Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Můj bratr = Můj nepřítel?! - 18. kapitola

The Host


Můj bratr = Můj nepřítel?! - 18. kapitolaTákže, vracím se zpět i s touto povídkou. Bella se vrací domů a v pokoji na ni opět čeká nezvaný host. Co bude chtít Edward tentokrát? A co Emmett a ostatní? Stihla se už Bella mezi Cullenovými trochu víc zabydlet? Příjemné počtení. Vaše Jane006

18. kapitola - Omluva

 

(pohled Belly)

Byly zhruba čtyři hodiny ráno, když jsem se dostala domů již převlečená a možná je to smutné ale odreagovaná. Přesto jsem měla strach z dalšího setkání s Emmettem. Nebyla jsem si zrovna jistá, co to mezi námi bylo, ale bylo to něco. Něco, kvůli čemu se lidé i rozvádějí. Děkovala jsem bohu, že Edward mi z nějakého důvodu nemůže číst myšlenky a zrovna uvažovala nad tím, jak dobře se asi daří Emmettovi před ním tajit ty své. Copak mi naposledy netvrdil, že to jediné na co myslí jsem já? Až pozdě mi došlo, že jsem vlastně nebyla jediná, komu se Emmett vyhýbal.

Potichu jsem zalezla do svého pokoje a podívala se na závěsný kalendář na zdi. Uběhly už dva týdny od mé přeměny. V čase bylo teď horší se orientovat kvůli tomu faktu, že nespím a dny mi tak splynuly v jeden. K mému nemilému překvapení na mě opět v pokoji čekal nezvaný host.

„Vypadni.“

„Bello, počkej, chci s tebou mluvit.“ Skepticky jsem si ho přeměřila a prošla kolem něj k posteli.

„Tak mluv, ale dělej. Chci si číst.“ Přimhouřila jsem oči a byla už připravená se bránit, pokud by chtěl zase něco zkusit. Edward se ušklíbl a přišel o krok blíž.

„Chtěl jsem se ti omluvit za svoje předchozí chování. Je mi to opravdu líto, choval jsem se nepatřičně, už to vím a jediné v co doufám je, že začneme od znova – s čistým štítem. Slibuju, že už si k tobě nikdy nic takového nedovolím. Jen mi dej, prosím, ještě šanci. Byl jsem idiot.“

Nedůvěřivě jsem si ho měřila a nechápala, co to do něj vjelo.

„A to ti mám věřit?“ odfrkla jsem si a dál si ho měřila pohledem. Edward si povzdechl a zadíval se z okna. Sledoval východ slunce. Teprve asi po dvou minutách se otočil zpátky na mě s vážným výrazem v očích: „Rose je sice velice důsledná, co se týče tajemství, ale myšlenky uhlídat nezvládá.“

Zírala jsem na něj neschopna slova. On to věděl. A litoval mě. Pro jednou mi zase bylo mizerně.

„Vypadni!“

„Ne, Bello, nevypadnu,“ odtušil a zase se o krok přiblížil.

„Nestojím o tvoji lítost!“ zavrčela jsem na něj.

„To je dobře, protože ti ji také nenabízím. Jenom jsem se ti chtěl omluvit a požádat tě ještě o jednu šanci. Konec konců, budeme spolu žít jen do konce věčnosti… Omlouvám se.“ Ztišoval stále hlas, až nakonec jen šeptal.

Bezmocně jsem si opřela hlavu o postranní sloupek postele a povzdechla si.

