Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jen jedno objetí - 31. kapitola


Jen jedno objetí - 31. kapitola Pohladila mě po vlasech a donutila mě si lehnout. „Sama víš, že to není pravda. Eeathena miluješ, vždyť je to tvůj manžel, ale Edwarda taky. A tady je ten důvod, proč se v jeho objetí cítíš dobře,“ zaútočila na mě nepřímo.
Hezké počtení. :)

Jen jedno objetí – 31. kapitola

Samota je horší než smrt, neboť samota smrt činí bolestivější

„Vstoupili jste do hlasové schránky, opakujte prosím volání později, anebo zanechte vzkaz,“ ozývalo se z telefonu a já myslel, že vyletím z kůže. Seděl jsem na tlusté větvi, nohy mi visely ze stromu dolů a díval se na rozsvícený New York, jak se svými křídly a sochou svobody pyšní. Nenáviděl jsem tento svět a nenáviděl jsem sebe, ale věděl jsem, že chyba je hlavně ve mně.

Slíbil jsem Belle, že tam budu, abych ji podržel v den zkoušky, a já tam nebyl! Zradil jsem ji a počítal jsem i s tím, že mi už neuvěří. Nemluvě o tom, že mi bylo líto výstupu, který jsem předvedl před Alice a Rosalie. Ty dvě bych nikdy urazit nechtěl a dlužím jim velkou omluvu. Alice měla narozeniny a já se chystal domů, abych jí alespoň popřál a zároveň se omluvil, ale potřeboval jsem se dovolat Belle.

„Ksakru, zvedni to!“ zavrčel jsem a znovu vytočil její číslo. Opakovala se tatáž situace bez úspěchu. Udeřil jsem pěstí do kmene stromů a pozoroval, jak se kůra nepřirozeně zkroutila. Během toho týdne jsem přemýšlel nad Belliným manželstvím a Jasperových obchodem. Nelíbil se mi fakt, že by chtěl Hunt prodat výnosné zboží, které jej tolika dostaly do popředí a je špičkou v celé Evropě. Byl v tom háček, a dokud neseženu nějaké důkazy, které by jej osvědčily, tak nemám šanci přesvědčit ani Jaspera.

Tady něco smrdí a bylo by sakra dobrý, kdybych odhalil co. Rozhodně jsem nestál o to, abych se pak díval, jak jméno naší rodiny veze ke dnu. Jasper mi o samotném obchodu nic neřekl, měl jsem pocit, jako by mě z toho chtěl úplně odstřihnout, a když se dozvěděl, že mám nějaké pletky s Bellou, už vůbec nejevil zájem o to, že by se mou podělil o své poznatky.

Hodiny začaly odbíjet půlnoc a já zbystřil. Oficiálně jsem propásl Aliciny narozeniny a já si byl jist, že jestli tam dnes nepřijdu, nikdy mi to neodpustí. Seskočil jsem z větve a rozeběhl jsem se ke kraji lesa, kde jsem měl zaparkované auto. Neměl jsem pro ni absolutně nic a pevně jsem doufal, že seženu někde alespoň květinu, jinak se domu ani vracet nebudu.

 

-          -

 

„Alice má narozeniny, my máme přání jediný; štěstí, zdraví, mnoho lásky a žhavější noci vedle suchara Jaspera,“ dobíral si ji Emmett a musel se bránit před Jasperem, který nevypadal moc vesele, když narážel na jejich sexuální život. Alice jsem pogratulovala a omluvila se za to, že pro ni nemám žádný dárek. Styděla jsem se, až se moje barva podobala rakovi.

„Nic se neděje, už to, že tu jsi, je pro mě dárek,“ usmívala se a objala mě. Měla jsem pocit, jako bych viděla dvojmo. Na tváři mi pohrával lehký úsměv a údy jsem měla jako bez kostí. Posadila jsem se zpět do křesla, abych neupadla, ačkoli by mě nikdo z přítomných spadnout nenechal. Držela jsem v ruce skleničku, která se mi snažila vyklouznout ze sevření, a já na ni v duchu nadávala. Alice se potutelně usmívala, když jí Jasper něco šeptal do ucha, zatímco já jsem je pozorovala jako ten nejkrásnější a nejdojemnější film. Bylo nepopsatelné, jak se k sobě chovali, jak jeden bez druhého nemohl udělat ani krok a ladně se doplňovali.

Promnula jsem si oči, abych nezačala plakat, a pokusila se v křesle narovnat. Seděla jsem přímo naproti nástěnným hodinám, ale musela jsem se sakra snažit, abych na ně viděla. Jakmile jsem se snažila soustředit, před očima mi začali poletovat andělíčkové a já měla nutkavou potřebu chytat je do ruky. Vzpřáhla jsem proti nim ruku a čapla jsem po jednom, když jsem se vítězoslavně usmívala a ruku vztáhla k sobě. Podívala jsem se do své dlaně a tam nic nebylo. Jak taky mohlo.

