Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrtvé nebe - 3. kapitola - Návrat do školy a Cullenovi

ručne vyrobené Team Jacob tričká :)


Mrtvé nebe - 3. kapitola - Návrat do školy a CullenoviKdyž andělé skoro vymřeli,
tak skoro všechny hvězdy vyhasly,
jen jediná andělská duše svítí,
na mrtvém, nočním nebi.
Volá, smilujte se nade mnou,
chci jen najít lásku svou.

Kapitola 3: Návrat do školy a Cullenovi

Pohled Belly (Anděla):

Konečně jsem došla domů, vše jsem si vybalila a šla spát, protože jsem už nevěděla, co mám dělat. Po dlouhé době se mi zdál sen.

Byla jsem na obědě se svými spolužáky ze školy. Najednou vstoupila do jídelny Alice, za ní nějaký blonďák, pak vysoká blondýna s černovlasým hromotlukem po boku. Podívala jsem se na posledního člověka, který vcházel, a málem jsem se zhroutila. Za nimi šel Edward, se svým bronzovým rozcuchem. Podíval se na mě zlatýma, už ne zelenýma, očima. Zračila se v nich zmatenost. A hluboko v nich byl vidět dobře schovávaný smutek a bolest. Potom se zamračil.

Probudila jsem se zpocená ve své posteli a zírala jsem do stropu. Rychle jsem oddechovala a moje srdce uhánělo jako šílené. V srdci jsem cítila, že to nebyla jen obvyklá noční můra. Něco se stane. Otočila jsem se na bok a povzdechla si. Stane se něco velkého, a to brzo. Doufala jsem, že se ten sen vyplní, i když se už teď pomalu vytrácel z mojí paměti. Tak jako všechny sny, pomalu utíkal do tiché noci, aby se tam ztratil.

Podívala jsem se na budík. Byl nejvyšší čas vstát a začít se chystat do školy. Sice jsem tam dlouho nebyla, asi řeknu, že jsem měla dlouhodobě podchlazené ledviny, nebo tak.
Oblékla jsem se, udělala ranní hygienu a sešla jsem do garáže za svým miláčkem. Nasedla jsem a vyjela do školy.
Pozdravila jsem jenom Angelu, ta jediná mi byla trochu sympatická, a lehce mi taky přirostla k srdci. Potom jsme společně zamířily na první hodinu.

Až do oběda jsem si nevzpomněla na svůj sen. Jakoby se mi nezdál. Ale jak jsem seděla na obědě, na mém obvyklém místě s výhledem na dveře, pocítila jsem tak silný pocit déjà vu, jako nikdy předtím. Hleděla jsem na dveře a nebyla schopná se pohnout. Ani Angela, která na mě mluvila, mě nedokázala vytrhnout z mé strnulosti. Jen jsem dál hleděla na dveře a čekala, co se stane. A v srdci jsem pocítila malou naději.

Vešli do jídelny a můj pocit déjà vu odezněl. Najednou jsem si vzpomněla, kde jsem to viděla. Bylo to v mém snu. Oklepala jsem se a byla ráda, že sedím.

„Kdo to je?“ zeptala jsem se tiše Angely. Sice mě stejně slyšeli, ale co už se s tím dá dělat.

„To jsou Cullenovi. Ta malá je Alice Cullenová, chodí s tím vysokým blonďákem, to je Jasper Hale. Je dvojče Rosalie Haleové, té blondýnky. No, a ten hromotluk se jmenuje Emmett Cullen. Poslední je Edward Cullen.“ Na chvilku se odmlčela a já si prohlédla celou rodinu. Bylo mi jasné, že nás napjatě poslouchají, ale co jsem s tím mohla dělat. Angela začala znovu mluvit, tak jsem nastražila uši.

„Všichni žijí u doktora Cullena a jeho ženy,“ dořekla a znovu se pustila do jídla. Tak Carlisle je doktor a má ženu? To mu přeju. Spokojeně jsem se pro sebe usmála. Najednou jsem uslyšela tichý šepot. Nastražila jsem své smysly a zaposlouchala se do rozhovoru Cullenových.

