Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)obyčejná II.: Život Anděla... 1. kapitola


(Ne)obyčejná II.: Život Anděla... 1. kapitolaJe tady pokračování povídky (Ne)Obyčejná. (Ne)Obyčejná - Život Anděla. Snad se Vám bude líbit stejně, jako se Vám líbila a budu tady mít takovou hromadu komentářů jako u její první části. Tahle kapitola začíná rok po tom, co skončila první část. Kdo neví o co tady jde, jelikož první část nečetl, tak tady malá rekapitulace. Bella - Clare vždy byla zvláštní člověk, dokazoval to při nejmenším její vzhled. Oči černé jako uhel a vlasy blond až pískově bílé. Jednou na diskotéce potkala Cullenovi a s Edwardem se do sebe zamilovali. Když jí bylo osmnáct, zjistila, že má nadpřirozené schopnosti a že je jednou z Verlore Angeles. (Legenda viz kapitola 10. první část) Rozhodne se, že odjede do Francie, ale zůstává s Edwardem, prozatím. Jak to je tedy teď? Rok po tom, co skončil předchozí příběh? Čtěte.

 

(Ne)Obyčejná - Život Anděla

1. Kapitola

Pohled do tváře tvého vraha

 


I když podle Vás,

vše dopadne dobře.

Vše je jinak a vy to víte,

pouze se to snažíte nevnímat,

aby to tolik nebolelo.

 


Pohled Clare - Belly:

 

Je to již rok, co se vše jeví jako dobrý konec, ale skutečnost je jiná. Jak jsem plánovala, tak jsem taky udělala a odešla jsem se svými andělskými sestrami Amber, Biancou a Leou sem. Do slunné Californie, kde mě snad nenajdou. Všechny čtyři jsme se přihlásily na Barclay. Když jsme nesmrtelné, tak toho alespoň využijeme. Není to lehké žít životem anděla. Tolik nevyřešených vražd, které jsou naší prací, je nespočet. Zabíjíme hlavně Démony a Čaroděje, kteří zneužívají svou moc. Také ale upíry a vlkodlaky.

 

Právě jsem ve své šatně a převlékám se, protože dnes jdeme poprvé do školy. Aniž bychom si s holkama říkaly jak se oblečeme, vždy jsme sladěné. Tady je sice velmi normální mít drahá auta, ale když na parkoviště přijedou čtyři hned za sebou a z nich vystoupí čtyři andělové, je to poprask.

 

Vyšly jsme z pokojů ve stejný moment a zamířili jsme si to rovnou do garáží.

 

Amber - Oblečení - Boty - Auto - černé provedení

Bianca - Oblečení - Boty - Auto - žluté provedení

Lea - Oblečení - Boty - Auto - červené provedení

Clare - Oblečení - Boty - Auto - bílé provedení

 

Já jediná mám auta dvě, ale to je mi fuk. Nasedly jsme a mohly jsme vyrazit na první den do školy.

 

 

Přijely jsme na obrovské parkoviště a to i přes převelký počet studentů utichlo a koukalo se na naše čtyři jedoucí auta za sebou. Když jsme vystoupiy klukům a i holkám spadla brada. Jak by taky ne? Jsme přece Andělé a musíme i andělsky vypadat.

Z parkoviště jsme se přesunuly do Auly, kde bylo shromáždění prváků. Prozatím jsme šly všechny spolu i když každá z nás se rozhodla studovat jiný obor. Já jsem šla na Medicínu - psychologii, Amber si vybrala architekturu a dsing, Biance hudební obory - zpěv a klavír a Lea si vzala obor ekonomie.

Každá z nás si brala obor podle toho, co jí baví a já rozhodně nezůstanu  u jedné výšky, když už jsem věčně mladá, ta toho patřičně využiju.

 

Do auly vešel děkan a všichni okamžitě ztichli.

,,Vítám vás všechny na univerzite Barcklay v Californii. Jsem velice rád, že jste si vybrali ke studiu naší školu. Obzvláště bych zde chtěl přivítat sestry Diomovy, které určitě všichni znáte," řekl a pozornost se stočila na nás čtyři. Nejspíš se všichni podivili, že řekl na sestry Diomovy, ale holky si vzaly moje příjmění, jelikož to bylo pro všechny výhodnější.

,,Díky těmto slečnám se na škole objeví nové zařízení učeben a místo učebnic budou učebnice virtuální. Tedy internetové díky daru paní Renné Diom," rozplýval se nad mou matkou, jak nechutné. Dále potom pokračoval v nějakých blábolech, které se týkaly všeho ohledně školy. Vytáhla jsem si lak na nehty. Vnímat jsem díky andělským smyslům dokázala výborně a tak jsem si běhěm děkanova projevu nalakovala nehty dvěma vrstvama laku a ještě jsem si je ozdobila kamínky.

 

 

Když děkan zakončil projev, tak nás začal předčítat a tak jsme se začali rozdělovat do tříd.

,,Bla, bla, bla, bla, Diomová Clare, Clarensová, Renmetová, Klok, Davison, Cartolsonová, Bedriková, Deml, Jockey, Sourozenci Mereditovy a Brackenová," řekl a my jsme si šli stoupnout, tak jak nás četl k nějaké velmi atraktivní ženě, která podle jeho slov byla naše učitelka Medicíny - paní Rakertonová.

 

,,Pojďtě za mnou," řekla a tak jsme všichni bez odmlouvání šli jako pejsci. Došli jsme do jedné třídy.

,,Takže tahle, já teď přečtu, tak budete sedět," řekla a pohlédla na nás.

,,Klok a Devison tady," řekla a ukázala na první lavici.

,,Clarensová a Renmetová tady," druhá lavice.

,,Brackenová a Diomová tady," třetí lavice, ale zarazilo mě něco jiného Brackenová, to příjmění znám. Zvedla jsem hlavu a pohlédla jsem do tváře, tomu, kdo mě chtěl kdysi zabít.

Bude se o to pokoušet i teď a tady? To bylo teď to jediné co se mi honilo v hlavě.

 

 

 

 

 


Takže, aby bylo jasné...

To zní divně.

Prosím  Vás...

Ne, takhle taky ne.

Zkrátka, nebudu psát...

Nejsem vyděrač.

No, takže, abych to tak nějak shrnula, tak mám dojem, že jste nebyli spokojeni s tím, že jsem skončila s povídkou (Ne)Obyčejná.

(Jestli se pletu, tak mě opravte)

Takže, tady je pokračování.  Jak ale každý ví, bez práve nejsou koláče.

V mém případě to vyzní takto:

Bez alespoň 20 komentářů, nejsou kapitoly...

Kim *.*

 


 

Další

Předchozí - konec první řady



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)obyčejná II.: Život Anděla... 1. kapitola:

 1
1. Afrodita7
29.06.2011 [19:54]

Dokonalé Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!