Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Království chaosu - 4. kapitola

sw


Království chaosu - 4. kapitola Před očima mi vyvstal jeho dokonalý obličej. Ostré a přitom jemné rysy, zlatavé oči a rty, které už na pohled vypadaly sametově. Tuhle dokonalou symfonii doplňovaly jeho rozcuchané, bronzové vlasy a štíhlá, ale svalnatá postava. S prvním pohledem na něj se má bojovnost vytratila. Okouzlil mě. Ne jako upír, ale jako muž. Měl určitý šarm, charisma, kterému jsem podlehla hned napoprvé, ač jsem vážně nechtěla.

Mé velké poděkování za tento obrázek patří domcamerci. Děkuju ti, zlato!!!

 

Do svých komnat jsem doslova letěl. Jinak se to popsat nedalo. Potřeboval jsem být sám, bez vyčítavých pohledů mých nohsledů, které mě, při průchodu sálem, provázely na každém kroku. Potřeboval jsem si ujasnit myšlenky a hlavně to, co jsem právě zažil. Bylo to šílené. Ještě nikdy se nestalo, aby mě takto ovládla nějaká žena. Aby mě připravila o řeč, o rozum. Aby mě překvapila. Ženy jsem bral jako prostředek k ukojení svých chtíčů a tužeb. Ale tohle bylo naprosto něco jiného. Ovládla nejen mé tělo, ale i můj mozek. Nechápal jsem to a byl jsem z toho značně vyděšený. Nechtěl jsem, aby nade mnou měl někdo takovou moc. A navíc žena. Lidská žena. Má nepřítelkyně.

Nemohl jsem nad ní ani přemýšlet! Hned se mi vybavily její smyslné křivky a její bojovný obličej a pocítil jsem nával vzrušení. Tlumeně jsem zavrčel a v ústech se mi začal hromadit jed.

„Demetri, přiveď mi toho nového mazlíčka,“ řekl jsem polohlasem. Nemusel jsem křičet. Věděl jsem, že stojí na stráži před mou komnatou a slyší každé mé slovo.

Ano, pane, pomyslel si. Nedlouho na to se ozvalo zaklepání.

„Dále!“ pokynul jsem. Otevřely se dveře a dovnitř ostýchavě vešla mladá dívka, u které jsem nedávno rozhodoval o jejím osudu. Musím říct, že pobyt na našem hradu jí jen prospěl. Zlatavé, blond vlasy se jí vlnily kolem úzkého obličeje s jemnými rysy, v modrých očích jí pohrávaly jiskřičky a její ústa se formovala v milý a svůdný úsměv. Přejel jsem pohledem po její postavě a vtom mě naplno ovládl ten chtíč, který jsem cítil už předtím, než přišla. Potřeboval jsem si ho vybít. Upíří rychlostí jsem se přesunul k ní a začal jsem si dravě brát její rty. Jedním tahem jsem jí roztrhl šaty a mohl se tak kochat pohledem na její přenádherné vnady. Otočil jsem ji zády k sobě a surově ji přehl přes pohovku a tvrdě jsem do ní vnikl. Bral jsem si ji rychle, neústupně, a její tělo se pod tím mým svíjelo slastí. Křičela tak, že ji musel slyšet každý na hradě, ale v tu chvíli mi to bylo jedno. Tvrdě jsem přirážel a držel ji při tom za krk. Cítil jsem, jak mi pod rukama pulzuje její krční tepna, a když se mi v tu chvíli před očima vybavil Isabellin obličej, ovládla mě nepříčetnost. Vzpomněl jsem si na pocity, které ve mně vyvolala její krev, a bezmyšlenkovitě jsem jednal. Zohnul jsem se k dívce pode mnou a zabořil své tesáky do žíly na jejím krku. Hltavě jsem pil tu dokonalou tekutinu. Nevábila mě sice tolik, jako krev Isabelly, ale potřeboval jsem utišit ten chtíč, tu touhu. Byl jsem jako smyslů zbavený. Celé tělo se mi třáslo a nedokázal jsem souvisle myslet. Naprosto mě ovládala má upíří podstata a tvrdě jsem si bral to, co jsem chtěl. To, co jsem potřeboval. Musel jsem nějak utišit ten chtíč! Dívka pode mnou sténala, ale její hlas pomalu utichal, až utichl úplně. Její vzpírající se tělo v mé náruči ochablo a já uslyšel, jak její srdce tlouklo naposledy. V tu chvíli jsem se vzpamatoval a rozhlédl jsem se po celé místnosti. Vše bylo od krve, kolem mě byly jen cáry oblečení, pohovka byla celá rozlámaná a ta nádherná dívka mrtvá. Tohle se mi nikdy nestalo. Nikdy jsem neztratil kontrolu, pokud jsem nechtěl. Nikdy jsem nevědomky nikoho nezabil. Teď už jsem to věděl jistě.

Isabella Swanová mě dočista připravila o rozum. A co víc – o moje sebeovládání!

 

Bella:

Jakmile za mnou zaklaply zase ty odporný, malý dveře, a já se tak ocitla tváří v tvář samotě, sesunula jsem se na zem a zůstala jsem zmateně civět na zeď naproti mně. Přehrávala jsem si v hlavě události posledních pár minut a jen jsem kroutila hlavou. Naprosto jsem nechápala, co se to teď vlastně stalo. Jak se mi mohlo vůbec podařit tohle přežít. Myslela jsem, že mě vedou na jistou smrt, byla jsem s tím i smířená. Ale něco se stalo. Něco se stalo s ním.

