Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jsem tu! 7. kapitola

Isabella Swam


Jsem tu! 7. kapitolaU téhle kapitoly se někteří zasmějí. Alice si z Edwarda opět vystřelí a vlci tu budou mít menší rozhovor s Edwardem. O čempak?

(Pozn.: Tahle písnička celé kapitole dodává strašidelný nádech - já to tak cítím, když si představuji, jak Edward loví, saje krev... No nemělo by to být strašidelné? Takže pokud chcete zůstat u oddychové kapitoly bez "strašidel", tak písničku nepouštět.)

Alice mě už po několikáté přemlouvala, aby za mnou mohla přijet a pomoct mi se s tím vyrovnat. Já jsem ji už poněkolikáté odmítal s tím, že to musím zvládnout sám. Říkala mi, že mě chápe, ale nevypadalo to tak.

„Alice, tohle je moje věc. Musím si ji vyřídit sám!“

„Poslyš, Edwarde. S milostným životem moc zkušeností nemáš. Nemám pravdu? Tak proč bych ti s tím nemohla pomoct?“

„Co nechápeš na slovech: Je to moje věc?“ zeptal jsem se nechápavě.

„Fajn. Až mě budeš potřebovat, tak mi zavolej – to je to nejmenší, co pro tebe můžu udělat.“

„Neboj, bude to hodně brzo. Zatím ahoj,“ zavěsil jsem.

Přemýšlel jsem, co budu dělat a usoudil, že nejlepší možností je lov. Vyběhl jsem z domu a dal průchod svým instinktům. Nadechl jsem se a už běžel na západ. Byly to srnky. Hodně srnek. Skočil jsem na strom a chvíli se díval na to, jak jsou ze mě vystrašené. Potom jsem na jednu plavně skočil a zlomil jí vaz.

Chtěl jsem si tu krev vychutnat (i když chuť nebyla dokonalá), a tak jsem sál pomalu. Ta srnka to stejně nemohla cítit. Byla mrtvá. Až v ní nebyla ani kapička, tak jsem skočil na další, která nebyla moc daleko. No… Pro člověka by to byla docela dlouhá vzdálenost, ale pro mě? S touhle jsem se už tolik nepáral a sál rychle. Až potom jsem si uvědomil, že jsem jí nezlomil vaz, aby necítila bolest.

Chudinka. Jí i té druhé srnce jsem vykopal společnou jámu, do které jsem je hodil a zase zasypal. Usmál jsem se nad svým dílem, protože nebylo vůbec poznat, že tam někde jsou. Potom jsem běžel domů. Vyběhl jsem do koupelny a tam si napustil horkou vanu. Nijak moc jsem špinavý nebyl, a tak jsem mohl bez obavy, že vodu ušpiním, relaxovat.

Přemýšlel jsem, jaké by to bylo, topit se… Nebo možná uhořet, být probodnut, zastřelen, předávkován prášky, otráven jedem… Je tolik možností, jak zabít člověka, ale jen jedna, jak ho oživit. No… Vlastně ne oživit. Probudit ho do nesmrtelného života není život. Je to zkáza. Porušuje to všechny zákony přírody.

Odkud jsme se vůbec vzali? My, upíři… Z čeho jsme byli stvořeni? Silně pochybuji o tom, že náš předchůdce je hrabě Dracula. Aro je o mnoho let starší, než on. Přestal jsem přemýšlet a oblékl si župan, protože voda byla už studená jako já.

Vypustil jsem vanu a šel se obléct. Ty hrozné kousky mi už lezou na nervy. Počkat! Když se nudím, tak bych je přece mohl vyházet! To je ono a budu mít pokoj. Bylo jen otázkou času, kdy mi zavibruje mobil. Začal jsem se potutelně usmívat a nechal Alice, ať mluví do záznamníku.

„Edwarde Cullene! Jestli se jen opovážíš -“ Otevřel jsem mobil a začal mluvit.