„Edwarde, když teď víš, co jsem si prožila, pak taky víš, že pro mě není snadné odpouštět,“ konstatovala jsem nakonec a také se zadívala z okna. „Ale možná bych ti mohla dát novou šanci. Časem. Jen to po mně nechtěj, prosím, hned.“

„O víc jsem ani nežádal. Teď už tě nechám být. Za chvíli jdeme stejně do školy. Tak se zatím měj, Isabello.“

S těmito slovy zmizel z mojí ložnice a já si téměř unaveně lehla do peřin. Chtělo se mi brečet, ale to nešlo. On to věděl. On a Rose. Dva lidé, které jsem vůbec nemusela, to věděli. A Emmett, kterému jsem věřila nejvíc… z nějakého důvodu jsem nedokázala mu říct pravdu. Nebyla jsem si jistá proč. Věděla jsem, že ve vteřině, kdybych mu to řekla, je můj otec po smrti, ale nebyla to starost o otce, co mi bránila v tom mu to říct. Bylo to něco jiného. Jenže co? Snad stud? No, jedno jsem teď věděla jistě. Když to ví Edward, budou to za chvíli vědět všichni. Pecka.

 

*     *     *

 

O dva týdny později jsem seděla na verandě a zírala do lesa, v ruce rozečtenou knížku, kterou jsem stejně nedokázala vnímat. Naproti mně seděl Jasper, který měl úkol na mě dohlížet, protože Carlisleovi přišla lidská návštěva. Momentálně byla u něj v pracovně. Nevnímala jsem jejich rozhovor, stejně to byly jen nějaké doktorské žvásty. Jasper vypadal napjatě.

„Bojíš se, že vystartuju?“ nedalo mi to.

„Jsi moc klidná na novorozenou, bez urážky, Isabello.“ Pousmál se. Povzdechla jsem si. Byla jsem si jistá, že jeho obavy jsou zbytečné, ale nemělo smysl se přít. Nijak mě nelákala představa vybíhání dvou pater jen proto, abych zmařila něčí život. Hlad jsem stejně neměla.

Asi pět minut na to za námi přišla Esmé v letních šatech, které jí vážně slušely.

„Mluvila jsem včera s Carlislem. Blíží se prázdniny, je skoro konec května, možná bychom se o prázdninách mohli přestěhovat. Pátrání po Belle bylo stejně pozastaveno, takže v létě už by mělo být bezpečné se odstěhovat, co říkáš, Jaspere?“ uvažovala nahlas.

„Myslím, že je to dobrý nápad. A jak to tak vypadá, tak na podzim by se Bella možná mohla přidat k nám na škole. Třeba bychom pro změnu mohli zkusit vysokou, a buď by spolu s námi nastoupila v říjnu, nebo pak až v druhém semestru. Co říkáš, Bello?“

„Cokoliv, jenom když vypadnu mezi lidi,“ vyhrkla jsem bez rozmýšlení a oba se rozesmáli. Vtom jsme uslyšeli kroky.

„Neuvidí mě tady?“ zeptala jsem se váhavě.

„Ne, Carlisle to vezme předem. Každopádně tam půjdu, měla bych je vyprovodit.“ Usmála se na mě Esmé, lehce mi položila ruku na rameno a ve vteřině zmizela. Jasper už vypadal uvolněněji. Ale to bylo možná také tím, že z lesa za domem vyběhla Alice. Edward byl bůhví kde. Od jeho návštěvy v mém pokoji se opravdu snažil. Emmett a Rose byli pryč už asi týden, prý potřebovali oddech a srovnat si to mezi sebou v soukromí. Nebyla jsem si jistá, proč se mi ten pojem nelíbí, ale snažila jsem se to neřešit a soustředit se na jiné věci.

„Co kdybys nechal Bellu zajít si na lov, Jazzy?“ nadhodila Alice, když k nám dotančila.

„Nemám žízeň.“ Zavrtěla jsem hlavou a odvrátila pohled, když jej Alice políbila.

„Věř mi, Isabello, měla bys na ten lov zajít. Udělej to kvůli mně, prosím.“ Usmála se na mě smutně a udělala psí oči. Zamračila jsem se. To bylo nefér.

„No dobře, jak chceš.“

Bez dalších průtahů jsem se zvedla a vyrazila sama do lesa. Cullenovi mi věřili natolik, že už mě nechávali jít lovit samotnou, když jsem jim slíbila, že se budu držet daleko od obydlených oblastí. Aspoň troška svobody.

