Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrtvé nebe - 4. kapitola - Hodina biologie

n/a


Mrtvé nebe - 4. kapitola - Hodina biologieKdyž andělé skoro vymřeli,
tak skoro všechny hvězdy vyhasly,
jen jediná andělská duše svítí,
na mrtvém nočním nebi.
Volá, smilujte se nade mnou,
chci jen najít lásku svou.

Kapitola 4: Hodina biologie

Pohled Isabelly:

Nuceně jsem k němu došla. Ve mně se hádaly dvě strany. Jedna, která mi přikazovala, ať zůstanu, že si možná vzpomene. Ta druhá, která na mě doslova křičela, ať raději zmizím z jeho života, že si určitě našel nějakou upírku a ta na něj čeká doma. 

S povzdechem jsem se sesunula na židli vedle něj a posunula se až na kraj lavice. Rukama jsem pevně stiskla lavici a celé moje tělo ztuhlo. Před týdnem jsem nevěřila, že žije, a teď sedím vedle něj. Jaká ironie, pomyslela jsem si s úšklebkem a zavrtěla nevěřícně hlavou. Svůj postoj jsem neuvolnila a asi do konce hodiny neuvolním. 
„Je ti něco?" zeptal se mě tím nejkrásnějším hlasem na světě. Jak moc jsem se mu chtěla vrhnout kolem krku a nepustit ho. Říct mu vše. Nemohla jsem.
„Ne," řekla jsem hlasem bez stopy emocí v hlase a podívala se na něho. To jsem ale neměla dělat. Zachytil mě ve svém pohledu, ve svých karamelových očích, a já nebyla schopna se odtrhnout. Snažil se mých očí najít pravdu, když jsem mu zamezila přístup do své mysli. Ale na to, aby tam našel pravdu, jsem uměla moc dobře lhát. Měla jsem na to několik tisíců let zkušeností. 
Moje oči byly lhostejné, stejně jako můj výraz. Zamračil se a já znovu pocítila dloubání do štítu.

Ze svého štítu jsem vypustila jedinou myšlenku, jediné slovo. Hvězda. Na jeho obličeji se objevil zamyšlený výraz. Násilím jsem od něj odtrhla pohled a začala se soustředit na vyučování a na učitele. 
„Ty ovládáš štít?" zeptal se mě podezíravě a já jsem se rozhodla si zahrát na člověka, který nic neví. Podívala jsem se na něj.
„Co prosím? O čem to mluvíš? Jaký štít?" ptala jsem se naoko překvapeně a nechápavě. Přitom jsem se mračila. Vyhýbala jsem se však pohledu do jeho očí. 
„Promiň, asi jsem se spletl," řekl s výrazem já už vůbec nic nechápu. Otočila jsem od něj hlavu a sama se pro sebe usmála. Asi jsem ještě pořád dobrá herečka.

Po zbytek hodiny tápal nade mnou a tím jediným slovem, které ode mě slyšel. Já jsem naoko dávala pozor a dobře se bavila jeho výrazem. Očividně nemohl na nic přijít. A tak to mělo zůstat, dokud si sám nevzpomene. 

Do konce hodiny jsem odpočítávala sekundy. Byla jsem ráda, že žije, ale byla jsem nesvá. Milovala jsem ho a on na mě zapomněl. To nešlo dohromady. Byla jsem zoufalá a zároveň jsem chtěla skákat radostí do stropu. 

Když zazvonilo, posbírala jsem si v rychlosti věci a vyběhla ven ze třídy. Za ty tisíce let se toho na školách moc nezměnilo, snad jen učivo, které se probírá. Učitelé byli stále stejně nesnesitelní a spolužáci stále stejně zvědaví a vtíraví. Proto jsem školu neměla moc ráda, ale co celou tu dobu dělat? Jako amazonka žít nebudu.

Zamířila jsem na hodinu tělocviku. Ta byla v pohodě, takže jsem jen pozdravila Angelu a šla se pomalu převléknout. Tělocvik byl v klidu, jako anděl jsem nadaná pro pohyb, ale občas si hraju na nemehlo. Když mě někdo vyloženě štval, zahrála jsem si na nešikovnost a hned měl o několik modřin navíc. 

