Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 12. kapitola

kellan2


Láska nikdy neumiera - 12. kapitolaV tejto kapitole sa dozviete, že Edward nie je taký debil, ako ste si mysleli. Príjemné čítanie. Vaša Alexa.

Z premýšľania ma vytrhlo vŕzganie stoličky. Charlie už dojedol. Postavil sa a umyl misku. Odložil mlieko a cereálie. Keďže bol ešte v pyžame, vybral sa hore schodmi do svojej izby. Ja som ostala v kuchyni. O niekoľko minút som počula otváranie a zatváranie dverí. Išiel do kúpeľne. Asi o desať minút vyšiel z kúpeľne a zišiel dole schodmi. Vybrala som sa za ním. Obliekal si bundu. Otvoril dvere, vyšiel von a zavrel mi ich pre nosom. Prešla som cez ne. Charlie už nastupoval do auta. Určite išiel do práce, pretože bol piatok. Naštartoval a vybral sa do práce.

„Čo budem celý deň robiť?“ opýtala som sa sama seba.

 

Tanya:

Dnes mal prísť Edward. Niečo nám vraj chcel povedať. Všetci sme stáli v obývačke. Zrazu sme začuli auto. Už prichádzal. No začuli sme aj bijúce srdce. Vymenila som si nechápavý pohľad s Irinou. Že by Bella ešte nebola upírom?

Auto zastalo. Otvorili sa dvere a zavreli. Edward vystupoval. Potom sme počuli ďalšie otvorenie a zatvorenie dverí. Všetci sme boli netrpezliví z toho, čo nám chcel povedať. Na tvári sa nám objavil úsmev. Chceli sme ho milo privítať.

Otvorili sa dvere a v nich stál Edward a v náručí mal dieťa. Dieťa? Nie! To nie je možné! Oni stvorili upírie dieťa! Porušili zákon! Hneď nám ten úsmev z tváre zmizol. To dieťa bolo zlatulinké, ale bolo nesmrteľné. Jedine ono sa usmievalo.

„Edward... Ako si mohol?“ opýtala sa Kate.

„Nie je to tak, ako si myslíte,“ povedal Edward.

„Tak ako to je?“ pridala sa Irina.

„Vypočujte ma,“ povedal Edward pokojne.

„Prečo by sme mali?“ opýtala sa Irina.

„Nie je nesmrteľné dieťa. Nepočujete bijúce srdce?“ opýtal sa Edward. Nastalo hrobové ticho. To bijúce srdce bilo tomu dieťaťu. No, dievčatku. Nebolo nesmrteľné. Ale potom musí byť človek. Ale upíri nemôžu mať deti. Že by si ho s Bellou adoptoval? Nie. Všimla som si, že sa strašne podobalo na Bellu. Tak potom Bella spala s niekým iným? Nie, to by neurobila.

„Má pravdu. Nie je nesmrteľná,“ povedala som po minúte ticha, keďže sa nikto neozýval.

„Keď nie je nesmrteľné dieťa, tak čo?“ spýtala sa Kate.

„Všetko vám vysvetlím,“ povedal Edward. Eleazar prikývol. Vošli dnu a Edward za sebou zatvoril dvere. My sme už sedeli už sedeli.

„Sadni si,“ pokynula som ho. Edward si sadol a začal vysvetľovať nám čo sa stalo a čo je to dievčatko zač. Volala sa Renesmee. Hovoril pomaly, aby sme to pochopili.

„A kde je Bella? Prečo si neprišiel aj s ňou?“ opýtala sa Kate a jemne sa usmiala. Edward nám povedal, že Bella pôrod neprežila. Čože? Musí to mať teraz Edward ťažké. Všetci sme zrazu mali smutný výraz.

„Je mi to ľúto,“ povedala Carmen. Ostatní – vrátane mňa – sme mu popriali úprimnú sústrasť. Potom nám Edward povedal o Nessinom dare. Keď dohovoril, začali sme si ju podávať. Bola zlatulinká. Nessie nám ukazovala svojim darom, že dnes bola s tetami Alice a Rosalie a Edwardom nakupovať. Eleazar niekam zmizol. Tiež som sa nenápadne vyparila z domu.

Vybehla som do lesa. Zastavila som sa. Bola som asi päť kilometrov od domu. Chcela som sa uistiť, že Edward nepočuje moje myšlienky. Vytiahla som z vrecka nohavíc mobil. Našťastie som mala signál. Otvorila som kontakty a začala hľadať. Našla som správne číslo a zavolala.

„Ahoj, Tanya,“ ozval sa v telefóne Walter. Zodvihol to po prvom zvonení.

„Ahoj, Walter. Potrebovala by som od teba a Nancy pomoc,“ požiadala som ho.

„Som blízko vás aj s Nancy. Za chvíľu sme tam,“ povedal.

