Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen se nadechnout - 23. kapitola

Stephenie Meyer


Jen se nadechnout - 23. kapitola

Edwarda už jsem neviděla tři dny v kuse a ani se mi neozval. Najednou do okna zasvítila světla a na příjezdové cestě se ozval zvuk motoru, který rázem utichl a do vteřiny klaply hlavní dveře.
„Bello,“ začal tiše a vzal mé ruce do svých. „Omlouvám se. Opravdu.“ Chtěla jsem. Chtěla jsem mu všechno odkývat a padnout mu kolem krku. Ale snažila jsem se být silná.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Ještě ten den se Edward usnesl, tedy po několikahodinovém přemlouvání a úplatcích, že můj zdravotní stav je natolik dobrý, že mi – velice nerad – povolil zase chodit do práce. Myslím, že to bylo jen kvůli tomu, aby mě mohl neustále kontrolovat, což se mu díky nové zakázce moc nedařilo.

Byl to opruz. Kdyby nebylo Alice, tak bych se tam unudila k smrti a ještě k tomu bych byla i celý zbytek dne doma sama. Edward mi totiž nedával skoro žádnou práci, ale on pořád někde lítal, měl miliony schůzek a na mě neměl skoro vůbec čas, a tak pověřil Alice, nebo se spíš pověřila ona sama, aby mě zabavila. Jednoho dne, mi na mysl vyvstanula otázka, co vlastně Alice dělá. S tím, že celé dny trávila se mnou a pak mě tahala po obchodech, kde utrácela hromady peněz bez mrknutí oka, by přece musela být brzo na mizině. Jenže brzo mi vysvětlila, že když máte v rodině někoho, kdo čte myšlenky a někoho, kdo vidí budoucnost a s tím vším můžete sledovat pohyby na burze, různé akcie a dokonce i loterii, pomalu nemusíte hnout ani prstem. Dokonce, i kdyby neměli tuhle firmu, byli by zřejmě multimilionáři, ne-li víc. Tohle pro ně bylo jen rozptýlení. Jak jsem zjistila, tak jediný, kdo má z jejich rodiny ještě stálou práci, byl Carlisle, který byl lékař. Páni. A ostatní si užívali života, někdy chodili na školy, někdy si našli práci, ale téměř vše pro ně už byl stereotyp. No jo, to je ta sladká nesmrtelnost.

 

Edwarda už jsem neviděla tři dny v kuse a ani se mi neozval. Věděla jsem, že toho má moc, ale mohl poslat alespoň blbou textovku. Tak strašně se mi stýskalo.

A tak jsem zase seděla v obýváku s Esme a Alice. Měla přijít i Rose, ale Emmett ji prý vytáhl na romantický lov. Zezačátku jsme jen tak tlachaly a pak se řeč opět stočila k mé nemoci. Tentokrát chtěly vědět všechny podrobnosti. Neměla jsem důvod mlčet, už ne. A tak jsem na všechno odpovídala. Dokonce mi obě nabídly, že až budu potřebovat do nemocnice, pomůžou mi s krytím. Přesto obě byly toho názoru, že bych to Edwardovi měla říct a taky byly skálopevně přesvědčené, že by to určitě pochopil.

Najednou do okna zasvítila světla a na příjezdové cestě se ozval zvuk motoru, který rázem utichl a do vteřiny klaply hlavní dveře.

„Co tady všechny děláte?“ Edward zůstal zírat ve dveřích a podezřívavě si nás prohlížel. Pěkné, a teď jakože co? Do pěti sekund si přečte jejich myšlenky a bude všechno vědět? Úžasné, přesně takhle jsem si to představovala. Myšlenky byly plné ironie, ale pravdou bylo, že jsem měla na krajíčku. Takhle se to nemělo stát. Ne teď.

„Povídáme si?“ Ujala se slova Alice a nervózně se po mě ohlédla, ale záhy věnovala Edwardovy jeden z jejich zubatých úsměvů. Nenápadné.

„Vážně? A proto Esme odvolala schůzku s Miltonem?“ Pozvedl obočí a se zkříženými rukama se bokem opřel o zeď.

„Víš, jak toho chlapa nesnáším. A když Alice volala, že jede za Bellou, tak jsem neodolala. Ale poslala jsem tam Jesse.“ Esme mluvila plynule, jako by všechno tohle byla pravda, vsadím se, že by přesvědčila i detektor lži. Umět takhle lhát, tak si pískám.

„No, tak, vidíš? Nic se neděje, pane detektive. My teď půjdeme a… dopřejeme vám soukromí.“ Alice tahala Esme za sebou a když procházely kolem Edwarda, upřeně se na ně díval.

„Ahoj Bello!“ A už jich nebylo.

Já jsem vstala, přešla jsem k Edwardovi a líně se na něj zavěsila rukama okolo krku. Ale on se ani nehnul, jediné, na co se zmohl, byl upřený pohled na mě a povytáhnuté obočí.

