Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedním úsměvem mě nezískáš 7. kapitola

EclipsePoster2


Jedním úsměvem mě nezískáš 7. kapitolaJacob je na Rosalii celkem naštvaný. A má k tomu dobrý důvod. Usmíří se spolu?

Rosalie


Seděla jsem s ostatními v obýváku. Koukali jsme na baseball, ale já jsem ho vůbec nevnímala. Moje myšlenky byly u někoho jiného. Samozřejmě u Jacoba. Je mi ho tak líto. Budu muset co nejdřív za Edwardem… Nechtěla jsem se mu vtírat, ale budu muset.

Teď to stejně ještě nejde. Musím počkat na vhodnější chvíli.

Ani jsem nepostřehla, že baseball už skončil. Edward si vzal ovladač a vypnul televizi. Esmé se na všechny podívala a zeptala se: „Nepůjdeme dneska na lov?“

„Dobrý nápad, miláčku,“ řekl Carlisle. Všichni ostatní také souhlasili.
Alice, která byla ještě před chvílí naštvaná na Emmetta, se k nám přidala a souhlasila, že půjdou s Jasperem taky na lov. Mně se nechtělo. Neměla jsem vůbec žízeň…

„Já dneska zůstanu doma,“ řekla jsem. Emmett se na mě podíval.

„Ale proč, zlato?“

„No, já prostě nemám žízeň.“ Blbý důvod, ale je to pravda. Samozřejmě to není jenom kvůli tomu.

„Dobře. Tak já taky nejdu,“ odpověděl. Ne, hlavně to ne!

„Ale to je dobrý. Já to tady zvládnu, neboj. Jen si běž,“ řekla jsem a usmála se. Tentokrát to byl nenucený úsměv. Věděla jsem, že už dlouho nebyl na lovu, takže jsem vážně chtěla, aby jel s ostatními. Emmett si povzdechl.

„Tak dobře, zlato. Budu spěchat.“ Úsměv mi oplatil. Políbil mě na rozloučenou a všichni odešli.

Konečně!

Byla jsem moc ráda, že jsem tam po dlouhé době sama. Sice by se mi hodilo, kdyby tady byl Edward, abych si s ním mohla promluvit, ale to je jedno. Já si ho odchytnu jindy.
Nejradši bych vypadla z domu a běžela za Jacobem. Chtěla bych se mu omluvit za to, že viděl, jak se líbám s Emmettem. Ale já jsem to vážně neudělala schválně. Nemám v oblibě ubližovaní lidem, které miluju. Ať už se rozhodnu jakkoliv, vždycky minimálně jedné osobě ublížím. Buď Emmettovi nebo Jacobovi…
Zvedla jsem se z gauče a šla jsem do pokoje. Lehla jsem si do postele, vytáhla knížku a začala jsem si číst…


Jacob

Snažím se opravit nějaké auto, ale nejde mi to. Jsem naštvaný, uražený a hlavně smutný…
Jak se s ním mohla líbat přede mnou? Tohle bych nikdy neudělal. Copak neví, jak moc mi tím ublížila? Myslí to se mnou vůbec vážně? Někdy mi přijde, že ne. Vůbec nevím, co si mám myslet. Ale předtím v tom lese… Neřekl bych, že to nemyslí vážně. To bych určitě poznal.

Já jsem blbec!

Neměl jsem hned odjet. Ale možná jsem vlastně udělal dobře. Bůhví, na co bych se ještě musel koukat… Fuj!
Měl bych si s ní promluvit. Ale jak?
Měla by se konečně rozhodnout, co vlastně chce. Nemůže mít mě i jeho. To prostě nejde…
Chtěl bych ji vidět. Chtěl bych se jí dotýkat, hladit ji po vlasech. Moc mi chybí. Bez ní jsem jako tělo bez duše. Ach, tak moc ji miluju.
Ale dost! Musím na ni přestat myslet. Potřebuju opravit aspoň jedno auto…

 


Rosalie

Četla jsem si docela dlouho. Pak jsem zavřela knihu. Doufala jsem, že budou na lovu ještě dlouho. Ale už asi nebudou, protože už tam jsou dost dlouho.

Takhle mi je nejlíp. Sama doma. Nikdo mě neotravuje. Před nikým nemusím nic předstírat…
Chtěla bych to Emmettovi říct. Pokud mu to neřeknu, stejně jednou pozná, že něco není v pořádku. A já mu už nechci lhát. Jestli se mě zeptá, řeknu mu pravdu, tím jsem si jistá. Věděla jsem dobře, že se stejně nezeptá, protože by ho nikdy nenapadlo, že bych byla něčeho takového schopná. To samé jsem si dřív taky myslela. Ale mýlila jsem se. Všichni se mýlí.

Vůbec se mi nelíbilo, jak si Bella hraje s Edwardem a Jacobem, ale já jsem teď vlastně ještě mnohem horší. Teď bych měla nenávidět sebe.
Z mého přemýšlení mě vytrhly hlasy, které byly slyšet zezdola. Ach, ne! Už se vrátili z lovu.
Zůstala jsem ležet v pokoji. Emmett za mnou určitě za chvíli přijde…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedním úsměvem mě nezískáš 7. kapitola:

 1
30.01.2012 [22:37]

TyynuseDěkuju. :) Další už čeká na schválení. Emoticon

30.01.2012 [19:38]

Jane006Jsem zvědavá, jestli mu to už řekne. Rychle další!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
30.01.2012 [18:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. brixie123456789
30.01.2012 [17:14]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!