„Kdo to je?“ šeptal ten blonďák, Jasper.

„Jmenuje se Isabella Swanová,“ řekla Alice věcně a Edward ztuhl. Že by si něco pamatoval z lidského života? Neuměla jsem si na to odpovědět.

„Neříkej to jméno,“ zasyčel Edward na Alici.
„Já za to nemůžu, ona se tak fakt jmenuje,“ obhajovala se Alice.
„Víš, že je to jediné, co si pamatuju z lidského života. Něčí jméno,“ zasyčel znovu Edward, vstal, a v rychlosti opustil místnost. Najednou jsem ucítila něco, co se dralo do mé mysli. Okamžitě jsem nasadila štít a moje myšlenky se staly pro čtenáře myšlenek jen pouhou stříbrnou mlhou. I moje budoucnost. Zadívala jsem se ke stolu Cullenových a viděla jsem, jak Alici přes tvář přelétl stín. Takže ona viděla budoucnost. No, momentálně okolo své rodiny i celého města viděla jen stříbrnou mlhu. Zasmála jsem se sama pro sebe.

Rozloučila jsem se s Angelou a šla pomalu na hodinu biologie. Vešla jsem do třídy a zůstala stát překvapeně ve dveřích. Nevěřila jsem vlastním očím. Jediné volné místo bylo vedle Edwarda. Teda, on spíš seděl vedle mého místa, abych byla přesná.

S povzdechem jsem se rozešla k prázdnému místu. Podíval se na mě, až když jsem si to mířila k němu. Zamračil se a snažil se proniknout mým štítem. To on je asi čtenář myšlenek.


Pohled Edwarda:

Uviděl jsem novou dívku. No, spíš pro mě a mé sourozence novou. Podle ostatních na školu chodila už hodně dlouho. Poprvé jsem ji uviděl v jídelně. Stačil mi jeden pohled na ni a hned mě zaujala.
Byla krásná, svým způsobem. Měla mléčně bílou pokožku, kaštanové vlasy po pas a oči, které vypadaly jako roztopená čokoláda. Isabella Swanová.

Měl jsem pocit, že ji odněkud znám, že jsem ji už někdy viděl. No, ano. To je ta dívka, kterou Alice potkala včera v nákupním centru. To bude asi ono.

 


Moc se omlouvám, že jsem vás nechala čekat tak dlouho. Potřebovala jsem si dát od psaní pauzu. Nyní se vrací a doufám, že se vám bude kapitola líbit.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrtvé nebe - 3. kapitola - Návrat do školy a Cullenovi:

 1
4. Pavla
04.03.2012 [22:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Prosím,prosím další pokračování,nemůžu se dočkat pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
02.03.2012 [23:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. van
02.03.2012 [23:06]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [14:28]

LadyLiliannePánbožko, ďakujem, že si ma vypočul!! Emoticon
ja som tak rada že pokračuješ!! ... minule som si len tak čistou náhodou spomenula na túto poviedku tak som si povedala, že ju pohľadám! ...,ale potom mi to nejak vypadlo Emoticon
v každom prípade je super že pokračuješ!! Emoticon je to podľa mňa výborný nápad, taký originálny, takže by bola škoda nepokračovať... :)
čo sa týka tejto kapitoly tak bola skvelá, úžasný návrat do deja aj po takom dlhom čase - najprv som si totiž myslela, že si budem musieť prečítať staré časti aby som si spomenula na dej... Emoticon ale keď som to začala čítať tak sa mi úplne vyjasnilo a na všetko som si spomenula... Emoticon zvláštne... ja si poriadne nepamätám ani narodeniny svojho ocka Emoticon Emoticon Emoticon
no proste - hlásim sa k čitateľom!! Emoticon
a prajem veľa nápadov!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!