Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 21. kapitola: Happy end

nbjgmb


Naveky a navždy - 21. kapitola: Happy endNa začiatku je to trochu horor. Edward sa pridá ku gangu. Nie je to gang. Skôr drogový krúžok. A kedže je toto posledná kapitola, dúfam, že sa to bude páčiť.

Za chvíľku sme sa ocitli pred známym domom.

Zaklopala som a otvoril mi už takmer šedivý Carlisle.

„Bella. Ešteže si tu." A vtiahol mňa a všetkých dnu.

Zaviedol nás do Edwardovej izby. On tam sedel schúlený v tme a kolísal sa ako sfetovaný.

„Edward. Čo som ti vravel? Drogy nie!" Z ruky mu vytrhol striekačku.

„Nechaj mi to. Aspoň to jediné mi dáva ešte nádej. Z Belly je monštrum. Vraždí vo Forks. Ona je proste zlá," fňukal.

„Nie som. Bola som celý čas v horách." Pristúpila som k nemu, no on sa na mňa ani nepozrel.

„Edward. Vraví pravdu." Pristúpila k nemu Elena.

„Nechajte ma." Konečne sa na nás pozrel.

Vstal a tackavo ostal stáť.

Pristúpila som k nemu, že mu dám pusu.

„Som tu," povedala som a pomaly som pristupovala.

Zrazu sa však napriahol a dostala som takú facku, že mňa a aj Elenu to hodilo o kúsok múra.

„Edward," zhíkol Carlisle a okolo nás sa zbehli všetci priatelia.

„Si ok?" Damon nás postavil obe naraz.

„Ktorá?" opýtala sa Elena, zatiaľ čo sme sa obidve snažili upraviť po tej facke.

„Obidve," povedal rázne.

My sme sa na seba navzájom pozreli.

„Ok," povedali sme naraz a všetci sme sa zasmiali. Jediný, kto nie, boli Carlisle a Edward.

„Čo je?" Pozrela som na Edwardov prebododávajúci pohľad.

„Bella sa takto nespráva. Vždy, keď som ju videl, bola deprimovaná. Nevedela sa vyrovnať so smrťou. Ty nie si Bella!" skríkol a prerazil cez nás.

Ja som sa rozbehla a chytila som ho za ruku, keď nezastal, proste som mu ju jedným ťahom vykĺbila.

„Čo si to urobila?" zhíkol.

„Nič. A teraz dobre počúvaj. Som Bella. Našla som konečne pokoj. Priateľov. Dobrých priateľov. No nedokázala som na teba prestať myslieť. Chcem ťa, Edward Cullen. Milujem ťa, no ak mi povieš do očí, že ma nemiluješ a že mám vypadnúť z tvojho domu a z tvojho života, splním to," povedala som a otočila som ho k sebe.

Chvíľku váhal, potom si druhou rukou napravil rameno a pozrel mi do čí.

„Tiež som na teba myslel. Myslel som na teba celý ten čas, čo si bola preč. Nedokázal som prestať. Bella Swanová, milujem ťa." Chytil mi tvár a pobozkal ma.

Zrazu sme boli v celom, celučičkom vesmíre sami dvaja.

Zrazu sa to však pretrhlo hlasným tlieskaním a výskaním, nielen priateľov, ale aj príbuzných môjho milovaného.

Bolo to niečo super. Bolo to ešte lepšie ako to, čo som doteraz zažila. Bolo to niečo božské.

No neviem, či je možné dostať anjela za muža. Som upír.

„Chcem byť s tebou naveky." Znovu sa mi natisol na pery.

Bolo by nepochopiteľné ako také niečo vôbec niekto dokáže, no bolo to tak.

Boli sme spolu.

Konečne som cítila ten pocit.

Cítila som pocit chvenia v bruchu, keď som ho videla. Cítila som niečo v mojom nehybnom srdci. Cítila so, že všetko na tomto svete je možné. A že všetky kúzla sa dajú vykonať. No jedno kúzlo nedokáže privolať ani čarodejnica.

To kúzlo je láska. To kúzlo je v nás. No treba ho len nájsť.

Nájsť pravú lásku je ťažké, no niekde začať treba.

 

KONIEC

 


To Bol príbeh Belly a Edwarda. Je koniec. No dúfam, že sa vám to páčilo. Prosím všetkých, aby nechali smajlíka. Ďakujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 21. kapitola: Happy end:

 1
28.01.2012 [14:50]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!