Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 31. kapitola + Epilóg

Raptor


Láska nikdy neumiera - 31. kapitola + EpilógPosledná kapitola. Prajem príjemné čítanie. Vaša Alexa.

Okolo piatej som si niečo uvedomila. Takže Edward je upír a ja ho milujem. Je mi jedno, či je upír, alebo človek. Ja ho milujem. Láska prekoná všetky prekážky. Idem za ním a poviem mu to. Poviem mu, že ho milujem!

Rýchlo som si pohádzala všetky veci do kufra a zazipsovala ho. Obliekla som si zimnú bundu, na rameno si zavesila tašku a s kufrom som vyšla z izby. Zamkla som sa a utekala som na recepciu. Ten výťah je pomalý, tak som išla schodmi. Na recepcii som zaplatila kreditnou kartou a vrátila im kľúče od izby. Vyšla som z hotela. Striaslo ma. Stmievalo sa, z neba sa sypal husto sneh a fúkal studený a silný vietor. Jasné, veď hlásili, že bude víchrica. Rýchlo som nasadla do auta. Aj tu bola zima. Zapla som kúrenie a o pár minút tu bolo teplo. Vybrala som sa autom domov. Nepozerala som sa na tachometer, ale bolo mi jasné, že idem veľmi rýchlo. Na ceste bola slabá premávka, ale zato zlá viditeľnosť.

Keď zrazu mi do cesty vbehla srnka. Aká milá. Strhla som volant a vypískla. Narazila som do stromu. Trocha to so mnou hodilo, ale nebola som zranená. Vybrala som mobil a chcela niekomu zavolať. Žiadny signál hlásilo. Sakra! Takže tu budem trčať, pokiaľ si ma niekto nevšimne. Oprela som si hlavu o okno. Sedela som a čakala. Čakala som, že niekto zastane. Kvôli tej hlúpej srne tu umrznem.

Náhle sa pri mne otvorili dvere a do auta vnikol ľadový vietor.

„Bella?“ šepol známy hlas. Alice!

„Alice!“ vykríkla som.

Natiahla ku mne ruku a šepla: „Poď!“ Chytila som sa jej ruky a zrazu som bola v inom aute na mieste spolujazdca. A zrazu sedela za volantom Alice. „Kufor aj tašku máš na zadnom sedadle,“ šepla.

„Ďakujem za záchranu,“ šepla som. Iba sa usmiala a vybrala sa domov. Zastali sme pred domom. Rýchlo som vystúpila z auta a utekala k domu. Otvorila som dvere a vstúpila o vyhriateho domu. Bolo tu príjemne teplo. Dole schodmi utekal môj anjelik – Nessie!

„Mamííí!“ vykríkla. A bežala ku mne. Zodvihla som ju do náruče a objala ju.

„Nessie, anjelik môj,“ šepla som jej do vláskov.

„Chýbala si mi, mami,“ šepla.

„Aj ty mne.“ Položila som ju na zem, lebo pre mňa bola ťažká. Vyzerala na štyri roky. Potom odbehla do kuchyne. Vyšla som hore schodmi do našej izby za Edwardom. Nebol tam. Vyzliekla som si bundu a položila ju na posteľ, otočila som sa a pri dverách stál Edward. Podišiel ku mne. Objala som ho a aj on mňa. Chýbala mi jeho vôňa. Nie, on celý mi chýbal. Všetko na ňom mi chýbalo. Odtiahla som sa od neho.

„Edward, minule som ti nestihla povedať, čo som chcela,“ povedala som a usmiala sa.

„Čo si mi chcela povedať?“ opýtal sa nádherným zamatovým hlasom.

„Dve slová. Milujem ťa,“ šepla som. Najprv sa na mňa šokovane pozrel a potom sa spýtal.

„Vážne?“

„Vážne! Láska prekoná všetky prekážky. Milujem ťa!“ povedala som. Na tvári sa mu zjavil ten najkrajší úsmev.

„Milujem ťa,“ šepol. Ten nádherný chlap ma miluje. A je tu tá chvíľa. Chvíľa pre bozk. Natiahla som sa k nemu a on sa zas zohol ku mne. Moje pery boli vzdialené od tých jeho len centimeter. Srdce mi bilo ako o život. Upokoj sa, Bella!

Moje pery sa konečne dotkli tých jeho. Bola som v siedmom nebi. Zrazu sa stálo niečo zvláštne. Hlavou pri prebehol, akoby život. Rôzne scény od narodenia, až po smrť. Bol to môj život! Všetko som si zrazu pamätala! Pamätala som si, ako som ho prvýkrát uvidela, ako ma opustil, ako sme boli opäť spolu. Pamätala som si naše medové týždne, našu svadbu. Pri pôrode som zomrela a ostala som tu ako duch. Neklamal. Prudko som sa odtiahla.

„Edward! Ja si všetko pamätám!“ vypískla som nadšene.

„Čože?“ opýtal sa nechápavo.

„Všetko si pamätám! Ako sme sa prvýkrát stretli, našu svadbu, medové týždne, prvý bozk, ako som zomrela a ostala tu ako duch. Pamätám si to!“ Široko sa usmial. Tiež som sa usmiala. Opäť ma pobozkal.

„Budú nadšení,“ šepol.

