Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Jasperova dcera 10. kapitola

cccbc


Jasperova dcera 10. kapitolaZalezla jsem do koupelny a napustila si plnou vanu, kterou jsem si provoněla jahodovým olejem a přidala pěnu i koupací sůl. Vlasy jsem si stáhla do ohonu na vrcholu hlavy a zalezla do vany.
Hlavu jsem si opřela o okraj vany a zavřela oči. V hlavě se mi začalo přehrávat naše první milování. Bylo to tak skutečné, až jsem cítila vlhko mezi nohama. A aby byla sranda, stáhla jsem štít.

10. kapitola

 

Po tanci jsme si posedali na pohovku a jen si povídali. Emmett mě pořád tak divně pozoroval, až mi to bylo nepříjemné.

Proč na mě Emmett zírá? optala jsem se Edwarda v myšlenkách. Podíval se na mě a váhal, zda mi to má říct. Dala jsem okolo nás fyzický štít, aby nás neslyšeli. Naklonil se k mému uchu.

„Snaží se najít jakýkoli důkaz, zda je tvá čest stále bez poskvrnky,“ zašeptal mi vzrušeně do ouška, které políbil. Musela jsem se uchechtnout. Jeho dech na mém krku mě nesmírně vzrušoval.

A na co přišel? optala jsem se ho znovu. Jedno oko malinko přivřel s pohledem upřeným na Emmetta a pak se podíval zpátky na mě. Znovu se ke mně naklonil a já netrpělivě poslouchala.

„Bez úspěchu, ale nedá si pokoj, dokud nás nenačapá v tom nejlepším.“ Teď jsem už vyprskla smíchy naplno. Živě jsem si to dokázala představit. Já s Edwardem v posteli těsně před dovršením a v tu chvíli vtrhne do pokoje Emmett.

Tak to abych dala před dveře miny. Z toho vyprskl smíchy i Edward. Smáli jsme se na plné kolo a všichni na nás koukali jako na blázny. Když se nás zeptali, co se děje, radši jsme řekli, že nic.

Emmett si mě pořád podezíravě měřil. Přišla jsem si jako pod mikroskopem. Až mi došla trpělivost a rozprskla jsem jednu svíčku hned vedle jeho hlavy. Všichni koukali vyděšeně a Emmett byl k popukání.

„Příště to může být tvoje hlava,“ řekla jsem jen a vypařila se do svého pokoje, abych se mohla jít vykoupat.

Zalezla jsem do koupelny a napustila si plnou vanu, kterou jsem si provoněla jahodovým olejem a přidala pěnu i koupací sůl. Vlasy jsem si stáhla do ohonu na vrcholu hlavy a zalezla do vany.

Hlavu jsem si opřela o okraj vany a zavřela oči. V hlavě se mi začalo přehrávat naše první milování. Bylo to tak skutečné, až jsem cítila vlhko mezi nohama. A aby byla sranda, stáhla jsem štít.

Zezdola jsem slyšela zalapání po dechu. Musela jsem se usmát. Než jsem se nadála, dotyčná osoba klečela vedle vany. Otevřela jsem jedno oko a pobaveně se podívala na zadýchaného Edwarda.

Asi rozdýchával mé myšlenky. Ne, on je určitě rozdýchával. Vypadal jako závislák, kterému došly drogy. To slyšel taky, ale mně to vůbec nevadilo. Ba naopak. Těšilo mě, že je mnou Edward posedlý.

„Máš pravdu a ta droga jsi ty,“ zašeptal tak hladově a vrhl se na moje rty s takovou dravostí, až bych si myslela, že mě líbá sup. Usmála jsem se v polibku a začala se mi přehrávat moje akce ala Edwardovo trápení. Ztuhl a odtrhl se ode mě.

„Proč jsi to vlastně udělala?“ zeptal se mě nechápavě a opřel se o vanu. Jednu ruku ponořil pod vodu a hladil mě po stehně. Vzrušoval mě. Stydlivě jsem sklopila hlavu a malinko jsem zrudla.

„Chci být nejlepší ze všech tvých milenek. I když pochybuji. Některé upírky jsou určitě mnohem vášnivější a krásnější než já. Jsem prostě jedna z mnoha.“ A to jsem nikdy být nechtěla, dodala jsem v duchu, ale štít jsem si zase natáhla, aby to neslyšel. Sklopila jsem hlavu a zavřela oči.

Ale ucítila jsem studený a mokrý dotek na bradě. Byl to Edwardův prst. Zvedl mi hlavu a donutil mě se mu podívat do očí, teď černých od touhy. Měl v nich nesouhlas. Velký nesouhlas.