„Poslouchej,“ řekl jsem a začal trhat ty hrozné kalhoty na kusy.

Ona začala křičet a vřískat, jako bych skřípal drápy po nějaké tabuli. Znáte ten zvuk, ne? Až jsem roztrhal všechno oblečení, tak jsem uslyšel vyražení dveří. To mi to zabralo tolik času? Rychle jsem popadl ty cáry hadrů a strčil je do popelnice.

Potom jsem běžel pryč od domu, protože jsem věděl, že Alice bude jako drak. Najednou mě něco srazilo. Alice. Odkdy je rychlejší než já? A... silnější než já? Alice do mě začala bušit.

„Co si to dovoluješ? Trhat oblečení od předních návrhářů?! Je to tak kruté!“

„Vždyť se to nedalo ani nosit!“

Najednou se ale ozvalo vrčení a my s Alice jsme zkoprněli. Jako první jsem se vzpamatoval já. Vyskočil jsem na nohy a přikrčil se do bojovného postoje. Byl to vlkodlak. Jmenoval se Sam, jak jsem později zjistil podle myšlenek.

„Tohle je naše území!“ zavrčel jsem. Alice už byla připravená vrhnout se na něj v nejdohlednější době.

„Nevěděli jsme, že jste se vrátili.“

„To vám nedává právo běhat tu, jak se vám zachce.“

„To sice ne, ale už byl nalezen jeden mrtvý, takže potřebujeme mít přehled. A navíc… Bella potřebuje ochranu, aby ji nedostala ta zrzka.“

Bolestí jsem zkřivil obličej. Proč jsem to nepředpokládal? Mělo mi být jasné, že se pro ni Victoria bude chtít vrátit. Kdyby nebylo jich, tak by už nežila. Přinejlepším by byla jednou z nás. Podíval jsem se do tváře vlka, kterému jsem byl neskonale vděčný a vyslovil to nejméně očekávané slovo – alespoň pro něj.

„Díky, že jste se o ni postarali. Teď už to ale zvládnu sám. A s Victorií si hlavu nedělejte. Už je z ní jen prach.“

„Asi jsme ho uhodili do citlivého místečka, co?“ ušklíbl se Paul v mysli.

„Nech ho,“ bránil mě Sam a váhavě se na mě usmál. Bylo zvláštní, ale ne odpudivé se s ním přátelit.

Také jsem ze sebe vyloudil zacukání koutků úst a věc považoval za vyřízenou. Alice jsem naznačil, ať běží zpátky a sám jsem šel domů. Aspoň že mě nezabila - plus bonus. Hrozné hadry byly pryč! Celou cestu jsem si myslel, jak jsem nad ní vyzrál, ale doma mě čekalo překvapení. Na mobilu jsem měl jeden vzkaz. Otevřel jsem ho a poslouchal.

„Mrkni do skříně,“ ozvalo se.

Nic víc? S neblahou předtuchou jsem šel pomalu ke skříni. Bál jsem se ji otevřít, protože když něco Alice provedete, tak se vám s největší pravděpodobností pomstí. Tento případ nebyl výjimkou. Pomalu jsem otevřel skříň a… Uviděl tu nehroznější věc, co existuje.

„Áááááááááááááá!!!“ vykřikl jsem hrůzou a skříň zase zavřel.

Normální oblečení bylo pryč a místo toho tam bylo… Ani nevím, jak to mám nazvat! Uniforma Elvise? To je ono. Tentokrát, když jsem to vyhazoval, tak už Alice nepřiběhla. Mé oblečení jsem našel úhledně složené na lehátku na terase. Úlevně jsem si oddychl, protože jsem nemusel jet nakupovat. Ta mi ale dala!

Mohlo mě to napadnout. Pokud to není žádná pytlovina, tak to Alice nevyhodí. Na to si šatů až příliš cení. Zbytek dnů ubíhal v poklidném rytmu. V ten den, co měla Bella přijet, jsem seděl jako na trní a čekal, až se setmí a upadne do spánku, protože jedině tak jsem mohl zjistit odpovědi na své otázky.

