Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Muž v dražbě - 4. kapitola


Muž v dražbě - 4. kapitolaIsabella jde na schůzku s Edwardem Cullenem. Rozhodně nebude překvapení, že ty dva se opět nepohodnou. Ale celý den Belle obrátí zjištění od Kate.

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!

 

Do hotelu Perl jsem dorazila po půl hodině. Už z venku z hotelu sálala příjemná atmosféra. Zaparkovala jsem před vchodem a velkými skleněnými dveřmi vešla do hotelu. Vybavení hotelu mi vyrazilo dech. Bylo elegantní, ale i tak vám dalo pocit domácí pohody. Na recepci seděla pěkná blondýnka, která když mě spatřila, se mile usmála.

„Dobrý den, mám schůzku s Edwardem Cullenem. Jmenuji se Isabella Swanová,“ pozdravila jsem a ona nakoukla do počítače a přikývla.

„Ano, jeďte prosím do posledního patra, tam má pan Cullen kancelář, už vás očekává,“ informovala mě a já se na ni usmála.

„Děkuji,“ odvětila jsem slušně a vydala se k výtahu. Výtah přijel během chvilky a já jako jediná pasažérka do něj nastoupila a zmáčkla poslední patro. Dveře se zavřely a výtah se plynule vydal vzhůru, kabinu oživovala tichá muzika linoucí se z reproduktoru na zdi. Nikdy jsem neměla výtahy ráda, protože mi vadilo, jak sebou cukaly, a člověk měl pocit, že každou chvilku se zřítí dolů a nastane přesně ta blbá situace z hororu, kdy se z vás stane omeleta. Jenže tento výtah mě překvapil, byl tichý člověk ani neměl pocit, že se pohybuje. Ale o tom, že výtah jede a já jak idiot nestojím v přízemí, jsem se přesvědčila, když výtah cinkl a dveře se otevřely. Přede mnou se rozprostřela nádherná bílá chodba, kterou lemovaly obrazy na zdi. Až když jsem prošla kousek chodbu, všimla jsem si otevřených dveří.

„Pojďte dál, slečno Swanová,“ ozval se Edwardův hlas a já vešla do dveří. Byla to jeho kancelář. Velmi prostorná kancelář zařízená v elegantním stylu, přesto bylo vidět, že to je kancelář muže. Žádné zbytečné kravinky na poličkách ani nic podobného. Jedinou ozdobou stolu byl rámeček.

„Dobrý den,“ pozdravila jsem slušně a sedla si do křesla naproti němu. Na sobě měl šedý svetr, kalhoty a mokasíny. Nedbalá elegance.

„Takže, díval jsem se do svého rozvrhu a od čtvrtka bych měl mít volno, na týden. Jak to máte vy?“ Přešel rovnou k věci a já na něj vykolejeně koukala. Žádná nabídka kafe, vody nebo čaje? Jde vidět, že ten muž mě potřebuje opravdu hodně rychle vystrnadit.

„Myslím, že by to šlo. Nějak si to zařídím,“ odvětila jsem a on se cynicky zasmál.

„Budete muset zrušit nakupování s kamarádkami?“ poznamenal ironicky a já mu naštvaně pohlédla do očí. Ten chlap byl neskutečný.

„Oběd s rodiči,“ odsekla jsem, vstala z křesla a popadla kabelku.

„Napište mi přesné místo a čas, tady máte moji vizitku,“ chrlila jsem naštvaně slova, zatímco jsem z kabelky lovila vizitku. Položila jsem mu ji na stůl a otočila se k odchodu.

„A Isabello, nechte Vuittonky doma, na ranči budete potřebovat pohodlné boty,“ varoval ě s posměchem v hlase a já měla co dělat, abych nepřeskočila ten stůl a neprofackovala ho.

„Nebojte, vezmu si jen Louboutin ať se těm koním líbím,“ odsekla jsem a prošla dveřmi. Překvapilo mě, když jsem za sebou slyšela Edwardův smích. Jak já nesnášela ty jeho kecy. Začal mi zvonit mobil a já ho rychle vytáhla z kabelky a podívala se na jméno volajícího. Kate.

„Ahoj, Kate,“ pozdravila jsem a přivolala si výtah.

