Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen se nadechnout - 24. kapitola

Stephenie Meyer apple


Jen se nadechnout - 24. kapitola„Máš pravdu. Nechtěl jsem tehdy a nechci ani teď. Ne když jsi nebyla upřímná. Je konec,“ řekl tvrdě, popadl tašku a rychlou chůzí vycházel schody do patra.“

„Ahoj.“ Edward ležel nahý vedle mne na posteli, natočený ke mně,  jednou rukou si podpíral hlavu a své bělostné zuby na mě cenil v americkém úsměvu. Radši jsem nechtěla vědět, jak vypadám  já, když on i po takové noci a hlavně ráno vypadá stále k sežrání. Jedna věc tady ale vůbec neseděla. Oči. Jindy zlatavé duhovky jsem teď nemohla rozeznat od zornic. A určitě to nebylo touhou nebo něčím podobným. Předtím, když jsem si stěžovala, že na mne nemá čas, tak teď ho se mnou trávil až příliš. A nechtěl se ode mě hnout. Ani na lov. Ale tohle už bylo příliš. Nedokázala jsem si ani představit, jak kvůli mně musel trpět.

„Ahoj,“ usmála jsem se a bezmyšlenkově se natáhla pro polibek. Ovšem když se Edwardovi mezi obočím objevila vráska, zapadla jsem zpátky do polštáře.

„A dost. Tohle je opravdu moc. Nechci ani vědět, jak moc ses musel dnes v noci přemáhat,“ zavrčela jsem.

„O čem to mluvíš? Vždyť já…“

„Ty nic Edwarde. Vidím, jak moc tě bolí i samotný polibek. A už toho mám dost. Takhle to opravdu nechci. Musíš na lov.“ Ještě než stačil jakkoliv odporovat, chňapla jsem z nočního stolku mobil a zavolala Emmettovi, na kterého jsem se v tomhle, asi jediném, ohledu mohla plně spolehnout. Byl nadšený a slíbil, že Edwarda vezme na medvídky, teda i když se o ně velice nerad dělí, pro mě to prý udělá. A tak jsem byla opět celý víkend bez Edwarda.

***

Byla neděle večer a zrovna jsem se celá udýchaná a upocená vracela z večerního běhu. Celkem jsem vyšla ze cviku, protože jsem oběhla sotva jedem blok a málem jsem to neudýchala, a tak jsem to zabalila. Už jsem mířila po chodníčku k hlavním dveřím, když jsem uslyšela známý zvuk motoru. Pro sebe jsem se usmála a nabrala zpátečku. Edward ještě ani pomalu nevystoupil z auta a já už jsem se po něm lísala.

„Stýskalo se mi. Poslouchali méďové?“ zazubila jsem se a vtiskla mu mlaskavý polibek.

„Mhhm,“ zamručel jen, rozešel se k domu a mě tam jen tak nechal stát. Co to ti medvědi žrali?

Když už jsme byli uvnitř, Edward odhodil na zem sportovní tašku, které jsem si předtím nevšimla, posadil se na opěradlo křesla a rukama si zajel do vlasů.

„Děje se něco?“ Opřela jsem se o rám dveří.

„Jestli se něco děje, Bello? Vážně? Opravdu se mě ptáš, jestli se něco děje?“ Jeho tón byl ironický, skoro se mi vysmíval. Takhle jsem ho ještě nezažila.

„Ano, Edwarde, ptám.“ Já se jen tak nenechám.

„A nechceš mi něco říct?“ Zdvihl hlavu a upřeně se na mě zadíval.

„Co bys chtěl slyšet?“

„Jak dlouho, Bello?“ šeptal a nespouštěl ze mě oči. Vůbec jsem nechápala, o čem to proboha mluví.

„Jak dlouho co?“ zvýšila jsem hlas.

„Jak dlouho už jsi nemocná?“

Zalapala jsem po dechu. Tak na tohle jsem neměla ani za mák co říct. Jediné, na co jsem se zmohla, byla nejdřív jen otevřená ústa a vyvalené oči a nevydala jsem ze sebe ani hlásku, a pak, když mé šokem ztuhlé tělo povolilo, svezla jsem se do dřepu a prsty jsem si zajela do vlasů, o které zřejmě přijdu poté, co si je vyškubu.

„Jak?“ kuňkla jsem.

„Alice. Skončili jsme dřív, a tak jsme se stavili ještě doma a ona to zrovna rozebírala s Rose. Kdo všechno o tom ještě ví? Jsem poslední? Proč jsi mi to sakra neřekla? Myslel jsem, že si můžeme říkat všechno, že to nějak vyřešíme,“ křičel. Křičel a ještě víc zbledl a mně po tváři stékaly zrádné slzy.

„Chtěla jsem ti to říct, věř mi.“

„Věřit ti? Po tomhle? Když jsi chtěla, proč jsi to neudělala? Tak proč?“ Přecházel po pokoji sem a tam a křičel. Svedla jsem se na zadek, usedavě plakala a snažila se přinutit ústa vydat nějaké jiné zvuky než vzlyky.

„Nechtěla jsem, aby ses na základě toho rozhodl, že mne proměníš. Nejdřív jsi řekl, že to neuděláš, že mě nechceš proměnit. Doufala jsem, že si to rozmyslíš. Sám. A ne kvůli tomu, že musíš.“

„Máš pravdu. Nechtěl jsem tehdy a nechci ani teď. Ne když jsi nebyla upřímná. Je konec,“ řekl tvrdě, popadl tašku a rychlou chůzí vycházel schody do patra.

„Co to děláš?“ Postavila jsem se pod schody.