Jestli se jí po mě stýská, má noční můry, vede se jí skvěle nebo zle – zkrátka a dobře, mohl jsem se dozvědět i pro mě podstatné věci. Podle odpovědí jsem se potom mohl rozhodnout, jestli si s ní promluvím, jestli budeme mít společnou budoucnost… životy.

Její brebentění jsem miloval, stejně jako jsem miloval červenající se tváře, když se probudila a zjistila, co mluvila ze spánku. Bylo však také možné, že se jí nic zdát nebude. To by byla ale jasná odpověď, že jí nic nechybí a já můžu jít…


Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat třem dívčinám. Ta první je moje kamarádka Kiki - až donedávna neměla ráda Stmívání a kdo ji přiměl mít ho ráda? Já a moje povídka… Druhá Margaritka - docela mi dodává sílu psát a poslední BellaSwan1992… Její komentáře mi dodávají sílu asi nejvíc - strašně moc jí za to děkuji a už končím. :P


Kapitola 6. x Kapitola 8.


Shrnutí




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jsem tu! 7. kapitola:

 1 2   Další »
11. Kim
03.09.2011 [17:53]

KimJak řekla Zuzka - on pořád přemýšlí a nic nedělá!! Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2011 [22:49]

zuzka88Tak dostane se k ní konečně?? On pořád jen přemýšlí.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [23:04]

JulieMayprosím prosím moc o odkaz na písničky, které vkládáš do každé této povídky. Tvé povídky se mi moc líbí, jen škoda, že už bude příští díl poslední,ale ty určitě přijdeš s ještě zajímavějším tématem a já si zase budu říkat; jak může někdo tam plynule, srozumitelně a zároveň napínavě psát? Tahle povídka se mi moc pěkně čte. Co zkrátka říct? Snad jen.. ať se ti stále daří Emoticon Emoticon

26.06.2011 [20:51]

BellaSwan1992Páni, tak nejdříve k věnování, teď jsi mě vážně ohromila, protože nevím proč bych si to měla zasloužit, a zrovna od tebe jsem tedy věnování neočekávala. Ale tím víc si ho vážím, děkuji mockrát. S mou podporou, přinejmenším u této povídky můžeš počítat. Jsem moc ráda, že ti mé komentáře dělají radost.

Kapitola byla úžasná, bravurní, skvělá. Musím se přiznat, že tedy dávám přednos pohledu Edwarda, ale oba dva jsou skvostné!!! Bože, Věruu, jak dlouho nás ještě budeš napín.....POČKAT NÉ, NÉ, NÉ, MNĚ TO AŽ TEĎ DOŠLO, BOŽE ONA JE TO SEDMÁ KAPITOLA, ŘÍKALA JSI, ŽE TO BUDE MÍT OSM KAPITOL, ÁCHJO, TAK RADOST JE PRYČ. Emoticon Emoticon Emoticon Co se dá dělat,.,,, Ty, ty mě ale štveš! :( Ale je to tvoje rozhodnutí a do toho ti fanoušek kecat nemůže. Tak já se vrátím k e svému proslovu, vážně hrozně moc se ti kapitola povedla tak padej do administace přidat další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.06.2011 [19:06]

skodovaveraLacustris: no a já si myslela že se takový konec nikomu nebude líbit :P jo... prozrazuju cenný info ale i tak XP já si nemůžu pomoct... Emoticon takže alespoň jeden člověk něco ocení

26.06.2011 [18:59]

Já už se těším na setkání a možná by byla i příjemná změna, kdyby se Bella k Edwardovi vrhla a pochopila, proč jí opustil, protože v ostatních povídkách je tomu přesně naopak :)

26.06.2011 [17:26]

leacullenfunfakt pekná kapitola, teším sa, čo bude dalej... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lexis
26.06.2011 [17:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. van
26.06.2011 [16:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
26.06.2011 [16:24]

Je to opět moc hezké. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!