Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejlepší kamarádky - 2. kapitola

new moon poster


Nejlepší kamarádky - 2. kapitolaA je tu další kapitola NK. Opět je krátká a opět o dvou hrdinkách, které se zatím neznají a nevědí, co je čeká.

2. kapitola - Klidné spaní

Renée:

„Charlie! To snad ne! Děláš si ze mě srandu?!"

„Miláčku, vždyť se nic nestalo..." Ne, nic se nestalo, jen zapomněl doma bundičku a zavinovačku pro naší malou Alice. Ale jinak se nic nestalo. Hádali jsme se ještě docela dlouho, dokud jsme nevzbudili Esmé. Ale nakonec jsem za to byla vděčná. Když pak přišel Carlisle a přinesl oblečení pro Rose, půjčila nám Esmé svetřík, který měla pro Rosalie nachystaný. A taky slabší zavinovačku. Carlisle vzal plnou tašku oblečků, protože neměl páru o tom, do čeho svou dcerku navlíkne. Takže jsme měli vážně štěstí.

S Cullenovými jsme si vyměnili telefonní čísla a taky adresy. Slíbili jsme si, že se někdy navštívíme.

„Vážně vám moc děkuji, že jste Alice půjčili ty věci. Hned, jak to bude možné, přineseme vám je zpět," řekla jsem své kamarádce.

„Ale Renée, to je v pořádku, vážně." Ona je vážně moc hodná. Rozloučili jsme se a vyrazili k domovu, do Forks. Dost mě překvapilo, že Esmé s Carlislem tam bydlí taky a ne moc daleko od nás.

...


„A jsi doma, zlato! Tohle je tvůj pokojík. A tady se papá... Jo! A tady v té postýlce budeme hajinkat!" postupně jsem Alice ukazovala všechny pokoje, i když jsem věděla, že z toho stejně nic nemá. Běhala jsem s tím malým stvořením po domě jako cvok a Charlie na mě jen nevěřícně zíral.

Alice si zase na rtech vytvářela bublinky ze slin a myslím, že občas se na mě i koukla a jakoby říkala:

„Ten dům je hezký, ale tohle mě už nebaví."

Vždycky, když se na mě takhle podívala, musela jsem se smát.

Hned večer jsem zavolala Esmé, kdy si přijede pro to oblečení. Řekla, že jí ho máme přivézt, a že nás zve na večeři.

Pak jsem nakrmila Alice a uložila ji do postýlky. Chvilku si hrála s malým plyšovým králíčkem, ale když jsem jí začala číst pohádku o Sněhurce, konečně usnula. Chvilku jsem se dívala, jak tiše oddechuje a poté přišel ke mně nahoru můj manžel.

Dívali jsme se spolu na naši malou Alice, jak spokojeně spinká s plyšákem v náručí. Naposledy jsme se pokochali a pak odešli spát do své ložnice. Byla to klidná noc, Alice ji celou prospala bez jediného probuzení.


Esmé:

„Vážně vám moc děkuji, že jste Alice půjčili ty věci. Hned, jak to bude možné, přineseme vám je zpět," říkala omluvným tónem má kamarádka Renée, jelikož její muž zapomněl oblečení pro Alice doma.

„Ale Reneé, to je v pořádku, vážně," odpověděla jsem v klidu. Rozloučily jsme se a pak vyrazili domů, do Forks. Moc mě nepřekvapilo, že Reneé s Charliem a teď i s Alicí bydlí ve Forks. Je to moc pěkné městečko.

...

„Rosalie, neplakej," tišila jsem naši malou holčičku. Ležela ve své postýlce a v rukou tiskla plyšového králíka, kterého jí Carlisle přinesl. Zmačkla jsem knoflík na takovém tom kolotoči s různými postavičkami. Začala hrát melodie, která mě doháněla ke spánku a ta malá zvířátka běhala pořád dokola, ale Rose to vůbec nezajímalo. Zkusila jsem i chrastítko, ale nic.

Tak jsem Rosalie nakrmila a pak jí zkusila přečíst pohádku. Fungovalo to. Jakmile jen Rosalie uslyšela názav pohádky - Popelka, začala se jí klížit očka. To pro mne bylo dobré znamení, a tak jsem četla dál, dokud úplně neusnula. Pak jsem uklidila všechny hračky a připravovala se na noční vstávání. Celkem mě překvapilo, že jsem vstala jen třikrát - čekala jsem, že to bude horší.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejlepší kamarádky - 2. kapitola:

 1
2. Sara
25.07.2011 [18:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon PLS PLS PLS Emoticon další kapitolku PLS Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2011 [19:48]

AlliceVolturiCullenKIrásné!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!