Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love in Volterra 13. kapitola

James- bábika


Love in Volterra 13. kapitolaTááákže, Cris pomalu roste bříško a s tím přichází i menší těhotenské komplikace...

Mé bříško pomalu rostlo, čím větší bylo, tím víc si náš malý poloupírek dělal nárok na krev. Před týdnem se počet sklenic s krví ze dvou zvýšil na pět a teď už ji musím pít prakticky nepřetržitě, nebo když je potřeba, ale normální jídlo se ze tří porcí denně snížilo jen na jednu, víc mi můj malinký poloupírek nedovolí. Jídlo mu asi moc nechutná, ale co bych pro něj nebo pro ni neudělala. V poslední době si připadám hrozně zesláblá. Aro tu teď se mnou tráví o hodně víc času, hrozně se o mě bojí. Carlisle mě teď taky pravidelně kontroluje.

 

...

 

Ležela jsem na posteli a četla si, moji chvilku klidu ale přerušila náhlá křeč v břiše. Projela mým břichem náhle a dost nečekaně, od bříška mi v nepravidelných intervalech vystřelovala až ke krku. Chytla jsem se za břicho a možná tajně doufala, že tak alespoň trochu zmírním tu trýznivou bolest, marně. Jediné řešení, jak se toho zbavit, byla krev. I přes tu obrovskou bolest, kterou mi to způsobovalo, jsem se posadila a snažila se dosáhnout na sklenici plnou krve, která stála na nočním stolku. Nedosáhla jsem na ni.

„Deme!“ zavolala jsem z plna hrdla na Demetriho, o kterém jsem věděla, že stojí za dveřmi.

„Co je?“ Najednou se objevil ve dveřích.

„Podej mi ji, prosím, dělej!“ Můj hlas smíšený se vzlyky zněl opravdu zoufale. V mžiku byl u mě a podepřel mi hlavu, abych se mohla napít. Po chvíli už jsem v sobě našla dost síly, abych hlavu udržela nahoře i bez jeho pomoci a dokonce jsem i sama udržela sklenici. Celou jsem ji vypila najednou a pak si znovu lehla.

„Co se stalo?“ zeptal se.

„Celkem nic, jen jsem už dost dlouho nepila krev a asi mi to chtěl dát jasně najevo.“ Rukou jsem si pohladila bříško.

„Mám dojít pro Ara?“

„Ne, nechci, aby mě viděl takhle.“

„Jsi si jistá?“

„Jo, naprosto.“

„Mám mu o tomhle pak říct?“ Zavrtěla jsem hlavou.

 

...

 

„Cristin! Demetri mi o tom řekl, jsi v pořádku?“ Jé, Aro přišel! A Demetri mu to řekl. Ten zrádce, to mu nedaruju!

„Jsem v pohodě, neměj strach!“ Ležela jsem na posteli, on k ní přešel a klekl si k ní. Nejdřív políbil mě a pak mi dal pusu na bříško.

„Zajdu pro Carlislea, aby se na tebe podíval, tedy pokud nemáš nic proti.“

„Ne, pokud tě to uklidní, tak ne.“

„Dobře.“ Usmál se, pohladil mě po tváři a potom vstal.

 

...

 

„Aro, chtěls mi něco?“ Carlisle vešel do dveří.

„Ano, zdá se, že se ohledně našeho dítěte vyskytly jisté komplikace.“ Podíval se na mě tím svým dokonalým, ustaraným pohledem. V poslední době jeho ustaranost vidím až moc často a to mě trochu znepokojuje.

„Já ti to říkal,“ prohodil Carlisle, jakože jen tak mimochodem.

„Ne, neříkal!“ Zavrčel slabě Aro.

„Ale říkal.“ To se tu opravdu hádají?

„Tys nic neříkal!“ Vrčel Aro už celkem nahlas.

„Ale myslel jsem si to!“ To bylo poslední, co Carlisle řekl a v další chvíli už se skláněl nade mnou.

 

...