Uběhla jsem sotva 15 kilometrů, když mi začalo být jasné, proč mě sem Alice poslala. Rose s Emmettem se vrátili. A Emmett konkrétně stál asi dvě stě metrů přede mnou a vážně se usmíval. Polkla jsem, dodala si odvahy a vyrazila za ním.

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Můj bratr = Můj nepřítel?! - 18. kapitola:

 1 2   Další »
11. Kaisa
04.07.2015 [19:43]

KaisaNejprve moc děkuji za tvůj návrat na tuto stránku, nemohla jsem uvěřit svým očím, že doopravdy vidím názvy těch povídek v tom vedlejším boxu, jak se vesele culí na mou maličkost a připomínají mi důvod, proč jsem tehdy s psaním vůbec začala. (A to, že to mělo hodně společného s Alecem a Bellou, vynechávám. :D)
Také se předem omlouvám tobě (a trochu i svému svědomí) za to, že nedám komentář ke každé kapitole, kterou jsem si musela osvěžit. Obávám se totiž, že bys mě třeba poté nařkla z nějaké psychické poruchy, stalkingu a tak. :D Jenže těžko si pomoci, když tohle jsou povídky, které úplně zbožňuji, miluji a těším se z nich jako malé dítě. A ten slib, že okomentuji vše, co si kdy přečtu... Uvidíme, tudíž upozorňuji nebohou maličkost spisovatele na to, že je docela možné, že se ti tam v té administraci namnožím... Nelekej se, prosím! :D
Chudák Bella s Emmettem, i když ten jejich incident... To asi není úplně nejzdravější nápad, ačkoli citům neporučíš. :D Edward je Edward a nikdy nikdo jiný nebude. Jsem ráda, že se Bella hned nedala, protože jindy mu padá ke kolenům, skučí, prosí nebo se zamiluje na druhý pohled (ačkoli to je spíše specialita zahraničního fanfiction s Bellou a Alecem, popřípadě Jasperem, ale já to vlastně vůbec nečtu, že ano... :D).
Zajímalo by mě, co Alice kuje za pikle a co ty dva spolu vymyslí ohledně dalšího postupu. Těším se, až se to začne trochu komplikovat (trochu více, takhle jsem to chtěla říct). :)
Skvěle napsané, jak jinak. Jsem hrozně moc ráda, že se tu objevila další kapitola a doufám, že jednou až sem zase zabrousím, tak opět nějaký takový poklad najdu a s ním i chuť se trochu podívat tomuto fandomu na zoubek. Jeden nikdy neví. A jsem moc ráda, že se opět vracím k autorům jako ty - těm, které jsem obdivovala od prvního momentu zde za to, co píší, za jejich nápady a hlavně za vynechání Edwarda (alespoň trochu) z Bellina repertoáru. :)
Tudíž moc děkuji a těším se u další kapitoly, kterou stoprocentně okomentuji a přečtu.
S úctou,
Kaisa.

29.06.2015 [12:03]

BarushSalvatorePáni! Tak tohle se ti vážně povedlo! Emoticon Emoticon Těším se na pokračování, snad to s Emmettem dopadne dobře! Emoticon Emoticon Emoticon

9. BabčaS.
27.06.2015 [22:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Jana
27.06.2015 [21:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. lucie
27.06.2015 [20:35]

Dekuju dekuju ze ses vratila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. marcela
27.06.2015 [16:54]

Já věděla, že to modlení není zbytečné! Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem opravdu šťastná, že jsi se vrátila. Emoticon Emoticon

5. Marča
27.06.2015 [14:40]

Jo tak na tohle pokračování čekalo určitě dost lidí, a já určitě patřím mezi ně tak že rychle další.

P.S.Budeš pokračovat i v povídkách psichyatr a Láska nebo přátelství? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kája
27.06.2015 [13:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lucka
27.06.2015 [11:21]

skvělé, už jsem skoro nedoufala, že se dočkám pokračování. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nicole Kantoříková
27.06.2015 [9:34]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon prosím rychle pokračuj!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!