Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Muž v dražbě - 3. kapitola

traja


Muž v dražbě - 3. kapitolaIsabella po odchodu Edwarda pozná následky své dražby a konečně ukáže, že dokáže být osoba, která si umí stát za svým názorem. Příjemné čtení přeje Sheela.

Poté, co mě Edward nechal stát značně vykolejenou v zákulisí, jsem se chystala také odejít, ale do cesty mi vběhl naštvaný otec, který se rozhodl, že svojí dceři bude muset promluvit do duše.

„Isabello, měli bychom si promluvit,“ upozornil mě a já unaveně povzdechla.

„Jsem opravdu unavená, takže bych byla ráda, kdybychom to mohli odložit na jindy,“ odvětila jsem a on se zamračil.

„Hned,“ zavrčel a poupravil si brýle na nose.

„Dobře,“ vzdychla jsem a šla se posadit na nejbližší židli. „Tak o co jde?“ pokračovala jsem.

„Nelíbí se mi, že si naši rodinu ztrapnila při aukci, počítalo se, že si vydražíš svého snoubence a ne cizího muže,“ káral mě a já měla co dělat, abych neprotočila panenky.

„Otče, já rozhodně nejsem zasnoubená nebo jen zadaná. Slíbila jsem, že si to nechám projít hlavou, ale nehodlám pořád hrát podle vašich karet. Chci mít svůj život, chci poznat opravdovou lásku, kdy se ti srdce rozbuší tak, že máš pocit, že ti vylítne z hrudi. Cítit mravenčení v břiše a vědět, že osoba, s kterou žiji a plánuji budoucnost, mě miluje a já miluji ji,“ vztekala jsem se a on na mě vykolejeně koukal. Myslím, že mě nikdy neviděl tak rozčílenou. Naštvaně jsem vstala, sebrala ze stolu kabelku a vzdorovitě se na něj podívala.

„Už se stalo, dražba proběhla, nic s tím nenaděláme. A teď, když mě omluvíš, ráda bych jela domů, jelikož jsem unavená a mám co dělat, abych se udržela na nohou. Sbohem, otče,“ rozloučila jsem se s ním a přesně, jak mě to učil, jsem odkráčela s hlavou vzhůru. Vyšla jsem na ulici a mávnutím si přivolala taxi. Taxikáři jsem nadiktovala adresu a pohodlně jsem se uvelebila na sedadle. Zavřela jsem oči a v mysli mi hned vytanul obrázek Edwarda Cullena.

Jeho perfektní tvář s očima, které zračily moudrost a určitou zkušenost, což v jeho věku bylo překvapení. Jeho rozcuchané bronzové vlasy a tělo boha, který se rozhodl vstoupit mezi lidi. Zavrtěla jsem hlavou, abych se zbavila jeho obrazu a otevřela oči. V tuto chvíli pro mě bylo rozhodně lepší vnímat okolí než si v hlavě představovat obraz Edwarda. Na Edwardovi bylo něco znepokojivého, něco, co ho činilo zajímavým a nutilo mě to zjistit o něm co nejvíce.

„Slečno, jsme tu,“ upozornil mě taxikář a já překvapeně zamrkala. Opravdu jsme stáli před mým domem. Vytáhla jsem z peněženky pár bankovek a podala je řidiči.

„Děkuji,“ odvětil slušně a já vyšla z taxíku a zabouchla za sebou dveře. Z malé kabelky jsem vylovila klíče a odemknula si venkovní dveře. Vešla jsem dovnitř a nahmatala vypínač na pravé straně zdi. Chodbu zalilo lehké světlo a já položila kabelku na malý stolek. Sundala jsem si boty na podpatku a úlevně vydechla. První v pořadí byla sprcha. Vyšla jsem tedy do patra a zalezla do nově zařízené koupelny. Svlékla jsem si šaty a vlezla do sprchového koutu, kde jsem na sebe pustila horkou sprchu. Milovala jsem ten pocit, kdy se mi pod horkou vodou uvolňovaly všechny svaly. Umyla jsem si vlasy, nanesla na ně kondicionér a vypnula vodu. Z držáku jsem sundala jeden ručník, který jsem si obmotala kolem těla a z druhého jsem si udělala turban na mokré vlasy. U zrcadla jsem si na obličej nanesla krém a vyčistila si zuby. Párkrát jsem se na sebe zašklebila a vyšla z koupelny, přešla chodbu a otevřela dveře od ložnice. Milovala jsem styl, ve kterém byla ložnice zařízená. Pustila jsem ručník na zem a postavila se před zrcadlo. Párkrát jsem se kriticky zhodnotila a poté se pustila do natírání krémem. Nesnášela jsem, když jsem měla suchou pokožku, proto jsem se pravidelně věnovala její hydrataci . Když práce byla hotová, oblékla jsem si na sebe bílé volnější tílko na spaní a kraťásky. „Zababušila“ jsem se do peřiny a dálkovým ovladačem zapnula televizi. Místnost prozářilo světlo a já si spokojeně zamručela. Tomuhle opravdu říkám pohoda.

