Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lost heart 4. kapitola

4.Rough-Já a moje kniha


Lost heart 4. kapitolaŠkola, hovor s matkou a kino. Pěkné čtení. :)

4. kapitola

Nejen hlas měl nádherný. On byl taky nádherný. Jako by ho sám bůh vytesal do nejkrásnější skály na světě a poslal sem.

Pozdrav jsem ze sebe dostala a to proto, že jsem ho ještě neviděla. Teď jsem nebyla schopná slova. Zírala jsem do jeho temných očí a div se mi neotevřela pusa. Musela jsem vynaložit všechno úsilí, abych ji udržela tam, kde má být. Na tváři se mu vykouzlil úsměv. Nedokázala jsem od něho odtrhnout pohled. Zasmál se ještě víc a otočil se na učitele. Ukázal nádherně bílé zuby a začal si psát poznámky do sešitu, který měl před sebou. Pořád jsem se na něho dívala.

„Slečno Swanová?“ zeptal se pan Banner. Nejspíš chtěl vědět nějakou odpověď na jeho otázku. Problém byl v tom, že jsem se mu nevěnovala a všechnu svou pozornost jsem dávala jemu. A sakra. Co teď?

Začala jsem zmatkovat. Cítila jsem, jak mi rudnou tváře.

On mi podstrčil nějaký papírek. Na něm bylo něco napsané. Přečetla jsem to nahlas.

„Správně,“ řekl a dál se věnoval svému výkladu. Tak to bylo o chlup. Podívala jsem se na něho. Cukaly mu koutky. Šlo vidět, jak ho baví, když se věnuju jemu a ne učiteli.

„Děkuju,“ odepsala jsem na papírek a podstrčila mu ho zpátky. Jen se usmál a podíval se na mě. Jeho oči byly najednou světlejší. Trochu mi povadl úsměv. Když si toho všiml, odvrátil svůj pohled ode mě a úsměv mu zmizel.

Zazvonilo. Konečně! pomyslela jsem si.

Učebnici jsem si hodila do tašky. Učitel mi s úsměvem vrátil papírek i s jeho autogramem a já se odebrala ze třídy. Rychle jsem utíkala chodbou. Ze dna tašky jsem vyhrabala klíčky od mojí skříňky a dala tam učebnici biologie. Povzdechla jsem si a skříňku zavřela.

„Pane bože!“ vyjekla jsem.

„Jo, říkají mi různě,“ řekl ten úžasný kluk. Jak já jsem se lekla. To se dělá? Děsit lidi? Zhluboka jsem se nadechla a opřela o skříňku.

„Promiň, jestli jsem tě vylekal,“ řekl možná až s moc ustaraným tónem a já jsem se na něho podívala. Usmíval se a jeho zlatavě hnědé oči se vpíjely do těch mých. Začala jsem se topit. Možná bych přestala i dýchat, kdyby neuhnul pohledem. Ten svůj jsem hned sklopila a upírala zrak na podlahu.

„Promiň, že jsem se nepředstavil už dřív. Jsem Edward Cullen.“ Podal mi ruku a já ji s úsměvem přijala. Bože, ten měl tak ledovou ruku. Hned jsem cukla a podívala se na něho. Tak nějak se jeho úsměv vytratil.

„Není ti zima?“ Musela jsem se zeptat. Kdo má na světě tak chladné ruce?

„Trochu,“ řekl.

„Promiň. Já jsem Isabella Swanová. Ale říkej mi Bella.“ Úplně jsem zapomněla se představit.

Už mi zbývalo jenom pět minut do dalšího zvonění a já jsem musela najít učebnu trigonometrie.

„Já už musím jít. Na hodinu. Pomůžeš mi najít učebnu trigonometrie?“ zeptala jsem se Edwarda. Než jsem našla biologii, trvalo mi to patnáct minut. A já rozhodně tolik času nemám. Jen kývl na souhlas a rozešel se po chodbě. Já jsem šla vedle něho. Ani jeden z nás neporušil ticho, které bylo mezi námi. Byl tak pěkný. V hodině jsem si ho moc neprohlížela, ale teď jsem měla dost času na to, abych si ho prohlídla. Na tváři mu pohrával úsměv, ale pořád se díval před sebe.

„Tady naše společná cesta končí,“ řekl, když se zastavil u dveří učebny.

„Díky. A nejen za to. Děkuju i za tu záchranu v biologii. Já ho vážně moc neposlouchala.“ Musela jsem mu poděkovat. Poradil mi.

„Nemáš zač. A to v té hodině byla samozřejmost.“ Věnoval mi kouzelný úsměv. Ten byl tak nádherný. Dívala jsem se do jeho očí a měla pocit, jako by nic jiného neexistovalo.