„S tím nesouhlasím. Jsi ta nejlepší, nejvášnivější a nejkrásnější ze všech žen i upírek, co jsem kdy potkal. Jsi výjimečná, a proto tě tolik miluju. Nikdy na to nezapomeň. Nikdy nebudeš obyčejná. Nikdy,“ zašeptal vážně a vášnivě mě políbil. Začaly mi téct slzy. Edward to poznal, když jedna dopadla na naše rty.

„Není ti nic? Udělal jsem ti něco?“ ptal se mě tak vystrašeně a rentgenoval mě od hlavy až k patě. Několikrát se pohledem zasekl na mých prsou a klíně, jinak si nic nedovolil. Musela jsem se spokojeně usmát.

„Jen jsi mě dojal,“ usmála jsem se dojatě. Ale můj úsměv se změnil v ďábelský a v očích mi muselo zajiskřit. Během okamžiku jsem Edwarda zbavila oblečení pomocí daru, chytila ho za ruku a hodila jsem ho vedle sebe do vany, až se potopil.

Když vystrčil hlavu, koukal, co se stalo. Když jsem mu to přehrála ve své mysli, uchechtl se. Ale pak se mu ďábelsky zablýsklo v očích jako předtím mně. Radši jsem odvrátila hlavu a koukala všude možně, jen ne na Edwarda a dělala, že neexistuje.

„Slečno Whitlocková, mohla byste přestat koukat, kde co lítá a začala se věnovat mně?“ zeptal se mě laškovně. Udělala jsem přemýšlející obličej a dala si jeden prst pod bradu v přemýšlivém gestu.

„Jako by na mě někdo mluvil, ale to se mi muselo zdát,“ řekla jsem a vylezla z vany. Dala jsem okolo sebe fyzický štít, aby se ke mně Edward nemohl dostat. Samozřejmě, že hned zareagoval.

Vyskočil z vany a chtěl mě chytnout za ruku, ale jeho ruka se odrazila od mého štítu, jako by narazil do trampolíny. Ten jeho výraz byl k popukání, ale svůj obličej jsem zachovala v klidu, jako by tam nebyl.

„Bello, co se děje?“ ptal se mě nechápavě a jeho hlas začal nabírat na panice. Oblízla jsem si jeden prst a dala ho do vzduchu. Udělala jsem zase přemýšlející výraz a několikrát protočila oči.

„Asi vítr,“ odpověděla jsem pro sebe a šla do šatny. Chvíli jsem uvažovala, co si obléknu, abych se Edwardovi líbila a způsobila mu napnuté kalhoty. Oblékla jsem si nějakou košilku, nebo něco na ten způsob, a vrátila se do ložnice.

Když mě Edward uviděl, ztuhl, ruce v pěst, černé vykulené oči a přetržený dech. Seděl v křesle a hypnotizoval každý můj sebemenší pohyb. Velmi pomalu a svůdně jsem si lehla do postele.

Edward vstal s úmyslem si lehnout ke mně, ale to mu překazil můj štít okolo celé postele. Začal sahat na štít a jeho výraz se začal měnit na zoufalý a panický. Bylo to komické, až jsem nebyla daleko od smíchu.

„Bello, co to děláš?“ ptal se mě vystrašeně a zároveň zoufale. Musela jsem se nutit, abych se nezačala smát. Otočila jsem se k němu zády a zavřela oči. Jenže Edward se přemístil na druhou stranu postele, takže stál a koukal mi do tváře. Cítila jsem jeho pohled.

Přesně jsem věděla, kde stojí. Rychlostí blesku jsem chytila jeho ruku a přehodila ho na postel vedle sebe. Lehla jsem si na něj a začala ho vášnivě líbat. Chvíli byl jako opařený, ale pak se zapojil i s jazykem.

Po chvíli jsem se od něj odtrhla, ale obličej jsem nechala u jeho. Spokojeně se usmíval svým pokřiveným úsměvem. Kdybych stála, asi by se mi podlomili kolena. Zvedl ruku a pohladil mě po tváři.

„Lekl ses?“ zeptala jsem se ho laškovně a políbila ho na špičku nosu. Usmál se ještě víc a objal mě kolem pasu a pevně mě sevřel. Ruce jsem si složila na jeho hrudi a hlavou se o ně opřela.

„Ani nevíš jak. Hrozně jsem se bál, když jsi mě začala ignorovat. Myslel jsem, že jsem tě omrzel,“ odpověděl ještě trochu vyděšeně. Tentokrát jsem se usmála já. Jak si mohl něco takového myslet?

„Ty mě nikdy neomrzíš. Ani celá věčnost mi nebude stačit k tomu, abych se tě nabažila,“ usmála jsem se a pohladila jeho penis, který se tyčil do pozoru skoro skrz kalhoty. Zavrčel a přivřel oči.