Po tělocviku jsem se převlékala jen velmi pomalu a neochotně. Tušila jsem, co na mě venku čeká. No, nezmýlila jsem se.

Jen co jsem vyšla ven, přiběhl ke mně ten nakupovací malý skřet jménem Alice a dožadoval se mojí pozornosti. 
„Bello, nevyjedeme si někdy na nákupy? Mimochodem, moc ti to sluší," vybafla na mě a s dychtivým výrazem v očích čekala na mou odpověď.
„Jasně," souhlasila jsem opatrně a zadívala se na Alici už veselejším pohledem.
„Super, tak jdeme," výskl si ten maniak, chytl mě za ruku a už mě táhl do svého auta.
„Ale Alice, ne teď!" pokoušela jsem se protestovat. Teď bych spíš potřebovala horkou sprchu a ne vláčení se po nákupech.
„Ale jo, šatník určitě nemáš plný. Mimochodem, auto ti domů zaveze Rose, takže o něj se nemusíš bát," řekla hlasem, který nepřipouštěl kompromisy a táhla mě dál. Povzdechla jsem si a vzdala to. S ní se nedalo vyjednávat. 

Posadila jsem se do žlutého Porsche a Alice vyjela směr nákupní středisko.

Nevím, jak jsem ty nákupy přežila. Až okolo zavírací doby jsem se Alici vymluvila na to, že jsem unavená, a ta svolila a odvezla mě domů. Posbírala jsem si všechny tašky a rozloučila se s Alicí. Když jsem doma konečně zapadla do horké sprchy, úlevně jsem si povzdechla.

Vyšla jsem ven ze sprchy, ucítila jsem známou vůni. Přešla jsem pomalu k oknu a znovu se nadechla. Podívala jsem se ven mezi stromy a našla ho ukrytého v koruně jednoho stromu. Pro lidské oko byl neviditelný, tak jsem to místo jen přejela pohledem. 

Najednou jsem ztuhla. Uviděla jsem někoho, koho jsem už nikdy nechtěla vidět.


Moc děkuju za komentáře, nakoply mě k sepsání další kapitoly. Děkuji hlavně tobě, LadyLilianne. Tvůj komentář byl nádherný a hrozně moc mě potěšil.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrtvé nebe - 4. kapitola - Hodina biologie:

 1
6. martty555
06.03.2012 [17:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. leluš
06.03.2012 [15:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. ZuzunQa
06.03.2012 [15:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS.
06.03.2012 [13:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.03.2012 [12:57]

LadyLiliannenemáš začo!! Emoticon aj nabudúce Emoticon
ja som rada, že som ťa potešila - lebo ty si potešila mňa... :)
Edward do toho padá... to sa mi páči Emoticon že jediné slovo Hviezda... to bolo výstižné... ;)
Alice tá je tuším nenapraviteľná Emoticon
Veľmi sa mi páči, že Bella tu má schopnosti, už to viac nie je to obyčajné plaché dievča, ale niekto, kto sa svojou mocou môže rovnať aj upírovi a pri tom nie je upír ani vlk :D a nešikovnosť na telesnej ;D no pri tom som sa tak smiala ;D
Je to super, dobre sa to číta...
ale mám jednu prosbičku Emoticon ... nemohla by si napísať nejaké flashbacky?? Emoticon bolo by to super, lepšie by som si vedela predstaviť vzťah Edwarda a Belly a pekne by to okorenilo celú poviedku... Emoticon
ale zase ak sa na to necítiš, tak to nechaj tak, ja bez toho prežijem Emoticon
teším sa na ďalšiu kapitolu, nech ťa múza neopúšťa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.03.2012 [10:58]

SiReeNAhoj, příště si mimo jiné dej pozor na uvozovky - počáteční musí být vždy dole. Pokud je program, ve kterém píšeš, nepodporuje, najdeš je v editoru tady na stránkách (znak omega). Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!