Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 20. kapitola

Edward Cullen


Láska nikdy neumiera - 20. kapitolaV tejto kapitole sa dozviete, či sa z Belly stane človek. Prajem príjemné čítanie. Alexa

Bella:

„Čo budeme robiť?“ spýtala som sa Edwarda.

„Čo len chceš,“ šepol.

„Môžeme si pozrieť nejaký film...“ navrhla som. Prikývol. Chcela som sa vybrať do obývačky, no zastavil ma.

„Televíziu máme aj v našej izbe,“ šepol.

„Aha. To som nevedela.“ Vošli sme do našej izby. Pomaly som si ľahla na posteľ. Podarilo sa. Jupí! Edward si ľahol z druhej strany. Nad komodou, ktorá bola oproti posteli, bol na stene plazmový televízor. Nebol malý, ale zasa nebol ani veľký. Tak akurát.

Zobral z nočného stolíka ovládač a zapol telku. Hľadal nejaký program, kde ide dajaký film. Prepínal a prepínal... Zastavila som ho na programe, kde práve začínal Shrek.

„Shrek?“ opýtal sa nechápavo.

„Hej. Je to sranda. Je tam oslík, mačka, zlobor a...“ Nedokončila som, pretože už začínal film. Našťastie nechodili reklamy. Najradšej som mala toho kocúra. Počas filmu som sa na Edwarda niekoľkokrát pozrela. Práve vtedy, keď som sa na neho pozerala, tak sa on pozrel na mňa a ja som po chvíli odvrátila pohľad späť na telku. Pomaly sa film končil.

„Ako vždy majú rozprávky šťastný koniec,“ zamrmlala som si. Keby to tak bola aj realita.

„Bella, prepáč mi, že som tu vtedy nebol. Keby som...“ trápil sa.

„Edward,“ prerušila som ho a pozrela sa naňho. V očiach mal strápený pohľad. „Žiadne keby. Je to osud. Už nemysli na minulosť. Ani na budúcnosť. Som tu a milujem ťa. A budem ťa milovať navždy. Na to nikdy nezabudni,“ šepla som a jemne sa naňho usmiala.

„Aj ja ťa milujem. Navždy,“ šepol a usmial sa. Keď sa raz upír zamiluje, miluje naveky. Prisunul sa trocha bližšie ku mne. Zavrela som oči, keď som zrazu opäť zacítila tú jeho vôňu. Len tak som premýšľala a premýšľala... Ani neviem o čom.

„Bella,“ šepol Edward. Rýchlo som otvorila oči. Edward stále ležal pri mne. Nechápavo som sa na neho pozrela. „Už je ráno. No presne šesť hodín,“ dodal. Fuuu... To som ale dlho premýšľala. Ten čas plynie tak rýchlo... Vstala som a vybrala sa za Nesie. Vošla som do jej izbičky. Zlatučko spinkala. Prešla som k jej posteli a čupla som si. Náhle sa otvorili dvere a hneď sa ticho aj zavreli. Edward stál pri mne.

„Utekáš mi,“ šepol.

„Neutekám. Ani neutečiem,“ šepla som a pokrútila hlavou.

„Len aby,“ povedal a zasmial sa. „Bude ešte spať aspoň dve hodiny. Poď,“ šepol a kývol na mňa pri dverách. Išla som za ním. Vošli sme do obývačky.

„Budem pozerať telku,“ povedala som a sadla si na gauč. Hneď pri mne bol ovládač. Už mi chcel Edward zapnúť telku, no zastavila som ho: „Ja sama.“

Sústredila som sa a pokúsila sa stlačiť tlačidlo zapnúť. Podarilo sa! Potom som stlačila tlačidlo, aby som si prepla na iný program. Prepla som na nejaký program, kde práve išiel jeden môj obľúbený seriál. Stratené duše. Išla tá časť, ktorú som videla. Rada si ju pozriem ešte raz. Zapozerala som sa. Začala reklama. Joj!

„Ahoj, mami,“ šepla Nessie, ktorá práve išla dole schodmi. Pozrela som sa na ňu.

„Ahoj, slniečko,“ šepla som a usmiala sa. Prišla ku mne. „Ako si sa vyspinkala?“ opýtala som sa jej.

„Výborne,“ šepla a usmiala sa.

„Si hladná?“ Prikývla. Zrazu sa tu zjavil Edward. Zobral Nessie do kuchyne a dal jej opäť výživu. Nessie ju zjedla. Prišli k nej Alice a Rose. Zobrali ju za ruky a brali hore schodmi.

„Kam idú?“ opýtala som sa.

„Fotiť ju,“ šepol.

„Fotiť?“ povedala som nechápavo.

„Áno. Fotia ju v rôznom oblečení ako modelku. Keby si videla, koľko fotiek jej už urobili...“ povedal a zasmial sa. „Idem sa na to pozerať,“ dodal a zmizol. Pohľad mi padol na hodiny. Bolo štvrť na deväť. Opäť som sa zapozerala na telku, lebo už skončila reklama. Po niekoľkých minútach išla ďalšia časť. V nej Jim zomrel a prevtelil sa do niekoho iného.

Zrazu mi niečo napadlo. Skúsim to, čo Jim. Postavila som sa.

„Bella?“ opýtal sa ma Edward. Pozrela som sa naňho. Stál pri schodoch.