„Já věděla, že nic nevydržíš. Jsi hrozný slaboch, lásko. Divím se, že ještě žiješ, když jsi měl tolik dívek, a nepochybuji, že některé byli velké dračice,“ usmála jsem se laškovně. Přitáhl si mě k polibku a překulil se na mě.

„Jen jedna byla obrovská dračice. A tou jsi ty. Teď ti ukážu, co takový slaboch dokáže,“ usmál se ďábelsky. Zatvářila jsem se znuděně a nijak vzrušeně. Prostě otráveně. Co by mi on mohl ještě ukázat?

„Už se bojím,“ řekla jsem nevzrušeně. Edwardovi se ďábelsky zalesklo v očích a rukama začal bloudit po mém těle. Vzrušoval mě tím, ale snažila jsem se udržet si kamennou tvář, což se mi dařilo.

„To bys měla,“ odpověděl. Neuvěřitelně mě vzrušoval. Roztrhl moji košilku a odhodil ji pryč. Nesouhlasně jsem se na něj podívala a zavrčela. Odtrhl se ode mě nechápavě a asi čekal vysvětlení.

„Tahle se mi líbila. Proč musíš všechno, co se mi líbí, zničit?“ zeptala jsem se ho naštvaně. Usmál se a v očích se mu mihla sebedůvěra. Nemusela jsem mít tátovu moc, abych rozpoznala jeho pocity.

„Neboj, svoje tělo nenechám nikdy zničit,“ řekl s takovou jistotou. Usmála jsem se tentokrát já a zvedla obočí v tázavém gestu. Jen jsem ho chtěla trochu potrápit, snad to vyjde. Edward se na mě nechápavě podíval.

„A kde bereš tu jistotu, že se mi líbí tvé tělo?“ zeptala jsem se ho zvědavě a založila si ruce na nahé hrudi a tím mu zakryla výhled na má prsa, která ho, podle jeho činů, dost vzrušovaly a dostávaly do extází.

„A ne snad?“ zeptal se mě laškovně a usmál se. Udělala jsem přemýšlející výraz a pak nasadila tvrdou masku, za kterou jsem schovala všechno, co jsem cítila. Lásku, touhu, výsměch, radost.

„Ne,“ řekla jsem a strčila do něj tak, že padl na druhou stranu postele. Otočila jsem se k němu zády a přikryla se peřinou. Cítila jsem, jak si vlezl ke mně pod deku, přitisknul se ke mně celým tělem. Ruku položil na můj pas a přitiskl si mě co nejblíže k sobě. Na zadečku jsem cítila svého miláčka, jak je tvrdý a bolestně v něm pulzuje.

„Bello, nezlob se na mě. Nechtěl jsem tě naštvat. Ale vzbudila jsi ve mně tak silnou touhu, že se nešlo udržet. Jsi hrozně sexy a svůdná, lásko,“ šeptal mi toužebně do ouška, které poté políbil. Zachvěla jsem se. Přetočila jsem se na záda a podívala se mu do očí. Už je měl krásně zlaté, jak mi ta barva chyběla.

„Já se na tebe nezlobím. Na tebe se ani nejde zlobit. Jen mě baví tě trápit. Ale měl bys přestat ničit mé oblečení. Jinak budu s Alicí celé dny na nákupech a na tebe mi nezbude čas. I když Alice by byla asi unešená,“ řekla jsem a pohladila ho po tváři. Jeho oči zase zčernaly. Tu barvu začínám nenávidět, ale i tak vypadá božsky.

Přitáhla jsem si ho blíž a vášnivě ho políbila. Okamžitě se zapojil a začal mě vymotávat z té peřiny. Já ho na oplátku zbavila oblečení a naše touha se dostala napovrch. Pro jistotu byl kolem celého pokoje štít, abychom měli soukromí.

Milovali jsme se s takovou dravostí, až jsem si začala myslet, že jsem spíše zvíře než poloupír. On je vlastně upír predátor, takže by to odpovídalo. Usnula jsem k ránu příjemně znavená v Edwardově náručí.

Takhle to šlo dál. Když táta zjistil, že už nejsem panna, zuřil a chtěl Edwarda zabít, ale stačilo, abych se mu do cesty postavila já nebo Alice a byl klidný. Emmett si z nás dělal srandu, až jsem mu způsobila pár prasklin na těle. No co? Může být rád, že je ještě v celku. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jasperova dcera 10. kapitola:

 1
2. Veronika :)
04.11.2015 [20:50]

Kedy bude pokračovanie?? Emoticon Emoticon

1. Veronika :)
27.10.2015 [20:23]

Rýchlo ďaľšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!