„No tak, chyběl jsi mi,“ líbla jsem ho na nos. Byl jako kamenná socha. Své prsty jsem mu vpletla do vlasů a znovu mu vlepila polibek. Ani se nepohnul a to mě zranilo. Nechápala jsem, proč je takový. V jeho tváři nebylo nic. Tvářil se jako pokerový hráč. Své ruce jsem stáhla dolů a svěsila ramena. Ještě jednou jsem se na něj podívala s nadějí v očích, ale nic. Žádná změna. Myslela jsem, že dnes už bylo pláče dost, ale asi to nebyla tak úplně pravdě. Zase jsem cítila, jak mě pálí oči a aby to Edward neviděl, rychle jsem ho obešla a zamířila do ložnice. Za tu chvíli se spustil můj tichý pláč, který jsem se ještě snažila ztišit, protože Edward slyší úplně všechno.

Vletěla jsem tam jako hurikán a zakopla o kusy dřeva, které kdysy bývali šuplík, opřené o komodu. Zaklela jsem a začala je zase sbírat.

Edwardovi jsem tehdy řekla, že Alice hledala nějaké mé oblečení a prostě to přehnala se silou. Kupodivu, díky tomu, že věděl, jak Alice umí být, co se týče oblečení velice náruživá, mi věřil.

Ozvalo se zaklepání.

Moje první reakce byla, že jsem udělala dva kroky ke dveřím, abych otevřela, ale zastavila jsem se v rukou těsně nad klikou. Trápí mě on, potrápím já jeho. Navíc nechci, aby mě viděl celou rudou, uslzenou.

„Nechci tě vidět!“ prohlásila jsem a snažila se, aby můj hlas zněl vyrovnaně, bohužel, mě zradil a zlomil se. Otočila jsem se k posteli a ve chvíli, kdy jsem se na ni lehala, se objevil vedle mě. Sakra. Okno.

„Mohla tě vidět ta bába,“ pronesla jsem první, co mě napadlo. Samozřejmě jsem nezapomněla sklopit hlavu a nechat si vlasy spadnout do tváře, aby neviděl mé uslzené oči.

„To je mi jedno,“ řekl sklíčeně šeptem. Zůstala jsem ležet na posteli s nohama přehozenými přes okraj a rukama složenýma v klíně. Čekala jsem, že na mě každou chvíli vybalí to, že si všechno přečetl v myšlenkách Esme a Alice a prostě že bude křičet. Nebo něco takového. Jenže mlčel. Najednou hlasitě vydechl a ve vteřině klečel u mých nohou. Překvapeně jsem vzhlédla.

„Bello,“ začal tiše a vzal mé ruce do svých. „Omlouvám se. Opravdu.“

Chtěla jsem. Chtěla jsem mu všechno odkývat a padnout mu kolem krku. Ale snažila jsem se být silná. Nebudu vždycky taková, že mu všechno odpustím, jen na mě udělá ten svůj kukuč. Jenže ty zlaté oči… Bello!

„Bell, nezlob se, mám toho moc. Vím, že se ti teď nevěnuju, že tě musím nechávat samotnou, ale už se to změní, slibuju. A dneska… obě měly takové divné myšlenky…“

„Jak – divné?“ vyhrkla jsem.

„Bello, děje se snad něco? Něco o čem bych měl vědět?“ přimhouřil oči. Buď ze mě dělá blbce, nebo opravdu nic neví. Trochu se mi ulevilo.

„Ne já jen… chyběl jsi mi,“ vydechla jsem a zhroutila se mu do náruče a bez rozmyslu jsem se naléhavě vrhla ne jeho rty. Edward neodporoval a za chvíli nás oba vytáhl na postel. Když se ode mě odtáhnul, aby si mohl svléct triko, zůstala jsem na něj zírat. Přejela jsem celé jeho tělo očima a zůstala jsem civět na jeho obličej. Jak sakra mu sakra můžu lhát? Jak? On ke mě byl vždy upřímný, dokonce mi řekl, kdo doopravdy je, i když se bál. A já? Jsem obyčejný zbabělec, který lidem kolem sebe neustále lže a ubližuje jim tím. Jsi sobec Bello!

„Co je?“ zarazil se, když si všiml, jak si ho prohlížím. Na vteřinu jsem zavřela oči a zatřepala hlavou.

„Pojď sem.“ A přitáhla jsem si ho za vlasy k sobě.


Tak a je to tady. 

Popravdě jsem přemýšlela, že kapču přidám až na konci týdne, ale jsem prostě měkká no. Stejně je celkem o ničem.

Jinak určitě jsete si všimli, že jsem kapču nepřidala hned týden po té předchozí a taky, že je o něco kratší, než na co jste zvyklí. Inu, rozhýčkali jste si mne a já jsem čekala víc, než 10 komentářů. To mě celkem zklamalo. I když chápu, že když se kapča sekla na měsíc u schvalování, tak se počet snížil. Sejde z očí, sejde z mysli. 