„Bello,“ oslovil mě s přidušeným smíchem Emmett a podíval se mou dlaň, „myslím, že už máš dost.“ Koutky měl roztáhnuté od ucha k uchu a křenil se u toho jako malý kluk. Zamračila jsem se na něj a vzdorovitě jsem vytáhla bradu. Vztyčila jsem hubený ukazováček a zakroutila jím.

„Jsem v pořádku, jen mi to do hlavy leze trochu rychleji,“ přiznala jsem a blaženě se usmála. Cítila jsem, jak mi červenají líčka, a já začínám mít zalehlý sluch. Ano, to byl moment, kdy jsem věděla, že ji mám. Vzpřímeně jsem se posadila, abych si udělala pohodlí, když mi z ruky vypadla sklenička a já se pro ni zbrkle ohnula.

Do hlavy mi vystřelila bodavá bolest a můj žaludek se začal křečovitě svíjet. Dala jsem si ruku před pusu a pozorovala, jak Rosalie zachytila sklenku tak rychle, aniž by se pohnula. Nemohla jsem se nad tímto detailem zastavit, všechno, co jsem dneska prozřela, chtělo urychleně ven, a jestli jsem jim to tady nechtěla pobryndat, musela jsem utíkat na záchod.

Vystartovala jsem jako běžkyně z křesla do chodby a zoufale jsem doufala, že tu někde bude cedulku wc. „Pojď, musíme od druhého patra.“ Alice mě chytila za paži a vedla po schodech nahoru. Její studený dotek na mé paži působil příjemně, ale nevolnost neustávala. Vletěla jsem do dveří jako raketa, klekla si k míse a ulevila si. Měla jsem návaly horka a zimy. Alice mi držela vlasy ve vzduchu a přitom se mě dotýkala svou dlaní, která působila jako chladný obklad.

„Pane Bože!“ zaklela jsem a znovu se zhluboka nadechla. Svíjela jsem se u záchodové mísy, drtila jsem prkýnko a v duchu Alice posílala pryč. Nechtěla jsem, aby pozorovala, jak jim tu dělám nepořádek.

„Bello! Je ti něco?“ křikl vyděšeně Emmett, jakmile vletěl do koupelny, a poklekl vedle mě. Sakra, to se tu na mě budete všichni koukat? spílala jsem v duchu a nemohla to vyslovit nahlas, neboť moje pusa byla zaneprázdněná úplně něčím jiným.

„Dýchej zhluboka,“ radila mi zvonivý hlas a já jej poslechla. Utřela jsem si hřbetem ruky ústa a krůpěje potu z čela. Bylo mi zle, hrozně moc zle. Od nohou mě zžírala palčivá bolest, celičkou mě polily návaly horka a kyselé šťávy se draly nesnesitelnou rychlostí nahoru. Měla jsem pocit, jako bych uvnitř sebe měla kouličku ohně, která se každou chvíli chystá vybuchnout.

Už to na mě zase leze. Už ne, prosila jsem sama sebe a naklonila hlavu ještě více dovnitř. Měla jsem štěstí, že mě kolem pasu držely silné paže a Alice mě podpírala zepředu.

„Jděte pryč!“ vyhazovala jsem je a chtěla se ohnat rukama, aby zmizeli, ale ani jeden z nich se nepohnul, jako by má slova ignorovali, neslyšeli je. „Nechci, abyste to viděli, běžte,“ přesvědčovala jsem je. Neúspěšně.

Najednou se celou místností prodral studený poryv větru. „Bude lepší, když si půjdeš lehnout, Edwardův pokoj je volný,“ promluvila ke mně Alice tichým a zároveň uklidňujícím hlasem. Zmohla jsem se jen na přikývnutí. Zvedla jsem hlavu a nechala se od Emmetta zvednout. Přivinul si mě do náruče a vyšel se mnou z koupelny. Nevypadalo to, že by mu moje váha dělala jakékoli potíže, jako bych měla váhu pírka.

„Neboj se, já tě nepustím,“ dělal si z toho všeho legrace a stisk kolem mého těla zeslábl. Lehce jsem se usmála a opřela se jeho hruď. Byl sice svalnatější a mohutnější jak Edward, dokonce i podobnou vůni měli, ale nebyl to on. Nevím, čím to bylo, ale Edwardův dotyk na mě působil úplně jinak. Necítila jsem po celém těle podivné mravenčení, ani se moje srdce nesnažilo utéct.

„To bych ti radila,“ šeptla jsem potichu a vnímala jsem jen jeho otřásající se hruď smíchem. Jedním mrštným pohybem otevřel dveře pokoje a opatrně mě položil na postel mezi polštáře. Opět tatáž vůně, pomyslela jsem si a zabořila hlavu do peřin. Byl cítit všude, byl všude kolem mě. Stočila jsem se do klubíčka a nechala se přikrýt dekou až po krk. Během chvíle Emmett zmizel a objevila se tam Alice.

„Měla by ses vyspat. Asi jsi toho vypila trochu víc,“ usmívala se a při tom se snažila být veselá, ale něco mi říkalo, že se trápí. Zamžourala jsem do tmy. Natáhla jsem k ní ruku a dotkla se ledové daně, kterou jsem hřbetem ruky pohladila.

