Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nemiluji tě, Bello! - 9. kapitola

edwa


Nemiluji tě, Bello! - 9. kapitolaOmlouvám se, že je to o něco kratší, ale musím si ještě pořádně promyslet konec série. Počítejte maximálně se třemi díly a ukončím to. Jinak, co se stane tady, si musíte přečíst. Řeknu jen to, že Bella měla nečekanou návštěvu a tajemný telefon. Přeji příjemné čtení a prosím o komentáře i s nápady, jak by se to mohlo dál odvíjet (možná mi vnuknete nějaký nápad ;). Kacennnka.

9. kapitola


(Bella)

„Bello!“ skoro křičel Charlie do telefonu. „Teď mi volal ředitel. Můžeš mi vysvětlit, proč jsi odešla během vyučování ze školy?“

„Může za to Edward Cullen!“ zakřičela jsem na něj na oplátku.

„Co jste si zase udělali?“

„Pohádali jsme se na biologii,“ konstatovala jsem.

„Dobře, omluvím ti to, ale naposledy!“ vyhrožoval Charlie.

„Jasně, jasně.“

Zavěsila jsem telefon a šla něco vařit. Řekla jsem si, že by to chtělo něco pořádného, když jsem odešla z té školy. Musím si to nějak zařídit, abych neměla s ním biologii. Od té doby, co se tu objevil, mi způsobuje samé problémy. Škoda, že mu nemůžu nijak dosvědčit vloupání. I když, on by stejně utekl. Z přemýšlení mě vyrušil zvonek. Jestli to bude Edward, tak za sebe neručím!

„Bello, Edward se hrozně moc omlouvá za to, co se stalo na biologii,“ tlumočila Alice.

„A to se mě snad bojí, že sem poslal tebe,“ odpověděla jsem jí nepříjemně.

„Přišla jsem sem dobrovolně, nikdo mě sem neposílal. Jen se chci na něco zeptat.“

„Ptej se,“ pobídla jsem ji zase nepříjemně.

„To ti Jacob řekl o tom, co jsme?“

Přikývla jsem. „Všechno?“

„Asi jo, zítra ve škole. Jo, a Edwarda to opravdu mrzí. Nemyslíš si, že by si zasloužil alespoň trochu příjemného jednání?“

„Ne, nemyslím. Zatím.“ Zabouchla jsem jí dveře před nosem.

Zase jsem se dala do vaření večeře, ale přerušil mě telefon.

„Haló?“ zeptala jsem se otráveně a míchala omáčku.

„Ahojky, Bello,“ ozvalo se z druhé strany.

„Kdo je tam?“ ptala jsem se, protože nepoznávala ten hlas.

„To je jedno, musíš přijet do La Push, hned!“ rozkázal ten hlas a zavěsil.

Asi minutu jsem se rozmýšlela, proč bych to měla dělat, ale něco mi říkala, abych tam jela. Vzala jsem si bundu a boty a jela tam. Vůbec jsem nevěděla, co mě tam čeká. Ten hlas mi vůbec nic řekl. Nasedla jsem do náklaďáčku a odjela. Jen co jsem dojela k prvním domům, viděla jsem celou smečku, tedy myslím, a byl mezi nimi i Jacob. Všichni – kromě Leah – byli oblečení do půli a těla a měli nečitelné výrazy. Jen na Jakeovi bylo vidět, že s tím něčím nesouhlasí. Zastavila jsem a šla k nim.

„Same, prosím!“ zašeptal Jake.

„Bello,“ oslovil mě ten nejstarší, asi Sam. Sice mi je Jake představoval, ale moc si to nepamatuji. „Ve Forks jsou upíři, nejen Cullenovi. Upíři, kteří pijou lidskou krev,“ říkal a já nechápavě pozvedla obočí. „Motají se okolo vašeho domu,“ dodal. Vyvalila jsem oči a pootevřela pusu. „Cullenovi o tom také vědí, ale… nevěříme jim. Hlasovali jsme, že by bylo lepší, kdybychom ti to řekli, a teď jsou dvě možnosti. Ta první je,“ pokračoval a nečekal na moji reakci, „že budeme hlídkovat okolo vašeho domu a někdo z nás bude v domě. Ta druhá možnost je, že budete s Charliem na nějakou dobu bydlet tady v La Push. Vlastně je to ještě jedna možnost, v domě tě budou hlídat Cullenovi,“ konečně skončil proslov a při poslední větě jsem se vzpamatovala.

„Udělejte, co si myslíte, že je nejlepší, ale na Culleny zapomeňte!“ řekla jsem rychle.

„Dobře, tak budeme hlídkovat okolo domu a v domě s tím, že občas přespíte tady. Dobrý. Jdeme,“ pokynul smečce a zmizeli mezi stromy. Jen Jake tam zůstal stát. Pak jsem se složila k zemi.


(Jacob)

Když jí to Sam všechno vyslepičil, i když jsem s tím nesouhlasil, všichni utekli do lesa, kromě mě. Stejně si ale myslím, že s tím Sam počítal. Koukal jsem se za nimi do lesa, a když jsem se podíval zpátky na Bellu, sklátila se k zemi. Rychle jsem k ní přiběhl. Byla mimo.

„Bello, Bello?“ křičel jsem na ni a lehce s ní třásl. Nemělo to cenu, byla úplně mimo. Položil jsem ji na zem a rychle odběhl k říčce, nabral trochu vody a polil ji. To ji probralo.

„Bello?“ zeptal jsem se zase. Bella chvíli mžourala po okolí, a pak přikývla. Vzal jsem ji do náruče, naložil do náklaďáčku a odvážel ke mně domů.


Předchozí < Shrnutí > Další


Kacennnka

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nemiluji tě, Bello! - 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!