Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jedním úsměvem mě nezískáš 8. kapitola

Alice C


Jedním úsměvem mě nezískáš 8. kapitolaEmmett začiná už něco tušit. Rosalie už s ním nechce být. Řekne mu to? Budu ráda, když napíšete nějaký komentář, abych věděla, jestli mám psát dál. ;)

Emmett



Přišli jsme domů z lovu. Na chvíli jsem si zapnul baseball, ale nějak mě to prostě nebavilo. Nevěděl jsem, co dělat, tak jsem se zvedl a šel jsem se podívat, kde je Rose. Šel jsem nahoru po schodech. Rose určitě bude v pokoji. Pomalu jsem otevřel dveře do pokoje a koukl na Rosalii.

„Ahoj, zlato,“ pozdravil jsem ji s úsměvem. Poslední dobou mi přišla nějaká divná. Taková odtažitá.

Moc se se mnou nebavila. Koukla se na mě.

„Ahoj,“ řekla. Sedl jsem si k ní na postel.

„Copak jsi dělala, když jsme byli pryč?“

„No, ležela jsem a četla jsem si,“ odpověděla mi. Nemohl jsem zbavit dojmu, že se se mnou nechce vůbec bavit. Něco se prostě změnilo. Ale třeba má jen teď nějaký blbý období. Zatím to nechám být, třeba ji to přejde.

„Tak to jo. Nechtěla bys dneska někam zajít? Třeba do kina?“


Rosalie


Do kina se mi vážně nechtělo. Ne s Emmettem. S Jacobem bych šla ráda, ale to nejde. To prostě není fér! Nevěděla jsem, co mám říct Emmettovi. Nemůžu pořád říkat, že je mi špatně. Mám s ním jít? Asi bych mu tím udělala radost, ale já tam budu stejně smutná…

„No, jestli chceš, tak můžeme,“ řekla jsem nakonec. V kině jsem nebyla už ani nepamatuju. A ani mi to moc nechybělo.

„Ale jestli se ti nechce, tak nepůjdeme.“ Jo, máš pravdu, nechce se mi, pomyslela jsem si, ale nahlas jsem to neřekla.

„Ne, to je dobrý. Půjdeme.“ Snažila jsem se tvářit aspoň trošku šťastně, ale asi mi to moc nešlo.

„Tak dobře.“ Nevypadal zrovna nadšeně. Už mu asi začíná docházet, že něco není v pořádku.
Nuceně jsem se usmála.

„Tak zatím vyber nějaký film, jo?“

„Jasně,“ řekl Emmett. Políbil mě a odešel.

Byla jsem na dně. Nikdy jsem se takhle blbě necítila. Taky jsem nikdy nechtěla ublížit Emmettovi, a to nechci ani teď. Ale vím, že mu nakonec stejně ublížím.
Potřebuju vidět Jacoba. Potřebuju si s ním promluvit. Doufám, že na mě není naštvaný. Už to bez něj nevydržím…

Emmett vtrhl do pokoje. Leknutím jsem sebou škubla.

„Tak, už je vybráno!“ vykřikl nadšeně. Škoda, že mně to tak skvělé nepřipadá. „Ale neřeknu ti, co jsem vybral. To je překvapení.“ Je mi celkem jedno, na jaký film půjdeme, ale hlavně ať to není žádný slaďák. To bych asi nevydržela. Toho se ale bát nemusím, protože Emmett na žádnou romantiku taky není. Teď jsem za to byla ráda.

„Tak jo. A v kolik jdeme?“

„Začíná to v deset večer,“ odpověděl.

„Dobře.“ Tak to mám ještě dost času. Rozhodla jsem se, že do té doby budu jenom ležet a nic nedělat. Pustila jsem si televizi na nějakou módní přehlídku a doufala jsem, že Emmett na to nebude chtít koukat a odejde.

Jakmile jsem to zapnula, Emmett protočil oči v sloup.

„Zlato, nebude ti vadit, když se půjdu koukat na baseball?“ zeptal se. Vadit? To ani náhodou!

„Ne, jen si běž.“ Nuceně jsem usmála. Poslední dobou jsem se na něj ani jinak neusmála. Nedokázala jsem to.

„Dobře.“ Pak už odešel.

Konečně zase sama! Aspoň chvíli můžu být zase sama.

Vypnula jsem televizi. Nějaká módní přehlídka mě v tuhle chvíli vážně nezajímala. Chtěla jsem si promluvit s Edwardem. Zeptat se ho, jestli je na mě Jacob naštvaný. Snažila jsem se to Edwardovi sdělit myšlenkami. Určitě mě uslyšel.

Vyskočila jsem oknem potichu ven a šla jsem dál od domu, aby nás nikdo nemohl slyšet. Chvíli jsem tam čekala. Pak přišel Edward. Pořád byl asi naštvaný, ale to mi bylo v tu chvíli jedno. Ono ho to přejde.

„Tak co potřebuješ, Rosalie?“ zeptal se Edward. On moc dobře ví, co potřebuju…

„Edwarde, já se tě jen potřebuju zeptat, jestli je na mě Jacob naštvaný a jestli Emmett něco tuší…“ řekla jsem tiše.

„Rose, tohle si vyřeš sama a netahej mě do toho.“

„Edwarde, prosím. Já to potřebuju vědět. Je to pro mě moc důležité,“ snažila jsem se ho přesvědčit.
Edward si povzdechl a nakonec řekl: „No jo. Jacob je naštvaný a Emmett něco tuší, stačí?“

„A Jacob očividně není jediný, kdo je naštvaný, že?“

„O tom to není, Rose. Nejsem naštvaný, ale nemysli si, že tě budu podporovat v tom, co teď děláš. To ani náhodou!“ To mi bylo jasné už dlouho.

„Já vím, Edwarde. Ale já prostě nevím, co mám dělat, chápeš? To není tak jednoduchý.“ Edward se na mě podíval, jako kdybych řekla nějakou blbost.

„Úplně by stačilo, kdybys Emmettovi řekla pravdu!“ řekl a zvýšil hlas. Teď jsem na něj byla naštvaná . Nebude na mě řvát!

„Já se s tebou o tom nebudu bavit! Vůbec to nechápeš. Tebe každý podporoval, když jsi potkal Bellu, ale mě nepodporuje nikdo, i když bych to moc potřebovala!“ řekla jsem a pomalu odcházela. Edward se za mnou rozeběhl a zastavil mě.

„Ty jsi zrovna nebyla ta, která by mě podporovala! Takže si nemáme co vyčítat,“ řekl naštvaně. Nechtěla jsem se s ním o tom bavit. Nikdy jsem se s Edwardem takhle nehádala...

Rozběhla jsem se upíří rychlostí domů. Měla jsem ještě horší náladu než předtím. To kino asi nezvládnu.

Musím to Emmettovi říct. A taky to udělám. Co nejdřív…


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jedním úsměvem mě nezískáš 8. kapitola:

 1
03.02.2012 [18:41]

agathka Emoticon to jsem zvědavá, jak to ponese Emmett Emoticon

3. Hejly
03.02.2012 [14:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. jendulka
03.02.2012 [13:30]

Jako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , a už se nemůžu dočkat další kapči.

1. UV
03.02.2012 [13:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!