„Ďakujem,“ poďakovala som sa mu a zložila. Asi o tri minúty sa pri mne zjavili Nancy a Walter. Nancy má dar, že vie ovplyvňovať ľudí a upírov, čo robia. Je to také zvláštne. Napríklad stojíte pri niekom - musí byť v blízkosti jedného kilometra Nancy - a ona chce, aby ste mu dali facku, urobíte to aj keby ste nechceli. Proste vie ovplyvňovať čo robíte. A Walter vie ochromiť váš dar. No nie na veky. Iba vtedy, keď je v blízkosti jedného kilometra a musí na vás myslieť. Obaja majú zvláštny dar a tým tvoria dokonalý pár. Spoznala som ich, keď som raz bola na love. A stali sa z nás stali priatelia.

„Potrebujem pomôcť. Prišiel k nám Edward a chcela by som ho zviesť. Len on sa sám nedá. A k tomu číta myšlienky,“ povedala som im svoj plán. Pozreli sa na seba a potom späť na mňa.

„A je slobodný?“ opýtala sa Nancy. No je vdovec, ale ja tomu budem vravieť slobodný.

„Samozrejme,“ odpovedala som jej. Opäť si vymenili pohľady a prikývli. Spolu sme sa rozbehli k domu. Keď sme od neho boli kilometer zastali sme. Boli sme na okraji lesa a mali sme výhľad na terasu. Práve tam stál Edward. Pozrela som sa na Nancy a Waltera a oni sa dívali na Edwarda. Nancy od neho odtrhla pohľad a pozrela sa na mňa.

„On?“ naznačia perami Nancy. Prikývla som. Tiež prikývla a opäť naňho uprela pohľad. Rýchlo som sa rozbehla k domu a vošla doň. Vybrala som sa na terasu za Edwardom. Môj plán musí vyjsť. Vyšla som na terasu a ľudským krokom som k nemu podišla. Oprela som sa o zábradlie. Odtiaľ ich nebolo vidno. Viem, že oni nás videli.

„Je mi to naozaj ľúto. Musíš to mať teraz strašne ťažké,“ povedala som. Bolo mi Belly ľúto, ale tým, že zomrela, mi dala šancu byť s Edwardom.

„Renesmee som najprv nenávidel,“ priznal sa. Nenávidel? Veď je rozkošná. „ No, keď som ju uvidel, videl som v nej malú Bellu. S ňou to zvládam lepšie,“ dodal. Prisunula som sa k nemu bližšie a objala ho. Nechal sa. Stáli sme tam tak niekoľko minút. Natiahla som sa k nemu a pobozkala ho. Bozk mi oplácal. Zatiaľ mi môj plán vychádza. Poddal sa a už sme sa bozkávali.

Zrazu sa odo mňa odtiahol a pozrel sa na dvere terasy. Sakra! Prečo? Najprv mi to vychádza a zrazu nie? To naňho ten Nancyn dar vôbec nemá vplyv?

„Bella,“ šepol. Pozrel sa na mňa a vymámil sa z môjho objatia.

„Prepáč,“ šepla som a sklopila pohľad. Tvárila som sa nevinne. Zrazu sa rozbehol preč. Možno už počuje moje myšlienky. Začala som myslieť na to, čo ma ako prvé napadlo. Že sa pokúsim znova ho zviesť. Počula som, že vybehol z domu a utekal do lesa. Prečo ma to muselo napadnúť? Sakra! To mi nikdy nič nevyjde? Pomaly som sa vybrala do domu. Vošla som a uvidela Nancy a Waltera. Kývli nech idem s nimi von. Vyšli sme z domu a trocha sa od neho vzdialili.

„Prepáč, ale nedokázala som to. Neviem, či je to správne,“ vysvetlila mi to Nancy. No čo už. Nie je to jej vina. To ja som to od nej žiadala. Ale nemohla to vydržať dlhšie?

„Nevadí,“ povedala som jej. „Aj tak vám ďakujem,“ dodala som. Rozlúčili sme sa v dobrom a odišli. Vybrala som sa na lov opačným smerom ako šiel Edward.


Ako by mala vyzerať Nancy.
Ako by mal vyzerať Walter.
Páči sa Vám môj príbeh? 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 12. kapitola:

 1
5. Nataly
24.11.2012 [21:38]

Emoticon Emoticon Ja tento príbeh úplne žeriem Emoticon neviem sa dočkať na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.11.2012 [16:11]

příběh je to moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jen mi nejde do hlavy proč se k sobě Edward s Bellou chovají tak poněkud chladně ikdyž je Bella duch. A proč třeba Edward nepátrá potom jak Belle pomoct vrátit se zpátky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jsem zvědavá na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. LadySadness
11.11.2012 [15:47]

dobre, Edward nieje až taký blb, ale zase si tí dvaja mali overiť, či ich Tanya neklame, ostatne, ak ich videli muselo ich aj počuť a tak mali pochopiť, že je to inak, najmä ak počuli Bellino meno a nie sa tej mrche ospravedlňovať

2. martty555
11.11.2012 [13:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AngieCullen
11.11.2012 [9:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!