Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrtvé nebe - 2. kapitola - Nová kamarádka

bella


Mrtvé nebe - 2. kapitola - Nová kamarádkaKdyž andělé skoro vymřeli,
tak skoro všechny hvězdy vyhasly,
jen jediná andělská duše svítí,
na mrtvém nočním nebi.
Volá, smilujte se nade mnou,
Chci jen najít lásku svou.

Kapitola 2: Nová kamarádka

Pohled Anděla:
Po dlouhé době jsem se rozhodla jít na nákupy. Už mi docházelo oblečení, takže to byla nutnost. Ale nechtělo se mi. Občas si myslím, že jsem strašný ufňukánek, ale co mám dělat. Na to, abych se postavila na nohy, mám celou věčnost. Pořád jsem přemýšlela nad tím, jaké by to asi bylo, kdyby žil.

Teď jsem ale musela takové myšlenky vytěsnit z hlavy. Rozběhla jsem se k obchodnímu centru. Jen co jsem došla dovnitř, zapadla jsem do prvního slušného obchodu s oblečením. Nakoupila jsem pár triček a zastavila se u stojanu s košilemi. Ta móda už nic nového nevymyslí. Chtěla jsem si nějakou koupit, ale nevěděla jsem jakou.
„Tahle ti bude slušet,“ uslyšela jsem za sebou zvonivý hlásek. Upír. Ale co, když mě zabije, tak na to doplatí ostatní, ne já. Otočila jsem se na upírku, která vypadala jako malý elf se zlatýma očima. Aha, takže vegetariánka… pomyslela jsem si.
„Díky,“ odpověděla jsem a usmála se na ni. Byla jsem šokovaná, že jsem se upřímně usmála. Neusmála jsem se několik tisíc let, ale nedala jsem na sobě nic znát.
„Jak se jmenuješ?“ vyrušila mě její otázka z mého přemítání.
„Isabella Swanová, ale říkej mi Bello. A jak ty?“ řekla jsem napůl smyšlené jméno. Doopravdy jsem jen Isabella.
„Jsem Alice Cullenová,“ představila se mi. Byla to členka velkého klanu Cullenových, už jsem o nich slyšela a dokonce jsem se s jedním střetla. Pokud si dobře pamatuju, tak to byl Carslie, zakladatel klanu.
„Chceš pomoct vybrat?“ vyrušila mě zase její otázka.
„Jo, klidně,“ odpověděla jsem a nechala se vláčet tím malým elfem po obchodech.

Když ten malý maniak konečně skončil, byla už tma a většina obchodů zavírala. Alice si něco brblala v tom smyslu, že obchody mají moc krátkou otevírací dobu a že sem bude muset jít ještě jednou. Když jsme vyšly ven, byla vidět má hvězda.
„Poslední z tisíců,“ povzdechla jsem si neslyšitelně pro lidské uši s pohledem upřeným na nebe. Na mrtvé nebe. Vzdychla jsem si a vydala se pomalu domů.


Pohled Alice:
Zrovna jsem byla na cestě do obchodního centra, když jsem dostala vizi, že v Takku potkám nějakou dívku a budeme velké kamarádky. Spokojeně jsem se usmála a jela dál. Potkala jsem ji u stojanu s košilemi.

„Tahle ti bude slušet,“ řekla jsem jí a podala jí košili, protože si nemohla vybrat. Bylo trochu divné, že se nelekla. Když se na mě otočila, zděsila jsem se. V jejích očích byla těžko rozluštitelná bolest. Musela být velmi dobrá herečka, ale přesto byly její oči jako bez života. Vypadala jako Edward.
„Díky,“ odpověděla mi a usmála se. Zdála se mi šokovaná sama ze sebe.
„Jak se jmenuješ?“ moje otázka ji asi vyrušila z jejích myšlenek.
„Isabella Swanová, ale říkej mi Bello. A ty?“ odpověděla mi a mně se to jméno zdálo povědomé, ale nevěděla jsem odkud, tak jsem to nechala být.
„Já jsem Alice Cullenová,“ představila jsem se. Zdálo se mi, že jsem v jejích očích zahlédla záblesk pochopení, ale asi se mi to jen zdálo.
„Chceš pomoct vybrat?“ Asi jsem jí zase přerušila tok myšlenek.
„Jo, klidně,“ odpověděla mi a tak jsem ji zatáhla do dalšího obchodu. Skončily jsme až večer, a to jsem ještě neměla všechno. Začala jsem si otráveně mrmlat, že obchody mají moc krátkou otevírací dobu. Bella se uculila, jako by mě slyšela.

Když jsme vyšly ven, mraky se už rozehnaly a bylo vidět nebe s jedinou hvězdou. Kdysi jich tam byly tisíce a ani upíři nevěděli, proč zmizely. Byla to pro všechny záhada. Najednou jsem uslyšela tichý šepot.
„Poslední z tisíců,“ zašeptala Bella tak potichu, že bych to jako člověk neměla šanci slyšet. Podívala jsem se na ni a viděla, že má pohled upřený na nebe, na tu jedinou hvězdu. Dívala se na ni, jako by byla její. To byla ale blbost. Pak mi to ale došlo. Jak mohla vědět, že na nebi bylo více hvězd? A že jich bylo na tisíce? Chtěla jsem se jí na to zeptat, ale ona mezitím vyšla tichou ulicí domů a mě tam nechala stát samotnou a s tisíci otazníky v očích.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrtvé nebe - 2. kapitola - Nová kamarádka:

 1
02.08.2011 [18:32]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. schuchinka
02.08.2011 [13:20]

ty koksoooooo...inac svela kapca... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!