„Ahoj, Bello. Nemáš čas? Zašly bychom na oběd a na nákupy,“ zeptala se Kate a já se zaksichtila, když jsem si představila, jak by se tvářil Edward, kdyby tohle slyšel. Jeho tvrzení, že jen nakupuji a nedělám nic jiného, by podle něj vzešlo v oficiální platnost. Hned na to jsem si ale uvědomila, že Edwardův názor mi může být někde a navíc, že si musím koupit šaty na zítřejší ples a k Edwardovi.

„Dobře, za hodinu v Stars?“ odvětila jsem a z druhé strany jsem slyšela smích.

„Jasně, a připrav si všechny kreditky,“ upozornila mě a já protočila panenky a položila mobil. Nastoupila jsem do výtahu, který tu už čekal, a nechala se tiše unášet od toho pablba.

***

„Ahoj,“ pozdravila mě Kate, když jsem usedla naproti ní. Její hlas zněl divně tak jsem se na ni zaměřila a přimhouřila oči. Nějaká změna tam byla. Něco divného.

„Spala si s Filipem!“ vykřikla jsem, až se na mě pár lidí otočilo a já lehce zrudla. Kate se na mě zamračila.

„Nespala,“ odvětila, ale já okamžitě věděla, že lže. V tomto ohledu byla velmi špatná lhářka a já ji znala tak dobře, že přede mnou žádná lež nefungovala. Podívala jsem se na ni pohledem, který říkal, že jí nevěřím ani slovo a má kápnout božskou. Naštvaně vzdychla a zadívala se do šálku kávy, který měla před sebou.

„Době, včera se to trochu zvrhlo. Já… když stál na tom pódiu tak vypadal tak dobře. Tak jsem si ho vydražila,“ zamumlala a sklopila oči.

„Myslela jsem, že ho nesnášíš,“ upozornila jsem ji a ona pokrčila rameny.

„Po aukci mě vzal na večeři, bylo to fajn. Povídali jsme si a pak mě hodil domů. Pozvala jsem ho nahoru na drink a tam jsme si dál povídali a ono se to pak nějak zvrtlo. Začali jsme se líbat a nemusím ti říkat, jak to pokračovalo,“ vysvětlovala a já znechuceně stáhla obočí.

„To opravdu nemusíš,“ odvětila jsem a nadiktovala svoji objednávku číšníkovi. „A co mezi vámi teď je? Vztah? Nebo prostě budete dělat, že se nic nestalo?“ zeptala jsem se a ona pokrčila rameny.

„No, asi ta druhá možnost. Budu dělat, že se nic nestalo. Nechci s ním mít vztah ani nic podobného. Sex nezměnil můj názor na to, že je to rozmazlenej právník,“ odfrkla a já se zasmála. Číšník mi donesl moji objednávku a já mu poděkovala.

„Vy dva jste opravdu komedianti, věř mi, že tohle jen tak nepřejde,“ varovala jsem ji a ona mávla rukou.

„A co ty a Edward Cullen?“

„Jak o něm víš?“ opáčila jsem překvapeně a ona se uchichtla.

„Je to všude v novinách a v televizi. Byla to senzace. Bůhví co na to tvoje matka a tvůj otec,“ smála se jak blázen a já se na ni naštvaně mračila.

„Tak to co si o tom myslí mí rodiče vím přesně. Po aukci si mě odchytil můj ctěný papínek a řekl mi, jak moc jsem ztrapnila rodinu,“ odvětila jsem a ona protočila panenky.

„Nejsmutnější na tom je, že si dokážu tu jeho přednášku představit. A co si řekl? Omluvila se?“

„Ne, poslala ho do háje,“ zavrčela jsem a ona se zasmála.

„Opravdu?“ zeptala se po chvilce smíchu nevěřícně a já jen přikývla.

„Teda, Bells, to bych do tebe neřekla. Myslím, že ten hřebec Cullen tě přece jen něco naučí,“ mrkla na mě provokativně a napila se své kávy. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Muž v dražbě - 4. kapitola:

 1
7. ivca
23.11.2014 [21:02]

zacina to dobre jen tak daaal , tesim se na dalsi dilek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.11.2014 [22:24]

AfroditaAliceCullentééééééééda to je super!! rychle jse zhltla všechny kapitoly, a moc se mi to líbí. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon [ Emoticon

5. tina
17.11.2014 [13:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. miky
15.11.2014 [19:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.11.2014 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Seb
15.11.2014 [17:26]

Hm, tak teď se těším na ten jejich čtvrtek ještě víc. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS.
15.11.2014 [11:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!