byl podle myšlenek úplně stejně. Holky zůstanou s námi. Nikdo je neodvede a ke všemu si jednu z nich vezmu za ženu. Bellu…

„Kdy bude svatba?“ ptala se Esme.

„Co nejdřív,“ řekla Rose a omluvně se na holky podívala.

„Máme důležitější věc na řešení než datum… kdo si vezme koho?“ zasáhl do toho Carlisle a těkal pohledem mezi mnou, Jasperem, Alicí a Bellou.

Všichni mlčeli. My s Jaspere jsem měli už vybráno, ale co holky?

Alici se objevil na tváři skelný výraz, měla vizi.

„Já se strejdou Jazzem, Bella se strejdou Edem.“ Oznámila prostě a dál kontrolovala budoucnost.

„Měla jsi vizi?“ ptal se Rose.

„Ano, ohledně svatby. Viděla jsem novomanželský polibek, byli jsme spárováni tak, jak jsem řekla.“ Stále ale kontrolovala budoucnost.

„Pořád jsem proti, vždyť je jim osm!“ trval si na svém Emmett, ale už neječel.

„Esme, stihneš zařídit svatbu do konce měsíce?“ nevšímala si Rose Emmetta.

„Jako tohohle? Února?“ Zděsila se Esme.

„Ano, jako tohohle. A také musíme poslat pozvánky… hlavně do Volterry. Neboj, já ti pomůžu!“

„To nemůžeme stihnout ani tak! Vždyť už je pátého!“

„A nemohla bych vám pomoct? Ráda bych si zařídila vlastní svatbu, i když bude jenom na oko…“ žadonila Alice.

„Dobře, na detailech se dohodneme zítra, dnes už toho bylo až, až!“ ukončila to Rose a zahnala holky do postele…

(pohled Belly)

Nezapojovala jsem se do debaty, ale stále přemýšlela nad nabídkou strejdů. Byla jsem jim za to vděčná, ale opravdu to dělali tak bezúhonně? A jenom pro naše dobro?

Pak nás máma vyhnala nahoru spát. Alice přišla ke mně do pokoje jako obvykle.

„Co budeme dělat?“ ptala se zkroušeně.

„Nic… budeme se vdávat.“

„Nic jiného nám asi nezbývá, že?“

„Ne, pokud nechceš jít do Volterry, tak ne…“

„Ne, to vážně nechci. Nevdáváme se nějak brzo?“

„Jo, to asi jo. Ještěže to bude jen na oko a ve skutečnosti se nic nezmění.“

„Snad se nic nezmění.“

Nijak jsem to nekomentovala, přesně jsem věděla, jak to myslí…

Omlouvám se, že jste na tuhle kapitolu tak dlouho čekaly a že se v ní v podstatě nic neděje… od příští kapitoly by se to mělo změnit. :).

Vaše Jane006.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemůžeš nám bránit, Rose! - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!