Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechcem byť upír! - 5. kapitola


Nechcem byť upír! - 5. kapitola Tanya povie Belle všetko o upíroch. Belle sa zrodí plán ako sa zničiť. Taktiež sa dozvedela kto ju premenil. A na konci sa stretne s dávnym priateľom. Pekné čítanie. AlenaCulen

„Bella, my nemôžeme spať. To si si ešte nevšimla?“ odpovedala mi a ďalej sa smiala.

„Ja nemôžem spať?“

„Bella, upíri nemôžu spať. To je len vo filmoch, že spia v rakvách. Zhoria na slnku a podobné veci. My sa na slnku ligoceme. Viem, je to divné, ale je to tak.“ Kým rozprávala, zobrala ma za ruku a spolu sme sa posadili na posteľ.

„Na slnku sa ligoceme?“ hovorila som si skôr pre seba, ale Tanya mi prikývla.

„Tanya, povedz mi, prosím, všetko o upíroch,“ prosila som ju a ona sa radostne usmiala.

„Čo by si chcela vedieť?“ opýtala sa ma. Nič som nestihla povedať a ona už spustila. „Takže upíri žijú viacerými spôsobmi. Napríklad ja a moja rodina žijeme usadlo. To znamená, že sa sťahujeme raz za pár rokov, keď si ľudia začnú všímať, že nestarneme. Potom sú tu nomádi. Oni sa stále premiestňujú. A potom sú tu Volturiovci. To sú vládcovia všetkých upírov. Zatiaľ chápeš?“ opýtala sa ma.

„No jasné. Povedz mi o nich všetko,“ povedala som naliehavo.

„No dobe. Bývajú v Taliansku vo Volterre. Takže, sú traja hlavní - Edward, Emmett a Jasper. Každý z nich má manželku ale ony sú väčšinou zavreté vo veži. Teda okrem Edwarda, on nemá manželku. Emmettova sa volá Rosalie a Jasperova Alice. Majú ešte aj rodičov. Teda, nie sú to ich skutoční rodičia, ale oni ich tak berú. Volajú sa Esme a Carlisle. Ale o Volturiovcoch neskôr. Sú upíri, ktorí sa živia ľudskou krvou a niektorí zvieracou, ako napríklad naša rodina, ale aj Volturiovci sa živia zvieracou krvou. Potom sú upíri, ktorí majú nejaký dar. Napríklad ty máš psychický štít. Kate má schopnosť dávať eklektické šoky. Eleazar má schopnosť vycítiť schopnosť iného upíra. Edward Volturi vie čítať myšlienky, ale nie som si istá, či by dokázal čítať myšlienky tebe. Jasper vie ovplyvniť emócie ľudí, ale aj upírov. Jeho manželka Alice vidí budúcnosť. No proste sú rôzne dary,“ dohovorila a ja som sa na ňu iba pozerala.

„Povedz mi všetko o Volturiovoch. Prosím,“ prosíkala som ju.

„No dobre. Volturiovci sú niečo ako kráľovská rodina. Vykonávajú aj testy...“

„Aké tresty?“ prerušila som ju.

„Počkaj, všetko sa dozvieš. Niekedy sa upíri prezradia. Niekedy sa ukážu ľudom na slnku a práve vtedy sa ligotajú. Takže vlastne prezrádzajú upírov. Za to musia byť potrestaní. Upíra môžeš zabiť iba ak ho roztrháš a zapáliš. No a toto oni robia, keď niekto prezradí upírov. Alebo keď niekto začne veľa loviť a je to príliš nápadné...“

Tanya hovorila ďalej, ale ja som ju už nepočúvala. Už som vedela, ako sa zničiť. Musím ísť do Talianska a ukázať sa ľudom na slnku, aby ma zničili. Bol to dobrý plán. Ešte musím vymyslieť, ako sa dostanem do Talianska. No počkať. Veď ja sa môžem ukázať hocikde na verejnosti. Oni sem prídu a urobia to. Teraz len musím počkať, kedy bude na tomto mieste svietiť slnko. Tanya rozprávala ešte asi dve hodiny, ale ja som ju ignorovala. Neviem, o čom hovorila. V hlave som si skladala plán, ako to urobím čo najrýchlejšie.

„Tanya, prečo sa ku mne Irina správa takto?“ opýtala som sa jej a prerušila tým jej neuveriteľne dlhý monológ. Zatvárila sa divne, jej tvár bola nečitateľná.

„Bella, teraz ti niečo poviem, ale sľúb mi, že sa nebudeš hnevať,“ povedala mi trochu smutnejším tónom ako bol predtým jej monológ.