„Ehm, měla bys už jít na hodinu. Za chvilku bude zvonit,“ oznámil mi. Sklopila jsem pohled a cítila, jak se moje tváře červenají. Nic jsem neřekla a otočila se čelem ke dveřím, které jsem následně rozrazila a vtrhla do třídy. Na konci třídy bylo poslední volné místo. Vedle Jessicy.

„Tak co říkáš na Edwarda Cullena?“ řekla ještě předtím, než jsem si sedla. Zamyslela jsem se, protože jí nechci říkat, že jsem se do něho asi zamilovala. Navíc ho vůbec neznám. No, znám, ale jen pár minut.

„Co by,“ odpověděla jsem.

„Tomu nevěřím. Každá holka na škole ho chce.“ Jenomže já nejsem každá! řekla jsem si v duchu.

„V tom případě jsem výjimka. Neznám ho, Jess. Nevím, jaký je. To, že jsme spolu promluvili nanejvýš ‚ahoj´, na tom nic nemění,“ obořila jsem se. Ale měla v podstatě pravdu. Zajímal mě. A ani neví, jak moc. Jako by mě k němu něco připoutalo.

Celý den se vlekl. Ani nevím, co bylo na obědě. Pořád jsem přemýšlela nad jednou osobou. Nad Edwardem Cullenem. Když jsem se snažila přemýšlet nad něčím jiným, vždycky se tam nějak vloudil on. Ať už jsem se snažila zpívat si tu nejchytlavější písničku nebo dělala úkol do angličtiny pouze v mé hlavě, vždycky tam byl on. Buďto vedle mě seděl a radil mi, jak mám úkol správně vypracovat nebo mi tu písničku zpíval on. Zvláštní. Říká se tomu láska?

Po návratu domů k Jessice jsem si lehla na postel. Byla jsem tak vyčerpaná. S Jess jsem se nebavila od matematiky. Už se na mě tak divně dívala. Vsadím se, že nebude trvat dlouho a bude po mně chtít, abych jí řekla, o co jde.

V kapse u kalhot mi začal vibrovat mobil.

Máma. Četla jsem na displeji.

„Ahoj, mami,“ řekla jsem do telefonu.

„Ahoj, holčičko, tak jak se máš?“ odpověděla ustaraně.

„Skvěle. Rozhodla jsem se spát u Jessicy. Já vlastně nejdřív nechtěla. Ale potom mě přemluvila a tak jsem u ní doma. Dneska jsem byla ve škole. K tomu mě taky donutila Jess.“ Nemohla jsem se dočkat, až to ze sebe dostanu.

„Vážně? To je fajn. Alespoň nesedíš doma. Zlatíčko, já asi přijedu později. Je tady toho strašně moc. A navíc jsem se seznámila. Nevadí ti to? Vrátila bych se asi o dva týdny později.“ A sakra. To není dobrý. Ona se zamilovala? Moje věčně truchlící matka zapomněla na Charlieho? No, alespoň bude šťastná.

„Dobře. Mami, mám ještě úkoly. Zavoláme si později, ano?“ zeptala jsem se.

„Dobře, drahoušku. Dobrou noc,“ pozdravila mě a položila to.

„Jess, nemáš chuť zajít si do kina?“ Jessica mírně přikývla.

V kině byl celkem blázinec. Dávali nějaký hodně očekávaný film. Ani nevím, jak se jmenoval. Doufala jsem, že po tu dobu, co budu v kině, budu schopna zapomenout na Cullena. Zjišťuju, že je to nemožné. Zapomenout.

Jessica koupila lístky a vedle mě přes celé kino k sálu čísla dva. Sedly jsme si úplně nahoru. Do filmu nám trvalo asi ještě deset minut. Nic jsem neříkala a Jess to nějak neporušovala.

Vypadalo to, že do sálu už nikdo nepřijde. Světla se zhasla, začal film. Ach, úvodní titulky. Nic pro mě. Zavřela jsem oči a čekala, až se něco bude dít. Připadalo mi to jako věčnost. Cítila jsem slabý vánek, který kolem nás s Jess prolétl. Nevěnovala jsem tomu pozornost. Oči jsem otevřela, až když se mojí ruky dotklo něco studeného. Srdce mi poskočilo a já se otočila na osobu, která s úsměvem sledovala plátno před námi. 



3. kapitola - 5. kapitola


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost heart 4. kapitola:

 1
2. lucka2010
20.03.2012 [16:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
19.03.2012 [21:18]

kto to asi je:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!