Taky to všechno zapříčinilo to, že se všichni učitele zcvokli a já jsem dva týdny pořádně neviděla oblohu a byla jsem na pokraji všech svých sil. Ovšem, teď mám prázdniny, a tak se pokusím dát něco dohromady.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen se nadechnout - 23. kapitola:

 1 2   Další »
20. Dommy1
07.05.2014 [23:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. shaina
03.05.2014 [0:34]

je to prostě super, moc pěkně píšeš a dokážeš upoutat i takovou kapitolou,ve které se děj moc neposune.
Těším se na další a jestli to jde, vynech administrátory, tímhle tempem tento web brzo pohřbí

18.04.2014 [21:27]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. kubajz
15.04.2014 [22:12]

Povídka SUPER,jen mi hodně vadí co se tady děje. Spousta dobrých autorů se tady na to vybodlo právě z důvodu pomalého schvalování což se ani nedivím.Sakra dělejte s tím něco!! Kam jim to mám napsat,nevíte někdo??

16. sisi
15.04.2014 [13:30]

doufám že další kapitola bude rychleji než tahle už jsem z toho šílela koukala jsem se každý den někdy i několikrát denně jestli už je nová kapitola miluju všechno co píšeš a strašně se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.04.2014 [20:38]

hustýýý konečně nová kapitola paráááda
Emoticon Emoticon Emoticon

14. Hodlajijííí!
14.04.2014 [20:12]

Čítam všetko, len nekomentujem. Tak sa do toho historicky púšťam práve teraz. Emoticon Fúúú, to som zvedavá, ako mi to pôjde. :D
Bellu totálne, ale totálne chápem. Ona si vyčíta, že mu klame, ale má na to ospravedlniteľné dôvody.
A hlavne preto sa mi táto poviedka tak skvele číta. (Alebo by sa čítala... ono s tou dĺžkou publikácie ani nemám čo čítať Emoticon!!!)
Byť na jej mieste, konám rovnako. Emoticon Som zvedavá ako bude Edward pri tom finálnom rozuzlení reagovať, ale viem, že nie len to ma núti prežívať to úmorné čakanie. Viac ako polovica tvojich čitateliek určite len čaká na ten moment, nuž mňa to baví aj teraz a zamilovala som si ten tvoj jednoduchý štýl písania. Nerozpisuješ to neviem ako extrakomplikovane, ale predsa obsiahneš všetky ich pocity. A samozrejme Edík - ten je v úlohe šéfa taký rozkošný
Emoticon ! Myslím, že to je všetko, čo by som Ti chcela povedať a prajem veľa nervov pri ďalšom písaní! Emoticon Emoticon A áno, debilnejší nick ma naozaj nenapadol... :D

13. Kala
14.04.2014 [19:34]

KalaNa tuhle kapitolu jsem se těšila Emoticon Možná i chápu, proč mu to neřekla. Nechtěl jí proměnit a ona ho nechce do ničeho nutit. On už přeci zvolil její lidský život, místo její nesmrtelnosti...
Kdyby mu řekla, jak málo času jí zbývá, on by se musel znovu rozhodnut. Bela si prostě chce svého života užít. Třeba se i bojí. Nechce slyšet, že by ji Edward nechtěl proměnit, i když by věděl...

12. E.C.M.
14.04.2014 [19:12]

A tak jako, co to s těma adminama je??! Já chápu, že toho taky mají moc, ale abychom čekaly na povídky měsíc po přidání autorky sem na web, tak to ať se na mě nezlobí, ale to je trošku dlouhá doba. Navíc to opravovat nemusí, protože stejnak i tak v článcích nalézám chyby a překlepy. A kdyby udělali přidávání na web automatické, že si kapitolu může vložit samotný autor a nemuselo to procházet ještě třetí osobou, tak by povídky přibývaly rychleji a bylo by jich více. Nebo pokud to tedy chtějí takhle dělat, tak ať svoje řady rozšíří, je mnoho lidí, co by rádo dělala betu. Tolik ke stížnosti. Ráda bych to nepsala někam, kde si to přečtou ti, co tohle mají na svědomí, protože chudáci čtenáři mají apsťáky a z velkých prodlev a některým autorům to také vadí, protože se třeba snaží přidávat rychle, ale díky adminům je měsíční prodleva, což je určitě také nepotěší. Jinak kapitolka byla hezká, krátká, ale hezká. Emoticon Jenom, chudák Edward ten si musí myslet bůhví co, a není to zrovna k němu moc hezké, když on jí svoje tajemství řekl, měla by to říci i ona. Je to nefér jednání vůči němu. No, snad Bella dostane brzy rozum a poví mu to sama.Emoticon

11. Teyla
14.04.2014 [17:07]

Rozhýčkali, rozhýčkali... nuž, my nemôžeme za hlúposť niektorých ľudí... Emoticon Kapitolka sa mi véééľmi páčila, i keď sa tam vlastne nič neudialo.
Inak som verný fanúšik, ktorý s napätím nervov čaká na pokračovanie a začína študovať strelné zbrane! Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!