Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či závislosť 10. kapitola

47587


Láska či závislosť 10. kapitolaTáto kapitola je o týždňoch, ktoré nasledovali, keď Nessie nechala Jacoba stáť s otvorenými ústami v lese. Ako to dopadlo s rodinou a ako s tým suvísí Leah? A čo Jake?

10. kapitola

 

Iróniu je, ako veľa sa zmenilo v ten jeden deň a ako sa nezmenilo absolútne nič za celé dva týždne. Radšej by som si to rozložila, než zhltla naraz.

Jacob sa od toho rozhovoru neukázala a ja som bola presvedčená, že si teraz užíva svoju slobodu.

Môj plán teda vychádzal, ale to neznamenalo, že sa mi to páčilo. Strašne som pri tom trpela. Bola som rada, že je Jacob šťastný, i keď som bola nešťastná z toho, že nie so mnou.

Najhoršie bolo zistenie, že Jacob si svoju slobodu užíva s Leah. Seth hovoril, že Jake je v La Push s Leah a nikto nevie čo to robia. S Leah! Konečne som chápala, prečo bola taká ochotná zahrať si v Jacobovom divadle. Lebo doňho bola zaľúbená. A bolesť či zármutok, čo som počula v jej hlase, neboli hrané. Ona skutočne trpela, lebo pre Jacoba chcela urobiť všetko, a vtedy ma mala presvedčiť o jeho neexistujúcich citoch. On chcel, aby som ja bola šťastná, kvôli spútaniu, ona robila všetko pre neho – dokonca aj jeho dohadzovačku a teraz, keď už nestojím ani jednému v ceste, môžu byť konečne spolu.

Ale ak bola tá moja bolesť daňou za jeho šťastie, tak som napáchanú škodu splatila.

Okrem toho je oveľa ľahšie presvedčiť Jacoba o mojom šťastí – teda ak by si vôbec spomenul, keď tu vôbec nie je. Ja som sa snažila zaplniť svoj čas bez Jacoba prácou - a to z dvoch dôvodov.

Prvým dôvodom bol otec. Keď som bola dostatočne unesená prácou, z mojich myšlienok na nič neprišiel.

Všetci si, samozrejme, všimli ako som sa zmenila a každý mal svoje teórie, na ktorých bolo najhoršie to, že boli tak blízko pravde. Z mojej prehnanej reakcie, čo sa týkalo pripútania, nemusel mať nikto rýchlosť upírieho mozgu, aby pochopil, čo ma trápilo.

Nechcela som, aby to riešili – veď ani presne nevedeli všetky podrobnosti. Stále sa mi snažili pomôcť – vyriešiť ten problém – ale ja som ho už vyriešila.

Oni skrátka nerozumeli, prečo som potom taká utrápená a bez Jakea. Ale veď nikto nepovedal, že  riešenie toho problému sa mi má páčiť.

Najaktuálnejším riešením je, že sa hrám na slečnu usmiatu, ktorá je so všetkým spokojná a nechce nič meniť. I keď upíri sú upíri...

Druhým dôvodom bol môj emocionálny stav. Spomenula som si na jednu vetu z knižky Studňa múdrosti, ktorú mi dala mama. Bolo to staršie vydanie, ktoré jej patrilo, keď bola ešte človekom. Knihami ma totiž väčšinou zásoboval otec. Stále viac a viac sa zapĺňali moje police najnovšími vydaniami. Mama mi naopak dávala svoje vlastné a predávala mi ich ako najväčšie poklady na svete. Jeden z výrokov znel: Bolesť sa nezastaví pred tým, kto len nehybne sedí na stoličke.

Takže musím stále niečo robiť.

Leštím vínové poháre, umývam zrkadlá, taniere, kúpeľne, telku a knihy odprašujem, umývam podlahu, vysávam, zametám, zhrabávam lístie z dvora, chytám špiny z jazierka v predzáhradke v našej chalúpke... proste čo sa nájde.

Vždy sa do toho tak ponorím, že nie len odvediem dobrú prácu, ale aj zabudnem na svoje vnútorné trápenie.

V noci sa mi snívajú hrozné sny, ktoré sa stále opakujú.

