Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love in Volterra 4. kapitola

Sraz Ostrava!!! 24


Cristina se nám začíná probírat.

Aro:

Už se pomalu, probírala. Konečně! Už jsem se těšil až uslyším její hlas. Z jejích myšlenek jsem ho neznal, nečetl jsem je, chtěl jsem, aby mi o své minulosti řekla sama až jednou bude chtít. Nemohl jsem prostě jen tak vzít její ruku do své a číst její mysl, jako u každého jiného, ona totiž není jako každý jiný. Z dálky jsem sledoval jak pomalu otevírá oči. Jakmile se posadila chytla se za hlavu a bolestí zasyčela a pak se rozhlédla po pokoji její, pohled spočinul na mě.

 

Cristina:

Rozhlédla jsem se po místnosti ve, které jsem se právě nacházela. Moc pěkně zařízená ložnice, ale nejvíce mě zaujal muž, který stál u postele a díval se na mě. Téměř hned jsem na něj vychrlila první dvě otázky, tkeré mě tížili.

„Kde to jsem? A jak jsem se sem dostala?"

„Obávám se že Vaše auto mělo nehodu, našel jsem Vás v tom autě donesl sem a abych odpověděl na všechny Vaše otázky jste ve volterském hradě, jmenuji se Aro Volturi." odpověl mi a podávam mi ruku, měl nádherný hlas, bez váhání jsem mu ruku stiskla a taky se představila.

„Cristina Frederica."

„Těší mě, krásné jméno." odpověděl mi s úsměvem.

„Taky mě těší a děkuji, také máte krásné jméno Aro... to zní řecky." zauvažovala jsem si.

„Ano, pocházím z řecka."

 

...

 

S Arem jsme si povídali dost dlouho a poznávali se, dozvěděla jsem se dost věcí o jeho minulosti, o tom že měl sestru, která bohužel zemřela a že to jeho přítele, který se do ní zamiloval zrozně vzalo, Aro je vážně úžasný člověk. Ohromně si spolu rozumíme, dokonce natolik, že se neznáme ještě ani jeden den a už si tykáme!

Do háje! Grace! Jak jsem na ni mohla zapomenout! Bude strachy bez sebe! Měla bych jí zavolat.

„Mohla bych si zavolat?" zeptala jsem se.

„Ale jistě." řekl a podával mi můj mobil. On má můj...?! Bezva!

„Děkuju." řekla jsem vděčně a žačala jsem hledat v kontaktech.

„Ale neříkej, prosím nikomu kde jsi." požádal mě, podívala jsem se na něj dost udiveně, ale asi to nebude něco co by mi teď chtěl vysvětlovat, tak jen jsem přikývla.

Po chvíli se z telefonu ozval hlas mé nejlepší kamarádky, Aro kousek poodešel, aby nám nechal soukromí.

„Cris? Cris! Jsi to ty? Jsi v pohodě?" vychrlila na mě, chudinka, musela být strachy bez sebe!

„Jo, Gracey, Jsem v pohodě." uklidňovala jsem jí.

„Proč jsi mi to nebrala?! Víš jakej jsem měla strach! Hledala jsem tě i u Paola v bytě!" když vyslovila jeho jméno po zádech mi přešel mráz.

„Prosím tě, Grace neříkej mi žes tam byla?! Neublížil ti?" jestli jí něco udělal!

„Nic, co by stálo za řeč." vysoukala ze sebe po chvíli ticha.

„Gracey." řekla jsem nešťastně.

„Tys to snášela mnohem déle než já, ale nůžeš být klidná, nic vážného jsem v pohodě." moc jsem jí to, ale nevěřila, ona byla přede mnou schopna zatajit cokoliv, abych se neznepokojovala.

„Slib mi že už tam nikdy nepůjdeš!" 

„Nemůsíš říkat dvakrát, ale kde jsi?" 

„Já jsem musela odjet z Volterry." řekla jsem popravdě, jen jsem ve Volteře pořád.

„No..., dobře, ale konkrétnější místo bys neměla?" co jí mám říct? Co jí mám říct?

„Ehm... v Římě." nedá se říct že bych byla špatná lhářka, ale lhát mé nejlepší kamarádce mi vždy dělalo problém, hlavně proto že ona to vždy poznala, ale asi se lepším.

„Dobře a kdy se uvidíme?" 

„Já opravdu nevím, budu muset končit, ahoj." rychle jsem se rozloučila aby mi nesthla položit další otázky.

„Ahoj, dávej na sebe pozor!" už jsem to konečně vypnula a položila ho na noční stolek.

„Vše v pořádku?" zeptal se Aro, který se náhle objevil vedle mě.

„Ano, téměř." 

„Jen bych byl rád abys věděla že tu můžeš zůstat jak dlouho budeš chtít a také bych byl velmi rád kdybys zůstala." řekl s nadějí v hlase.

„Taky, bych tu moc ráda zůstala, alespoň prozatím." odpověděla jsem s úsměvem, i na něm bylo vidět že ho mé rozhodnutí velice potěšilo.

„To jsem moc rád, ale nechoď, prosím nikam sama." to jsou tu tak přísný bezpečnostní pravidla? No nic, za ten rok s Paolem, už jsem si zvykla se nevyptávat. Přikývla jsem.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in Volterra 4. kapitola :

 1
1. BellaNess admin
30.05.2015 [21:53]

BellaNessAhoj, článek jsem Ti opravila. Příště si prosím dávej pozor na:
- překlepy,
- uvozovky - vol jen ty protilehlé „“,
- celkově přímá řeč i s větou uvozovací,
- čárky,

Děkuji. BellaNess

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!