„Jdu si pro své věci.“

„Ale to…“ Vyběhla jsem těch pár schodů a chytila ho za rameno. Prudce se otočil. Ale nebylo to on. Nebyl to Edward, tohle byl upír. Pokožku měl křídově bílou, tvrdé rysy, rty červenější, pod očima tmavé kruhy. A ty oči. Úlekem jsem odskočila, a tím jsem ztratila pevnou půdu pod nohama a padala dozadu. S křečovitě zavřenýma očima, abych na něj už nepohlédla, jsem se připravovala na náraz.


Tak, dneska asi o půlku kratší než obvykle, ale přidávám ji už teď, protože než bych napsala něco dalšího, mohlo by to trvat věčnost. Poslední dobou jsem nějak mimo. Pokusím se něco napsat, ale nic neslibuju. Útřžky mám v hlavě, ale jak je spojit? Toť otázka.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen se nadechnout - 24. kapitola:

 1 2 3   Další »
13.05.2014 [9:06]

LiviaCullenNeviem čo na to povedať.. možno mu to mala povedať skorej ale chápem ju .. ani mne by sa do niečoho takého nechcelo (komu áno?) vážne pochybujem, že ak by som bola na jej mieste spravila by som niečo inak .. je to predsa len jej život a myslím že on nemá pravo ju odsudzovať za to že mu to nepovedala .. ako rozumiem aj jemu.. on jej svoje tajomstvo povedal a veril jej ale myslím že to jej bolo predsa len o niečo viac dôležitejšie ..

Ale čo by sa bolo stalo keby že mu to povie skôr?? Začal by rozhodovať o tom čo bude ďalej, ako sa bude liečiť, či podstúpi premenu a ako poznám Eda určite by moc veľký dôraz na jej názor nebral.. a toto by myslím bolo ešte horšie než to že mu to nepovedala ... ja osobne nenávidím keď sa niekto stára druhému do jeho života, do jeho rozhodovaní do toho či umrie na svoju chorobu alebo sa bude liečiť .. ide mi to úplne proti srsti a nenávidím takéto správanie ..

dobre to bude zase mega dlhý komentár ale nemohla som sa k tomu nevyjadriť, asi by ma porazilo ... dúfam že neplánuješ niečo podobné ako som napísala vyššie, že by sa nám Edík staral do Belkiného život a rozhodoval za ňu ... to by asi boli ešte tri krát také dlhe komentáre a ešte by som ťa otravovala aj cez mail .. tak ak chceš pokoj na písanie ver mi a nedávaj tam ni také ... ja viem byť veľmi otravná ak k tomu mám dôvod a ver mi že niečo také nechceš zažiť ..

ešte taká drobnosť .. viem že nemáš moc času a to ti veru že rozumiem ale nešlo by to aby tie kapitolky boli o trošku dlhšie?? keď už vychádzajú raz za uhorský rok tak by mohli byť aspoň trošku dlhšie čo povieš ??

21. sisi
12.05.2014 [16:41]

Skvělý obrat tohle by mě rozhodně nenapadlo.Jestli rychle nenapíšeš další kapitolu tak asi zešílím.Možná by teď mohla mít záchvat vyrazit si dech nebo tak něco...
Já tě prostě miluju máš úžasné povídky.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. Trance
10.05.2014 [20:23]

Edwardovi sa naozaj nečudujem... Emoticon Emoticon Neviem sa dosť dobre vžiť do jeho kože, ale myslím, že by som reagovala podobne. Veď Páááne Bóóóže! Tak dlho mu to tajila, až som posledných pár kapitol len skandovala, aby to konečne vyklopila. No, má čo si zaslúži. Emoticon A som si istá, že ju chytí - je to Edward, nie? Nie?! Emoticon Hm. Tak snáď... Emoticon

19. Tashíík
10.05.2014 [11:37]

Honem s další částí!!

18. Kubajz
09.05.2014 [11:38]

Honem další já to nevydržím Emoticon Emoticon

09.05.2014 [10:41]

JaneSwanVolturiSkvělá kapitola, nemůžu se dočkat další. Emoticon Emoticon Snad bude brzy. Emoticon Emoticon Emoticon

16. Anna
08.05.2014 [21:45]

Skvělééééééé.Další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.
Smazat | Upravit | 08.05.2014 [19:10]

Všechny kapitoly jsem přečetla za dvě hodiny... O je to opravdu krásná povídka! Těším se na další!

14. Kala
08.05.2014 [18:34]

KalaE.C.M.
Já bych zas tak Belu nesoudila. Nechtěl s ní být. Nechtěl s ní být věčně. Bylo pro něho těžké říci jí, že je upír... že je pro ni nebezpečný, ale pro ni je to těžší.
Nevyčítala bych jí neupřímnost. "Lásko, jsem nemocná a za chvíli umřu..." Nemusela, by umřít, kdyby on stál o to být s ní věčně. Nenabídl jí svou lásku po zbytek věčnosti. Bela si je vědoma toho, že ji nechce na vždy. Chtěla jeho lásku ne soucit, k vůli nemoci. Mohla by o proměnu poprosit někoho z Cullenů, ale proč by to dělala?
Chtěla přeci jen být s ním, ale on o to nestojí. Třeba chtěla i umřít sama. Třeba doufala, že ji Edward miluje a že jí tu proměnu třeba ještě nabídne. Nenabídl.
Měl se o její nemoci dovědět od ní, ale nevyčítala bych jí to. Taky mohl pochopit, jak těžké to musí být pro ni...

Jak, byl v právu? Přeci počítal s tím, že mu jednou umře. Jen to přišlo trochu dřív... Proč by se měl cítit tak ublíženě?

13. misacek
08.05.2014 [15:12]

Wow, doslova si mi vyrazila dech! To je teda spád Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!