Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kráľovná - Prológ + 1. kapitola

Jak vznikl Edward


Kráľovná - Prológ + 1. kapitolaZabudnite. Zabudnite na všetko, čo ste doteraz vedeli. Zabudnite na tento svet, predstavte si iný. Zabudnite na všetko, čo viete; o upíroch, duchoch, ľuďoch. Predstavte si svet, ktorý sa síce veľmi podbá stredoveku v tom našom, no predsa je tam plno rozdielov. Či už sú to upíri žijúci v ústraní, mágovia ovplívajúci veľkou mocou, elfovia skrývajúci sa v hlbokých lesoch... a Banshee - upírske nevesty. A tá najkrajšia, najmocnejšia, najchladnejšia... ich ľadová temná kráľovná.
Keď viete niečo, čo by mohlo zmeniť svet a pomôcť tak ostatným, keby ste mohli pomôcť iným, keď už ste nedokázali pomôcť sebe... Nespravili by ste to?
Venované Tebe.

Vaša Charlotte.

Prológ

Raz, dva, tri, štyri, raz, dva, tri, štyri...

Chladne sa usmiala. Jeden, dva, tri, štyri... a tento svet, ako ho poznala, skončí s presnosťou a ladnosťou valčíka. Už viac nebudú trpieť – ani ona, ani jej princezné. Budú slobodné a krásne, budú také, aké vždy túžili byť pred tým, než im to zobrali. A zodpovedať sa budú iba samé sebe. Už nikto, kto by ich znova preklínal, nikto, vďaka komu by trpeli ďalší. Kvôli nim mladé ženy, takmer ešte dievčatá, trpeli kvôli tomu, že oni to tak chceli. No teraz sa to skončí.

Raz, dva, tri...

Kapitola 1. – Búrka

Oblohu preťal blesk.

V Turnmave bola búrka taká, akú som za svojich sedemnásť rokov zrejme ešte nezažila. Lialo ako z krhly, ba viac, po uliciach sa valili potoky vody hlboké takmer po členky. Blesky osvecovali oblohu, hoci vďaka tmavým mrakom bola tma ako v rohu. A pritom bolo iba poobedie.

Oblohu preťal ďalší blesk a ohlušujúco zahrmelo. Zem sa cititeľne otriasla. Dážď do okenných skiel búšil ako zbláznený a kvôli silnému vetru som mala pocit, že nám každú chvíľu odnesie strechu.

Kto by sa, preboha, chcel v takomto počasí vydávať? A predsa som sedela na posteli vo svadobných šatách, ľahostajne, ba priam ľadovo sledujúc peklo okolo seba.

Svadobné šaty boli krásne. Celé biele, nadýchané, ľahké ako motýlie krídla, nádherne vyšívané striebrom, iba kabátik bol plavozlatý. Sukňa bola široká, ale i tak som sa v nich cítila ako v druhej koži. No s radosťou by som sa ich zbavila, pokiaľ by som mohla povedať nie.

Lord Ferevell bol tým najväčším hovädom v okolí. Jeho syn - a zhodou okolností aj môj budúci manžel - Mike to zdedil po ňom.

Znova sa zablyslo a ja som aj napriek čižmám na vysokom opätku cítila ako sa zem pod mojimi nohami zatriasla.

Žila som v relatívnom pokoji so svojimi rodičmi a nevlastnými súrodencami v peknom murovanom dome s oknami zo skla. Nepatrila som k vysokej šľachte, no nebola som ani žiadny chudák. Povedala by som, že patrím k strednej spoločenskej triede. Prečo si teda Mike, ten mladý, drzý a pekný lord vybrať mňa? Prečo ja, keď mal kopu iných obdivovateliek, ktoré by mu s radosťou robili spoločnosť? A ako s tým zväzkom mohol kráľ súhlasiť?

Nebola som nikto. Iba vnučka skrachovaného, schudobneného grófa a dcéra dávno mŕtvej bylinkárky a liečiteľky. Teraz som mala nevlastnú matku i súrodencov a patrila som k nim. A nebola som nikým. Mohla som sa popýšiť jedine hlúpym a výstredným menom Isabella a úplnou priemernosťou.

Osvetlilo ma niekoľko bleskov naraz. To nevyzeralo dobre, no ak to odloží sobáš, je mi to absolútne fuk. Zhlboka som sa nadýchla – tesná šnurovačka mi nedovolila sedieť inak, než rovná ako svieca a keď som sa pokúšala o opak, nemohla som dýchať.

Nasledujúci hrom ma takmer pripravil o uši. Potom som začula praskot... a niekde v diaľke aj krik.

Náraz blesku do domu mnou otriasol tak, že som padla na posteľ a pozerala do stropu.

Posledné, čo som videla, bola horiaca strecha domu padajúca rovno na mňa. A potom už len tma...

 


 

Po dlhej dobe ma pri včerajšej búrke osvietilo a ja som dostala inšpiráciu, z ktorej vzniklo toto. Viem, že prvá kapitola je prekvapivo krátka, no sľubujem, že to sa zmení. :) Snáď má zmysel pokračovať - za každý komentár budem vďačná. Vaša Charlotte.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kráľovná - Prológ + 1. kapitola:

 1
6. Faninka
09.07.2012 [11:00]

Tvoje povídka mě zatím zaujala, i když toho moc zatím není, rozhodně jsem zvědavá a těším na další díl.

5. Barbara
08.07.2012 [21:15]

Zatím toho ještě není moc, k čemu bych se vyjadřovala, nicméně mě tvoje povídka rozhodně zaujala. Netrpělivě čekám na pokračování!

4. BlackStar admin
08.07.2012 [20:25]

BlackStarAhoj,
upravila som ti odkaz na druhú kapitolu. Nabudúce dávaj adresu priamo normálneho článku a nie jeho administrácie.
Ďakujem. Emoticon

3. rhavaniel
08.07.2012 [17:41]

uzasne uzanse...ja som vedela ze si to pisala ty a nemusela si sa zatajovat...pokracuj...chcem vediet co si zasa vcera vymyslala :P
Emoticon

2. martty555
08.07.2012 [16:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.07.2012 [19:01]

BubulienkaAhoj, ako názov si mala uvedený iba "Kráľovná", a tak som ti tam doplnila aj prológ s prvou kapitolou. Pri viacdielnych poviedkach sa musí nachádzať aj označenie kapitol, tak na to nabudúce nezabudni. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!