„Prosím, povedz mi to,“ prosila som ju naliehavo.

„Bella. Ja, Kate a Irina sme boli na love, keď sme ucítili tvoju krv. Irina nemohla odolať a rozbehla sa za tebou. Ja a Kate sme bežali za ňou, ale nestihli sme to. Pohrýzla ťa a my sme ju od teba len tak-tak odtrhli. Nechceli sme, aby ťa celú vysala, tak sme ťa nechali premeniť,“ dohovorila a pozrela sa na mňa skúmavým pohľadom, či sa náhodou nehnevám. Ani sama som nevedela ako sa cítim.

„Ja som sa stala upírom kvôli Irine?“ opýtala som sa podráždeným hlasom.

„Bella, nehnevaj sa na ňu. Ľudská krv robí niekedy s upírmi....“ Ďalej som už nepočula.

Vyskočila som z okna a letela cez les ani neviem kam. Zastavila som sa asi až po desiatich minútach. Zastavila som preto, lebo som videla hranice Washingtonu. Nemohla som pokračovať, lebo som vedela, že zakrátko narazím na Forks. Spomenula som si na Charlieho. Tie spomienky ma zaboleli. Ako sa musí cítiť. Určite zorganizoval celoštátne pátranie. Už nikdy sa k nemu nebudem môcť vrátiť. Zosypala som sa na zem. Oprela som sa o strom a zavrela oči. Premýšľala som nad Charliem.

 

xxx

Ležala som opretá o strom už veľmi dlho. Zrazu so m ucítila nechutnú vôňu. Otvorila som oči, lebo ma tá vôňa strašne pálila v nose. Asi sto metrov predo mnou stál môj priateľ Jacob aj s Quilom a Embrym. Začali sa ku mne rýchlo približovať. Pomaly som sa postavila. Už boli odo mňa iba ma dvadsať metrov.

„Bella?“ opýtal sa Jacob a prekvapene vraštil nos.

„Jacob?“  Videla som svojho najlepšieho priateľa. Bola som prekvapená. Čo tu on robí?

„Bella, čo je to za príšerne sladkú vôňu?“ opýtal sa ma a stále vraštil nos. Aká sladká vôňa, o čom to tu melie?

„Ja nič necítim, radšej mi povedz, čo je to za príšerný smrad, ktorý ide od teba?“ Musela som si chytiť nos. Ten smrad ma doslova pálil v nose.

Embry mu niečo pošepkal do ucha. Samozrejme, že som to počula. „Upír. Bella je upír alebo je niekde nablízku upír.“ Jacob sa zatváril zhrozene a začal dýchať rýchlejšie. Ako vedia o upíroch?

„Ako viete o upíroch...“ rýchlo som sa ich spýtala. A vzápätí som to oľutovala. Všetci traja sa na mňa zhrozene dívali.

„Bella... prosím, povedz, že to nie je pravda. Povedz, že nie si upír.“ Jacob mal ubolený výraz v tvári. Sklamala som ho. Ale ešte mi nepovedal, ako vie o tom, že som upír. 

„Jacob...“ chcela som sa ho opýtať ako vie o upíroch, ale spoza stromu, o ktorý som bola opretá, sa zjavila Tanya.

„Bella ti nemusí nič vysvetľovať...“ povedala Jacobovi a otočila sa ku mne. „Bella, ako sa môžeš rozprávať s vlkolakom?“ Tanya mala prekvapený výraz.

„S vlkolakom?“ Nechápala som. Jacob je vlkolak?

„Prepáč. Ja som sa tak zažrala do toho rozprávania o Volturiovcoch, že som ti zabudla povedať o vlkolakoch. Všetko ti poviem potom, teraz odtiaľto poďme preč skôr, ako ma naštvú a roztrhám všetkých na kusy,“ povedala a jej výraz sa zmenil z prekvapeného na rozzúrený.

„Prečo by si ich mala roztrhať na kusy?“ spýtala som sa nechápavo. Tanya už išla vybuchnúť od zlosti.

„Bella...“ začal Jacob. „Upíri a vlkolaci sú už od nepamäti nepriatelia...“

4. kapitola - 6. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechcem byť upír! - 5. kapitola :

 1
3. anonymmka
29.01.2012 [18:10]

ooo
moc se mi to líbilo! máš můj velký obdiv

2. lelus
17.01.2012 [20:40]

ešteže nema Edward manželku:D Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
17.01.2012 [18:33]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*S/Z
*I/Y v koncovkách prídavných mien
*Čiarky
*Zdvojené medzery
*Chýbajúce písmenká
*My a mi
*Sú upíri, nie upíry!
*Priamu reč!

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!