Přišel pro mě ten velitel, Jasper, se svými nohsledy. Nasadil mi pouta a ti dva mě vzali mezi sebe a vedli mě do sálu. V čele naší delegace šel Jasper. Rozrazil dveře do sálu, který doteď šuměl tlumeným hovorem, ale jakmile jsme vstoupili, všichni utichli a zadívali se na nás. Mírně jsem zčervenala a sklopila pohled na špičky svých bot. Byla jsem nervózní a neodvažovala jsem se pohlédnout králi do tváře. Jasper se zastavil a poklekl a mou pozornost tím upoutal ten, který stál před ním. Zaměřila jsem na něj svůj pohled a úžasem jsem vydechla. Viděla jsem, že i on mě si prohlíží se stejným zaujetím. Čekala jsem, že po mně každou chvíli vystartuje, chytne mě pod krkem, rozdrásá mi hrdlo... Čekala jsem cokoliv, ale tu reakci, která nastala, ne. Z transu nás probralo Jasperovo odkašlání. Oba jsme tam stáli a vzájemně si hleděli do očí, neschopni se pohledy odtrhnout. A vtom jsem to uslyšela.

„Odveďte ji zpět do vězení!“ křikl přes celý sál. Jasper se spěšně postavil, chytl mě za ruce a táhl mě přes celý sál zpátky. Za sebou jsem slyšela jen šum a jeho rozzlobený výkřik, když si sjednával pořádek. Naposledy jsem se otočila a můj pohled tak spočinul na jeho překrásné tváři. Byla jsem ohromena. Ním.

Před očima mi vyvstal jeho dokonalý obličej. Ostré a přitom jemné rysy, zlatavé oči a rty, které už na pohled vypadaly sametově. Tuhle dokonalou symfonii doplňovaly jeho rozcuchané, bronzové vlasy a štíhlá, ale svalnatá postava. S prvním pohledem na něj se má bojovnost vytratila. Okouzlil mě. Ne jako upír, ale jako muž. Měl určitý šarm, charisma, kterému jsem podlehla hned napoprvé, ač jsem vážně nechtěla.

Isabello, vzpamatuj se, je to tvůj úhlavní nepřítel! Jsi tu, abys ho zabila, abys narušila jeho krutovládu, spílala jsem si v duchu. Teď jsem byla hrdinka, když jsem byla zavřená v malé, nehostinné kobce, ve chvíli, kdy jsem ho neměla před očima.

Sama sobě jsem se zasmála. Byla jsem tak pitomá. V tu chvíli, kdy jsem byla v sále, jsem se mohla o něco pokusit. Aby všichni viděli, že jsem se ještě nevzdala. Ale nezmohla jsem se na nic. Hodlala jsem to všechno napravit a pomalu jsem začala spřádat plány na to, jak se zbavit krále. Mým prvním úkolem bude, dostat se z tohohle vězení...


Můj velký dík patří vám všem!!! Strašně moc vám děkuju za hlasy v povídce měsíce, v životě jsem neměla takovou radost, jako když jsem rozklikla výsledky červnové ankety a našla tam Království chaosu jako umístěnou povídku! Vehnalo mi to slzy do očí a já vám strašně moc děkuju. Budu se snažit psát tak, aby se vám i povídka nadále líbila, a abyste měli pořád chuť ji komentovat! Omlouvám se za poněkud kratší délku kapitoly, ale pokud mi to vyjde, chtěla bych přidat další hned zítra.

Takže ještě jednou - moc a moc vám děkuju!



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Království chaosu - 4. kapitola :

 1 2   Další »
20. Ivka77
31.08.2012 [23:37]

Ivka77 Emoticon Emoticon Emoticon Na túto poviedku som narazila náhodou a dokonale ma uchvátila. Emoticon

10.07.2012 [11:36]

Agule99Úžasný, jen tak dál! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [21:53]

Irmicka1naprosto úžasné, i když jsem nehlasovala tak ti to přeju tahle povídka si to zaslouží Emoticon strašně se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. simik
04.07.2012 [12:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.07.2012 [0:06]

Petulka01Jnadherna kapiola.. famozni.. fantasticka.. nedokazu popsat.. jak sjem si tuto povidku oblibila :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. martty555
04.07.2012 [0:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2012 [23:31]

kajka007I když je mi líto, že jsem pro povídku nehlasovala, moc ti úspěch přeji a ani ostatním nedivím , že se jim povídka líbí tak jako mně.
Jinak kapitolka byla zase skvělá, jen mám tentokrát takovou malou výtku - jsou moc krátké. Sotva začnu číst, už jsem na konci. Takže kdybys příště naťukala o pár slovíček víc s dobrým pocitem, že uděláš kajce radost, budu nadšená.
A co se týče chování Edwarda... Nemůžu si pomoct, ale přesně něco takového jsem čekala, i když to tedy bylo dost... hnusné, úplně mi z toho, z něho, naskočila husí kůže. Chudák holka.
No... Jediný, co bych asi měla dodat, je to, že se nesmírně těším na další kapitolku.

13. Lampas
03.07.2012 [23:29]

LampasSex medzi nimi bude určite vášnivý. Ó, prosím, chcem ďalšiu perfektnú kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. 1ajjka1
03.07.2012 [21:52]

krása Emoticon už sa teším na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2012 [19:12]

AnnieJaneV Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!