„Prepáč, ale musím to skúsiť,“ šepla som. Zavrela som oči. Chcela som byť v nemocnici vo Fairbankse.

Ocitla som sa v nej. Neviem kde mám nájsť nejaké telo. Išla som po chodbe nemocnice. Niekedy som nakukla do izby. Uvidela som ako nejaká sestrička utekala do nejakej izby. Vbehla som do tej izby tiež. Na posteli ležala nejaká bruneta. Vyzerala tak na dvadsať rokov.

„Chúďa. Prišiel jej čas,“ šepla sestrička. Odpojila ju z prístrojov a odišla. Mám na to už len chvíľu. Jim to urobil hneď, ako ten chlap zomrel. Ľahla som si na posteľ do toho dievčaťa. No skôr by som ju mala nazvať mŕtvolou.

Pohltila ma tma. Ocitla som sa v tuneli. Na jednom konci bolo svetlo a na druhom temnota. Len tak som tam stála a moje nohy sa pohli ku svetlu. Ožiarilo ma silné svetlo, že som musela prižmúriť oči. Zrazu ma to svetlo pohltilo.

 

Edward:

S Bellou sme pozerali Shreka. Veľmi som nevnímal ten film. Často som sa pozeral na ňu. Po filme zavrela oči. Nepohla sa osem hodín. Akoby spala. Radšej som ju prebral. Hneď odišla. Išiel som za ňou. Bola pri Nessie. Kde inde. Potom išla pozerať televízor. Zapla si ho sama. Pozerala nejaké Stratené duše. Keď Nessie vstala, najedla sa a potom ju moje sestry ukradli. Zasa ju chceli fotiť. Radšej som na ňu dával pozor. Asi o pol hodinu som išiel za Bellou. Stál som pri schodoch. Zapozeral som sa do seriálu. Hlavnou postavou bola Melinda. Nejaký Jim zomrel a prevtelil sa do chlapíka, čo práve zomrel.

Bella sa postavila. Dúfam, že to nejde skúsiť. Čo keď ju navždy stratím? To by som už nevydržal.

„Bella?“ šepol som. Pozrela sa na mňa.

„Prepáč, ale musím to skúsiť,“ šepla. Zavrela oči a už jej nebolo. Ten muž sa prebral, ale nič si nepamätal.

„Nie! Carlisle, zober si mobil a poď do nemocnice pešo. Rýchlo!“ zakričal som. Vybehol som z domu a bežal lesom do nemocnice. Kam inam by šla? Vybral som mobil z vrecka nohavíc a zavolal som Carlislovi. Zodvihol to po prvom zvonení.

„Dúfam, že mi veríš, že je Bella tu ako duch,“ šepol som do telefónu.

„Samozrejme. Povedz, čo sa stalo,“ povedal.

„Bella pozerala nejaký seriál a videla tam, ako sa nejaký duch prevtelil do tela chlapa, ktorý práve zomrel. Stal sa človekom, ale nič si nepamätal. Bella to chce skúsiť,“ hovoril som rýchlo.

„Synak, je to osud. Belle v tom nezabrániš,“ ozvalo sa po chvíli.

„Ja viem, ale... Chcem sa o to pokúsiť. A keď ju nepresvedčím, tak ju chcem aspoň poslednýkrát vidieť. Končím,“ povedal som a ukončil hovor.

Vybehol som z lesa. V meste niet živej duše. Pre nich bola vonku veľká zima. Behal som k nemocnici upírskou rýchlosťou a stále sledoval, či tu nie je nejaký človek. V nemocnici som išiel už ľudský krokom. Započúval som sa do myšlienok, či niekto nezomrel. Začul som pípanie prístroja, o poschodie vyššie. Vybral som sa tam. Možno tam bude Bella.

„Chúďa. Prišiel jej čas,“ šepla nejaká sestrička neďaleko. V jej mysli som videl mladú hnedovlasú dievčinu, ktorá mala rakovinu a už sa jej nedalo pomôcť. Len sa čakalo, kedy nastane jej čas. Išiel som tam. Vyšla odtiaľ sestrička. Počkal som, kým sa vzdiali. Nebolo tu veľa ľudí. Pozrel som sa cez dvere do izby. Bola tam Bella. Ľahla si na to dievča. Rýchlo dom vošiel dnu, no už bolo neskoro. Prišiel ku mne Carlisle. Smutne som sa na neho pozrel a potom som sa späť pozrel na tu dievčinu. Carlisle vyšiel von.

Zrazu sa stalo niečo zvláštne. Oslepilo ma slabé svetlo z toho dievčaťa a to dievča sa začalo meniť na... Bellu. Bolo to ako pri premene. Nemohol som uveriť vlastným očiam. Podarilo sa to! Mám Bellu späť! Mal som chuť skákať od radosti. Dokončila sa “premena“. Bella sa nadýchla a otvorila oči. Po izbe sa rozliala známa vôňa. Jej vôňa. Nádherná, sladká... proste neopísateľná. Počul som tlkot jej srdca.

Bella sa posadila a zvesila nohy z postele. Pozrela sa na mňa a stiahla obočie.

„Kto si?“ opýtala sa.


Ďakujem Vám za úžasné komentáre. Dúfam, že sa Vám kapitolka páčila.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 20. kapitola:

 1
2. AngieCullen
24.12.2012 [23:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lele
24.12.2012 [13:01]

Super kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!