„A, Edward...“ začala som.

„Áno?“ Sklopila som pohľad

„Nabúrala som tvojím autom do stromu. Prepáč,“ šepla som sklamane. Určite sa bude hnevať.

„To nevadí. Hlavné je, že sme opäť spolu,“ šepol. „Počkaj tu,“ povedal. Uvidela som rozmazanú čmuhu. Edward bol späť pri mne. Zobral moju ruku a na prstenník mi dal nádherný prsteň. Môj zásnubný prsteň. Jemne som ho pobozkala na pery.

Spolu ruka v ruke sme zišli do obývačky. Stála tam celá rodina. Všetkých som ich zaradom objala.

 

Epilóg

Bella:

S Edwardom sme si spravili takú dovolenku na ostrov Esme. A na svet prišiel môj druhý anjelik Mackenzie. Podobala sa skôr na Edwarda, ako na mňa. Pri pôrode ma Edward stihol premeniť. Všetci si mysleli, že budem neovládateľný novorodený upír, a že zabijem nejakého človeka. Opak bol pravdou. Dokázala som sa ovládať. Na naše - moje a Edwardovo - výročie svadby nám rodina postavila na Aljaške krásnu chalúpku v lese pri nádhernom jazere. Niekedy sme tam bývali aj s dcérkami, niekedy sme tam boli sami a niekedy sme bývali s rodinou.

Mackenzie rýchlo dobehla v raste Renesmee. O päť rokov vyzerali na šestnásť, tak chodili na strednú školu vo Fairbankse. Eleazar zistil, že raz prestane rásť. Alice a Jasper hľadali nejakých poloupírov v Amerike a na dvoch narazili v Kanade. Volali sa Nathaniel a Jeremiah. Boli dvojčatá. Prišli k nám na Aljašku. Našim dievčatám sa zapáčili, no Edwardovi sa to nepáčilo. Stále ich bral za svoje malé princezničky. Musela som ho dlho prehovárať, aby mohli spolu chodiť. Tí bratia sa presťahovali s ich nevlastnou tetou Sarah - upírkou - do Fairbanksu a tiež chodili na tú školu.

Jeden večer sme s Edwardom sami v našej chalúpke pozerali televíziu. Začal v nej nejaký film Súmrak z Twilight ságy. Boli sme šokovaní. Bol to presne náš príbeh a boli tam presne aj naše mená, ale priezviska boli našťastie iné. Skončil sa v altánku, keď som mala zlomenú nohu. Tí herci sa na nás veľmi nepodobali. Na konci išli titulky, kde sa písalo Podľa knižnej série od Jacoba Blacka. S Edwardom sme tomu nemohli uveriť. Na internete sme zistili, že je ženatý. A že napísal Twilight ságu.

Na ďalší deň sme išli do Fairbanksu do obchodu. Vošli sme do kníhkupectva. Našli sme tú Twilight ságu. Tvorili ju štyri knihy Súmrak, Nov, Zatmenie a Úsvit. Kúpili sme si ich a v aute ich prečítali. Písalo sa to z môjho pohľadu. Len Úsvit bol iný. Žili sme v Forkse a vlci vedeli o tom, že som tehotná. Pôrod som prežila a narodila sa mi Renesmee. Jacob sa ku nej pripútal. Fuj! A vraj Jacob vymyslel prezývku Nessie. To ja som ju vymyslela! Jacob Black! Ja ťa zabijem!

No nakoniec som ho nezabila. S Edwardom sme to zatiaľ odložili bokom. Len nech sa to nedozvedia Volturiovci.

A potom sme blažene pokračovali v našom malom dokonalom kúsku večnosti.

 

Koniec


Ďakujem Vám za všetky komentáre, ktoré si vážim. Dúfam, že sa Vám príbeh páčil. :)

Mám v pláne napísať nový príbeh. Kedy, to neviem, ale určite ešte nejaký bude. :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 31. kapitola + Epilóg:

 1
9. :D
03.12.2013 [13:53]

tak to se teda opravdu povedlo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2013 [16:40]

NatalieVolturiJacob napísal TWILIGHT !?!?! Čoooožeeee !?!?!?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon EmoticonNeeee uplne si ma dostala Emoticon Emoticon
užasna poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. lula
23.04.2013 [17:22]

i love twilight im a totally crazy fan i have every picture, book and posters and saying and qoutes i can even remember the word forever?????? i love the fanalie renesmee, jacob, bella and edward fight for the freedom of their newborn child carried and conseved by bella i would like to say i love you r pats and i wish you the best for your futurexxxxx ilove you yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaahhhhhhhh Emoticon

6. terka
27.02.2013 [22:07]

Úžaná povídka. Abych pravdu řekla zasloužila by vydat,protože je úplně fantastická! Emoticon Emoticon

5. isobllian
25.01.2013 [22:09]

Krasna poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.01.2013 [13:54]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
fantastická poviedka... Emoticon
úžasný koniec.... Emoticon

12.01.2013 [18:09]

Tak to mě dost pobavilo, Jacob Balck sepsal ságu Stmívání Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Krásně to dopadlo, k tomu mají druhou holčičku no to je úžasné, miluji HE Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. matus
12.01.2013 [9:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ajda
12.01.2013 [9:46]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!