V tom prvom sa mi sníva, že sa Jacobovi niečo stalo a je to také skutočné, že sa vždy zobudím s plačom.

V druhom je strašná tma. Nič iné len tma, ktorá pohltila všetko ostatné a ja v nej blúdim, hľadám, prosím a lomcuje mnou stále väčšia beznádej... Vždy sa zobudím s krikom, úplne spotená, s búšiacim srdcom.

Nikdy mi potom nejde zaspať, takže je úplne jedno, že chodím spávať skoro, keď sa zobudím o jednej, do rána sa cítim ako zbitý pes, klipkajú mi oči – ale zaspať stále nejde. V poslednej dobe som stále viacej smädná, lenže bojím sa ísť na lov do lesa, keď neviem, či náhodou nenatrafím na Jacoba, chodievali sme na lov spolu a teraz by som stretnutie s ním dozaista nevydržala...

Som vyčerpaná, dolámaná, vystresovaná, smädná, vyslabnutá a k tomu moja mentálna bolesť, takže život ako vyšitý.

Na čo mi vôbec bude žiť naveky?

Umieranie má určite tiež svoj význam...

 


 

Viem, v poslednej dobe boli kapitoly veľmi krátke, ale sľubujem že 11. kapitola bude dlhšia. Inak, ak chcete kapitolu skôr, dosť to záleží aj počte komntárov, ktoré mi určujú tempo. Čím som zvedavejšia, aký bude ohlas, tým rýchlejšie uverejním ďalšiu kapitolu. :)


11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či závislosť 10. kapitola:

 1
30.12.2012 [13:19]

dcvstwilightTa nes je vážně tele... :)
Ale povídka se mi líbí... jak tak pročítám komentáře od Bubulienky, nezbývá mi nic jiného, než souhlasit se vším, co ona již napsala... :) Emoticon Emoticon Emoticon

5. JUNEKOVAAAA
16.10.2011 [14:44]

Soninkaaaaa moja najdrahsia prosiiiim pokrackoooo...

4. KAJA
08.10.2011 [13:15]

KEDY BUDE DALSIA KAPITOLKA??
SOSO PLS RYCHLO BO UMrEM NEDOCKAVOSTOU!!!

3. LIAJDKHFHCGD
05.10.2011 [20:30]

Zboznujem vsetko co napises!A nikdy sa to nezmeniiiiiii!!
Emoticon

2. Hejly
02.10.2011 [15:06]

Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2011 [23:01]

BubulienkaNo ty ma prekvapuješ každou kapitolou. Emoticon Ty si proste úžasná. Ja nechápem, ako môžeš napísať niečo tak skvelé. Veľmi sa mi páči tento spád deja, ale tvoje krátke kapitoly ma mučia. Prosím, no ták! Ja som na tejto poviedke závislá a nedá sa bez nej existovať!
Je to môj najobľúbenejší dej, naj postavy, naj prostredie...
Príbeh je od začiatku perfektný. Táto kapitola mala naozaj nabitý a skvelý spád deja. Síce ma prekvapilo, že Ness vie, že je Jacob s Leah a vôbec jej to nevadí, to by už mala hádzať poháre o zem. Emoticon Veľmi sa mi páčilo, ako si opísala činnosti, ktoré Nessie robí. Úplne si z nej vytvorila upratovačku. Emoticon Emoticon Ale robím si srandu. Veľmi ma teší, že je príbeh taký, aký je. Ale ty tam skôr dávaš tie pocity a emćie a dojmy. Nie sú tam žiadne rozhovory a tak, teda, až na ten s Leah, ale je to krásne vyvážené. Emoticon Len tie krátke kapitoly. Emoticon Vieš, no, keď sa ti niečo strašne páči a premýšľaš nad tým stále, tak je ťažké zhltnúť celú kapitolu ako malinu, a potom čakať. Emoticon
Takže. Dej - perfektný, Jacob sa vôbec nedobíja k Ness a to ma baví. Nessie je smutná, ale hrá to dobre, takže sa teším. No a Leah, je vypočítavá. Nechápem, ako sa mohla zaľúbiť práve do Jacoba. Asi by si mali s Ness skočiť do vlasov. Emoticon Ale strašne sa teším na ďalšiu kapitolu. Si jednička a mne sa príbeh páči. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!