Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lyžák - 10. kapitola

sarah


Lyžák - 10. kapitolaAlice se vrátila na pokoj. A po večerce se staví kluci, aby koukli na film. Jak to dopadne? To si budete muset přečíst.

Lyžák - To byla noc... 

Já ještě chvíli stála venku, protože se mi dovnitř nechtělo. Nakonec jsem to ale vzdala a přeci jen šla dovnitř. V pokoji jsem rozházela svoje oblečení po koupelně a pokoji, aby mi aspoň něco do rána uschlo.

„Tak už jste si vybrali film?“ zeptala jsem se, když jsem svoje oblečení uspořádala tak, jak jsem potřebovala.

„Jo, budeme koukat na tvoje oblíbené Dopisy pro Julii. Kate je chtěla vidět,“ oznámila mi Rose a protočila oči. Moc dobře vím, jaký názor měla na tenhle film a filmy mu podobné. Já jen zabručela jako odpověď, ale moc nadšená jsem z toho nebyla.

„No, dobře. A kdo všechno teda přijde?“ ptala jsem se s obavou nad přicházející odpovědí.

„No, já jsem tady, nejspíš se dokutálí Ed a pak asi i Jasper,“ oznámil mi mile Emmett. A jsem v háji, prolétlo mi hlavou.

„Ok!“ zabručela jsem a moje podvědomí se pokusilo spáchat atentát na moji osobu a proříct něco, co by znamenalo moji sebevraždu. Naštěstí jsem byla ráda, že moje pohotovost nepovolila.

„Tak končíme, dámy a pánové,“ ozvalo se ve dveřích. Protočila jsem oči, protože tohle byl několikátý profesor na tomhle lyžáku, který měl úplně stejnou hlášku jako ti před ním. Emmett se neochotně zvedl z postele a odkráčel středem s úsměvem míjejíc profesora. Holky se daly do smíchu, jen já si zalezla do postele a přála si umět usnout jako každý další člověk.

Lehla jsem si do postele a zabalila se do peřiny. Přetáhla jsem si ji přes hlavu a nechtěla vylézt, ale bohužel jsem musela, když asi v jedenáct přišli kluci.

„Tak se posaďte, položte, jak se vám zlíbí,“ zašvitořila Rose a přitáhla si Emmetta k sobě. Já nad tím jen zakroutila očima. Vylezla jsem neochotně zpod peřiny a upřela oči na Jaspera a Edwarda, ale ten si mě nevšímal, ten měl oči asi jen pro Bellu.

„Jdeš ke mně?“ slyšela jsem vlastní hlas, jak se ptá Jaspera. Ten se jen pousmál a přikývl. Ukázala jsem místo za sebou a odsunula se od zdi, abych mu udělala místo. Jasper si za mě lehl a já přes něj přehodila peřinu, tak lidsky, jak jen to šlo.

„Dámy a pánové, usaďte se, uložte se a nalaďte se na správnou vlnu, neboť začíná filmová přehlídka,“ řekla Rose vtipným hlasem, jen aby dala najevo, že jde pustit film. Já se položila na polštář a sledovala úvodní titulky, aniž bych si všimla, že Rose zhasnula. Jasper si mě přitáhl si náruče. Moje svaly a reflexy v tuto chvíli začaly pracovat na plné obrátky. Musela jsem se hodně ovládat, abych ho nepraštila nebo něco podobného. Když Jasper nic nedělal, tak jsem se zase uklidnila, ale nějaké napětí tam stále zůstávalo jako varování.

Kdybych byla člověk, jistě bych usnula. Nebo taky ne. Když jsem se uklidnila natolik, abych se dokázala plně věnovat jenom filmu, vyrušil mě opět Jasper. Začal svojí rukou jezdit po mé noze nahoru a dolů. Bylo mi to příjemné, ale docela jsem se bála, že se pokusí dělat i něco víc. Najednou jsem jeho ruku cítila na zádech, kde lehce přejížděla po mé páteři a rozechvívala tak každý nerv a každou buňku v mém těle. Nemohla jsem se zbavit nutkavého pocitu začít taky něco dělat. Opatrně jsem se rozhlédla po místnosti – Bella s Edwardem tu nebyli, což je divné, protože jsem je neslyšela odejít, Kate spala na své posteli a Rose s Emmettem se věnovali sami sobě, což se mi hodilo.