***

Probudilo mě hlasité zvonění budíku, který jsem zapomněla vypnout a já v překvapení, že jsem vytuhla u filmu, neustále mrkala, jako kdybych se chtěla ujistit, že tohle opravdu není nějaký sen. Podívala jsem se z okna a všimla si, že slunce sotva vyšlo. Naštvaně jsem si zabrblala pod vousy, vytáhla z budíku baterky a znovu se zavrtala do peřin. Chvilku jsem se snažila usnout, ale když to nešlo, hlasitě jsem vzdychla a posadila se na posteli. Naštvaně jsem se rozhlédla po místnosti, nakonec se vymotala z peřiny a vydala se do kuchyně. Udělala jsem si horkou čokoládu a posadila se na pohovku, kde jsem se zamotala do teplé, hebké deky a zapnula si televizi. Na většině kanálů ještě doznívaly horory a já usilovně přepínala, abych narazila na nějaký normální film. Zarazila jsem se na programu, kde běžely zprávy ze společnosti. Na obrazovce se objevila fotka mě a Edwarda a já se zarazila se zatajeným dechem. Moderátorka se křečovitě usmívala do kamery a snažila se zhluboka dýchat a uklidnit svůj hlas.

„Na včerejší charitativní aukci se stalo překvapení, které většina smetánky nečekala. Dcera Charlieho Swana, Isabella Swanová, si vydražila mladého Edwarda Cullena, majitele prosperujícího hotelu Perl. Většina lidí si myslela, že si  Isabella, pokud bude dražit, vydraží svého údajného snoubence Petera Hackinse. Jenže tak se nestalo a Isabella Edwarda vydražila za neuvěřitelných sto čtyřicet tisíc dolarů. To je neuvěřitelná částka za jednoho muže, a proto se nezbývá než ptát, jestli Isabella měla nějaký určitý důvod si Edwarda vydražit. Nechce se nám věřit, že žena by utratila tolik jen za pěkný vzhled a zajímavý program. Je možné, že Isabella a Edward jsou tajní milenci a využili této šance? Zatím se nic nepotvrdilo, ale my můžeme slíbit, že dál budeme pátrat.“

Ano, tak po tomhle jsem přestala poslouchat a naštvaně protočila panenky. Mohlo mi být jasné, že dražba způsobí různé dohady, ale nečekala jsem je tak brzy. Vždyť aukce byla před pár hodinami a oni už stihli natočit drby? Neuvěřitelné. No, možná mě to ani nemělo překvapit, paparazzi byli vždy rychlí, předháněli se, kdo dřív napíše článek o smetánce.

Naštvaně jsem vypnula televizi a natáhla se po diáři, který byl volně pohozený na stole. Otevřela jsem ho na založené stránce a studovala, co mě tento týden čeká ještě za akce a schůzky. Zjistila jsem, že mě čeká ještě jeden ples a dvě schůzky ohledně spolupráce s další nadací. Poté jsem měla volno, takže se dalo počítat s tím, že týden u Edwarda Cullena proběhne brzy. Při vzpomínce na Edwarda mi tělem přejelo jemné mravenčení a já se zachvěla. Hned nato jsem se zastyděla, že se chovám jako puberťačka, a zaklapla diář. Vstala jsem z pohovky a podívala se na hodiny, které byly postaveny na kuchyňské lince. Sedm hodin. To už se zdálo jako normální čas, proto jsem se vydala do sprchy, abych se trochu zkulturnila a pomalu se mohla připravit na setkání s Edwardem.

***

Po hodině a půl, kdy jsem pobíhala po bytě a snažila se dát dohromady nějaké normální oblečení, které bych si mohla k Edwardovi vzít, jsem nakone z šatny vytáhla bílé pouzdrové šaty se sakem a k tomu přidala bílé boty, náhrdelník a kabelku. Ještě pořád oblečená v pyžamu jsem si z lednice vytáhla jogurt a konečně se nasnídala. Dala jsem si jogurt a zkontrolovala mobil, jestli mi nevolala Kate nebo Jessica. Se zklamáním jsem zjistila, že nejspíš nikomu nechybím a nespokojeně se ušklíbla. Položila jsem telefon a vyškrábala kelímek, který jsem následně vyhodila a lžičku hodila do dřezu. Vrátila jsem se zpátky do koupelny, kde jsem se nalíčila a z vlasů vytvořila jednoduchý drdol. V ložnici jsem se oblékla, naházela věci do kabelky a s hlubokým nádechem jsem se vydala pryč z domu. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Muž v dražbě - 3. kapitola:

 1
9. Dommy1
10.03.2014 [22:29]

Krásne Emoticon rýchlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.03.2014 [21:43]

daslli141Už som skoro zabudla na túto poviedku, ale hlavné je, že som ju znova našla a dúfam, že ďalšia kapitola tu bude čo nevidieť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. selena18
10.03.2014 [16:49]

Rychle dalsi dil nemuzu se dockat pokracovani Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 09.03.2014 [20:23]

Môže byť poviedka. Emoticon Emoticon Emoticon

5. kate
09.03.2014 [20:19]

doufám, že brzy přibude další :) Super :)

4. Clothylda
09.03.2014 [19:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Seb
09.03.2014 [17:40]

Už se těším na jejich setkání. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
09.03.2014 [17:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.03.2014 [17:05]

WhiteAngelSuper kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!