Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ne, už nechci být Volturiová! 3. kapitola

Volturi1


Ne, už nechci být Volturiová! 3. kapitolaHosté se sjíždějí a svatba se blíží. Přeju příjemné čtení. :)

Ležela jsem na posteli a poslouchala, jak přijíždějí hosté. Spoustu z nich jsem ani neznala, Aro jich pozval opravdu hodně, jak smečky, tak nomády. Před chvílí přijela Olympijská smečka, jejich vůdce Carlisle Cullen k nám kdysi patřil a teď má silnou a nadanou smečku. Aro se bojí, že jestli se budou dále rozrůstat, mohli by nás ohrozit. Mě zase vždycky fascinoval jejich způsob života. Oni a jejich přátelé z Denali se živí jen zvířecí krví, vůbec nechápu, jak to dokážou. Těšila jsem se z toho, že se s nimi setkám. A další nově příchozí, tentokrát to byli Liev a Sonia. Když jsem je uslyšela, rozhodla jsem se, že je půjdu přivítat. Zdržují se nejvíce v Rusku, ale spoustu času strávili s námi a zvláště Soniu jsem si velmi oblíbila. Vystřelila jsem z postele a běžela je přivítat. Seběhla jsem schody do chodby, kde byly pokoje pro hosty, tam jsem se najednou zarazila. Stál tam před jedním pokojem a bavil se s nějakou blondýnou a dalším svalnatým upírem. Stála jsem tam kus od nich a jen nevěřícně zírala. Samozřejmě mě všichni slyšeli a otočili se na mě, v tu chvíli se naše oči střetly. Dívali jsme se jeden na druhého. Bylo to tak intenzivní, nic jiného pro mě v tu chvíli neexistovalo. Jen jeho oči. Ve své podivné vizi jsem viděla jen jeho obrys. Teď jsem ale doopravdy viděla, jak dokonalý je. Přestože byl štíhlý, pod tenkou košilí se mu rýsovaly svaly, krásný obličej mu lemovaly špinavě blond vlasy, které se podobaly lví hřívě. Když jsem se dívala do jeho zlatých očí, místo začáteční úzkosti jsem najednou cítila zvláštní klid. S klidem vypluly navrch i další pocity, štěstí, naprosté štěstí, že ho vidím, okouzlení jeho krásou, a když jsem se tomu bránila, cítila jsem i lásku... nebo zamilovanost... Najednou se upírovi zvedl koutek do pokřiveného úsměvu a v očích se podivně zablesklo. V tu chvíli se mě zmocnila panika, vždyť jsem zasnoubená, tak co se to děje. Rozhodla jsem se, že uteču, ale z druhého pokoje vyšel upír s blond vlasy, všichni se na něj podívali a on se nejspíš snažil pochopit situaci.

„Co se děje? Potřebujete něco?" obrátil se upír na mě a klidným krokem se postavil dopředu, před ostatní tři upíry.

„No... já... ne," koktala jsem, zatímco ostatní se na mě zvědavě dívali. Musím se vzchopit.

„Vítám vás tu, jsem Alice Volturiová, šla jsem dolů přivítat přátele, když jsem uviděla vaši rodinu, a je slušnost i vás tu přivítat a poděkovat, že jste přijeli na mnou svatbu," řekla jsem s klidným hlasem a usmála se. 

„Děkujeme, já jsem Carlisle Cullen a toto je kousek mé rodiny," zasmál se upír a ukázal za sebe.

„Carlisle Cullen? Už jsem toho o vás hodně slyšela, moc ráda vás poznávám," řekla jsem upřímně a koukla za něj na upíra z mé vize.

„Také rádi poznáváme tak nadanou členku Volturiů, z toho co jsem slyšel, máte úžasný dar," zdvořile pokračoval Carlisle. 

„Jasně, odmítnout pozvání na svatbu někoho z Arova opičince by si asi koledovalo o pořádnou bitku," mrkl na mě ten velký a já se na něj zkoumavě podívala.

„Emmette," sykla blondýna a poměřila ho pohledem. 

:(„Ale no tak, Rose, je to jen legrace," řekl Emmett a položil blondýdě ruku na ramena. Ta se jen ošila a odešla do svého pokoje.

„Ráda se mnou laškuje," znovu na mě Emmett mrkl a se smíchem vystřelil za Rose. A já tam jen stála a koukala. 

„No, už půjdu, ať se vám ve Volteře líbí," šeptla jsem.

„Děkujeme, těšíme se na zítřejší svatbu," usmál se Carlisle. Ještě jednou jsem se podívala na upíra z mé vize, jeho zlaté oči se vpíjely do mých. Tentokrát se však neusmál, naopak sklonil hlavu. Na nic jsem nečekala, na Soniu a Lieva jsem ani nepomyslela a vystřelila jsem zpátky do svého pokoje. Sedla jsem si na postel a svěsila hlavu. Měla jsem v sobě úplný zmatek, když se na mě upír usmál, cítila jsem pocit absolutního štěstí, ale když potom svěsil hlavu, zavalila mě vlna bolesti. Proč to udělal? Ublížilo mu něco, co jsem řekla? A co když ho vůbec nezajímám? Bilo se ve mně teď tolik pocitů, co jsem nezažila za celý život. 

Minuty ubýhaly. V hlavě mi naskakovaly další a další otázky, na které jsem neměla odpověď. Znovu jsem si v hlavě přehrávala naše setkání. 

„Teď ne!" zasténala jsem, když jsem na chodbě uslyšela kroky a Patrisovo pobrukování. Zaklepal a bez vyzvání vstoupil.

„Ahoj Ali," řekl sladký hlasem a já jen udiveně koukala, jak mi to řekl. Kdybych byla člověk, asi by se mi právě zvedl žaludek. 

„Něco potřebuješ?" bez zájmu jsem odvětila. Patris přišel ke mně a jako předtím si sedl na postel.

„Pokračovat v rozhovoru, ještě toho o tobě spoustu nevím," usmál se a naklonil hlavu. V tu chvíli jsem se vymrštila z postele a ukázala na sebe.

„O mně? O mně? Ty chceš mluvit o mně! A kolik jsi mi o sobě toho řekl ty, zítra je svatba a já ani nevím, koho si beru!" Všechny emoce vypluly plně na povrch.

„Klid, jedno po druhém. Až bude čas, všechno se dozvíš." Svou upíří rychlostí přeběhl pokoj a postavil se těsně vedle mě. Rukou mě pohladil po tváři, na tváři arogantní úsměv.

„Nesahej na mě!" odstrčila jsem jeho ruku a v tu chvíli jsem byla pryč. Vyběhla jsem do temné noci a dál běžela. Daleko, pryč od něj.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ne, už nechci být Volturiová! 3. kapitola:

 1
11.11.2012 [14:39]

Hezký :)

6. lala19941
10.11.2012 [23:04]

Wow, náhodou som natrafila na túto poviedku, som veľmi veľmi zvedavá ako to bude pokračovat, tak piš prosíím rýchlo dalšiu kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ...som rada, že je tu konečne niekto s novým nápadom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Sara
08.11.2012 [15:31]

Joooooo správně Alice Emoticon Emoticon Emoticon rychle další PLS PLS PLS je to božíííííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.11.2012 [14:19]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.11.2012 [21:16]

Pavla777 Emoticon Emoticon Emoticon krása chci pokráčko Emoticon

2. Jana
07.11.2012 [20:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.11.2012 [19:10]

JoheeeCullenAhoj, článek jsem ti opravila, ale dávej si pozor na čárky a mě/mně. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!