Přetočila jsem se na záda a podívala se na Jaspera. Jeho oči byly téměř černé a já netušila, co se za tou černotou skrývá. Najednou se ke mně sklonil a lehce se rty otřel o moji bradu, pokračoval po hraně čelisti až k ušnímu lalůčku, který něžně políbil.

„Zůstaň ležet a nehýbej se, prosím,“ zašeptal naléhavě. Nedokázala jsem určit, co má v plánu. A tentokrát zklamala i moje „intuice“, která nic neviděla. Poslušně jsem uposlechla jeho prosby. Nedokázala jsem v tu chvíli pochopit sama sebe, protože, ačkoliv jsem měla strach z toho, co přijde, důvěřovala jsem mu. Jasper se od mého lalůčku dostal stejnou cestou opět k ústům, kde se zastavil. Podíval se na mě, jako kdyby žádal o svolení. Já ho jen s obezřetností sledovala. Najednou se sehnul a políbil mě. Nejprve jsem mu polibek jemně opětovala, ale jeho rty začaly být mnohem náruživější a hladovější. Toužily po něčem, co jsem nechtěla. Lehce jsem ho začala tlačit od sebe, dokud si neuvědomil, že má přestat. Odklonil se a upřel na mě svoje oči, které měly nyní černou barvu. Nejspíš pochopil, že nejsem ten typ, co by se s ním hned vyspal. Lehl si vedle mě a začal koukat do stropu…

 


Omlouvám se všem, že další díl trval takovou dobu, ale nějak jsem nestíhala a adminům většinou trvá delší dobu, než mi povídku opraví, tak se opravdu omlouvám. Jinak bych chtěla poděkovat zase všem, kteří mi nechali komentář pod minulou kapitolou. Jen jsem si všimla, že minulý díl byl nejméně komentovaný ze všech kapitol Lyžáku. S minulou kapitolou jsem se docela natrápila, aby byla vtipná a vám se to nejspíš nelíbilo, no nevadí. Avšak, zajímalo by mě, jestli mám teda pokračovat. 

Vaše Ali. =)

P.S.: Dostala jsem několik dotazů ohledně CRTJ - další kapitolu přidám během následujícího týdne. ;) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lyžák - 10. kapitola:

 1 2   Další »
15. Natysss
02.05.2012 [22:36]

rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Olga
01.05.2012 [19:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pokračuj prosííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Mišáček
30.04.2012 [14:45]

Moc krásná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Nemůžu se dočkat pokračování! hlavně pokračuj a nepřestávej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Terry
30.04.2012 [14:43]

pokračuj rozhodně pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Mia
30.04.2012 [9:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pokračuuuuuuuuuuuuuuuuj rozhodněěěě pokračuuuuuj rychle připiš dalšíííííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Elisn
29.04.2012 [22:24]

ElisnJe to super Emoticon Prosim prosim, rychle další. Emoticon Emoticon

9. Terry
29.04.2012 [22:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Sara
29.04.2012 [21:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon překrááááááááásný PLS PLS PLS rozhodně pokračuj dál je to perfektní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už se moc těším na další kapitolu Emoticon tak snad se já i ostatní brzo dočkáme pokračování Emoticon

29.04.2012 [21:08]

AfroditaAliceCullenNeblbni, přece neskončíš, jenom kvůli tomu, že ses drobně odchýlila od normálu. Emoticon Emoticon Emoticon
A docela jsi mě naladila, jdu se kouknout na dopisy pro Jůlii, už dlouho jsem se na to chtěla kouknout a teď se mi i chce, ale rozhodně nepřestávej, ne v tom nejlepším. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. LoveUfo
29.04.2012 [20:44]

Rozhodně pokračuj! Emoticon
Kapitolka je super ale nechápu Jaspra jak byl nejdřív zdráhavej a ted se na to vrhnul... A taky trochu nechápu Alice, chapu že se na to nechce vrhnout hned ale mohly se tam zustat alepon líbat... Jinak skvělá kapitolka, těším se na pokračování. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!