„Asi ano,“ přiznala jsem. Zhluboka jsem se nadechla a na loktech jsem se zvedla. „Víš, Alice, já… moc vám toho dlužím. Chtěla bych se vám omluvit a poděkovat vám, co jste pro mě udělali. Od té doby, co jsem vás poznala, mám pocit, jako by se něco podstatného v mém životě hnulo. Cítím se mezi vámi dobře a mrzí mě, že vám moje přítomnost způsobuje takové problémy.“ Do očí mi vstoupily slzy a rty se mi zkřivily v podivný škleb. Alice měla také skelné oči, ale stále se na mě usmívala, ačkoli její oči ne.

„Pojď ke mně,“ špitla a vší silou mě objala. S radostí jsem zabořila hlavu do jejího ramene, smáčela jsem jí černé, určitě ne obyčejné, tričko od slaných slz a drtila ji ve svém drobném objetí.

„Bello, podívej se na mě,“ pobídla mě a dvěma prsty mě donutila, abych se jí podívala do úrovně očí, „pro nás není zátěž mít tě u sebe, jasné? Jsi jako jedna z nás, byť tvoje rodina nejsme. My tě bereme jako člena, protože jsi nám k srdíčku přirostla, a Edwardovi obzvlášť,“ pronesla s potutelným úsměvem a já ještě více zčervenala. „Vím, žes dnes přišla kvůli němu,“ prozradila mi a já se na ni překvapeně podívala.

„Jak -“ Pokrčila rameny.

„Prostě jsem to vycítila a věř mi, že Edward by tě tu taky rád přivítal, ale měl něco důležitého mimo město. Určitě se tu brzy objeví a věřím, že ty budeš první osobou, po které se bude shánět.“ Spiklenecky na mě mrkla a já, ačkoli jsem si to nechtěla přiznat, jsem v to doufala.

„Určitě má na práci mnohem zajímavější věci, jen jsem s ním chtěla o něčem mluvit,“ zamumlala jsem potichu a cítila, jak se mi stahuje žaludek, když pomyslím na to, že zrovna teď je v náručí jiné ženy. Ach můj Bože, to snad ne, říkala jsem si a snažila se takovou myšlenku zaplašit.

Pohladila mě po vlasech a donutila mě si lehnout. „Sama víš, že to není pravda. Eeathena miluješ, vždyť je to tvůj manžel, ale Edwarda taky. A tady je ten důvod, proč se v jeho objetí cítíš dobře,“ zaútočila na mě nepřímo. Bylo to nefér, protože jsem na to nebyla připravena, ale tak či onak by to poznala. Měla pravdu. Eathena jsem opravdu milovala, ale Edward začínal dobývat skořápku mého srdce a já byla více než ochotna jej nechat.

Zoufale jsem si povzdychla a chtěla něco říct, když mě Alice zastavila. Přiložila mi prst na rty a záporně zakroutila hlavou. „Měla by sis odpočinout. Ještě před chvílí jsi svolávala všechny svatý, aby ti dodali sílu žít,“ dělala si ze mě srandu. Přikývla jsem a zachumlala se do deky. Alice mi ještě ode dveří zamávala a potom jsem v Edwardově pokoji osaměla.

» 32. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen jedno objetí - 31. kapitola :

 1 2   Další »
16. wera
04.05.2012 [17:26]

Emoticon

25.03.2012 [22:36]

kikuskaSom rada, že si Bells nakoniec s Cullenovcami sadla. Emoticon A už si robím aj malý názor na Emmetta a tiež je dobrý. Emmett bol podarený, keď sa nám malinko staral o Bells. Emoticon Týmto si ma získal. A aj keď je Jasper teraz milý, stále mi na ňom niečo nehrá. Proste mi bol od začiatku nesympatický a som zvedavá, či si to vyžehlí. Emoticon Emoticon No a musím priznať, že krátky rozhovor Belly a Alice sa mi páčil. Emoticon Alice je proste úžasná kamarátka a má pravdu. Trošku mi nejdú do hlavy Belline city. Miluje svojho manžela, no miluje aj Eda. No ktorého viac a ktorý je ten pravý? Ako to vôbec zistí a čo s tým bude robiť? Oboch mať nemôže. Emoticon Emoticon Ja som proste tak zvedavá, ako toto dopadne, až to nie je možné. Škoda len, že aj môj voľný čas je obmedzený. Emoticon

16.03.2012 [10:23]

WhiteTieNo, Bella by neměla chlastat. :D
Kapitolka se ti povedla, jsem zvědavá, kdy se ukáže Edward.

27.12.2011 [22:26]

marcelle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [19:21]

SemiskaPěkná kapitola, snad se tam Edward objeví. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [16:07]

SummerLiliZaujímavé pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon vyvolávajúce otázky či Bellino nakláňanie sa nad misou naozaj bolo len z alkoholu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon .
Skoda, že sa Edward nestihol vrátiť do konca kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Funny1
27.12.2011 [14:22]

Funny1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.12.2011 [10:14]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. BellaEdward
27.12.2011 [1:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.12.2011 [23:37]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!