 

„Carlisle?“ chtěl upoutat jeho pozornost Aro, potom co už asi pět minut neřekl ani slovo a jen zamyšleně stál na jednom místě.

„Aro, mohl bych s tebou mluvit o samotě?“ Aro už se nadechoval, že mu odpoví, ale přerušila jsem ho.

„Pokud se to týká mě, chci to slyšet!“ Oba se na mě otočili, Carlisle se podíval na Ara a ten jen přikývl na souhlas.

„Dobře, není tu téměř žádná šance, že porod přežiješ a i šance, že Arův jed začne působit včas, aby tě zachránil, je mizivá… poslouchej, ještě máš šanci se zachránit! Když mě necháš, abych to dítě-“ 

„Co?! Abys to dítě co?! Zabil?“ ptala jsem se hystericky, Carlisle se zhluboka nadechl.

„Ano.“ Okamžitě jsem měla jasno.

„Ne!“ Ne, prostě ne, já to malé nezabiju.

„Cristin, prosím, já o to malé nechci přijít, věř mi. Ale nenuť mě si vybrat mezi tebou a tím malým, protože bych vybral tebe!“ Najednou se Aro objevil vedle postele a držel mě za ruku.

„Jak bych se sebou pak mohla žít? Jak bych mohla žít s vědomím, že kvůli tomu abych já žila, umřelo dítě?“ Už jsem skoro brečela a na Arovi bylo vidět, že kdyby mohl, brečel by taky.

„Cristin, nenuť mě k tomu.“ Položila jsem mu ruku na tvář a on zavřel oči.

„Aro, slib mi, že kdybys musel vybrat za mě, jestli budu žít já nebo to malé, slib mi že vybereš jeho! Prosím tě, slib mi to,“ prosila jsem ho zoufale se slzami v očích.

„Tohle ti slíbit nemůžu.“ Slzy mi stékaly po tváři. Aro kývl na Carlislea, aby odešel, i Aro se zvedl a chtěl odejít, ale zastavila ho moje ruka.

„Neodcházej, prosím.“ Beze změny smutného výrazu v obličeji přešel zpět k posteli a lehl si ke mně. Přitiskla jsem se k němu, co nejvíc to šlo a schoulila se v jeho náručí, možná je to naposledy…

„Cristin, já tě nechci ztratit!“ pošeptal mi Aro.

„Vždyť mě neztratíš. Bude to tak, jak jsme si slibovali, budeme ho vychovávat, budeme sledovat, jak roste, budeme v rámci možností normální rodina, uvidíš.“

„Ne, nebudeme normální rodina, když bude vyrůstat bez matky! Co když můj jed nezabere včas a ty mi zemřeš?“

„Slib mi, že se o něj postaráš.“ Nahnul se ke mně a políbil mě.

„Slibuji.“ Tohle bylo to poslední, co jsem slyšela, než jsem Arovi usnula v náručí.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in Volterra 13. kapitola:

 1 2   Další »
28.06.2015 [18:48]

slecnaVolturiovaSnad do týdne...

11. kiki
28.06.2015 [16:03]

a kdy bude přibližně ta další kapitola?

28.06.2015 [10:14]

slecnaVolturiovaA rada bych vás všechny předem připravila na to ze další kapitola bídě asi trochu slabší, tak se prosím nenechte odradit

28.06.2015 [9:48]

slecnaVolturiovaDámy, dámy... jsem rozhodnuta.

8. karin
27.06.2015 [22:58]

som za chlapca Emoticon

27.06.2015 [19:01]

EmesalieJá jsem pro dvojčata: holka, kluk. :D

6. bella123
27.06.2015 [17:36]

chlapec Emoticon

5. BellaStirm
27.06.2015 [15:27]

Nech ma dievca. A prezije. PLS

4. isabell
27.06.2015 [13:42]

Sranda, možno to budú dvojičky chlapec aj dievča :-) ale ak sa mylim som za chlapca Emoticon

27.06.2015 [10:36]

slecnaVolturiovanech se překvapit! :D

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!