Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love in Volterra 3. kapitola

312134


První kapitolka z pohledu Ara, co když najde Cristinu v autě ještě živou? Vysaje ji? Promění?

Aro:

Seděl jsem jen tak ve své pracovně a přemýšlel. Večeře byla před chvílí, ale já mám pořád hlad, že bych si šel zalovit sám? Už je to tak dlouho. Bylo by skvělé zase cítit vítr ve vlasech, zase prožít opravdový lov. Je rozhodnuto, zvedl jsem se. Odmítl jsem doprovod stráží, chci být sám a upíří rychlostí jsem vyběhl z hradu a poté i z Volterry. Nejraději bych někoho vypil už tady, ale kvůli mému vlastnímu zákonu to není možné, hloupý nápad, ale alespoň nikdo nemá podezření, že jsme tu. Už jsem asi třicet kilometrů za Volterrou, to by mohlo stačit. Jen jsem trochu popošel a už mě do nosu praštila překrásná vůně krve, vydal jsem se po ní. My upíři cítíme krev na dost dlouhou vzdálenost, takže jsem musel ještě nějakou dobu jít. Konečně jsem na místě. 

„Á, bouračka!“ řekl jsem si pro sebe, když jsem viděl auto, které narazilo do stromu. Jakmile jsem se k němu přiblížil, uslyšel jsem to. K vůni krve se přidal i zvuk, zvuk tlukotu srdce. Ta – podle pachu krve dívka – ještě žila! Skvěle, krev ze živého člověka chutná mnohem lépe než z mrtvého. 

Přešel jsem k autu a otevřel dveře. Už jsem se chystal zakousnout se do jejího krku, ale jakmile jsem viděl její obličej, nemohl jsem. Nemohl jsem ji jen tak zabít, byla tak nádherná, musel jsem ji zachránit. Nemohl jsem ji tam nechat zemřít. Opatrně, abych jí ještě víc neublížil, jsem ji vytáhl z auta, vzal ji do náruče a běžel s ní zpět k hradu rovnou do svého pokoje, kde jsem ji položil na postel. Díky Bohu, že od té doby, co jsem spolu s Caiusem dal rozkaz, že Sulpicie i Athenodora musí být, kvůli své vlastní bezpečnosti, většinu času zavřené ve věži, jsme neměli společný pokoj. Kdyby jí tu viděla, nejspíš by ji zabila.

„Zavolejte doktora Cullena!“ přikázal jsem strážím přede dveřmi. Okamžitě poslechly a zmizely. Otočil jsem se zpět na ni, jak ona byla nádherná.

„Chtěl jsi se mnou mluvit?“ ozvalo se ode dveří. Carlisle.

„Ano, chtěl jsem tě požádat, zda bys nebyl tak laskav a neprohlédl ji.“ Kývl jsem směrem k ní, ani nevím, jak se jmenuje.

„Kdo to je?“ zeptal se. Pokrčil jsem rameny na znamení, že nevím. „Co se jí stalo?“ vyptával se dál. 

„Netuším, nejspíš měla autonehodu,“ řekl jsem mu popravdě, to je vlastně to jediné, co o ní vím. 

„Bude mít dar?“ vyptával se mě dál. Už jsem začínal ztrácet nervy, já musím vědět, jestli bude v pořádku! 

„Nevím! Tak bude v pořádku?!“ Dal jsem průchod svému podráždění. Carlisle jen přikývl a posadil se k ní a chvíli ji prohlížel.

„Bude v pořádku, zranění jsou jen povrchová, praštila se do hlavy, ale nic vážného,“ zhodnotil její stav. „Aro, mám tomu všemu rozumět tak, že jsi ji zachránil z auta čistě z dobroty srdce?" zeptal se nevěřícně, přikývl jsem. Jen lehce povytáhl obočí a pak beze slova odešel.

Sedl jsem si k ní na postel a odhrnul jí vlasy z čela. Kdybych měl ještě funkční srdce, rozbušilo by se. Neubránil jsem se tomu, musel jsem ji políbit, alespoň na čelo.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in Volterra 3. kapitola:

 1
7. majka587
29.05.2015 [20:38]

Teším sa na pokračovanie! Len prosím, aby prišlo čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. BellaNess admin
29.05.2015 [20:26]

BellaNessStačí, děkuji. Povídku jsem Ti opravila. Příště si dávej prosím pozor na překlepy, čárky a přímou řeč.
Děkuji. BellaNess

29.05.2015 [18:54]

slecnaVolturiovano něco málo jsem připsala snad to bude stačit.

4. BellaNess admin
29.05.2015 [18:38]

BellaNessMně word ukazoval 482 slov. Proto jsem Ti článek vrátila. Ještě se mi nestalo, aby word kecal. Emoticon

29.05.2015 [6:06]

slecnaVolturiovai když uznávám že bych tam mohla něco připsat

29.05.2015 [6:05]

slecnaVolturiovaslov mam 579!

1. BellaNess admin
28.05.2015 [22:28]

BellaNessAhoj, článek Ti bohužel musím vrátit, protože nemá dostatečný počet slov. Překontroluj si to prosím ve Wordu nebo musíš spočítat ručně, aby článek měl (bez jakýchkoliv nadpisů) 500 slov. To je minimální počet, který musí být dodržen. Připiš tak tři větičky, pokud chceš, připiš jich víc. Prostě aby byla podmínka pro vydání článku splněna.
Děkuji. BellaNess

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!